The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bondsvoorzitter
#1
Wat gaan we doen?
Gaan we iemand van ons vol steunen?
Machtige positie, wat erg handig kan zijn. Ik ben iig niet beschikbaar, maar misschien dat iemand anders van ons "campingteam en co"( de uitvreters in het buitenland :wink: )team wilt?
Misschien nog een beetje lobbyen ( ik kan evt. vragen of Barca en/of VVK op onze kandidaat stemt) en we hebben dan aardig wat stemmen al.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Mukkus? Niet iets voor jou. sowieso heeft iedere CT-er mijn stem...
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Neuh....ik zit niet zo in die gemeenschap binnen FS.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Is er al een kandidaat?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#5
Of gaan we iemand ondersteunen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#6
hebben we een bekende waar we op gaan stemmen...of gaan we dit onderdeel helemaal aan ons voorbij laten gaan?
Misscchien nog een voordeeltje uit te halen als we met zn allen op 1 iemand stemmen...misschien hebben we er ooit eens voordeeltje aan.
Reply
#7
kooltje Wrote:hebben we een bekende waar we op gaan stemmen...of gaan we dit onderdeel helemaal aan ons voorbij laten gaan?
Misscchien nog een voordeeltje uit te halen als we met zn allen op 1 iemand stemmen...misschien hebben we er ooit eens voordeeltje aan.

Laten we maar ff wachten nog. We kunnen misschien wel voor de beslissing zorgen voor.......(degene die ons idd een mooi voordeel kan gaan geven( wat kooltje al zegt)).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
Quote:Richard Bierbuik Verkiezings Speech Stem

:lol:
Reply
#9
Gaan er nog mensen stemmen?

Zo ja dan hoop ik op Pjotr. Want onder zijn BV-schap heeft Nederland internationaal de beste prestatie geleverd. Het U20-wereldkampioenschap. Natuurlijk is dit vooral een prestatie van de spelers en de coaches. Maar ik zou het echt een lachtertje vinden als je daarna maar besluit om de BV af te zetten. Wanneer mogen ze dan nog wel aanblijven?

Dus stem Pjotr (1190)
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#10
Mij maakt het allemaal weinig uit, dus heb maar op Pjotr gestemd voor je Wink
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#11
Ik heb helemaal niks met die NT/BV... komt ook omdat er procentueel teveel spelers van Nelson City erin zitten ... lijkt allemaal vriendsjespolitiek... stem dus ook niet Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Box Brother Wrote:Ik heb helemaal niks met die NT/BV... komt ook omdat er procentueel teveel spelers van Nelson City erin zitten ... lijkt allemaal vriendsjespolitiek... stem dus ook niet Wink

Jup, Nelson is wat te goed in internationals aantrekken. Voor dit seizoen hebben ze er al weer 3 erbij. Moeten ze toch wat minder doen, anders krijgen ze nog vaker beschuldigingen van vriendjespolitiek :wink: Ook T.R.L. en Zutphen hebben daar iets te veel last van. Die houden ook erg van lekker samen klitten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#13
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Ik heb helemaal niks met die NT/BV... komt ook omdat er procentueel teveel spelers van Nelson City erin zitten ... lijkt allemaal vriendsjespolitiek... stem dus ook niet Wink

Jup, Nelson is wat te goed in internationals aantrekken. Voor dit seizoen hebben ze er al weer 3 erbij. Moeten ze toch wat minder doen, anders krijgen ze nog vaker beschuldigingen van vriendjespolitiek :wink: Ook T.R.L. en Zutphen hebben daar iets te veel last van. Die houden ook erg van lekker samen klitten.

Waarom denken jullie dat er een revolutie is geweest?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#14
Nr. 12 Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:Ik heb helemaal niks met die NT/BV... komt ook omdat er procentueel teveel spelers van Nelson City erin zitten ... lijkt allemaal vriendsjespolitiek... stem dus ook niet Wink

Jup, Nelson is wat te goed in internationals aantrekken. Voor dit seizoen hebben ze er al weer 3 erbij. Moeten ze toch wat minder doen, anders krijgen ze nog vaker beschuldigingen van vriendjespolitiek :wink: Ook T.R.L. en Zutphen hebben daar iets te veel last van. Die houden ook erg van lekker samen klitten.

Waarom denken jullie dat er een revolutie is geweest?

Omdat er veel mensen niet in het NT of in de U20 zitten en daardoor gefrustreerd zijn en daarnaast zijn er nog de gebruikelijke luitjes die wel van een revolutie en wat relletjes houden. In ieder geval luitjes die gek genoeg zijn om na 2 weken weer een revolutie te starten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#15
Heb ook weer Pjotr gestemd.
Die gast deed en doet het prima.
Wil toch echt niet een John vd Kolk op die positie hebben.
What, me worry?
Reply
#16
Ik stem ook Pjotr bij een gebrek aan beter.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#17
Er wordt op Sealand-forum gesuggereerd om op Ger-Jan Thijs te stemmen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#18
Box Brother Wrote:Er wordt op Sealand-forum gesuggereerd om op Ger-Jan Thijs te stemmen....

Is ook wel een goede kandidaat. Maar van mij mag hij nog wel ff wachten. De huidige bondscoaches mogen eerst nog wel hun karwei afmaken. Daarna mag Gerjan wel een keer BV worden. Maar ik denk dat in de toekomst vanzelf wel meer spelers van verschillende ploegen actief in de nationale teams worden. Waarschijnlijk in de nieuwe U20-ploeg zullen wel veel nieuwe namen gaan komen. Ik snap niet zo heel goed het probleem wat ze met huidige beleid hebben. Presteren lijkt me belangrijker dan iedereen zo veel mogelijk betrokken te houden. Daarvoor zijn lijkt mij de nationale teams niet bedoeld.
Hier stond iets veel te lang.
Reply


Forum Jump: