The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC CT - Toverdrank
#1
Aanstaande zaterdag de eerste wedstrijd van het neiuwe seizoen tegen Toverdrank.
Nou toverdrank zullen ze nodig hebben.
Ze hebben op dit moment 12 spelers in dienst. Dit lijkt mij een typisch gevalletje van minimaal 20 doelpunten, gezien de waarde van deze 12 spelers.
Iedereen fitnees hoog genoeg en Speel het rustig uit???

Pos Nr. Naam Leeftijd Fitheid Land Wed. Gem Gls Ass MotM Salaris Waarde

GK Fernando Avilés 19 90% 0 0.00 0 0 0 €5000 €179391
D R 3. Barry Vintges 19 95% 0 0.00 0 0 0 €5000 €228514
D L 2. Dany Lombaerts 19 96% 0 0.00 0 0 0 €5000 €218428
D L 4. Sjaak van Remmen 18 88% 0 0.00 0 0 0 €5000 €120969
M L 24. Hendrick Staalenburg 19 94% 0 0.00 0 0 0 €5000 €180362
M C 6. Ismael Figueroa 19 88% 0 0.00 0 0 0 €5000 €277032
M R 7. Nolberto Palomino 20 62% 0 0.00 0 0 0 €5000 €220031
F L 15. Arjan de Bevere 19 98% 0 0.00 0 0 0 €5000 €261895
F C 17. Carlos Sosa 19 96% 0 0.00 0 0 0 €5000 €345340
F RC 22. Iván Paredes 19 96% 0 0.00 0 0 0 €5000 €266644
F R 9. Rudmer-Fedde Blom 19 94% 0 0.00 0 0 0 €5888 €308292
F RC 20. Sebastián Bazan 19 90% 0 0.00 0 0 0 €5000 €215307
The great old Ludwig von...
Reply
#2
mooi...kunnen we vanaf dag 1 de koppositie innemen. En klop kan meteen opweg om zijn assist-titel te verdedigen. iedereen met speel het rustig uit?
We kunnen het ook eens proberen met 5 wel en 5 niet. en de volgende keer andersom.
Maar allemaal vind ik ook prima hoor.
Reply
#3
kijkend naar dit team gaan ze dus 3-3-4 spelen ? Is wel heel erg optimistisch van ze.

Denk dat je met 5 middenvelders dit team moet kunnen oprollen. Wellicht 3-4-3 spelen om zo aanvallend wat meer in te kunnen brengen. In het verleden is gebleken dat CT wel de kansen kan creeren maar ze (nog) niet afmaakt....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#4
dat is vooral in de wedstrijden tegen serieuze tegenstanders het geval. Tegen de bot en de slechte teams scoorden we juist wel heel gemakkelijk. Geloof dat we het op een na beste doelsaldo hadden vorig seizoen. 3-4-3/3-5-2 zal denk ik niet heel veel uitmaken. zo'n team moeten we gewoon met minstens 10/15-0 oprollen
Reply
#5
Box Brother Wrote:kijkend naar dit team gaan ze dus 3-3-4 spelen ? Is wel heel erg optimistisch van ze.

Denk dat je met 5 middenvelders dit team moet kunnen oprollen. Wellicht 3-4-3 spelen om zo aanvallend wat meer in te kunnen brengen. In het verleden is gebleken dat CT wel de kansen kan creeren maar ze (nog) niet afmaakt....

zie post doelstelling.
Ik wil in principe 352 spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:kijkend naar dit team gaan ze dus 3-3-4 spelen ? Is wel heel erg optimistisch van ze.

Denk dat je met 5 middenvelders dit team moet kunnen oprollen. Wellicht 3-4-3 spelen om zo aanvallend wat meer in te kunnen brengen. In het verleden is gebleken dat CT wel de kansen kan creeren maar ze (nog) niet afmaakt....

zie post doelstelling.
Ik wil in principe 352 spelen.

Probeerde alleen maar een zinvolle reactie te geven. Heb dit seizoen met Sjaak toch geen reet te doen... gisteren een oefenwedstrijd gebalt (1 helft, coach wil me geen 60 min. geven #-o ) maar wel weer € 5.000 voor clean sheet en spelen... lvl 5 PT komt als het goed is volgende week (heb nu € 78.000 en pak per week € 15.000 - 20.000)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:kijkend naar dit team gaan ze dus 3-3-4 spelen ? Is wel heel erg optimistisch van ze.

Denk dat je met 5 middenvelders dit team moet kunnen oprollen. Wellicht 3-4-3 spelen om zo aanvallend wat meer in te kunnen brengen. In het verleden is gebleken dat CT wel de kansen kan creeren maar ze (nog) niet afmaakt....

zie post doelstelling.
Ik wil in principe 352 spelen.

Probeerde alleen maar een zinvolle reactie te geven. Heb dit seizoen met Sjaak toch geen reet te doen... gisteren een oefenwedstrijd gebalt (1 helft, coach wil me geen 60 min. geven #-o ) maar wel weer € 5.000 voor clean sheet en spelen... lvl 5 PT komt als het goed is volgende week (heb nu € 78.000 en pak per week € 15.000 - 20.000)


Het was absoluut niet mijn bedoeling om zo "streng "over te komen. Ik had alleen net bij doelstelling het hoe en waarom neergetypt. Daarom was mijn reactie op jou post zo kort.
Dus sorry als ik het idee gaf dat het niet gewaardeerd wordt, want dat wordt het juist wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
kooltje Wrote:mooi...kunnen we vanaf dag 1 de koppositie innemen. En klop kan meteen opweg om zijn assist-titel te verdedigen. iedereen met speel het rustig uit?
We kunnen het ook eens proberen met 5 wel en 5 niet. en de volgende keer andersom.
Maar allemaal vind ik ook prima hoor.

Had ook Gitter kunnen quoten, maar goed.

We gaan dus niet rustig spelen, maar gewoon vol er tegen aan. De A-spelers hebben tijd zat gehad om te trainen, want we hebben al 2 weken geen wedstrijd meer gehad.
a. laten we eerst maar eens winnen
b. ook kan het doelsaldo misschien wel eens van belang zijn.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
GODVERDOMME!!!!
Dat sommige niet heel serieus spelen, prima.
Maar ik heb nu 2 verdedigers (Souer en Onstein) die vermijd vermoeidheid op ja hebben staan.
Heel hartelijk bedankt heren.



opstelling:

de Wit
Onstein
Belderok
Oosterhuis
ijp
Klop
Meerte
Leede
Lips
de Boer
Boxel


wissels:

70' - - - Onno van den Berg Lucas van Boxel
75' - - - Jonas Boer Henk Lips




EDIT: opstelling aangepast. Sorry Jonas Boer.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
Is al veranderd. Kun je dat voortaan dat niet van tevoren aangeven, ik was het nu nameliijk helemaal vergeten. Dan kan ik er volgende keer mee rekening houden.
Insane life.
Reply
#11
Dre Wrote:Is al veranderd. Kun je dat voortaan dat niet van tevoren aangeven, ik was het nu nameliijk helemaal vergeten. Dan kan ik er volgende keer mee rekening houden.

Wat moet ik vantevoren aangeven?
Het is algemeen bekend dat er tijdens comp.wedstrijden niet wordt gekut met vermoeidheid. Ook is het bekend dat je fitness in orde moet zijn, want iets over 9-en maak ik de opstelling.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Dat ik het vermoeid nog aan had staan. Dan kan ik dat van tevoren even veranderen.
Insane life.
Reply
#13
Dre Wrote:Dat ik het vermoeid nog aan had staan. Dan kan ik dat van tevoren even veranderen.

Ja hoor tuurlijk....er zijn grenzen hoor.
Ik ga niet overal jullie handje bij vasthouden. Het is de bedoeling dat je zelf je speler in de gaten houdt. Als ik ook nog alle spelers in de gaten moet houden elke dag.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Misschien helpt het als je iedere wedstrijd de IO's neerzet van alle spelers :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:Misschien helpt het als je iedere wedstrijd de IO's neerzet van alle spelers :wink:

Misschien moet jij eens wat IO's van dat Zweedse team vrijgeven. Jij kan eens op dat forum van hun gaan spitten, wat ons evt. verder kan helpen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Misschien helpt het als je iedere wedstrijd de IO's neerzet van alle spelers :wink:

Misschien moet jij eens wat IO's van dat Zweedse team vrijgeven. Jij kan eens op dat forum van hun gaan spitten, wat ons evt. verder kan helpen.

Spitten is niet nodig hoor, die zijn zo voorhanden op ons forum. Ik heb je een van onze templates gestuurd in een PM. Wellicht heb je er wat aan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
lekker begin van nieuwe spits de Boer, na 30min heeft hij zn hattrick al binnen!
Reply
#18
Lamme Lennie Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Misschien helpt het als je iedere wedstrijd de IO's neerzet van alle spelers :wink:

Misschien moet jij eens wat IO's van dat Zweedse team vrijgeven. Jij kan eens op dat forum van hun gaan spitten, wat ons evt. verder kan helpen.

Spitten is niet nodig hoor, die zijn zo voorhanden op ons forum. Ik heb je een van onze templates gestuurd in een PM. Wellicht heb je er wat aan.

Ik zal het vanavond eens op mijn gemak bekijken.
Dank je wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Zo dat zijn er al 3 :Big Grin
Reply
#20
zo zie je maar weer dat tackling veel te belangrijk is. 2 gasten met goeie tackling in de verdediging en je scoort nauwelijks tegen zo'n stelletje prutsers.

feli trouwens robert! mooie binnenkomer zo!
Reply
#21
Mac Wrote:zo zie je maar weer dat tackling veel te belangrijk is. 2 gasten met goeie tackling in de verdediging en je scoort nauwelijks tegen zo'n stelletje prutsers.

feli trouwens robert! mooie binnenkomer zo!

Lekkere spits die de Boer Wink Maar 4x scoren terwijl je 24x op goal schiet ? Waar schortte het aan ? Dit tegen bijvoorbeeld Older en je speelt wederom 0-0....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#22
Hele wedstrijd bekeken. We waren( veel) sterker, dus een terechte winst. Hun sterkte lag op links( vanuit ons bekeken), maar ijp, Onstein en Klop corrigeerde veel door hun snelheid.

de Wit: weinig tot niets te doen gehad.

Onstein: veel ballen veroverd en vrijwel meteen de bal weer goed afgespeeld.

Belderok: hoopte door de IO die ik gaf, dat hij veel zou inschuiven en deed dat gelukkig ook.

Oosterhuis: amper gezien, maar dat kwam ook dat de sporadische aanvallen van hun over de andere kant kwamen.

ijp: veel aanvallen van ons gingen over rechts, maar als je de bal had, dribbelde je ze vaak allemaal voorbij. Minpuntje: voorzet is slecht.( hoewel er uit 1 van je voorzetten wel gescoord is).

Klop: heerste op het middenveld. Passing is echt grandioos. Ook een minpuntje: komt net iets te ver bij de aanval.( dus loopt dan in de weg)

Meerte:ook jij gigantisch op het middenveld. Zit overal met je ( grote) Ajacied :wink: tussen en je pass is ook perfect.

Leede: veel aan de bal. ene keer de achterlijn, andere keer 3/4 van het veld passen. Weinig balverlies, maar ook de voorzetten niet zo best.

Lips: je was zeg maar weer eens de 3e spits, alleen was dat nu wel goed. Al denk ik wel dat je scoren moet gaan trainen, want je schiet vaak van afstand, maar de kracht en precisie is niet echt aanwezig.

Boer: wat een binnenkomer!Heel sterk gespeeld. Ben niet echt de man voor een veer in de kont, maar je speelt vele malen beter dan Bierbuik deed bij ons. Minpuntje: je komt wel snelheid te kort, dus daar moet je eigenlijk 7 dagen voor gaan( als je PT hoog is)

Boxel: FRC is een beetje een ondankbare plek heb ik nu toch wel gemerkt, na al die wedstrijden. Moeilijk om te zeggen waar het aan schort. Het komt er iig niet uit, of jij er nou staat of Berg.




Komende oefenpot zet ik Onno op de plek van Lips om te kijken of je daar scorend vermogen nodig hebt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Adder Wrote:Komende oefenpot zet ik Onno op de plek van Lips om te kijken of je daar scorend vermogen nodig hebt.

Dus dat is as woensdag?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#24
Waarom hebben jullie ML en MR maar 6 op crosses? Lijkt me veel te laag voor een van de belangrijkere skills voor iemand van wie je vooorzetten verwacht.

Tevens denk ik dat spitsen momenteel gewoon 20 in finishing moeten hebben (13 is echt te weinig voor de belangrijkste skill voor een spits). Wat dat betreft zal het fijn voor FC CT zijn als Segeren snel komt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Zo toch even mijn foutje goed gecorrigeerd Wink Voor het eerst een 8 gescoord . Yeah Smile
Insane life.
Reply
#26
Zodra mn speed en technique hoog genoeg zijn, zal ik me eens volop het voorzetten gaan richten.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#27
Lib Wrote:
Adder Wrote:Komende oefenpot zet ik Onno op de plek van Lips om te kijken of je daar scorend vermogen nodig hebt.

Dus dat is as woensdag?


ja
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
Sorry Adder!
Was gisteren een beetje aan het kloten met footstar en blijkbaar heb ik niet goed gesaved en/of opgelet bij mij io's. Het zal in de toekomst niet meer gebeuren!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#29
Lamme Lennie Wrote:Waarom hebben jullie ML en MR maar 6 op crosses? Lijkt me veel te laag voor een van de belangrijkere skills voor iemand van wie je vooorzetten verwacht.

Tevens denk ik dat spitsen momenteel gewoon 20 in finishing moeten hebben (13 is echt te weinig voor de belangrijkste skill voor een spits). Wat dat betreft zal het fijn voor FC CT zijn als Segeren snel komt.

het nut van voorzetten is nog steeds niet bewezen maw het is voorlopig nutteloos (ook zo aangegeven door Bruno Barcelona).
Ikzelf sta ook laag op voorzetten (8 geloof ik) en er is geen verschil te merken met iemand die 20 op voorzetten heeft.
Dan verkies ik als MR om te focussen op dribbelen, techniek, GV en positiespel (ook wel korte passen) die allen in de TT staan, dan op mijn eentje crosses te trainen.
Ieder zijn eigen keuze natuurlijk, ik geef het maar ff mee Wink
Reply
#30
Vreemd dat Bruno zelf (die in ons team speelt), 20 op crosses heeft :razz:

edit: en ook bij Nino Muniz (andere ontwikkelaar die in ons team speelt) is crosses zijn beste skill.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: