The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

De BC heeft nu al een ML als FL opgeroepen, omdat die hogere dribbel en voorzetten heeft. Terwijl ik in onze laatst competitie-wedstrijd maar liefst 15 voorzetten heb gegeven, waar onze topspits overigens HE-LE-MAAL niks mee gedaan heeft. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

De BC heeft nu al een ML als FL opgeroepen, omdat die hogere dribbel en voorzetten heeft. Terwijl ik in onze laatst competitie-wedstrijd maar liefst 15 voorzetten heb gegeven, waar onze topspits overigens HE-LE-MAAL niks mee gedaan heeft. :8:

Het gaat niet om het aantal voorzetten he, maar of ze (op tijd) aankomen. Dat de topspits er niets mee gedaan heeft kan dus net zo goed door jou komen omdat de voorzet gewoon slecht was Wink
Reply
sphera Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

De BC heeft nu al een ML als FL opgeroepen, omdat die hogere dribbel en voorzetten heeft. Terwijl ik in onze laatst competitie-wedstrijd maar liefst 15 voorzetten heb gegeven, waar onze topspits overigens HE-LE-MAAL niks mee gedaan heeft. :8:

Het gaat niet om het aantal voorzetten he, maar of ze (op tijd) aankomen. Dat de topspits er niets mee gedaan heeft kan dus net zo goed door jou komen omdat de voorzet gewoon slecht was Wink

Dan moet die luie flikker gewoon harder, beter en scherper lopen! Icon_twisted
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag

En Renirie ook graag
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag

En Renirie ook graag

Complimenten geven over de laatste wedstrijd werkt beter. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Korte en Koot er nu ook bij (bondscoach gaat eindelijk het spelletje doorkrijgen.. :wink: )

8 man en 1 vrouw inmiddels in de U21.

=D> voor jezelf.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb de topics op het nationale U21 forum doorgenomen en in het oranjecafe las ik dat de Utrechters de race voorlopig hebben gewonnen als het gaat om de speelstad van de U21 wedstrijden. Dat is een beetje jammer voor ons :wink:
Reply
Adder Wrote:Korte en Koot er nu ook bij (bondscoach gaat eindelijk het spelletje doorkrijgen.. :wink: )

8 man en 1 vrouw inmiddels in de U21.

=D> voor jezelf.

Nu nog onze eigen coach...

Kom er vandaag achter dat het hele team kostbare ervaring heeft verloren, door 4 seizoenen lang niet met wissels te werken na de 60e minuut... Lekker bezig geweest!
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
Zouden jullie me succes willen wensen voor de volgende wedstrijd zodat mijn vertrouwen van gemiddeld naar hoog gaat? Alvast bedankt!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
succes voyou... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Royalty Wrote:
Adder Wrote:Korte en Koot er nu ook bij (bondscoach gaat eindelijk het spelletje doorkrijgen.. :wink: )

8 man en 1 vrouw inmiddels in de U21.

=D> voor jezelf.

Nu nog onze eigen coach...

Kom er vandaag achter dat het hele team kostbare ervaring heeft verloren, door 4 seizoenen lang niet met wissels te werken na de 60e minuut... Lekker bezig geweest!

Dan had je ook zonder vermijd vermoeidheid moeten spelen om optimaal ervaring te vangen.
Ik heb toendertijd gekozen voor pops ipv ervaring, omdat ik er van uitging dat we de ervaring als bonus zouden krijgen bij U21( komt aardig uit).
Dat niet iedereen bij de U21 komt, kan ik ook niets aan doen. Ik heb(vind ik) een aardig schema voor iedereen in elkaar gezet, want elke linie is vertegenwoordigt( behalve de wingers).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
gittermaster Wrote:succes voyou... Wink

:lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Adder Wrote:
Royalty Wrote:
Adder Wrote:Korte en Koot er nu ook bij (bondscoach gaat eindelijk het spelletje doorkrijgen.. :wink: )

8 man en 1 vrouw inmiddels in de U21.

=D> voor jezelf.

Nu nog onze eigen coach...

Kom er vandaag achter dat het hele team kostbare ervaring heeft verloren, door 4 seizoenen lang niet met wissels te werken na de 60e minuut... Lekker bezig geweest!

Dan had je ook zonder vermijd vermoeidheid moeten spelen om optimaal ervaring te vangen.
Ik heb toendertijd gekozen voor pops ipv ervaring, omdat ik er van uitging dat we de ervaring als bonus zouden krijgen bij U21( komt aardig uit).
Dat niet iedereen bij de U21 komt, kan ik ook niets aan doen. Ik heb(vind ik) een aardig schema voor iedereen in elkaar gezet, want elke linie is vertegenwoordigt( behalve de wingers).

Het 1 (pops) sluit het andere (ervaring) niet uit.. Het is geen kwestie van kiezen, we hadden beide kunnen hebben. Evenveel skills als nu, maar met meer ervaring. De ervaring die je na 90 minuten spelen krijgt, is namelijk precies hetzelfde als na 60 minuten. Dus het beste is 60 minuten spelen => maximale ervaring, minder fitness verlies.

Ik klaag ook niet dat ik niet bij de nationale selectie zit, maar over het feit dat het hele team minder ervaring heeft dan het had kunnen hebben (AGT doet niet terzake).

Vind het trouwens een vreemde regel van footstar dat je in nationale wedstrijden een % ervaring erbij krijgt van je huidige ervaring. Spelers met veel ervaring wordt dus nog eens extra beloond. Ook niet echt gunstig voor onze spelers.
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
@Royalty: extra ervaring (middels friendleys) sluit extra pops juist wel uit. Ook 60 minuten spelen (zelfs met AGT) leidt tot fitnessloss, elke fitnessloss leidt tot een extra training fitness en dus 1 training (ten minste) minder. Voor beide zegswijzen is iets te zeggen. Ik denk niet dat iedereen die nu de U21 heeft gehaald de U21 had gehaald wanneer ze iets meer ervaring hadden gehad.

Overigens is het tegenwoordig al lastig om in de U18 en U21 te komen als je niet in een farm-team zit. Al met al gaat dit spel dus steeds meer op hattrick lijken. Daar vindt ik het nationale team ook geen moer aan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ook leuk dat wij onze 2 Belgische broeders tegen gaan komen op het veld :razz:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Box Brother Wrote:Overigens is het tegenwoordig al lastig om in de U18 en U21 te komen als je niet in een farm-team zit. Al met al gaat dit spel dus steeds meer op hattrick lijken. Daar vindt ik het nationale team ook geen moer aan.

Daar ben ik het niet mee eens, ervaring is heel erg belangrijk in de NT's (vooral U21 en senioren NT) en daarmee worden farmteams heel erg benadeeld. De gebroeders Reijerse bewijzen dat je met een top efficiency ook gewoon veel ervaring kan hebben.
Reply
Box Brother Wrote:@Royalty: extra ervaring (middels friendleys) sluit extra pops juist wel uit. Ook 60 minuten spelen (zelfs met AGT) leidt tot fitnessloss, elke fitnessloss leidt tot een extra training fitness en dus 1 training (ten minste) minder. Voor beide zegswijzen is iets te zeggen. Ik denk niet dat iedereen die nu de U21 heeft gehaald de U21 had gehaald wanneer ze iets meer ervaring hadden gehad.

Overigens is het tegenwoordig al lastig om in de U18 en U21 te komen als je niet in een farm-team zit. Al met al gaat dit spel dus steeds meer op hattrick lijken. Daar vindt ik het nationale team ook geen moer aan.

Als je 1 wedstrijd 60 min. speelt en 1 wedstrijd 30 min. dan heb je toch meer ervaring als 1 wedstrijd 90 min en 1 wedstrijd 0 min? En het fitnessverlies is gelijk.
Reply
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag

Kootje kan ook wat vertrouwen gebruiken. Ik had nog geen mobiele telefoon, nu wel en wat telefoonnummers geaccepteerd, dus kan zelf ook interactie punten besteden.
Reply
Bij Ruudje zal het wel bij 1 U21 interland blijven :oops:
Reply
Aragorn Wrote:Bij Ruudje zal het wel bij 1 U21 interland blijven :oops:

Die heb je dan toch maar mooi binnen!
In het begin heb jij een achterstand opgelopen en dat is gewoon lastig om bij te halen.
Adriaanse heeft de pech om D. Reijerse voor zich te hebben.

Maar wel gewoon 11 CT-ers bij de laatste interland!

Feli aan onze Belgische vrienden, waarvan "de bult" weer MvdW is geworden. Heeft ie inmiddels een abonnement op.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
sphera Wrote:
Box Brother Wrote:Overigens is het tegenwoordig al lastig om in de U18 en U21 te komen als je niet in een farm-team zit. Al met al gaat dit spel dus steeds meer op hattrick lijken. Daar vindt ik het nationale team ook geen moer aan.

Daar ben ik het niet mee eens, ervaring is heel erg belangrijk in de NT's (vooral U21 en senioren NT) en daarmee worden farmteams heel erg benadeeld. De gebroeders Reijerse bewijzen dat je met een top efficiency ook gewoon veel ervaring kan hebben.

Klopt, maar zij zijn dan ook manager van hun eigen team. Kan me voorstellen dat een 'gewone' speler niet zo optimaal kan trainen en op die leeftijd al zichzelf maar een minuutje in een friendly mee kan laten spelen. En ervaring werd bij de U21 minder belangrijk gevonden, maar dat is dit seizoen veranderd. Kan ik me ook voorstellen omdat het misschien wel de hoofdreden was waarom de U21 het wk mis liep. Anders had van Loon (de keeper van FC CT) vorig jaar wel bij de selectie gezeten. Hij zit nu al op 75 officiele wedstrijden, daar konden zijn concurenten niet aan tippen. Wat als hij die bounus van 8 U21 wedstrijden er bij had gekregen. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
dspenkel Wrote:
Box Brother Wrote:@Royalty: extra ervaring (middels friendleys) sluit extra pops juist wel uit. Ook 60 minuten spelen (zelfs met AGT) leidt tot fitnessloss, elke fitnessloss leidt tot een extra training fitness en dus 1 training (ten minste) minder. Voor beide zegswijzen is iets te zeggen. Ik denk niet dat iedereen die nu de U21 heeft gehaald de U21 had gehaald wanneer ze iets meer ervaring hadden gehad.

Overigens is het tegenwoordig al lastig om in de U18 en U21 te komen als je niet in een farm-team zit. Al met al gaat dit spel dus steeds meer op hattrick lijken. Daar vindt ik het nationale team ook geen moer aan.

Als je 1 wedstrijd 60 min. speelt en 1 wedstrijd 30 min. dan heb je toch meer ervaring als 1 wedstrijd 90 min en 1 wedstrijd 0 min? En het fitnessverlies is gelijk.

Jup, dat klopt. Alleen was de visie op ervaring 3 a 4 seizoenen geleden heel anders dan nu. Toen betekende 11 spelers in het veld dat de rest de complete teamtraining op zaterdag kon doen. Maar volgens mij is dat toendertijd ook al aangekaart en heeft Adder voor het spelen van 90 minuten gekozen, was ook wat makkerlijker bij te houden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
dspenkel Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag

Kootje kan ook wat vertrouwen gebruiken. Ik had nog geen mobiele telefoon, nu wel en wat telefoonnummers geaccepteerd, dus kan zelf ook interactie punten besteden.

Ik tel nog 7 spelers van FC CT met "gemiddeld" vertrouwen :wink:
Reply
dspenkel Wrote:
dspenkel Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:
Forever Wrote:
Voyou Wrote:
Ronnie D. Wrote:Selectie voor de friendly tegen Griekenland morgen heeft een hoog FC CT gehalte :8:

:8:

Hoe kan je vertrouwen omhoog eigenlijk?

Je teamgenoten/relaties vragen of ze met je willen interacten. Dat ze je succes wensen enzo.

Wil iemand Martin Cleton succes wensen?

en van leeuwaarde ook graag

Kootje kan ook wat vertrouwen gebruiken. Ik had nog geen mobiele telefoon, nu wel en wat telefoonnummers geaccepteerd, dus kan zelf ook interactie punten besteden.

Ik tel nog 7 spelers van FC CT met "gemiddeld" vertrouwen :wink:

Tja, je kunt maar één keer per week interacten..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik doe mijn best maar kan er met een paar niet interacten.
Reply
moet ik helpen? Heb wel wat puntjes over... Als iemand mij de tel.nummers kan sturen, dan interact ik wel wat...
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: