The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De jeugd
#1
Wat is de bedoeling met de jeugd?

We hebben nu wel een hoop jonkies rondlopen, maar slechts 2 namen kom ik regelmatig tegen, Boersma en Louweres.

Tevens begrijp ik dat de jonkies wat salarisverhoging tegemoet kunnen zien, om hun personal trainer omhoog te schroeven.

Maar weten zij dit ook?
Daarnaast ben ik nog niet uitermate tevreden met hun trainingsmethoden.
Geen enkele jonge speler komt bij Footsteps boven de 60% qua efficiency.

Is het daarom niet handig om te inventariseren welke jeugdspelers ook daadwerkelijk snel beter willen worden en daarom de investeringen waard zijn.

Daarnaast moeten de geïnteresseerde jeugdspelers dan ook wat tips krijgen wat betreft het effectief trainen.
What, me worry?
Reply
#2
Veel jonkies zijn alleen als teamopvulling om de friendlies te spelen.
Er zijn een paar actieve jonkies en die zullen een salarisverhoging tegemoet zien de andere niet.

Tenminste zo heb ik de teksten van adder begrepen. Denk dat eerst wordt gewacht nu tot de inactieve jonkies ontslagen kunnen worden (lees contract loopt af) voor we weer wat nieuwe kunnen gaan recruiten.
Reply
#3
Tips mbt training meer dan welkom !
Reply
#4
Mac Wrote:Veel jonkies zijn alleen als teamopvulling om de friendlies te spelen.
Er zijn een paar actieve jonkies en die zullen een salarisverhoging tegemoet zien de andere niet.

Tenminste zo heb ik de teksten van adder begrepen. Denk dat eerst wordt gewacht nu tot de inactieve jonkies ontslagen kunnen worden (lees contract loopt af) voor we weer wat nieuwe kunnen gaan recruiten.

Over welke jonkies hebben we het dan precies?
Boersma
Louweres (Lib)
Koek (Fabian)

De rest zegt me dus niets.
What, me worry?
Reply
#5
Fabian Wrote:Tips mbt training meer dan welkom !

Probeer zoveel mogelijk de teamtraining te volgen, jij als middenvelder zeker.
Daarnaast moet je proberen je fitheid niet onder de 90% te laten komen, dan train je het meest effectief.
Probeer al je geld te investeren in een nieuwe personal trainer.

Als je je aan deze basistips houdt, dan train je een stuk effectiever.
What, me worry?
Reply
#6
Ben keep dus training is in het begin helemaal niet efficient omdat die eerst tot de 1 zijn getraint (tellen maar half in footsteps), en trainen duurt een stuk langer. Hoewel daar rekening mee is gehouden denk ik, want Levi staat ook ergens in de 70%. Als het goed is zou deze bij mij nu wel aardig moeten stijgen.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#7
Farmersmother Wrote:Ben keep dus training is in het begin helemaal niet efficient omdat die eerst tot de 1 zijn getraint (tellen maar half in footsteps), en trainen duurt een stuk langer. Hoewel daar rekening mee is gehouden denk ik, want Levi staat ook ergens in de 70%. Als het goed is zou deze bij mij nu wel aardig moeten stijgen.

Keepers kunnen rond de 75% halen... ikzelf zit op 71,5%, Levi zit op 71,2% ofzo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#8
Fred Naaigaren Wrote:
Fabian Wrote:Tips mbt training meer dan welkom !

Probeer zoveel mogelijk de teamtraining te volgen, jij als middenvelder zeker.
Daarnaast moet je proberen je fitheid niet onder de 90% te laten komen, dan train je het meest effectief.
Probeer al je geld te investeren in een nieuwe personal trainer.

Als je je aan deze basistips houdt, dan train je een stuk effectiever.

Ben aan het sparen voor een betere PT, working on it dus! Nieuwe contract bespoedigt dit!

Probeer me ook zo goed en zo kwaad als het kan, te houden aan de teamtraining en boven de 90% te blijven ( lukt aardig ).

Heb er nog wel wat pos.spel en spelinzicht tussen staan nu ? Gewoon alles gelijkzetten aan teamtraining ? Enkel snelheid en techniek dus ?
Reply
#9
denk dat t in jouw geval zeker geen kwaad kan fab, later zal teamtraining weer veranderen en kun je je weer daarnaar aanpassen.
Reply
#10
Fred Naaigaren Wrote:
Mac Wrote:Veel jonkies zijn alleen als teamopvulling om de friendlies te spelen.
Er zijn een paar actieve jonkies en die zullen een salarisverhoging tegemoet zien de andere niet.

Tenminste zo heb ik de teksten van adder begrepen. Denk dat eerst wordt gewacht nu tot de inactieve jonkies ontslagen kunnen worden (lees contract loopt af) voor we weer wat nieuwe kunnen gaan recruiten.

Over welke jonkies hebben we het dan precies?
Boersma
Louweres (Lib)
Koek (Fabian)




De rest zegt me dus niets.

Die 3 zijn omhoog gegaan, de rest ( nog) niet. Knop heb ik een paar keer berichtenverkeer mee gehad en hij zou zich registreren voor het forum.
Iedereen van de jonkies heb ik geattendeerd op het forum trouwens.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Fred Naaigaren Wrote:
Fabian Wrote:Tips mbt training meer dan welkom !

Probeer zoveel mogelijk de teamtraining te volgen, jij als middenvelder zeker.
Daarnaast moet je proberen je fitheid niet onder de 90% te laten komen, dan train je het meest effectief.
Probeer al je geld te investeren in een nieuwe personal trainer.

Als je je aan deze basistips houdt, dan train je een stuk effectiever.

Over het algemeen hou ik mij wel aan deze regels. Maar waar kan ik de effectiviteit zien? Wil wel eens weten wat de mijne is en hoe die omhoog kan!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#12
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309</a><!-- m -->
Reply
#13
Mac Wrote:http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309


mmmm die van Jonas is schrikbarend laag....slechts 57%.
Wat is hier aan te doen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Er zijn een paar trainingsregels:
- kom zo weinig mogelijk onder de 90% fitness als je traint
- Volg zoveel mogelijk teamtraining
- Probeer zoveel mogelijk 2 of 3 trainingen achter elkaar op 1 dag te pakken

1 en 3 komen nog wel eens in de knel met elkaar maar met beetje goed planwerk moet het zeker te doen zijn. Hou je je daar aan dan kom je zeker in de buurt van de 70%
Reply
#15
Ik heb Knop langdurig vastgelegd tegen een mooie prijs.
Hij is wel actief, maar reageert niet op het aanmelden bij ons forum. Wel heb ik (sporadisch) contact met hem via berichten.
Zelfde geval met Verrips. Die heb ik nu ook een 3-jarige verlenging( bovenop die 2 jaar, wat ik dus niet wist bij het tekenen van Bierbuik toendertijd....... Undecided :wink: )
Waarschijnlijk dat ik dat ook bij Blikman ga doen
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: