The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - PSV
#91
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik, ik hou het nog beschaafd.

Da's de mazzel van de randdebielen. Echte debielen kwijlen de hele boel d'r onder Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#92
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik, ik hou het nog beschaafd.

Da's de mazzel van de randdebielen. Echte debielen kwijlen de hele boel d'r onder Dead

En randdebielen doen dat alleen maar op het randje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#93
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat bedoel ik, ik hou het nog beschaafd.

Da's de mazzel van de randdebielen. Echte debielen kwijlen de hele boel d'r onder Dead

En randdebielen doen dat alleen maar op het randje?

In het geval van adje zou ik het niet weten. Die enorme plaat voor z'n harses belemmert de betrouwbare empirische waarneming :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#94
Wees eens lief voor elkaar in deze tijd van het jaar, jongens! :wink: :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#95
Bumme Wrote:Zondag zit het echter echt wel propvol, iedereen wil die 3-1 overwinning meemaken natuurlijk.

Och het gaat me vast wel lukken...........hoop ik!

Gelukt! Zit in 111, dus niet met bekers urine gooien Fabian en ook niet veel te grote doeken voor mijn neus hangen als de spelers opkomen. :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#96
Bumme Wrote:urine
[gay]
Reply
#97
Bumme Wrote:neus

[Image: hassidic-emoticon.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#98
Het blijven mooi statistiekjes. Zoals Ada Wilma gisteren al zei blijkt hieruit maar weer dat Ajax altijd wel scoort en PSV niet.


'Ajax kansloos tegen PSV in ArenA'
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax wacht zondag in de Amsterdam ArenA een loodzware klus tegen PSV. Tenminste, de statistieken gelovend. Sinds de verhuizing van de Amsterdammers naar de ArenA wisten zij in competitieverband nog slechts eenmaal van PSV te winnen. Daartegenover staan maar liefst acht nederlagen en twee gelijke spelen.

De enige winst die Ajax sinds het seizoen 1996/1997 in de ArenA tegen PSV behaalde, dateert alweer van het jaar 2004. Op 8 februari van dat jaar zegevierden de Amsterdammers met 2-1 over de regerend landskampioen. Het laatste competitietreffen tussen Ajax en PSV, op Amsterdamse bodem, eindigde op 12 november 2006 in een 0-1 overwinning voor PSV.

Competitieduels Ajax - PSV sinds de verhuizing naar de ArenA:
2006/2007 Ajax - PSV 0-1
2005/2006 Ajax - PSV 0-0
2004/2005 Ajax - PSV 0-4
2003/2004 Ajax - PSV 2-1
2002/2003 Ajax - PSV 2-4
2001/2002 Ajax - PSV 1-3
2000/2001 Ajax - PSV 0-1
1999/2000 Ajax - PSV 1-3
1998/1999 Ajax - PSV 2-2
1997/1998 Ajax - PSV 3-4
1996/1997 Ajax - PSV 0-2
Reply
#99
Peter Wrote:Het blijven mooi statistiekjes. Zoals Ada Wilma gisteren al zei blijkt hieruit maar weer dat Ajax altijd wel scoort en PSV niet.
Ik had over dit seizoen, drol, nergens Ajax-PSV genoemd. Lees nou eens! ](*,)

Ik weet ook wel dat het altijd kutwedstrijden zijn, en dat zal het nu vast weer worden. Maar zoals ik al zei, de dode spelmomenten werken niet meer zo goed als voorheen dus ik zie kansen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach ja, en vorig jaar wonnen we ook vaker van de boertjes dan dat we verloren, dus die vlieger van statistiekjes gaat ook niet altijd op.

Ik gok op een 2-1 overwinning voor Ajax, niet gezien het huidige spelbeeld van Ajax, wat gewoon kut is. Overigens is psv ook kut, dus het zal wel een, spannende, zaadpot worden ( niet voor de 'neutrale fan'.... ).

Waarom dan toch 2-1 ? Heb gewoon 'zo'n gevoel'.... #-o
Reply
Slotje. De pot gaat niet door :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bron?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn anonieme bron bij de politie :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Mijn anonieme bron bij de politie :8:

fey az ook? [-o<
Reply
Treesong Wrote:Slotje. De pot gaat niet door :|

Mooi, het ik weer een dagje extra om te leren voor een kuttentamen van volgende week.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Mijn anonieme bron bij de politie :8:

fey az ook? [-o<

Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Gabri nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden. :wink:
Reply
Peter Wrote:Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Koevermans nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Mijn anonieme bron bij de politie :8:

fey az ook? [-o<

Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat p$v in een neerwaartse spiraal zit, die politiestaking is slechts een schijnreden. :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Koevermans nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden.

Adje.. Koevermans is bankzitter bij PSV, Gabri de motor van Ajax. Zie je het verschil? Xtragaap4de
Reply
Treesong Wrote:Slotje. De pot gaat niet door :|

? Er komt volgens tt een kort geding, en mijn gevoel [gay] :wink: zegt dat de voorzieningenrechter het gevorderde stakingsverbod zal toekennen. De gemeente heeft gewoon een te groot belang bij werkende agenten gedurende een dergelijke voetbalwedstrijd. De vakbonden zullen dat verbod (dienen te) respecteren, en met het deelnemen aan een wilde staking loopt een agent het risico dat hij een loonsanctie krijgt (of op staande voet wordt ontslagen).

Dus: pot gaat door (denk ik).
Reply
Ik heb iig m'n feyenoorder eruit gesloeberd. Met Lasse Sjeune 7 miljoen over, maar ach... :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Koevermans nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden.

Adje.. Koevermans is bankzitter bij PSV, Gabri de motor van Ajax. Zie je het verschil? Xtragaap4de
Goed bewijs dat PSV de weg kwijt is, dat Koevermans bankzitter is. En nog wel voor Lazovic cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Koevermans nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden.

Adje.. Koevermans is bankzitter bij PSV, Gabri de motor van Ajax. Zie je het verschil? Xtragaap4de
Goed bewijs dat PSV de weg kwijt is, dat Koevermans bankzitter is. En nog wel voor Lazovic cry

Hoe vaak heb je beiden zien spelen in PSV-shirt? Of baseer je het puur op gescoorde goals? Dan zou Huntelaar ook veruit de beste speler van Ajax zijn, terwijl hij toch nooit de hoogste rapportcijfers scoort. Xtragaap4de
Reply
Een spits moet in beginsel goals maken, Peter, daarna kunnen we kijken naar rapportcijfers.
En het is nou ook niet echt zo dat Lazovic anderen laat scoren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Lijkt me niet. Ajax-PSV wordt alleen afgelast omdat Koevermans nog niet fit is, die politiestaking is slechts een schijnreden.

Adje.. Koevermans is bankzitter bij PSV, Gabri de motor van Ajax. Zie je het verschil? Xtragaap4de
Goed bewijs dat PSV de weg kwijt is, dat Koevermans bankzitter is. En nog wel voor Lazovic cry

Hoe vaak heb je beiden zien spelen in PSV-shirt? Of baseer je het puur op gescoorde goals? Dan zou Huntelaar ook veruit de beste speler van Ajax zijn, terwijl hij toch nooit de hoogste rapportcijfers scoort. Xtragaap4de

... Zegt iemand die toch zou moeten weten dat rapportcijfers niets zeggen over de vaardigheden van de persoon die ze behaalt... :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Een spits moet in beginsel goals maken, Peter, daarna kunnen we kijken naar rapportcijfers.
En het is nou ook niet echt zo dat Lazovic anderen laat scoren...

Tot dusverre dit seizoen:
Koevermans 8 goals, 1 assist.
Lazovic 5 goals, 5 assists.

Wie is er dan nuttiger voor het team en wie laat er dan anderen scoren? Voeg daaraan toe dat Lazovic veel meer een handenbindertje is (veel beweeglijker en dus moeilijker te verdedigen is) en de keuze voor Danko is best te begrijpen. Enige nadeel van hem is dat zijn afronding nog niet zo is als vorig seizoen bij Vitesse.
Reply
Speciaal voor Ada. Begin je al te bibberen? :
Koevermans speelklaar voor topper tegen Ajax
14 december 2007 14:00
Wedstrijd Ajax - PSV
Datum 16-12-2007
Stadion Amsterdam Arena
Locatie Amsterdam
Scheidsrechter Pieter Vink
Aanvang 12.30 uur

Danny Koevermans is speelkaar voor de topper tegen Ajax, zondag in de Amsterdam ArenA. Coach Jan Wouters houdt zich verder niet bezig met de voorgenomen acties van de politie, waardoor de uitwedstrijd mogelijk in gevaar komt. “Ik kan me er wel zorgen over maken, maar ik kan er niks mee”, aldus Wouters.


Veel media-aandacht voor het persgesprek op De Herdgang.
Manuel da Costa
Koevermans trainde vrijdagochtend volledig mee en is in staat om zondag te spelen. Voor Manuel da Costa komt die wedstrijd nog te vroeg, liet Wouters weten tijdens het gebruikelijke persgesprek op De Herdgang. Wel deed hij tegen Jong AZ al de hele wedstrijd mee en speelde de Portugees ook goed. Jong PSV moest een helft lang met tien man spelen na een rode kaart kort voor rust.

Wouters: "Bij toppers komt altijd iets extra's kijken."
Iets extra’s
PSV volgt de aangekondigde politieacties - waardoor Ajax-PSV in gevaar komt - op een afstandje, maar wacht verder rustig af. “Ik kan me er wel zorgen over maken, maar ik kan er niks mee. Ik ben als trainer bezig met de voorbereiding van de wedstrijd, niet met andere zaken.” Over het duel zelf zei Wouters dat wanneer het om toppers gaat, er altijd iets extra’s bij komt kijken. “Maar ik ben niet extra geladen. Speciaal blijft het wel om terug naar Ajax te gaan, omdat ik daar het grootste deel van mijn voetballeven heb doorgebracht.” Dat het aan kop slechts om één punt verschil gaat, zegt Wouters genoeg wat betreft de kleine verschillen tussen PSV en de andere ploegen.
Reply
Dat is vervelend inderdaad, maar hij begint waarschijnlijk toch op de bank, net als Perez Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Een spits moet in beginsel goals maken, Peter, daarna kunnen we kijken naar rapportcijfers.
En het is nou ook niet echt zo dat Lazovic anderen laat scoren...

Tot dusverre dit seizoen:
Koevermans 8 goals, 1 assist.
Lazovic 5 goals, 5 assists.

Wie is er dan nuttiger voor het team en wie laat er dan anderen scoren? Voeg daaraan toe dat Lazovic veel meer een handenbindertje is (veel beweeglijker en dus moeilijker te verdedigen is) en de keuze voor Danko is best te begrijpen. Enige nadeel van hem is dat zijn afronding nog niet zo is als vorig seizoen bij Vitesse.

Neem je in je analyse ook even het aantal speelminuten mee?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Slotje. De pot gaat niet door :|
leren
[gay]
Reply


Forum Jump: