The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Filmpies!
Inderdaad 12 Angry Men, zodra ik de cover zag met die kerel op de onderste helft ervan klopte het allemaal... hartelijk bedankt LL Smile !
Reply
Gister ipv Ajax Meet the Fockers gezien in de bios. Goede leuke film, het duo De Niro en Stiller was goed op dreef, nu samen met Hoffman en Streisand.

4- van 5*****
Reply
Ik had dinsdagavond White Chicks gezien... Beetje flauw ** uit *****

Daarna had ik nog zin in een filmpie, dus heb ik Shall We Dance nog even gekeken... Wel een aardige film... *** uit *****
Reply
Er worden hier vooral nieuwe films besproken, maar vraag 't toch even:

Heeft hier iemand ooit wat van Andrei Tarkovsky gezien? Zo niet, dan moet je het echt eens proberen als je van wat experimentelere films houdt. Zijn stijl is met geen andere regisseur te vergelijken, wat mij betreft pure kunst.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.imdb.com/name/nm0001789/">http://www.imdb.com/name/nm0001789/</a><!-- m -->

Vooral De Spiegel, Nostalgia, Stalker en Solaris (ook als je de remake van Soderbergh gezien hebt) zijn aanraders.
Sportshag
Reply
Solaris, de klassieker, heb ik lang geleden gezien. Ik zou hem graag nog eens terugzien. Is die verkrijgbaar op dvd?
May The Schwartz Be With You
Reply
Ja, volgens mij zijn al zijn films ook een keer gebundeld in een 10-dvdbox ofzo.
Sportshag
Reply
Vannacht ook weer eens Blood in Blood Out gezien, blijft een goede movie hor!

****1/2 uit *****

The Thin red Line laatst ook weer even gezien, ooit in de bios gezien. wederom komt ie niet verder dan * uit *****.
Reply
Ik heb net Ray gekeken... WOW... Wat een geweldige film met fantastische muziek natuurlijk... En Jamie Foxx ontpopt zich steeds meer als een briljant acteur... Nu heb ik Ray Charles nooit persoonlijk gekend, maar afgaande op de momenten die ik van hem heb gezien op televisie en natuurlijk in The Blues Brothers, zet Foxx een geweldige prestatie neer... Het is net alsof je naar Ray Charles zelf zit te kijken... ****1/2 uit *****
Reply
Keyzer Wrote:Ik heb net Ray gekeken... WOW... Wat een geweldige film met fantastische muziek natuurlijk... En Jamie Foxx ontpopt zich steeds meer als een briljant acteur... Nu heb ik Ray Charles nooit persoonlijk gekend, maar afgaande op de momenten die ik van hem heb gezien op televisie en natuurlijk in The Blues Brothers, zet Foxx een geweldige prestatie neer... Het is net alsof je naar Ray Charles zelf zit te kijken... ****1/2 uit *****

Ray wint hem dus!!

Ik wil deze film ook erg graag zien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Vanavond in de bioscoop Coach Carter gezien, een waargebeurd verhaal (wel een beetje geromantiseerd uiteraard) over een basketball-coach (gespeeld door Samuel L. Jackson) die een problematisch high school team overneemt en het team naar de top brengt. Op zich wel leuk als je van de typische sportfilms houdt waarin alles onrealistisch goed gaat, er zitten eveneens wat frisse jonge acteurs in, derhalve 3*.
Reply
Bakke Wrote:Vanavond in de bioscoop Coach Carter gezien, een waargebeurd verhaal (wel een beetje geromantiseerd uiteraard) over een basketball-coach (gespeeld door Samuel L. Jackson) die een problematisch high school team overneemt en het team naar de top brengt.

Was dat niet al eens gedaan door denzell?
Reply
Keyzer en Dugarry, hoe kunnen jullie in vredesnaam meet the fockers 4* geven?? Uiteraard leuk vermaak en leuke chemie, maar met 4* plaatsen jullie een vrij eenvoudig opgezette komedie in het topsegment van alle films ooit!!! :oops:

Net even het topic nagelopen ter vergelijkingsmateriaal maar Meet the Fockers eindigt dan op het zelfde niveau als collateral ( :eeeek: ) en The Edukators en zelfs boven Nueva Reivas??? :roll:
Reply
Marshall Wrote:Keyzer en Dugarry, hoe kunnen jullie in vredesnaam meet the fockers 4* geven?? Uiteraard leuk vermaak en leuke chemie, maar met 4* plaatsen jullie een vrij eenvoudig opgezette komedie in het topsegment van alle films ooit!!! :oops:

Net even het topic nagelopen ter vergelijkingsmateriaal maar Meet the Fockers eindigt dan op het zelfde niveau als collateral ( :eeeek: ) en The Edukators en zelfs boven Nueva Reivas??? :roll:

Beaam, beaam.
Reply
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:Vanavond in de bioscoop Coach Carter gezien, een waargebeurd verhaal (wel een beetje geromantiseerd uiteraard) over een basketball-coach (gespeeld door Samuel L. Jackson) die een problematisch high school team overneemt en het team naar de top brengt.

Was dat niet al eens gedaan door denzell?

Niet dat ik weet...
Reply
Vrijdag 'Modigliani' gekeken. Donker gefilmd tijdsbeeld (net na WO I) met als middelpunt de haat-liefdeverhouding tussen Picasso en Modigliani. De levensgenieter Modigliani wordt fraai neergezet door Andy Garcia. Tamelijk triest maar waar verhaal en bij tijd en wijle wat te dramatisch. Desalniettemin ****. Mijn vriendin vond het niets omdat het weekend dan zo somber begon :roll:
Reply
Hoef Wrote:Mijn vriendin vond het niets omdat het weekend dan zo somber begon :roll:

:lol:
Reply
Bakke Wrote:
Marshall Wrote:
Bakke Wrote:Vanavond in de bioscoop Coach Carter gezien, een waargebeurd verhaal (wel een beetje geromantiseerd uiteraard) over een basketball-coach (gespeeld door Samuel L. Jackson) die een problematisch high school team overneemt en het team naar de top brengt.

Was dat niet al eens gedaan door denzell?

Niet dat ik weet...

in mijn bescheiden herinnering had Denzell een soortgelijke film... Meer filmkenners die hier meer over kunnen zeggen?
Reply
gister op aanraden van treesong the butterfly effect gezien. Ik vond het een erg goeie film! Je moet er wel van houden met al dat tijdgereis enzo en je moet af en toe ook wel goed op blijven letten maar verder was t niet al te moeilijk te volgen. Paar kleine dingetjes zorgen er echter toch voor dat dit geen topfilm is maar 'gewoon' een heerlijke zaterdagavond film

**** uit 5
Reply
Marshall Wrote:in mijn bescheiden herinnering had Denzell een soortgelijke film... Meer filmkenners die hier meer over kunnen zeggen?

Remember The Titans? Die gaat over twee middelbare scholen, een blanke en een zwarte, die in de jaren zeventig fuseren tot één nieuwe highschool... Dat levert natuurlijk de nodige problemen tussen de 'niggers' en de 'whities' en de bevolking van het 'All American' stadje op, maar de nieuwe 'headcoach' Denzel smeedt uit de twee footballteams één gemixed team dat uiteraard het 'state championship' wint...

Ik denk dat je die bedoelt?
Reply
Marshall Wrote:Keyzer en Dugarry, hoe kunnen jullie in vredesnaam meet the fockers 4* geven?? Uiteraard leuk vermaak en leuke chemie, maar met 4* plaatsen jullie een vrij eenvoudig opgezette komedie in het topsegment van alle films ooit!!!

Ik waardeer films altijd per genre... En in het genre komedie vind ik Meet The Fockers wel één van de beteren... Natuurlijk komt de film bij mij niet in het rijtje Godfather, Green Mile, Shawshank, Usual Suspects, enz enz... Maar voor een komedie vind ik hem erg geslaagd...
Reply
Keyzer Wrote:
Marshall Wrote:in mijn bescheiden herinnering had Denzell een soortgelijke film... Meer filmkenners die hier meer over kunnen zeggen?

Remember The Titans? Die gaat over twee middelbare scholen, een blanke en een zwarte, die in de jaren zeventig fuseren tot één nieuwe highschool... Dat levert natuurlijk de nodige problemen tussen de 'niggers' en de 'whities' en de bevolking van het 'All American' stadje op, maar de nieuwe 'headcoach' Denzel smeedt uit de twee footballteams één gemixed team dat uiteraard het 'state championship' wint...

Ik denk dat je die bedoelt?

Dat is hem helemaal. Heb hem toevallig afgelopen zondag nog bekeken. Goede film overigens. ***1/2 v/d 5.
Reply
Yeps, die bedoelde ik inderdaad... zat al iets van titans in mijn hoofdje. Niet helemaal hetzelfde dus maar wel erg vergelijkbaar wat ik zo van Bakke lees...

Laatste film die ik, buiten TV, heb gezien was Mar Adentro. Absoluut een topper!!! Toch dikke 4**** waard mijn inziens
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Keyzer Wrote:
Marshall Wrote:Keyzer en Dugarry, hoe kunnen jullie in vredesnaam meet the fockers 4* geven?? Uiteraard leuk vermaak en leuke chemie, maar met 4* plaatsen jullie een vrij eenvoudig opgezette komedie in het topsegment van alle films ooit!!!

Ik waardeer films altijd per genre... En in het genre komedie vind ik Meet The Fockers wel één van de beteren... Natuurlijk komt de film bij mij niet in het rijtje Godfather, Green Mile, Shawshank, Usual Suspects, enz enz... Maar voor een komedie vind ik hem erg geslaagd...

Ik gaf geen 4****, maar 4-****, dat scheelt!
Reply
Vannacht Der Untergang gezien. Goede geloofwaardige film die er niet om loog, indrukwekkend.

Ik heb het idee dat de 3 uur durende film Nuremberg een soort van vervolg is op Der Untergang. Of zoals de jaartalen doen bewijzen, dat men Der Untergang als voorloper gemaakt heeft van Nuremberg.

Deze ga ik dan van het weekend maar weer eens kijken. (jaar of 6 geleden ooit eens gezien op Anaal+)
Reply
Net Million Dollar Baby gezien... Wat een mooie film... Weet verder even niets uit te brengen, I'm flabbergasted... ****** uit ***** (geen tikfout)
Reply
ben benieuwd! gister gedownload en ga m vandaag of morgen ff kijken!
Reply
Ben ik de enige die emotioneel wordt bij het zien van Finding Neverland?

**** 1/2 uit *****
Reply
Weet iemand of de oscar uitreiking op één of andere zender wordt uitgezonden?
Normaal is BBC de enige waar je het kan zien, maar nergens zie ik staan dat ze het dit jaar ook gaan uitzenden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Gisteren een of andere chick flick gezien genaamd Shall we Dance? Vre-se-lijk... :|
Reply
bij life en cooking zeiden ze dat t gewoon op bbc word uitgezonden anti!
Reply


Forum Jump: