The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
Royalty Wrote:
Adder Wrote:25 Mei gaan de vleugels 12 weken op stap.
Maar ik had bij FS al gezegd dat je vanaf nu niet meer zo direct aan het schema hoeft te houden, want ik kan niet iedereen plezieren.
Daarom hadden de aanvallers ook meer loon, zodat ze met de pt aan de gang kunnen.
Dat moment is nu gekomen.

Dit gaat dit niet meer door?
Misschien dan een idee om het trainingsschema wat beter te verdelen over de posities of op zoek gaan naar een andere team?
Ik zou het erg zonde vinden moest ik nu al mijn PT moeten raadplegen (wat ik overigens jammer genoeg al een tijdje heb moeten doen...)


gaat idd niet door.
Ik ben op zoek naar een ander, maar het is erg lastig om iemand te vinden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nog tips wat ruudje nu het beste kan gaan doen, PT upgraden of de tt blijven volgen.
Reply
Gisteren een zeer belangrijke 1-2 overwinning bij Colombia.
Plaatsing lijkt dichtbij. Daarnaast een heerlijke ervaringspop naar formidabel
The great old Ludwig von...
Reply
Beste speler,

Mijn naam is Joris Lohuis en ik ben vanaf gisteren de nieuwe bondscoach u-21. De reden dat ik je een bericht stuur is dat je voor de wedstrijd tegen IJsland aankomende maandag bij de selectie zit.

Ik wil je vragen het forum te bezoeken en goed de topics door te lezen. Vooral het instellen van IO's (Individual Orders) in het topic [IO] IJsland behoeft extra aandacht.

Indien je vragen hebt dan verneem ik dat graag.

Groet,

Joris

Eindelijk.....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
feli Lib!
Ik zit nu midden in het poker( uiteraard weer flink te schelden) en travian(uiteraard weer de buurt terroriseren), dus ff geen tijd om te kijken bij FS.
Maar ik ga straks zeker ff kijken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik kan je verklappen dat we aardig wat teamgenoten tegen komen ;-)
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Beste speler,

Mijn naam is Joris Lohuis en ik ben vanaf gisteren de nieuwe bondscoach u-21. De reden dat ik je een bericht stuur is dat je voor de wedstrijd tegen IJsland aankomende maandag bij de selectie zit.

Ik wil je vragen het forum te bezoeken en goed de topics door te lezen. Vooral het instellen van IO's (Individual Orders) in het topic [IO] IJsland behoeft extra aandacht.

Indien je vragen hebt dan verneem ik dat graag.

Groet,

Joris

Eindelijk.....


Ruudje heet ook eindelijk een uitnodiging te pakken.
Reply
hier ook uitnodiging te pakken Smile
Reply
Ben uiteraard blij voor iedereen, maar vind het ook raar dat sommigen er niet bij zijn.

Koot( best trainende speler)
Adriaanse( beter dan Rijs, niet lullig bedoeld)
Dover
Groningen( beter dan Tergau)

en de grootste teleurstelling voor mezelf, Korte :cry:


Maar wel blij dat we al zoveel mensen kunnen leveren. Ervaring zal omhoog schieten, wat de club in de toekomst weer kan helpen.
Vergeet niet de IO's over te nemen van U21.


Wel leuk openen van de pagina:

2009-06-14 05:57:24 Martijn Vinkeroye is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 André Sandino is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Simon Andriolo is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Je bent opgeroepen voor het Nationale Team van Nederland Onder 21
14/6/2009 02:38:38 Gerko Jaspers is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Martin Cleton is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Dennis Darwinkel is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Ruud Rijs is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Kay Bleeker is opgeroepen voor het Nationale Team.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Waar vind ik die io instructies.
Reply
Aragorn Wrote:Waar vind ik die io instructies.


onder forum staat nu ook een blok van u21.
Wedstrijd Ned-Ijsland open klikken en dan kom je het vanzelf tegen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ben uiteraard blij voor iedereen, maar vind het ook raar dat sommigen er niet bij zijn.

Groningen( beter dan Tergau)

Ja, misschien ligt het aan de speelwijze/tactiek van de BC, dus ik ben benieuwd, maar
op 'bepalende' kwaliteiten als dribbelen, techniek, voorzetten en scoren ben ik net een tikkie beter. Tergau heeft (iets) meer snelheid, spelinzicht en korte passes, maar overall heb ik meer 'punten'. Heeft het zin om de BC te vragen over hoe en waarom?

Misschien moeten ik mijn 25 skillpoints ook alvast gaan verdelen? Ik neig naar flair, creativiteit en consistentie voor mijn buitenspeler, maar suggesties zijn welkom.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zou als jonge speler geen enkel punt geven aan Moed, Creativiteit en Invloed. Deze zijn van belang als je voor een extra talent wil gaan. Maar veel van die talneten zijn gewoon waardeloos. Dus gebruik ze eerst maar voor de gewone mentale skills. Flair zou ik ook meewachten. Het kan een bonus geven, maar ook hier kan je later voor gaan. Gebruik de skillpunten maar voor de oevrige vaardigheden. Zorg er voor dat je in ieder geval punten geeft aan consistency. Volgens mij kan je op footstar uitgebreid zien wat elke menatle skill inhoudt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Adder Wrote:Ben uiteraard blij voor iedereen, maar vind het ook raar dat sommigen er niet bij zijn.

Koot( best trainende speler)
Adriaanse( beter dan Rijs, niet lullig bedoeld)
Dover
Groningen( beter dan Tergau)

en de grootste teleurstelling voor mezelf, Korte :cry:


Maar wel blij dat we al zoveel mensen kunnen leveren. Ervaring zal omhoog schieten, wat de club in de toekomst weer kan helpen.
Vergeet niet de IO's over te nemen van U21.


Wel leuk openen van de pagina:

2009-06-14 05:57:24 Martijn Vinkeroye is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 André Sandino is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Simon Andriolo is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Je bent opgeroepen voor het Nationale Team van Nederland Onder 21
14/6/2009 02:38:38 Gerko Jaspers is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Martin Cleton is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Dennis Darwinkel is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Ruud Rijs is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Kay Bleeker is opgeroepen voor het Nationale Team.

Ik denk dat de 18 punten die je aan creativiteit hebt gegeven de bondscoach niet zo kon bekoren. Uberhaupt zie ik wel veel in mijn ogen 'verkeerde' keuzes wat betreft skill points. 20 punten van Koot aan Flair klinkt leuk, maar dit betekent ook haast geen punten meer voor de ander skills. Een verdediger met haast geen punten voor consistency, concentration, anticipation en composure lijkt me niet erg goed functioneren.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
die 18 punten heb ik gedaan om een krachtige afwerker te gaan worden.
Maar ja, als hij niet echte kwaliteit wil...... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Forever Wrote:Ik zou als jonge speler geen enkel punt geven aan Moed, Creativiteit en Invloed. Deze zijn van belang als je voor een extra talent wil gaan. Maar veel van die talneten zijn gewoon waardeloos. Dus gebruik ze eerst maar voor de gewone mentale skills. Flair zou ik ook meewachten. Het kan een bonus geven, maar ook hier kan je later voor gaan. Gebruik de skillpunten maar voor de oevrige vaardigheden. Zorg er voor dat je in ieder geval punten geeft aan consistency. Volgens mij kan je op footstar uitgebreid zien wat elke menatle skill inhoudt.

En dan doel je specifiek op consistentie, concentratie, anticipatie, beheersing en besluitvaardigheid? Ik heb nu 25 skillpoints, dus op alle 5 maar 5 zetten?

Qua talenten neigde ik naar de beide dribbelaars, buitenkant voet voorzetten en bliksemse snelheid, maar dat kan toch later pas.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Forever Wrote:Ik zou als jonge speler geen enkel punt geven aan Moed, Creativiteit en Invloed. Deze zijn van belang als je voor een extra talent wil gaan. Maar veel van die talneten zijn gewoon waardeloos. Dus gebruik ze eerst maar voor de gewone mentale skills. Flair zou ik ook meewachten. Het kan een bonus geven, maar ook hier kan je later voor gaan. Gebruik de skillpunten maar voor de oevrige vaardigheden. Zorg er voor dat je in ieder geval punten geeft aan consistency. Volgens mij kan je op footstar uitgebreid zien wat elke menatle skill inhoudt.

En dan doel je specifiek op consistentie, concentratie, anticipatie, beheersing en besluitvaardigheid? Ik heb nu 25 skillpoints, dus op alle 5 maar 5 zetten?

Qua talenten neigde ik naar de beide dribbelaars, buitenkant voet voorzetten en bliksemse snelheid, maar dat kan toch later pas.

Ik heb er niet zo veel verstand van, maar ik zou als ik jou was consistency minimaal op 10 zetten. Om zo er voor te zorgen dat je al je getrainde skills gebruikt. Consistency op 20 betekent dat je 100% gebruik maakt van je getrainde skills. Voor een vleugelaanvaller is concentratie, beheersing en besluitvaardigheid wel wat belangrijker dan anticipatie. Dus ik zou als ik jou was die ook wat meer geven.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Adder Wrote:die 18 punten heb ik gedaan om een krachtige afwerker te gaan worden.
Maar ja, als hij niet echte kwaliteit wil...... :wink:

Jup, maar daar heb je er maar 15 voor nodig. :wink: Maar ik zou pas rond je 23ste of zo na gaan denken over een extra talent, zoals krachtige afwerker. Daaarvoor vooral focussen op de mentale skills. Om zo maximaal te spelen met je getrainde skills. Vanaf 23 of 24 jaar heb je nog best genoeg skillpunten om voor een extra talent te gaan sparen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Om de monoloog ff verder door te zetten. :wink: je ziet dat best wel wat spelers hun talent nu weer op 1/5 hebben staan. Waarschijnlijk vinden ze dat ze met een talent slechter spelen dan zonder. Soms kan een talent wel aardig werken. Wij hebben een keer gespeeld tegen een vleugelspeler die het talent bliksemse snelheid. Hij maakte het ons erg lastig. Daarnaast was hij wat skills betreft ook wel wat beter dan onze back.

Verder ik zie nu dat Joris Lohuis manager is van de U21. Dus check gewoon wat spelers van Zutphen op jou positie en kijk wat voor verdeling die hebben, geeft volgens mij wel aan wat Lohuis er een maandje of 2 geleden belangrijk vond. Check gelijk of ze nog gebruik maken van hun talenten, etc. Misschien kan Mukkus hier ook nog wel wat meer over vertellen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ruudje heeft de aftrap gehaald ondanks een laag vertrouwen door gebrek aan wedstrijdritme.
Reply
Er is maar 1 Gerko Jaspers, er is maar 1 Gerko Jaspers, er is maar éééééén Gerkoooooooo Jaaaassssspers, er is maar 1 Gerko Jaspers!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Er is maar 1 Gerko Jaspers, er is maar 1 Gerko Jaspers, er is maar éééééén Gerkoooooooo Jaaaassssspers, er is maar 1 Gerko Jaspers!

Waar vind ik het verslag van deze match.
Reply
Sjaak speelt contstant met het Talent 'Area Boss' aan. De winst die (ervaren minstens 120 skillpunten) verdedigers hiermee krijgen weegt meer op dan het verlies wat ik als keeper heb.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
gisteren een belangrijke overwinning op weg naar de WK met een doelpuntje van Lipsie. Alweer de derde in dienst van het nationale team van canada
The great old Ludwig von...
Reply
:Big Grin mooi om te scoren inderdaad in mn eerste interland! keek halverweg en toen was er nog weinig gebeurd maar dit is wel mooi natuurlijk!
Reply
Forever Wrote:Om de monoloog ff verder door te zetten. :wink: je ziet dat best wel wat spelers hun talent nu weer op 1/5 hebben staan. Waarschijnlijk vinden ze dat ze met een talent slechter spelen dan zonder. Soms kan een talent wel aardig werken. Wij hebben een keer gespeeld tegen een vleugelspeler die het talent bliksemse snelheid. Hij maakte het ons erg lastig. Daarnaast was hij wat skills betreft ook wel wat beter dan onze back.

Verder ik zie nu dat Joris Lohuis manager is van de U21. Dus check gewoon wat spelers van Zutphen op jou positie en kijk wat voor verdeling die hebben, geeft volgens mij wel aan wat Lohuis er een maandje of 2 geleden belangrijk vond. Check gelijk of ze nog gebruik maken van hun talenten, etc. Misschien kan Mukkus hier ook nog wel wat meer over vertellen.

Je kan het hem ook gewoon vragen Tongue
Reply
Forever Wrote:
Adder Wrote:Ben uiteraard blij voor iedereen, maar vind het ook raar dat sommigen er niet bij zijn.

Koot( best trainende speler)
Adriaanse( beter dan Rijs, niet lullig bedoeld)
Dover
Groningen( beter dan Tergau)

en de grootste teleurstelling voor mezelf, Korte :cry:


Maar wel blij dat we al zoveel mensen kunnen leveren. Ervaring zal omhoog schieten, wat de club in de toekomst weer kan helpen.
Vergeet niet de IO's over te nemen van U21.


Wel leuk openen van de pagina:

2009-06-14 05:57:24 Martijn Vinkeroye is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 André Sandino is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Simon Andriolo is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Je bent opgeroepen voor het Nationale Team van Nederland Onder 21
14/6/2009 02:38:38 Gerko Jaspers is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Martin Cleton is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Dennis Darwinkel is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Ruud Rijs is opgeroepen voor het Nationale Team.
14/6/2009 02:38:38 Kay Bleeker is opgeroepen voor het Nationale Team.

Ik denk dat de 18 punten die je aan creativiteit hebt gegeven de bondscoach niet zo kon bekoren. Uberhaupt zie ik wel veel in mijn ogen 'verkeerde' keuzes wat betreft skill points. 20 punten van Koot aan Flair klinkt leuk, maar dit betekent ook haast geen punten meer voor de ander skills. Een verdediger met haast geen punten voor consistency, concentration, anticipation en composure lijkt me niet erg goed functioneren.

Klopt, op dit moment zal ik minder spelen dan verdedigers met punten op anticipation, concentration en composure maar ik richt me tot mijn 23e nog voornamelijk op het beperken van fitnessverlies tijdens een wedstrijd. Flair, consistency en in veel mindere mate anticipation moeten me daarbij helpen. Vanaf mijn 23e ga ik voor het talent Aggressive I voor nog meer stamina. Op die leeftijd krijg je de meeste skillpunten per dag (13%/dag) en dan lijkt me het nuttig om de punten te stoppen in bravery. Zo heb je relatief weinig ''last'' van het stoppen van punten in mentale skills die geen directe invloed op de match engine hebben. Na Agressive I volgt Lightning Speed en daarna de rest van de mentale skills. Geen of nauwelijks decisions want die skill lijkt me bijna niets toevoegen.
Reply
Ik heb inmiddels 13 voor Consistency en 4 voor Concentratie, Besluitvaardigheid en Beheersing gekozen. Kijken naar andere FL's, bijvoorbeeld bij Nationale Teams is lastig, aangezien die allemaal ergens rond de 25 jaar zijn, dus veel meer Points hebben verdeeld en sowieso allemaal Flair heel hoog hebben.

Voor de, in mijn ogen, nuttigste skills voor buitenspelers heb ik de volgende zaken nodig:
- Buitenkant voet voorzetten: Flair 18, Creativiteit 18, Techniek 18
- Bliksemse snelheid: Flair 18, Anticipatie 15, Snelheid 18, Beheersing 18
- Dribbelaar 1: Flair 18, Creativiteit 15, Dribbelen 18, Techniek 15, Beheersing 15
- Dribbelaar 2: Flair 20, Creativiteit 18, Dribbelen 20, Techniek 18, Beheersing 18

Dan moet ik nog flink points sparen om daar ooit aan toe te kunnen komen. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik heb inmiddels 13 voor Consistency en 4 voor Concentratie, Besluitvaardigheid en Beheersing gekozen. Kijken naar andere FL's, bijvoorbeeld bij Nationale Teams is lastig, aangezien die allemaal ergens rond de 25 jaar zijn, dus veel meer Points hebben verdeeld en sowieso allemaal Flair heel hoog hebben.

Voor de, in mijn ogen, nuttigste skills voor buitenspelers heb ik de volgende zaken nodig:
- Buitenkant voet voorzetten: Flair 18, Creativiteit 18, Techniek 18
- Bliksemse snelheid: Flair 18, Anticipatie 15, Snelheid 18, Beheersing 18
- Dribbelaar 1: Flair 18, Creativiteit 15, Dribbelen 18, Techniek 15, Beheersing 15
- Dribbelaar 2: Flair 20, Creativiteit 18, Dribbelen 20, Techniek 18, Beheersing 18

Dan moet ik nog flink points sparen om daar ooit aan toe te kunnen komen. :|

Je kan er maar twee te gelijk gebruiken. Bliksemse snelheid is wel een mooie. Vooral bruikbaar als je bijvoorbeeld in de 30ste minuut komt invallen. Dan kan je redelijk de back kapot spelen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply


Forum Jump: