The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
Jammer, dan kan je ook niet zien wie je eventueel zou moeten helpen m.b.t. vertrouwen.
Anyways, ik ben er weer bij deze keer! Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik niet :cry:

edit 17-10: nu ben ik opeens wel opgeroepen :|
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik niet :cry:

edit 17-10: nu ben ik opeens wel opgeroepen :|

Ja, er was iets misgegaan met de selectie las ik. Ik speel de hele wedstrijd trouwens, omdat er verder geen FL´s beschikbaar zijn.

Tussendoor: ik probeer het met een geplaatst schot van 34 meter, terwijl mijn afstandschoten op 0 staan. :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik speel ook de hele wedstrijd, als DC.. Undecided
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dat is wel te merken.

Buiten dat ik eerst wel en nu niet geselecteerd ben zie ik ook dat Sjonnie MR als DC speelt. Ronald ML als DMC. Beetje vaag allemaal, maar daar zal vast een verklaring voor zijn.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
0-0 en een seum´n als rapportcijfer. \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Antidote Wrote:Dat is wel te merken.

Buiten dat ik eerst wel en nu niet geselecteerd ben zie ik ook dat Sjonnie MR als DC speelt. Ronald ML als DMC. Beetje vaag allemaal, maar daar zal vast een verklaring voor zijn.

Is door omstandigheden wat fout gegaan met instellen van de wedstrijdselectie waardoor er een aantal oudjes zijn geselecteerd ipv jonkies. En die mochten in die FC niet meedoen waardoor ze tot die fantasie-opstellingen speelden.

Dat had ik er in ieder geval van begrepen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Antidote Wrote:Dat is wel te merken.

Buiten dat ik eerst wel en nu niet geselecteerd ben zie ik ook dat Sjonnie MR als DC speelt. Ronald ML als DMC. Beetje vaag allemaal, maar daar zal vast een verklaring voor zijn.

Is door omstandigheden wat fout gegaan met instellen van de wedstrijdselectie waardoor er een aantal oudjes zijn geselecteerd ipv jonkies. En die mochten in die FC niet meedoen waardoor ze tot die fantasie-opstellingen speelden.

Dat had ik er in ieder geval van begrepen.

Klopt idd. In de regels van de vriendschappelijke Confederations Cup die we spelen staat dat we geen spelers met World Class XP op mochten stellen, en het ongeluk wil dat bijna alle oudere spelers die op de shortlist staan geselecteerd werden. Daardoor waren er nog maar 14 spelers (waaronder 2 keepers) beschikbaar voor de wedstrijd en moesten we flink puzzelen.

Desondanks toch 0-0..had rekening gehouden met een gigantische nederlaag dus dit viel reuze mee. Nu zorgen dat er niets meer fout gaat met de selectie.
Reply
Gisteren mijn 3e interland gespeeld; de betere 1e helft tegen China. Als die luie spits van ons ( :8: )wat scherper is maakt hij uit 2 van mijn panklare voorzetten NOG 2 goals en staat het 5-0 bij rust. Nu 'slechts' 3-0 en uiteindelijk wordt het nog 3-2. :|
Kay Bleeker speelde de 2e helft trouwens... (you do the math!) :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Gisteren mijn 3e interland gespeeld; de betere 1e helft tegen China. Als die luie spits van ons ( :8: )wat scherper is maakt hij uit 2 van mijn panklare voorzetten NOG 2 goals en staat het 5-0 bij rust. Nu 'slechts' 3-0 en uiteindelijk wordt het nog 3-2. :|
Kay Bleeker speelde de 2e helft trouwens... (you do the math!) :wink:
Shit je heb me door! In mijn 13e interland in China had ik een lucratief aanbod gekregen van een paar goksyndicaten. :-$
Overigens nog geïnteresseerd in een partij melkpoeder of lood 'vrij' speelgoed?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Gisteren mijn 3e interland gespeeld; de betere 1e helft tegen China. Als die luie spits van ons ( :8: )wat scherper is maakt hij uit 2 van mijn panklare voorzetten NOG 2 goals en staat het 5-0 bij rust. Nu 'slechts' 3-0 en uiteindelijk wordt het nog 3-2. :|
Kay Bleeker speelde de 2e helft trouwens... (you do the math!) :wink:
Shit je heb me door! In mijn 13e interland in China had ik een lucratief aanbod gekregen van een paar goksyndicaten. :-$
Overigens nog geïnteresseerd in een partij melkpoeder of lood 'vrij' speelgoed?

Nee, wel in een partijtje 'veilig' vuurwerk. Ik woon vlak bij de Belgische grens, maar het kan altijd goedkoper, vermoed ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Word geregeld! Als je maar niks vertelt tegen Randal.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik ben vandaag ein-de-lijk gepopt naar Goed ervaring na de ITC-wedstrijd, dus ik neem een biertje. :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Antidote Wrote:Word geregeld! Als je maar niks vertelt tegen Randal.

Hoezo niet? Doe mij ook maar een dozijn of wat Wink
Reply
In de aanbieding heb ik:

Grote Knallers
Voetzoekers
Lange afstandspijlen
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Er zijn afvallers bij het NT, zijn Bleeker en ik nu de enige twee overgeblevenen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nope, ook Anthony Dover zit er nog bij Smile
Reply
Ik mag maandag op komen draven voor interland nummer 7 en Dover zit er ook bij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ben toch best wel jaloers, met NT, naast de ITC en comp., zou het nog sneller opschieten met de ervaring :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Een klein succesje gisteren voor mij persoonlijk: mijn eerste assist in het NT. Daarnaast gepopt naar Zeer Goed ervaring. Helaas verloren en slechts een 6 als cijfer. Ik snap steeds minder van het spelletje, want het had na een uur gewoon 3-0 of 4-0 moeten staan. Decisions is als special skill onnavolgbaar/ondergewaardeerd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zet vandaag een kruisje, want ik speel interland nummer 10. :yeah:

En ik maak mijn eerste interlandgoal! :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je bent inderdaad lekker bezig GZ. Wij samen met Dover kunnen vaste waarden worden. Ik zit nu ook al op de 23 caps.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Je bent inderdaad lekker bezig GZ. Wij samen met Dover kunnen vaste waarden worden. Ik zit nu ook al op de 23 caps.

Vandaag weer 2 assists en Dover ook eentje als invaller voor mij. =D>

Ik ga er vanuit dat we alledrie meegaan naar het WK. Ik kan als FRL sowieso op beide kanten uit de voeten en met Dribbler 1 (binnen 10 puntjes) ben ik de ideale Arjen Robben. Confusedig:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En excellent XP, Gerben Wink
Reply
Altijd fijn dat de bondscoach hier ook af en toe rond snuffelt.

@ GZ..de smaak heb je te pakken. Niet alle kruit verschieten voor het WK
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
En Sjonnie volgt het WK thuis vanaf de bank.. :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Het is zeker jammer dat je niet geselecteerd bent. Had eigenlijk verwacht dat koot ook ooit geselecteerd zou worden, maar dat zat er helaas ook niet. Ik had eigenlijk verwacht dat Dover wel wat kaarten voor jou zou regelen. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Ik zal zien wat ik kan regelen voor je.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Sjonnie naar Canada? is gezellig hoor \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
@ Antidote: Graag wat kaarten, die Dover houdt de kaarten allemaal zelf.. :razz:

@ Box: Sjonnie blijft lekker bij HTU! Het heeft even geduurd maar inmiddels ben ik vaste basisspeler geworden, en volgend seizoen wil ik graag een driedubbele rekening vereffenen met FCH Icon_twisted
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:FCH

:-"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: