The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - Ajax
#1
K - Maarten Stekelenburg

V - Johnny Heitinga
V - Urby Emanuelson
V - Jan Vertonghen

M - Hedwiges Maduro
M - Kennedy Bakircioglu
M - Gabri
M - Siem de Jong

A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Luis Suárez
A - Dennis Rommedahl

DUS GEEN LUQUE!!!
Reply
#2
En geen Ogararu!
Reply
#3
Hup Poepon !
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
Wie Weet Waar Luque Is?
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#5
En wie neemt nu de pingel?
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#6
Di Marci Wrote:Wie Weet Waar Luque Is?

Luque is gepasseerd. 1 voor zijn matige spel van vorige week en 2. wegens het slechte communiceren.
Ik heb een droom.
Reply
#7
Di Marci Wrote:Wie Weet Waar Luque Is?

Ging er donderdagochtend niet een boot terug naar Spanje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Legion Wrote:Hup Poepon !

Kom op! Met zijn allen!
"If you love fucking Poepon, wipe your ass!
If you love fucking Poepon, wipe your ass!
If you love fucking Poepon, wipe your ass!..."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Megablunder Aerts bij de 1-3. cry Willem II is beter (62% balbezit, 11 schoten op doel), Ajax 4 kansen 3 goals.. pure klasse! Wel Gabri blessé (dijbeen).
Reply
#10
assist Huntelaar :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Ik vind het een ed van Aerts. cry
Reply
#12
Verdomme tweede helft is begonnen nog steeds geen luque.

Niet echt gelukkig gekozen met emanuelson en luque!! :letitallout: :letitallout:
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#13
2-3 Swinkels
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
En Krohn-Deli erin.. dit is geen stand om Luque nog te brengen Marci. Wink
Reply
#15
Stekelenburg heeft de punten hier voor Ajax gepakt. Prima redding in de 89e minuut op ene kopbal van 3 meter afstand. Verder was Willem II gewoon beter en had het minimaal een puntje verdiend, van dit Ajax moet zelfs PSV kunnen winnen :wink: , het was echt vrouwen en kinderen eerst op het eind. Wel veel spanning en strijd, weinig punten voor Willem II.
Reply
#16
Nou wordt me een lekker weekendje met urby en luque en tweemaal de graafschap. Gelukkig maakt het "leed" het weer een klein beetje goed!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#17
Het blijft een mooie. :p
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=162">http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=162</a><!-- m -->
Reply
#18
Peter Wrote:Stekelenburg heeft de punten hier voor Ajax gepakt. Prima redding in de 89e minuut op ene kopbal van 3 meter afstand. Verder was Willem II gewoon beter en had het minimaal een puntje verdiend, van dit Ajax moet zelfs PSV kunnen winnen :wink: , het was echt vrouwen en kinderen eerst op het eind. Wel veel spanning en strijd, weinig punten voor Willem II.
Het is gewoon slecht dat ze het uiteindelijk nog spannend maken na 1 of 2 hele grote kansen op 4-1 gemis te hebben. De verdediging was zoals de laatste tijd weer ruk, zo makkelijk die goals weggegeven, ongelofelijk.
Het was niet best, maar van beide kanten. Het was gewoon een dramapot, blij met de 3 punten. Hopen dat Gabri er bij is volgende week en dat Koster die fucking Urby op de bank laat beginnen. Desnoods Colin, die viel nl best aardig in.
En Stekelenburg is een koning, maar dat is logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Desnoods Colin :eeeek:

Is het echt zo erg?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Urby is inderdaad echt zo erg verdedigend. En nogmaals, Colin viel prima in. Ik denk ook best dat ie wat kan, hij moet alleen wat vertrouwen krijgen/verdienen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Colin VS de rechterflank van PSV (Farfan en Afellay). =P~
Reply
#22
Peter Wrote:Vertonghen VS de rechterflank van PSV (Farfan en Afellay). =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Vertonghen VS de rechterflank van PSV (Farfan en Afellay). =P~

Colin centraal? Dat zou helemaal mooi zijn. Maar v/d Wiel is toch weer fit volgende week?

Bij de gedachte Vertonghen VS Farfan en Afellay zou ik trouwens ook niet echt watertanden als Ajaxfan hoor. Confused Gelukkig voor jullie kun je van Rommedahl VS Zonneveld en Huntelaar VS Rajkovic hetzelfde zeggen. :p
Reply
#24
Ik weet niet wat er met Ogararu was, maar desnoods Colin rechtsback. Vertonghen is een van de uitblinkers, muv vorige week, de laatste weken, dus daar zie ik het wel in zitten. Johnny en vd Wiel in het centrum en Ogararu maar rechts dan. Maar volgens mij gaat vd Wiel het niet halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Kortom: Je kan er geen bal van op aan. De vorm zal veel bepalen.

Maar ja, dies ook nog niet denderend bij beiden :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#26
Dan hou ik het op een mooie 3-4.. heb ik iig waar voor mn zakgeld en vroege opstaan.
Reply
#27
Volgens mij heeft Peter Jantje V nog niet zien voetballen dit seizoen. Zo'n dweil als Farfan of lazofiets hebben niets tegen hem te zoeken, hij speelt ze zoek.

Colin/Ogararu die kant is erger....

Pot was gister niet goed, maar op zo'n veld kan je nooit goed voetbal spelen en dat is Ajax ook nog nooit gelukt op dit soort velden. Fysiek voetbal leggen ze dan af, zeker als Gabri eruit moet en je op een gegeven moment een middenveld hebt met Urby, Schilder en Krohn-Dehli.... :roll:
Reply
#28
pech voor ajakkes dat ze een pingel niet kregen, uiteraard weer gruwelijk mazzel dat ze er geen 2 tegen kregen. en daar komt dan nog de mazzel van de 3de goal bovenop.

Quote:Volgens mij heeft Peter Jantje V nog niet zien voetballen dit seizoen. Zo'n dweil als Farfan of lazofiets hebben niets tegen hem te zoeken, hij speelt ze zoek.


Undecided misschien heeft peter polen belgie wel gezien? :razz:
Reply
#29
Een verdediger die aanvallers zoek gaat spelen. Dat zou de 1e keer ooit zijn. :eeeek: Volgens mij heb jij Lazovic trouwens nog niet zo vaak zien spelen die seizoen, want hoe je erbij komt dat die vaak bij de linksback van de tegenstander in de buurt komt is mij een raadsel.

En over Polen-België.. mooie terugspeelbal inderdaad!
Reply
#30
Ach vorige week had ie nog een veel mooier doelpunt, maar hij was gister de beste man van het veld, gaat tenminste voorop in de strijd en verliest vrijwel nooit een duel.

In dat licht bekeken, kan een verdediger best een aanvaller 'zoek' spelen ja.
Reply


Forum Jump: