The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
heb er 3 gedaan, nummers waren niet eens nodig. Ruardi, Renieri en Willems.
Jimmy Loon kon niet want die zit op loactie "0". En kan daar niet naartie reizen want dan krijg ik een error. Vaag!
The great old Ludwig von...
Reply
ff mezelf kietelen, maar in 2 interlands 5 goals.
Ze zijn best wel fel op tegen om overdreven vertrouwen te hebben bij een speler, maar ik speel dus constant daarmee en dat gaat dus niet slecht.
Ik heb me niet heel erg verdiept in dat vertrouwen gelul, maar is het zo veel slechter om met overdreven te spelen dan ( erg) hoog?
Heb wel in een U21 topic de namen an FC CT genoemd die op dit moment naast de pot pissen.
Kijken of de BC er wat mee doet....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik was ook wel tevreden met een man of the match verkiezing.
Enkel een beetje jammer (voor mij) dat de linkerflank de eerste twee wedstrijden niet in de opstelling voorkwam.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
ik mag ook niet klagen met 2 goals en een 0-4 tegen paraguay. WK lijkt goed haalbaar
The great old Ludwig von...
Reply
Ik pis een beetje naast de pot... speel enkel een verdwaalde friendly en er is mij duidelijk verteld dat ik de nr. 2 van Hong Kong ben :roll: Anyway coach wil dat alle spelers die meegaan naar de WC minstens excellent of formidable ervaring hebben en gaat de spelers die tijdens de qualificaties niet of nauwelijks spelen speeltijd gunnen in officiele qualifications nadat we gekwalificeerd zijn. We hebben nog 4 punten nodig (van de 12 beschikbare). Dus hoop op minstens 2 officiele potten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mijn rijtje musthaves voor U21 is trouwens voornamelijk tackelen naar 20 helpen.
Nu heb ik dat 2 dagen met PT staan, maar dat duurt een maand om te poppen waardoor die 20 nooit gaat lukken.
Is het een probleem als ik voorlopig de TT skip en de hele week op Tackelen zet?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
De kans is redelijk groot dat wij volgende week 2 weken tackelen trainen.
Weet niet of een tweewekelijks verhuur een optie is?
The great old Ludwig von...
Reply
Ruudje heeft weer hoop gekregen na een waslijst aan skillpops waardoor nu maxed zijn.
Reply
gittermaster Wrote:De kans is redelijk groot dat wij volgende week 2 weken tackelen trainen.
Weet niet of een tweewekelijks verhuur een optie is?

Op zich geen probleem uiteraard, afgezien dat ik dan waarschijnlijk geen wedstrijden speel. En dat gaat weer ten koste van de ervaring.
Maar de coach heeft wat mij betreft het laatste woord hierin.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ik ook niet.
Wij voten elke week voor teamtraining... Veel mensen moeten nog wat tackelen, dus dnek dat d ekans redelijk groot is dat die er volgende week in komt, ga m zelf in ieder geval wel stemmen...
Mocht het kunnen, is het voor mij geen probleem. Neem aan voor de anderen ook niet
The great old Ludwig von...
Reply
Ik ga het afwachten. In elk geval alvast bedankt voor het aanbod.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Mijn rijtje musthaves voor U21 is trouwens voornamelijk tackelen naar 20 helpen.
Nu heb ik dat 2 dagen met PT staan, maar dat duurt een maand om te poppen waardoor die 20 nooit gaat lukken.
Is het een probleem als ik voorlopig de TT skip en de hele week op Tackelen zet?


geen probleem, ga maar vol voor tackle
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
gittermaster Wrote:De kans is redelijk groot dat wij volgende week 2 weken tackelen trainen.
Weet niet of een tweewekelijks verhuur een optie is?

Het wordt dan 4 weken( minimum) , heb ik geen probleem mee, maar ervaring idd....
Dus Ronnie, als jij overlegt met de BC en hij gaat akkoord, dan mag jij 4 weken bij DP trainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
denk alleen niet dat we 4 weken tackelen trainen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:denk alleen niet dat we 4 weken tackelen trainen...

enig idee na die 2 weken tackle?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:De kans is redelijk groot dat wij volgende week 2 weken tackelen trainen.
Weet niet of een tweewekelijks verhuur een optie is?

Het wordt dan 4 weken( minimum) , heb ik geen probleem mee, maar ervaring idd....
Dus Ronnie, als jij overlegt met de BC en hij gaat akkoord, dan mag jij 4 weken bij DP trainen.

Ik zet in ieder geval alles op tackelen, en zal de BC wel een pb sturen wat hij hoger op waarde schat, ervaring of het tackelen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
7 man in de basis van FC CT bij de belangrijke U21 interland tegen Indonesië...... =D> =D> =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Helaas zorgt één FC CT er wel voor dat we de enige goal tegen krijgen. Wat een sukkel zeg!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Helaas zorgt één FC CT er wel voor dat we de enige goal tegen krijgen. Wat een sukkel zeg!


jij bent sowieso niet heel gelukkig daar, want in een vorige interland gaf je een pingel weg en geel.......
Maar ja, als je dat bij FC CT maar laat! :wink:
Nee zonder gekheid, ik hoop echt dat we de wereldtitel gaan pakken , als we ons plaatsen.
Volgende week de topper tegen Portugal.
Bestel schoenen op maat bij Bostoen en een shirt bij Acda(uiteraard daarna weer bij mij aub).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hoe werkt dat met die kleding en alles? Voor maandag moeten we dus schoenen kopen?!?

Kan iemand mij een samenvatting geven? En wat is het handigst voor mij als def?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Hoe werkt dat met die kleding en alles? Voor maandag moeten we dus schoenen kopen?!?

Kan iemand mij een samenvatting geven? En wat is het handigst voor mij als def?


De BC wilt dat wij een boost op tackle en techniek krijgen.
Die schoenen liggen al klaar bij Bostoen, maar ik ben sinds Vrijdag niet meer in Amsterdam geweest.
Voor de spitsen heeft hij ook een mooi schoentje.
Shirt weet ik (nog) niet van hem.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Afgelopen wedstrijd nog een 10 en motm maar geen uitverkiezing :|
Reply
kooltje Wrote:Afgelopen wedstrijd nog een 10 en motm maar geen uitverkiezing :|


jij hebt ook behoorlijke concurrentie.
Wel ooit wat gehoord van de BC?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Afgelopen wedstrijd nog een 10 en motm maar geen uitverkiezing :|


jij hebt ook behoorlijke concurrentie.
Wel ooit wat gehoord van de BC?

Ik in ieder geval niet. Hij stelt blijkbaar liever geen FL op die een goede voorzet kan geven. [-(
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ruudje komt ook niet meer in aanmerking voor het NT, jammer. Sad
Reply
Sjonnie is ook al heel lang niet meer opgeroepen.. Sad
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik heb de BlingBling Bostoen (positie/snelheid) aangeschaft en een pb'tje voor de schoenen (tackelen/techniek) gedaan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Afgelopen wedstrijd nog een 10 en motm maar geen uitverkiezing :|


jij hebt ook behoorlijke concurrentie.
Wel ooit wat gehoord van de BC?
Ervaring tekort geloof ik.
Reply
Wat een gemiste kans zeg bij U21.
Had tegen Lohuis al een beetje kritiek dat hij tegen Indonesiè te laf speelde, maar nu tegen e Portugezen helemaal.
532.....
Niet de beelden gezien, maar lijkt me dat we de slag op het middenveld verloren , 2-4......
Echt kut.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
We stonden nog wel 4-0 achter...
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: