The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Heb je al zenuwpilletje ingenomen voor de wedstrijd van Ollie?

Wordt natuurlijk zenuwslopend voor jou :8:

Davai Golubev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar Kuiper blijft jou sowieso voor, dus je moet zowel Chiel als Juan voor blijven, en dat lijkt me toch wel lastig. En Ginepri-Grosjean is al gespeeld trouwens, en in jouw voordeel...
Dat klopt helemaal, maar zoals gezegd: het is lastig, maar toch zeker nog wel mogelijk.

Ideale scenario:
Baghdatis wint van Granollers
Mathieu wint van Canas
Safin wint van Stakhovksy
Muller wint van (Q)
Nieminen wint van Schwank
Blake wint van Kiefer
Golubev wint van Rochus :wink:
Reply
alleen golubev wordt lastig.
rest is favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar Kuiper blijft jou sowieso voor, dus je moet zowel Chiel als Juan voor blijven, en dat lijkt me toch wel lastig. En Ginepri-Grosjean is al gespeeld trouwens, en in jouw voordeel...
Dat klopt helemaal, maar zoals gezegd: het is lastig, maar toch zeker nog wel mogelijk.

Ideale scenario:
Baghdatis wint van Granollers
Mathieu wint van Canas
Safin wint van Stakhovksy
Muller wint van (Q)
Nieminen wint van Schwank
Blake wint van Kiefer
Golubev wint van Rochus :wink:
Daar teken ik ook wel voor, behalve dat laatste natuurlijk, maar Blake, Safin en Muller gaan het nog flink lastig krijgen en zijn in mijn ogen 50-50 potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens Ad, Kiefer is imo zelfs licht favoriet
Reply
Dit is denk ik wel een van de zuurste verliezen die ik geleden heb. Op de BV op 1 game verschil verliezen, waar Federer ook nog een 3 punten voor had. En dan ook nog eens een goede kans in de kwartfinale maken aangezien ik C. Rochus als een van de weinigen goed had...

Flinke deuk dit in mijn doel, de year end number 1 ranking :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mitch (1) - Kuiper (5) - Chiel-Montagne - Juan Zueco - The Mailman: 27-28-27-28-25
1-1-2-1-1 Blake - Kiefer
BV: 7-7-6-6-8
Kuiper (1e) door naar de kwartfinale. Mitch en The Mailman is uitgeschakeld.

Mist (4) - Omyaca (7) - Kooltje - Cruijff - Bocaloca: 27-29-23-26-29
1-1-2-1-1 Simon - Monaco
BV: 7-9-8-6-6
Omyaca (1e) en Bocaloca (2e) door naar de kwartfinale.

Ad Wim (3) - Buurs (6) - De Kabaggaan - Haggie - Elikian: 27-27-26-28-24
1-1-1-1-2 Blake - Kiefer
BV: 7-8-4-4-8
Haggie (1e) en Buurs (2e) door naar de kwartfinale.

São Paulo (2) - Centre Court (8) - Andre - Overdune - Mindlight: 24-25-26-27-24
1-1-1-2-1 Simon - Monaco
1-1-1-1-2 Blake - Kiefer
BV: 8-6-5-5-7
Andre en Overdune door naar de kwartfinale.

Kwartfinales tennispoll:
Kuiper (5) - Buurs (8)
Omyaca (7) - Andre/Overdune
Haggie - Juan Zueco/Chiel-Montagne
Andre/Overdune - Bocaloca
Reply
Kuiper (5) - Buurs (8): 8 - 9
Geen verschillen meer.
Buurs (8) door naar de halve finale.

Omyaca (7) - Andre/Overdune: 9 - 9
Geen verschillen meer.
BV: 53-52

Haggie - Juan Zueco/Chiel-Montagne: 6 - 7/6
1-1-2 Blake - Kiefer
1-2-1 Lopez - Fish
2-2-1 Ouanna - Lapentti
BV: x-49-55

Andre/Overdune - Bocaloca: 9 - 9
Geen verschillen meer.
BV: 52-55

Bocaloca of Omyaca krijgt een makkelijke doortocht, Andre heeft namelijk niet gepolld.
Gemakshalve bij de verschillen in beide gevallen de voorspellingen van Overdune genomen.

BV:
Ascione: 5
Mathieu: 12
Benneteau: 12
Simon:
Ouanna:
Reply
Wederom maar 1 geplaatste speler in de halve finale. Iedereen lijkt zich te sparen voor Parijs en de TMC.

Daarover gesproken, Eli, we moeten nog een nieuwe opzet bedenken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
??????, ik had wel gepolld, om 9 uur 13 of zo.
Ik heb de poll ook de hele dag op het forum zien staan.
Ik verbaasde me er al over dat ik vandaag geen berichten van anderen op het forum zag staan, maar blijkbaar was er één of andere storing of zo.
Ik had 3 verschillen met Omyaca, daarmee had ik vergeleken omdat ik daar evt tegen moest pollen.
O-A:
Andreev-Kohlschreiber
Beck-Becker
Benneteau-Robredo
Bij de BV had ik 56.
Omyaca heeft er dus meer goed.
Reply
Het is wel heel merkwaardig dit.
Ik heb de hele dag de poll van Overdune op het forum zien staan (vroeg in de nacht) en daarna de poll van Buurs van 7.18 of zo.
Blijkbaar is bij de anderen de database vanochtend al ergens geschoond en heb ik vandaag nog op de oude database zitten werken.
Reply
andre Wrote:Het is wel heel merkwaardig dit.
Ik heb de hele dag de poll van Overdune op het forum zien staan (vroeg in de nacht) en daarna de poll van Buurs van 7.18 of zo.
Blijkbaar is bij de anderen de database vanochtend al ergens geschoond en heb ik vandaag nog op de oude database zitten werken.


ik had idd om 7.24 gepolld.

ik zag rond 9 uur dat alle berichten na 1 uur vannacht weg waren.
Toen heb ik opnieuw gepolld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Onthou dat wanneer je de volgende keer klaagt dat je met een bepaalde score eruit ligt terwijl je in andere door zou zijn Idea
Ik geloof niet dat ik dit jaar geklaagd heb als iemand in een andere poule met een mindere score door was.
Ik heb wel over andere dingen geklaagd, over polls die kwijt raken, dat ik als laatstpollende was uitgeschakeld of dat ik uitgeschakeld was door een beslissingsvraag die niet gespeeld werd.
Reply
jij hebt bijna net zoveel geklaagd als ik met de poll :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Schrap mijn poll maar. Ik neem zonder meer aan dat jullie mij op mijn blauwe ogen geloven, maar als je voorspellingen gaat meetellen die niet meer te achterhalen zijn, dan loop je het risico dat iemand het later niet meer zo precies weet. Bij mij is dat niet het geval, omdat ik de verschillen na het pollen met Omyaca vergeleken heb.
Wel graag bij de scores vermelden dat mijn poll is kwijt geraakt i.p.v. dat ik niet gepolld heb.
Overigens zou ik toch zijn uitgeschakeld.

Waar ik wel benieuwd naar ben is een technische verklaring dat ik vandaag op een andere versie van de database heb kunnen werken.
Reply
waren vannacht idd wat problemen. om 3 uur is het forum van server verwisseld en daarbij zijn er enkele posts verloren gegaan dus blijkbaar.
Reply
Kuiper (5) - Buurs (8): 11-12
Buurs (8) door naar de halve finale.

Omyaca (7) - Andre: 12-0
Voorspellingen van Andre zijn verloren gegaan.
Omyaca (7) door naar de halve finale.

Haggie - Juan Zueco: 9-9
BV: x-49
Juan Zueco door naar de halve finale.

Overdune - Bocaloca: 12-12
BV: 52-55
Bocaloca door naar de halve finale.

BV: 43 + Ouanna
Ascione: 5
Mathieu: 12
Benneteau: 12
Simon: 14
Ouanna:

Halve finales tennispoll:
Buurs (8) - Omyaca (7)
Juan Zueco - Bocaloca
Reply
Mac Wrote:waren vannacht idd wat problemen. om 3 uur is het forum van server verwisseld en daarbij zijn er enkele posts verloren gegaan dus blijkbaar.
Tis iig wel fijn als mensen van te voren in kennis worden gesteld van IP verwisselingen. Die IP changes zouden overigens wel perfect verklaren wat mensen beschrijven: dat Andre bv nog op de oude zat en anderen al op de nieuwe (dat overschakelen verschilt van ieders persoonlijke provider).
Maar: zitten we nu op een tijdelijk IP dan, en gaan we binnen kort weer terug? Dan hebben we weer dit probleem.

Overigens dan voor de eerlijkheid Andre dat je zegt dat je ook had verloren als je voorspelling er wel gestaan zou hebben. Dus voor de resultaten naar de SF toe maakt het niks uit. Je krijgt sowieso de punten voor het bereiken van de 2e ronde, dus dat maakt niet uit.
Reply
Is ook wat. Ga ik eruit omdat ik nu geen BV heb.... Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:
Mac Wrote:waren vannacht idd wat problemen. om 3 uur is het forum van server verwisseld en daarbij zijn er enkele posts verloren gegaan dus blijkbaar.
Tis iig wel fijn als mensen van te voren in kennis worden gesteld van IP verwisselingen. Die IP changes zouden overigens wel perfect verklaren wat mensen beschrijven: dat Andre bv nog op de oude zat en anderen al op de nieuwe (dat overschakelen verschilt van ieders persoonlijke provider).
Maar: zitten we nu op een tijdelijk IP dan, en gaan we binnen kort weer terug? Dan hebben we weer dit probleem.

Overigens dan voor de eerlijkheid Andre dat je zegt dat je ook had verloren als je voorspelling er wel gestaan zou hebben. Dus voor de resultaten naar de SF toe maakt het niks uit. Je krijgt sowieso de punten voor het bereiken van de 2e ronde, dus dat maakt niet uit.

voor zover ik weet was de verandering niet tijdelijk maar definitief. Maar ja ik vind dat ook wel fijn ja ik wist het ook niet vantevoren.
Reply
Ik heb nu nog steeds 2 verschillende fora naast elkaar.
Op mijn werk laptop krijg ik nog de voorspellingen die verloren zijn gegaan:

Re: Tennispoll woensdag St.Petersburg, Lyon, Basel
by Overdune on Wed Oct 22, 2008 00:10

BEGIN
1 Verdasco - Lejnieks
2 Golubev - O. Rochus
1 Murray - Troicki
1 Schuettler - Hrbaty
1 Safin - Stakhovsky

2 Vliegen - Petzschner
2 Andreev - Kohlschreiber
1 Becker - Beck
1 Granollers - Baghdatis
1 Schwank - Nieminen
1 Blake - Kiefer
1 Lopez - Fish

2 Ascione - Soderling
1 C. Rochus - Muller
1 Mathieu - Canas
1 Robredo - Benneteau
1 Simon - Monaco
2 Ouanna - Lapentti
END

BV: Hoeveel games halen de 5 Fransen in Lyon? 52

Re: Tennispoll woensdag St.Petersburg, Lyon, Basel
by buurs on Wed Oct 22, 2008 07:24

BEGIN
1 Verdasco - Lejnieks
2 Golubev - O. Rochus
1 Murray - Troicki
1 Schuettler - Hrbaty
1 Safin - Stakhovsky

2 Vliegen - Petzschner
1 Andreev - Kohlschreiber
1 Becker - Beck
2 Granollers - Baghdatis
2 Schwank - Nieminen
1 Blake - Kiefer
1 Lopez - Fish

2 Ascione - Soderling
2 C. Rochus - Muller
1 Mathieu - Canas
1 Robredo - Benneteau
1 Simon - Monaco
2 Ouanna - Lapentti
END

BV: Hoeveel games halen de 5 Fransen in Lyon? 56

Re: Tennispoll woensdag St.Petersburg, Lyon, Basel
by andre on Wed Oct 22, 2008 09:08

BEGIN
1 Verdasco - Lejnieks
2 Golubev - O. Rochus
1 Murray - Troicki
1 Schuettler - Hrbaty
1 Safin - Stakhovsky

2 Vliegen - Petzschner
2 Andreev - Kohlschreiber
1 Becker - Beck
2 Granollers - Baghdatis
2 Schwank - Nieminen
1 Blake - Kiefer
1 Lopez - Fish

2 Ascione - Soderling
2 C. Rochus - Muller
1 Mathieu - Canas
1 Robredo - Benneteau
1 Simon - Monaco
2 Ouanna - Lapentti
END

BV: Hoeveel games halen de 5 Fransen in Lyon? 56
Reply
En Haggie?
Reply
Die staat er niet.
Reply
?? Waarom niet ??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Techniek, hè. Soms onnavolgbaar.
Als die van Haggie alsnog boven water komt, mag hij dan alsnog door?
Reply
Beetje onrealistisch nu, aangezien er verdere rondes zijn gespeeld. Kan hooguit nog kijken of ik hem nog zou kunnen waarderen met punten voor die winst.
Reply
andre Wrote:Techniek, hè. Soms onnavolgbaar.
Als die van Haggie alsnog boven water komt, mag hij dan alsnog door?

Dit zou een stunt zijn... Undecided Notworthy

Maak er maar verder niet druk om jongens, hoef geen extra punten of iets Smile!
Heb me voorgenomen om volgend jaar eens echt een poging te wagen. Nu vergeet ik het te vaak.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik doe de laatste 2 weken niet mee met de poll, dan weten jullie dat.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Geen opvallende veranderingen in de rankings deze week. Omyaca wint alweer zijn 3e titel van het jaar, en voor Juan was het zijn eerste finale pas dit jaar. Nog net gehaald dus Wink
Mitch waarschijnlijk voor de laatste week (voorlopig) op nummer 1.
Overigens interessant waar Buurs staat na de AOpen van volgend jaar.

Loting TMS Paris Bercy: 17 deelnemers:
Mitch (1) - Centre Court (8) - De Kabaggaan - Juan Zueco
Mist (4) - Kuiper (5) - Andre - Cruijff
Ad Wim (3) - Omyaca (7) - Kooltje - Chiel-Montagne - Mindlight
São Paulo (2) - Buurs (6) - Jappiesevic - Elikian

Win P1 - N2 P3
Win P2 - N2 P4
Win P3 - N2 P1
Win P4 - N2 P2
Reply
Deze week moet het dan gebeuren [-o<
Reply


Forum Jump: