The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
Antidote Wrote:Het is zeker jammer dat je niet geselecteerd bent. Had eigenlijk verwacht dat koot ook ooit geselecteerd zou worden, maar dat zat er helaas ook niet. Ik had eigenlijk verwacht dat Dover wel wat kaarten voor jou zou regelen. Dat is dan wel weer een beetje jammer. Ik zal zien wat ik kan regelen voor je.

Bij Koot lag het aan gebrek aan 'goede' ervaring, toch? Hij staat nu nog steeds op Good en daar red je het natuurlijk niet mee op een WK. Ik snap ook dat wij door het spelen van interlands wel extra snel meer ervaring hebben gekregen, maar blijkbaar was hij te ver achter.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:FCH

:-"

:puh:

Jij bent verhuurd, dat telt niet :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:FCH

:-"

:puh:

Jij bent verhuurd, dat telt niet :wink:

Maar volgend seizoen kom ik terug en speel ik in de basis. :nanana:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Het is jammer dat het bij ons drieën is gebleven. Aan de skills heeft het niet gelegen. Uiteindelijk heeft de opgedane ervaring na FC CT de doorslag gegeven. Gewoon in Canada ballen, dan was alles goed gekomen :wink:

@Voyou....VIP-kaarten worden geregeld.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Het is jammer dat het bij ons drieën is gebleven. Aan de skills heeft het niet gelegen. Uiteindelijk heeft de opgedane ervaring na FC CT de doorslag gegeven. Gewoon in Canada ballen, dan was alles goed gekomen :wink:

@Voyou....VIP-kaarten worden geregeld.

Ik denk eerlijk gezegd dat het vooral de gemiste ervaring (AGT wedstrijden) bij FC CT is die de meesten van ons parten heeft gespeeld.
Ik heb me de afgelopen twee seizoenen suf gespeeld en kom nog steeds niet verder als passable.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Je kunt nog steeds naar Canada. Volgend jaar weer ITC, Cup en League. Je ziet wat t met Anti en Korte heeft gedaan Smile
The great old Ludwig von...
Reply
haha... geniaal...

Mijn jeugdspeler (158 skills) is een redelijk tot goed getrainde speler. De nr. 1 jeugdspeler (161) heeft iets meer skills maar ok. Nu komt mijn jeugdspeler niet in aanmerking voor de U18 omdat hij iets teveel speed en stamina heeft getrained in zijn eerste jaar.... Ik sta niet eens in de scoutinglijst maar het heeft niks te maken met vriendjespolitiek en ITC-ervaring-farming..

Het moet alom bekend zijn dat je als jeugdspeler slechts 50/50 stamina speed moet hebben ipv de 53/62 die ik heb... lachwekkend. Go Canada!


Tuurlijk FU de U18
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
lol, dat lijkt me bs, daar ik 51 speed heb en 52 stamina en ook bij de beste lichting hoor en ook nog niets gehoord heb Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:lol, dat lijkt me bs, daar ik 51 speed heb en 52 stamina en ook bij de beste lichting hoor en ook nog niets gehoord heb Smile

Het wordt nog gekker...Eerst verkondigen dat ze met iedereen contact hebben die gevolgd worden. Dan een IGM krijgen (van de ABC) dat ze niet 70 man een bericht kunnen sturen dat ze je volgen (met 3 mensen moet dat toch kunnen dunkt me??). En vervolgens de BC die op het forum zegt dat ik in de toekomst misschien wel in aanmerking kom ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Bram de Melker heeft net zijn eerste 45 minuten gemaakt in Canada U18. Nu heet ie dus Bram the Milker....

Ben wel benaderd voor Nederland U-18, maar heb mbv Google Translate een mailtje in het portugees teruggestuurd, met de tekst dat ik niks van bericht snapte en dat ik voor Canadu u-18 zou gaan. Later nogmaals een mail, met de tekst ongeveer als: Ik spreek toch geen chinees of wel?! :wink:

Trouwens wat een verschrikkelijk wazige regel, van dat 50/50. Altijd dat opdringen van regels. "Ik ben de bondscoach, dus ik ben de baas. Ik weet wat goed voor je is, dus doe maar gewoon wat ik zeg......"
Ik heb stamina op 80 en speed op 90 (of andersom). Prima, toch. Ben ik veul sneller dan de rest en minder snel moe.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Je moet het ook treffen met de bondscoach. Het belangrijkste is dat je de juiste stats snel heb op jou positie en snel voldoende ervaring op doet. Mij zou U18 en U20 ook niet veel boeien. Als je maar gereed ben voor het echt NT.

Ik zit ook alvast te brainstormen hoe ik mijn zoon ga noemen. Ik zit te denken aan Anus Bleeker.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Anus Bleeker.

Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Antidote Wrote:Ik zit ook alvast te brainstormen hoe ik mijn zoon ga noemen. Ik zit te denken aan Anus Bleeker.

Dat gaat niet lukken Anti... je moet je naam uit een vast aantal mogelijheden kiezen, en de voornaam Anus heb ik nog niet gezien.

Ik wilde mijn zoon Re noemen zodat mijn zoon Re Born zou heten, kon dat niet ](*,)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Antidote Wrote:Je moet het ook treffen met de bondscoach. Het belangrijkste is dat je de juiste stats snel heb op jou positie en snel voldoende ervaring op doet. Mij zou U18 en U20 ook niet veel boeien. Als je maar gereed ben voor het echt NT.

Ik zit ook alvast te brainstormen hoe ik mijn zoon ga noemen. Ik zit te denken aan Anus Bleeker.

Ik hoop voor je dat de voornaam Henk erbij zit. Dan heb je tenminste nog een BN-er. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ga maandag voor interland nummer 14. Evenveel als bijvoorbeeld Orlando Engelaar en Urby Emanuelson. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik ga maandag voor interland nummer 14. Evenveel als bijvoorbeeld Orlando Engelaar en Urby Emanuelson. :8:

ga je volgend seizoen terug naar je team, of nog een jaartje on loan...
In dat laatste geval ben ik zeer geinteresseerd Smile
Ervaring zul je in ieder geval opdoen, want je zult alles spelen. League, cup en ITC
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik ga maandag voor interland nummer 14. Evenveel als bijvoorbeeld Orlando Engelaar en Urby Emanuelson. :8:

ga je volgend seizoen terug naar je team, of nog een jaartje on loan...
In dat laatste geval ben ik zeer geinteresseerd Smile
Ervaring zul je in ieder geval opdoen, want je zult alles spelen. League, cup en ITC

Volgend jaar eindelijk in de eredivisie, dus terug naar FCH. Op de valreep in Egypte trouwens nog de beker meegepakt, de eerste echte prijs die ik tot nu toe heb gewonnen. :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Yep was wel erg gezellig in Egypte. Nu ga ik maar ook wat speelminuten pakken bij FCH.
Insane life.
Reply
Komt hier nog eens iemand?
[gloryhuntmodus] Ik scoor net mijn 1e WK-goal in mijn 2e WK-wedstrijd, tegen Brazilië. \Big Grin/ [/gloryhuntmodus]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Volgens mij haast niet meer. Dit jaar zullen we alles winnen met FCH Icon_twisted
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Volgens mij haast niet meer. Dit jaar zullen we alles winnen met FCH Icon_twisted

Hehe, die kans is redelijk groot inderdaad. Ik heb het idee dat het allemaal wat terugloopt met Footstar in het algemeen. Er is een klein clubje mensen dat er fanatiek mee bezig is, dan een iets grotere groep die het voornamelijk voor zichzelf doet en dan wordt de spoeling al gauw heel dun.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:Volgens mij haast niet meer. Dit jaar zullen we alles winnen met FCH Icon_twisted

Hehe, die kans is redelijk groot inderdaad. Ik heb het idee dat het allemaal wat terugloopt met Footstar in het algemeen. Er is een klein clubje mensen dat er fanatiek mee bezig is, dan een iets grotere groep die het voornamelijk voor zichzelf doet en dan wordt de spoeling al gauw heel dun.

Wij (HT Utd) mogen dit seizoen blij zijn als we ITC halen, ivm onze verjongingskuur. Ik ben als een van de weinige oudjes overgebleven helaas. Over een paar seizoenen zullen we echter FCH van de troon stoten Icon_twisted
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
In Canada hebben we ook een flinke verjonging doorgevoerd.
Halverwege het seizoen krijgen we nog een nederlandse NT-er erbij Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:In Canada hebben we ook een flinke verjonging doorgevoerd.
Halverwege het seizoen krijgen we nog een nederlandse NT-er erbij Smile

Die verjongingskuur in Canada heb ik gemerkt... Sjaak is niet meer te bewonderen in Canada... ik speel inmiddels in Ierland. Mijn zoon speelt inmiddels wel in Canada. Maar op een of andere manier heb ik niet zoveel skills als de zoon van Gitter...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
even voor de duidelijkheid, voordat anderen denken dat we sjakie hebben weggebonjourt.. Dat was allemaal afgesproken Smile
En ik speel nu heerlijk samen met zijn zoontje
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:even voor de duidelijkheid, voordat anderen denken dat we sjakie hebben weggebonjourt.. Dat was allemaal afgesproken Smile
En ik speel nu heerlijk samen met zijn zoontje

haha .. dat klopt.. en als ik eens rondkijk ben ik met mijn 33 jaar nog gewoon een hele goede keeper. In de Ierse competitie ben ik de keeper met de meeste skills + ervaring...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gittermaster Wrote:even voor de duidelijkheid, voordat anderen denken dat we sjakie hebben weggebonjourt.. Dat was allemaal afgesproken Smile
En ik speel nu heerlijk samen met zijn zoontje

Viespeuk! [gay]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: