The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Naturalisatieprocedure Kalou gestart
Ivoorkust roept Salomon Kalou op
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 10 augustus om 10:59

Salomon Kalou is opgeroepen voor het Ivoriaanse nationale elftal. De kersverse spits van Chelsea mag meespelen in het oefenduel met Senegal op 16 augustus aanstaande.

De 21-jarige aanvaller vocht afgelopen seizoen voor een Nederlands paspoort, maar kreeg er geen. Kalou liet daarna blijken toch voor Ivoorkust te willen gaan spelen. Onduidelijk is nu op de oud-Feyenoorder ingaat op de oproep van de Afrikanen.

Kalou kan bij het nationale elftal voorlopig nog niet zijn broer Bonaventure tegenkomen. De middenvelder van Paris Saint-Germain is niet geselecteerd. Arouna Koné (PSV) zit wel bij de selectie, die nog geen bondscoach heeft nadat Henri Michel opstapte.


Eindelijk dan een slotje?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Nu wil zn broer zeker weer Nederlander worden....
Reply
Goed he van die ruk-stoel dat ze zilver won, dat was eigenlijk een duitser.
Bangkok resident.
Reply
Als je dan bijdehand wilt doen Rico, doe het dan goed ;-)

Ruckstuhl is geboren in Zwitserland...
Reply
Ricochan Wrote:Goed he van die ruk-stoel dat ze zilver won, dat was eigenlijk een duitser.

Aber zie iest wool fullig eingeboergerd! En ze heeft qua tanden goed afgekeken bij Anky van G.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Goed he van die ruk-stoel dat ze zilver won, dat was eigenlijk een duitser.

Aber zie iest wool fullig eingeboergerd! En ze heeft qua tanden goed afgekeken bij Anky van G.

Voor de rest ziet ze er toch niet slecht uit......best wel een leuke meid met een helaas geleend Ankie kunstgebit.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Keyzer Wrote:Als je dan bijdehand wilt doen Rico, doe het dan goed ;-)

Ruckstuhl is geboren in Zwitserland...


Zwitsers zijn afgekeurde duitsers, dat is nog erger.
:wink:
Reply
En volgens mij is ze dan wel geboren in Zwitserland, maar is ze wel sinds geboorte Nederlandse... Maar dat weet ik niet 100 procent zeker, dat zou ik ff moeten nazoeken.
Reply
Keyzer Wrote:En volgens mij is ze dan wel geboren in Zwitserland, maar is ze wel sinds geboorte Nederlandse... Maar dat weet ik niet 100 procent zeker, dat zou ik ff moeten nazoeken.

Hee, ontzettende journalist, anders zoek jij dat ff na..........of op, of uit. Dat mag natuurlijk ook! :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Keyzer Wrote:En volgens mij is ze dan wel geboren in Zwitserland, maar is ze wel sinds geboorte Nederlandse... Maar dat weet ik niet 100 procent zeker, dat zou ik ff moeten nazoeken.

Ik kan me nog herinneren dat ze een paar jaar geleden "de procedure" heeft doorlopen...
Reply
Lornah Kiplagat heeft haar eerste grote mondiale titel voor Nederland binnengehaald. De geboren Keniaanse veroverde zondag in het Hongaarse Debrecen de wereldtitel op de 20 kilometer.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

Kijk, dat is weer zo'n 'Nederlandse' titel die me niks zegt.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Precies, is voor mij hetzelfde als wanneer er een Keniaanse wint.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ook als Fatima de Moreiro Melo wereldkampioen wordt samen met haar andere hokky-sletten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ook als Fatima de Moreiro Melo wereldkampioen wordt samen met haar andere hokky-sletten?

Nee, waarom?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Laat maar. Ik heb altijd gedacht dat ze een geboren portugeze was, nu ik even heb lopen zoeken blijkt ze 'gewoon' in Rotterdam geboren te zijn. Alleen haar vader is portugees.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Laat maar. Ik heb altijd gedacht dat ze een geboren portugeze was, nu ik even heb lopen zoeken blijkt ze 'gewoon' in Rotterdam geboren te zijn. Alleen haar vader is portugees.

ROTTUHDAM, ROTTUHDAM ROTTUHDAM!

dat spitsje is trouwens ook lekker......
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Laat maar. Ik heb altijd gedacht dat ze een geboren portugeze was, nu ik even heb lopen zoeken blijkt ze 'gewoon' in Rotterdam geboren te zijn. Alleen haar vader is portugees.

ROTTUHDAM, ROTTUHDAM ROTTUHDAM!

dat spitsje is trouwens ook lekker......

Charisteas?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Leuke grap vanochtend op de radio van rene van der Gijp;

weet je waarom de nederlandse vrouwen zo goed zijn in Hockey?


Het lijk zo veel op stofzuigen :lol:
Bangkok resident.
Reply
Vanmorgen begon een derdeklassertje tegen me te slijmen over Douglas.
Da's al een fout op maandagmorgen, maar dan ook nog over een buitenlander die graag in "Engeland" wil voetballen.

'k Heb het gozertje doordringend aangekeken en gezegd dattie vooral beter moest gaan opletten bij de geschiedenislessen.
Schouderophalend draaide hij zich om en zei zachtjes tegen zijn vriendje:
"Ik snap die vent nooit ! Wat heb Douglas nou met de oorlog te maken ?"

Morgen zal ik 't 'm proberen uit te leggen: Leve Kalou ! Leve Kiplagat ! Leve Chang ! Leve Prznowolovski !
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:"Ik snap die vent nooit ! Wat heb Douglas nou met de oorlog te maken ?"

cry
Reply
[Image: MacArthur_Manila.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: