The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: wat voor tt?
You do not have permission to vote in this poll.
6x speed
40.00%
8 40.00%
6x techniek
25.00%
5 25.00%
3x speed, 3x techniek
35.00%
7 35.00%
niets veranderen.
0%
0 0%
Total 20 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

ff pollen
#1
meeste stemmen gelden en ik hoop dat iedereen voor Wo. gestemd heeft.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Adder, ik mis 'met dank aan Acda en Bostoen' in je post. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
ik heb gekozen voor 6 keer techniek...
Goed dat we inspelen op onze zwaktes...misschien ook al met de opstelling experimenteren hoe we volgend jaar wel van de human teams gaan winnen.
Reply
#4
Mukkus Wrote:Adder, ik mis 'met dank aan Acda en Bostoen' in je post. :wink:

Met dank aan Gitter die de geschiedenis in gaat als"de Grote Verzoener".
Met dank aan Legion, die als eerste met de uitleg kwam over 6x trainen.
Met dank aan mukkus........ waarom eigenlijk? :wink:































dat hij ook nog een stukje uitgebreider uit heeft gelegd van het hoe en waarom.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
kooltje Wrote:ik heb gekozen voor 6 keer techniek...
Goed dat we inspelen op onze zwaktes...misschien ook al met de opstelling experimenteren hoe we volgend jaar wel van de human teams gaan winnen.

er valt niet heel veel te experimenteren. Ik zit vast aan 352, omdat ik daar de spelers voor heb.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Adder Wrote:
kooltje Wrote:ik heb gekozen voor 6 keer techniek...
Goed dat we inspelen op onze zwaktes...misschien ook al met de opstelling experimenteren hoe we volgend jaar wel van de human teams gaan winnen.

er valt niet heel veel te experimenteren. Ik zit vast aan 352, omdat ik daar de spelers voor heb.

Bij Inter hebben we een echte AM C (Ananastescu oid :wink: , wij noemen hem maar Ananas). Die mis ik bij FC CT.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:ik heb gekozen voor 6 keer techniek...
Goed dat we inspelen op onze zwaktes...misschien ook al met de opstelling experimenteren hoe we volgend jaar wel van de human teams gaan winnen.

er valt niet heel veel te experimenteren. Ik zit vast aan 352, omdat ik daar de spelers voor heb.

Bij Inter hebben we een echte AM C (Ananastescu oid :wink: , wij noemen hem maar Ananas). Die mis ik bij FC CT.

Nou daar doet Lips en Boer niet veel voor onder hoor....... :oops:

Mischien kan je ( als je wilt) jouw IO aan Meerte geven, want jullie hebben nagenoeg dezelfde rol en je bent akelig aanwezig tijdens de 2d.
Als je het niet via het forum wilt doen, dan evt. via FS?
Het veldspel is wel een stuk beter geworden bij ons( kan altijd beter), het probleem blijft dat de spitsen de bal niet kunnen houden, laat staan schieten op de goal.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Ik sta aan de zijlijn maar heb wel gestemd op 6x speed. Uitleg staat in het andere topic
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#9
Dan stem ik ook vanaf de zijlijn (Daar staan over het algemeen de beste stuurlui....).

6x speed, maar dan wel gevolgd door 6x techniek zodra speed gemaxed is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Mijn speed staat slechts op 4, dus even een paar weekjes speed trainen is geen overbodige luxe. Ook hier dus 6x speed ( Hakkuh ) gestemd
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#11
Per wanneer ben je eventueel van plan om t aan te passen Adder?
The great old Ludwig von...
Reply
#12
Heeft nog geen impact op mij, maar ik stem op 6x speed, daar hebben jullie echt te weinig van...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#13
gittermaster Wrote:Per wanneer ben je eventueel van plan om t aan te passen Adder?

Ik hoop dat Wo. iedereen gestemd hebt en dan kan ik het Do. al laten ingaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
met alle respect maar ik vind niet dat mensen die niet bij ct spelen mee mogen stemmen. Jullie zijn nog niet terug en de meesten hebben zelfs aangegeven voorlopig niet terug te komen. Input wordt uiteraard gewaardeerd maar dit lijkt me echt een teamding
Reply
#15
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:Per wanneer ben je eventueel van plan om t aan te passen Adder?

Ik hoop dat Wo. iedereen gestemd hebt en dan kan ik het Do. al laten ingaan.

Is vrijdag ook een optie?
Die laatste korte pass training, kan ik nog goed gebruiken Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#16
Heb 6x speed gestemd. Vooral omdat ik daar de beste argumenten voor zie.
Maakt voor mij geen verschil, maar op teambasis wel erg nuttig.

Wat is trouwens het voordeel van TT. Als ik het goed begrijp train je dan op 100%, buiten TT 75%. De TT kost echter 2 ipv 1 fitness punt. Dus je kan binnen 90% maar 5x op 100% tov 10x op 75%. Wat dus met TT 500% en zonder TT 750% geeft.
Of snap ik er nou helemaal niets van?
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#17
Farmersmother Wrote:Heb 6x speed gestemd. Vooral omdat ik daar de beste argumenten voor zie.
Maakt voor mij geen verschil, maar op teambasis wel erg nuttig.

Wat is trouwens het voordeel van TT. Als ik het goed begrijp train je dan op 100%, buiten TT 75%. De TT kost echter 2 ipv 1 fitness punt. Dus je kan binnen 90% maar 5x op 100% tov 10x op 75%. Wat dus met TT 500% en zonder TT 750% geeft.
Of snap ik er nou helemaal niets van?

Ik snap die laatste logica niet van je maar de rest is inderdaad waar.
Je traint 100% met de TT. Normale training is 75% maar als je een hogere PT hebt gaat het sneller. PT 6 zit ergens rond dde 83% meen ik.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#18
Farmersmother Wrote:Heb 6x speed gestemd. Vooral omdat ik daar de beste argumenten voor zie.
Maakt voor mij geen verschil, maar op teambasis wel erg nuttig.

Wat is trouwens het voordeel van TT. Als ik het goed begrijp train je dan op 100%, buiten TT 75%. De TT kost echter 2 ipv 1 fitness punt. Dus je kan binnen 90% maar 5x op 100% tov 10x op 75%. Wat dus met TT 500% en zonder TT 750% geeft.
Of snap ik er nou helemaal niets van?

Je redenering is onjuist, niet meegenomen de extra bonus van het achter elkaar doortrainen.

Als je aanneemt dat elke training 0,2 skillstijging oplevert. Train je met 10 trainingen 9x de TT (op 100%) en 1x conditie (8%). De totale opbrengst is hier dan 1,8 skillstijging.

Bij niet TT train je op 75% en is elke training dus 0,75*0,2=0,15 skillstijging waard. Goed je hoeft geen conditie te trainen dus na 10 trainingen heb je 1,5 skillstijging.

Al met al win je dus door veel teamtrainingen te volgen ook al moet je een conditietraining extra doen per 10 trainingen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Mac Wrote:met alle respect maar ik vind niet dat mensen die niet bij ct spelen mee mogen stemmen. Jullie zijn nog niet terug en de meesten hebben zelfs aangegeven voorlopig niet terug te komen. Input wordt uiteraard gewaardeerd maar dit lijkt me echt een teamding

Geef dan argumenten, en niet *ik wil graag techniek trainen maar iedereen zegt speed maar zit niet bij CT* CT heeft gewoon veelste weinig speed. Als ik voor mezelf zou stemmen zou ik nu zeggen, jongens ga lekker techniek trainen want die heb ik al op 20 en als ik terugkom kan ik lekker speed meepakken.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
ik vind dat Mac wel gelijk heeft. Prima dat de spelers die niet bij FC CT zitten hun adviezen willen geven, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de spelers van FC CT zelf..

doe mij trouwens eerst maar 6x techniek en daarna 6x speed.
Reply
#21
Box Brother Wrote:
Farmersmother Wrote:Heb 6x speed gestemd. Vooral omdat ik daar de beste argumenten voor zie.
Maakt voor mij geen verschil, maar op teambasis wel erg nuttig.

Wat is trouwens het voordeel van TT. Als ik het goed begrijp train je dan op 100%, buiten TT 75%. De TT kost echter 2 ipv 1 fitness punt. Dus je kan binnen 90% maar 5x op 100% tov 10x op 75%. Wat dus met TT 500% en zonder TT 750% geeft.
Of snap ik er nou helemaal niets van?

Je redenering is onjuist, niet meegenomen de extra bonus van het achter elkaar doortrainen.

Als je aanneemt dat elke training 0,2 skillstijging oplevert. Train je met 10 trainingen 9x de TT (op 100%) en 1x conditie (8%). De totale opbrengst is hier dan 1,8 skillstijging.

Bij niet TT train je op 75% en is elke training dus 0,75*0,2=0,15 skillstijging waard. Goed je hoeft geen conditie te trainen dus na 10 trainingen heb je 1,5 skillstijging.

Al met al win je dus door veel teamtrainingen te volgen ook al moet je een conditietraining extra doen per 10 trainingen...

Ok duidelijk, dank.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#22
Maakt mij niks uit. Speed of techniek. Voor mij 1 pot nat.
Insane life.
Reply
#23
Het hele team heeft wat aan speed. Wat moet een verdediger met techniek. Als je puur in het belang van FC CT en dus niet teveel aan je eigen speler denkt is er volgens mij maar 1 keuze.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#24
Legion Wrote:Het hele team heeft wat aan speed. Wat moet een verdediger met techniek. Als je puur in het belang van FC CT en dus niet teveel aan je eigen speler denkt is er volgens mij maar 1 keuze.

Een goede techniek resulteert in weinig cadeautjes voor de tegenstander. Bekijk ons wedstrijdverslag maar eens tegen TRL.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#25
Forever Wrote:
Legion Wrote:Het hele team heeft wat aan speed. Wat moet een verdediger met techniek. Als je puur in het belang van FC CT en dus niet teveel aan je eigen speler denkt is er volgens mij maar 1 keuze.

Een goede techniek resulteert in weinig cadeautjes voor de tegenstander. Bekijk ons wedstrijdverslag maar eens tegen TRL.

Ik als verdediger merk de laatste tijd dat ik er lang over doe om de bal onder controle te krijgen. Waardoor de kans van afpakken bestaat. Wat nu ook al een paar keer is gebeurd. Dus techniek trainen lijkt mij heel doeltreffend als verdediger.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#26
Tja ik ben het totaal niet met jullie eens over techniek bij verdedigers. Onze verdedigers hebben hoogstens 1 op die skill. Verder staat technique ook niet in het lijstje van footstats. Maar goed het is jullie call.
Reply
#27
Nr. 12 Wrote:
Forever Wrote:
Legion Wrote:Het hele team heeft wat aan speed. Wat moet een verdediger met techniek. Als je puur in het belang van FC CT en dus niet teveel aan je eigen speler denkt is er volgens mij maar 1 keuze.

Een goede techniek resulteert in weinig cadeautjes voor de tegenstander. Bekijk ons wedstrijdverslag maar eens tegen TRL.

Ik als verdediger merk de laatste tijd dat ik er lang over doe om de bal onder controle te krijgen. Waardoor de kans van afpakken bestaat. Wat nu ook al een paar keer is gebeurd. Dus techniek trainen lijkt mij heel doeltreffend als verdediger.


dat is meer heading dan techniek in de meeste gevallen, maar soit Smile
Reply
#28
daarom heb ik ook op 3x speed 3x technique gestemd. Om nou iedereen een bepaalde training op te gaan leggen lijkt me overdreven. Bovendien zijn er een aantal al wat verder op speed of techniek waardoor mensen geen gebruik van kunnen maken na een tijdje omdat ze op 20 staan. Gewoon om en om per dag een van de twee en iedereen heeft er voordeel aan.
Reply
#29
Legion Wrote:Tja ik ben het totaal niet met jullie eens over techniek bij verdedigers. Onze verdedigers hebben hoogstens 1 op die skill. Verder staat technique ook niet in het lijstje van footstats. Maar goed het is jullie call.

jullie verdedigers hebben echt geen reet te doen in de 2d. Tegenstander komt tot het middenveld, dus het is niet echt een goede vergelijking.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#30
Footstats vertrouw ik nog altijd voor geen meter! of iemand moet een goede verklaring hebben waarom MR andere stats heeft dan ML, FL andere stats dan FR en waarom dat lijstje nooit is aangepast na de nieuwe ME
Reply


Forum Jump: