The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doelstelling dit seizoen
#1
Heren,
Ik denk dat we als doelstelling toch echt het kampioenschap moeten hebben dit seizoen of zijn er mensen die hier een andere kijk op hebben.
We hebben geleerd van vorig seizoen. Dingen geprobeerd. Sommige varianten werkten niet; anderen wel.
Hoe gaan we het dit seizoen aanpakken?
Voornamelijk een vast systeem en tegenstander laten aanpassen aan ons, of toch de tegenstander bekijken?
Ik wil echt heel graag promoveren naar de eredivisie, mede omdat het dan wellicht wat makkelijker is om oudgedienden terug te halen.
En met oudgedienden terug, hebben we in de eredivisie een waradig team.
Ik zeg; Doelstelling: kampioen worden en niets minder!
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Denk dat kampioen worden lastig gaat worden. Er zitten toch een paar zeer aardige teams in onze divisie die op zn minst gelijkwaardig zijn. Uiteraard moet dat wel altijd onze doelstelling zijn maar ik denk wel dat we realistisch moeten zijn en zeggen dat t geen schande is om in deze divisie geen kampioen te worden.

Qua tactiek ben ik voorstander van de hattrick style. 1 vaste opstelling (3-4-3 of 3-5-2 waarbij ik lichte voorkeur heb voor 3-5-2) met daarin variaties nav de tegenstander. middenvelders aanvallend of verdedigend zetten wel of geen wingers dat soort dingen.
Reply
#3
3-5-2 lijkt mij ook het beste.
uiteraard kun je binnen 1 formatie wel wat zaken aanpassen en misschine ook af en teo een switch naar 3-4-3, maar ben echt een voorstander van 3-5-2.
The great old Ludwig von...
Reply
#4
3 verdedigers blijft een probleem in mijn optiek. zeker als je standaard met drie verdedigers speelt. de tegenstander zal hier simpel op inspelen.
staan onze verdedigers alle drie centraal dan zullen we vaak buitenspelers tegenover oons krijgen met buitenspelers.
staan onze verdedigers op de vleugel dan hebben we het al moeilijk met 2 centrumspitsen tegenover ons.

kortom ik ben voor vier verdedigers. meer zekerheid tegen echte teams. misschien minder doelpunten tegen bots maar ja het gaat om de punten
Reply
#5
kooltje Wrote:3 verdedigers blijft een probleem in mijn optiek. zeker als je standaard met drie verdedigers speelt. de tegenstander zal hier simpel op inspelen.
staan onze verdedigers alle drie centraal dan zullen we vaak buitenspelers tegenover oons krijgen met buitenspelers.
staan onze verdedigers op de vleugel dan hebben we het al moeilijk met 2 centrumspitsen tegenover ons.

kortom ik ben voor vier verdedigers. meer zekerheid tegen echte teams. misschien minder doelpunten tegen bots maar ja het gaat om de punten

4 is echt teveel.
3 met een DM is meer dan genoeg tegen serieuze klanten. En ja, dat wordt gokken dan met DC of DR/DL als jullie dat willen, want vorig seizoen speelde ik tegen TRL daarop in om een DR op te stellen, maar hij besloot dus om een FR op te stellen ipv een FL (een week daarvoor)
Ik denk dus bij een gelijkwaardige tegenstander dat we het beste 3 DC's opstellen en de buitenste 2 laten bewegen naar de zijkant( om evt FR/FL op te vangen) en een DMC.
Bij een zwakkere tegenstander geen DMC, maar wel 352 totdat Joep terug is. Daarna kunnen we evt. ook eens 343 gaan spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
Met VVl is er toch wel een heel goed team bijgekomen. kan op de juiste momenten varieren van speelstijl. zeer gevaarlijke ploeg. Daarnaast nog dezelfde ploegen als vorig jaar. YBA en Older. Ik denk dat we net iets minder zijn dan YBA en beter dan Older.
mijn voorspelling is: 1. VVl, 2. YBA, 3 FC CT, 4. Older
Reply
#7
Adder Wrote:
kooltje Wrote:3 verdedigers blijft een probleem in mijn optiek. zeker als je standaard met drie verdedigers speelt. de tegenstander zal hier simpel op inspelen.
staan onze verdedigers alle drie centraal dan zullen we vaak buitenspelers tegenover oons krijgen met buitenspelers.
staan onze verdedigers op de vleugel dan hebben we het al moeilijk met 2 centrumspitsen tegenover ons.

kortom ik ben voor vier verdedigers. meer zekerheid tegen echte teams. misschien minder doelpunten tegen bots maar ja het gaat om de punten

4 is echt teveel.
3 met een DM is meer dan genoeg tegen serieuze klanten. En ja, dat wordt gokken dan met DC of DR/DL als jullie dat willen, want vorig seizoen speelde ik tegen TRL daarop in om een DR op te stellen, maar hij besloot dus om een FR op te stellen ipv een FL (een week daarvoor)
Ik denk dus bij een gelijkwaardige tegenstander dat we het beste 3 DC's opstellen en de buitenste 2 laten bewegen naar de zijkant( om evt FR/FL op te vangen) en een DMC.
Bij een zwakkere tegenstander geen DMC, maar wel 352 totdat Joep terug is. Daarna kunnen we evt. ook eens 343 gaan spelen.

Ik ben het met Adder eens dat 3 verdedigers voldoende is. Het is link om een DL of DR op te stellen als je niet zeker weet of je tegenstander met een FL of FR werkt. Je kan dit eventueel opvangen door de MR of ML op verdedigend te zetten, dan kost het je in ieder geval geen speler. Tevens kan je de horizontale spreiding in defensief opzicht aanpassen naar bijvoorbeeld 90%, waardoor je verdediging wat breder uit elkaar staat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
vvl steekt ook nog wat tijd in een website...<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.everyoneweb.com/V.V.L/">http://www.everyoneweb.com/V.V.L/</a><!-- m -->
Reply
#9
Ik kom over een paar dagen terug, en dan gaan we knallen!

Mijn doelstelling bij CT is in ieder geval een serieuze gooi naar het kampioenschap te doen.
Maar wat ik erg belangrijk vind is duidelijkheid, dat we weten wat Adder van ons wil en wat wij van Adder willen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#10
Speler Team Laatste interactie (Jezelf) Laatste interactie (Vriend)

Lion Benders FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Dario de Lange FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Jan Beenakker FC CT 0 dag(en) 69 dag(en) Vriend (100%)
Finn Belderok FC CT 0 dag(en) 30 dag(en) Vriend (100%)
Wiebe van IJperen FC CT 0 dag(en) 20 dag(en) Vriend (100%)
Roel van Morgen FC CT 0 dag(en) 24 dag(en) Vriend (100%
Ed van Meerte Janse FC CT 0 dag(en) 27 dag(en) Vriend (100%)
Paul Knopjes FC CT 1 dag(en) 10 dag(en) Vriend (98%)
Jelle de Leede FC CT 1 dag(en) 12 dag(en) Vriend (98%)
Bram Rijnen FC CT 1 dag(en) 46 dag(en) Vriend (97%)

Ook dit mag wel een doelstelling genoemd worden vind ik eigenlijk. Buiten het feit dat ik en nog meerdere onder ons blijven klikken, kan ik mij ook niet voorstellen dat deze mensen optimaal trainen. Wat van groot belang is om de hierboven genoemde doelstellingen te halen.
Er zitten ook gewoon basisspelers tussen...Doelstelling: niemand meer boven de 7 dagen.
Reply
#11
Ben ik niet met je eens.
Ik log zelf vaak laat op de dag in en andere hebben mijn relatie met hun dan al op 100% gezet, is dan dus een beetje overdreven om deze namen aan te klikken.
Ze zijn bij Footstar bezig om de relaties aan te passen, daarna kan het dus anders zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Bumme Wrote:Ben ik niet met je eens.
Ik log zelf vaak laat op de dag in en andere hebben mijn relatie met hun dan al op 100% gezet, is dan dus een beetje overdreven om deze namen aan te klikken.
Ze zijn bij Footstar bezig om de relaties aan te passen, daarna kan het dus anders zijn.
Het is ook geen aanval...daarom is de doelstelling ook 7 dagen en niet 2 of 3 dagen.
trouwens ben je nu ook s'morgens online...kan je best even de dramatische gevallen aanklikken.
benieuwd naar de veranderingen....maar dat dwaalt af van topic als we dat zouden bespreken.
Reply
#13
Ik ben nu online ja maar ga niet naar Footstar vanaf mijn werk, vind af en toe forum wel voldoende.
Ook na 30 dagen is het onzinnig iemand aan te klikken met wie je al op 100% staat........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
kooltje Wrote:Speler Team Laatste interactie (Jezelf) Laatste interactie (Vriend)

Lion Benders FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Dario de Lange FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Jan Beenakker FC CT 0 dag(en) 69 dag(en) Vriend (100%)
Finn Belderok FC CT 0 dag(en) 30 dag(en) Vriend (100%)
Wiebe van IJperen FC CT 0 dag(en) 20 dag(en) Vriend (100%)
Roel van Morgen FC CT 0 dag(en) 24 dag(en) Vriend (100%
Ed van Meerte Janse FC CT 0 dag(en) 27 dag(en) Vriend (100%)
Paul Knopjes FC CT 1 dag(en) 10 dag(en) Vriend (98%)
Jelle de Leede FC CT 1 dag(en) 12 dag(en) Vriend (98%)
Bram Rijnen FC CT 1 dag(en) 46 dag(en) Vriend (97%)

Ook dit mag wel een doelstelling genoemd worden vind ik eigenlijk. Buiten het feit dat ik en nog meerdere onder ons blijven klikken, kan ik mij ook niet voorstellen dat deze mensen optimaal trainen. Wat van groot belang is om de hierboven genoemde doelstellingen te halen.
Er zitten ook gewoon basisspelers tussen...Doelstelling: niemand meer boven de 7 dagen.

Ik vind het onzinnig om dat als doelstelling neer te zetten. Het tweede vind ik wel iets om over te discussieren.
Optimaal trainen, mag de coach best op aansturen imo.
Maar relaties... nee. Wat Bumme zegt; sommige mensen zijn wat later. Ik heb eens twee weekjes getest en daar kwamen enkele uit die niets deden.
Die klik ik nu ook niet meer (bahalve de inactieven, die klik ik nog wel, want daar kun je niet van verwachten dat zij klikken Smile). Basta, maar moet niet onder doelstelling vallen.
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Hier kun je overigens zien hoe optimaal er getraind wordt...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff</a><!-- m -->
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:Hier kun je overigens zien hoe optimaal er getraind wordt...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff</a><!-- m -->
Die cas is me ook niet overal een tikkie voor!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#17
Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners
- Welk passing type wordt er gebruikt?
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)
- Etc

Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Bumme Wrote:Ik ben nu online ja maar ga niet naar Footstar vanaf mijn werk, vind af en toe forum wel voldoende.
Ook na 30 dagen is het onzinnig iemand aan te klikken met wie je al op 100% staat........

Volgens mij is dat wel zinnig, want iemand waarmee je lang niet gesproken hebt loopt sneller het percentage terug dan met wie je wel gesproken hebt.
Zelfs al staat de relatie op 100% stuur ik toch en interactie van 1 punt om de dag op 0 te zetten.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#19
Lamme Lennie Wrote:Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners heb het wel een keer aangegeven wie wat doet, maar corner is totaal niet gevaarlijk, dus nog niet belangrijk
- Welk passing type wordt er gebruikt?kort
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?rond het midden, heb wel wat geexperimenteerd daarmee en kwam dus uit rond het midden
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)dat weten de betreffende spelers
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)ook dat weten de betreffende spelers.
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)idem
- Etc idem
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
coach bepaalt ja, al leg ik wel uit waarom
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#20
gittermaster Wrote:
kooltje Wrote:Speler Team Laatste interactie (Jezelf) Laatste interactie (Vriend)

Lion Benders FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Dario de Lange FC CT 0 dag(en) 84 dag(en) Vriend (100%)
Jan Beenakker FC CT 0 dag(en) 69 dag(en) Vriend (100%)
Finn Belderok FC CT 0 dag(en) 30 dag(en) Vriend (100%)
Wiebe van IJperen FC CT 0 dag(en) 20 dag(en) Vriend (100%)
Roel van Morgen FC CT 0 dag(en) 24 dag(en) Vriend (100%
Ed van Meerte Janse FC CT 0 dag(en) 27 dag(en) Vriend (100%)
Paul Knopjes FC CT 1 dag(en) 10 dag(en) Vriend (98%)
Jelle de Leede FC CT 1 dag(en) 12 dag(en) Vriend (98%)
Bram Rijnen FC CT 1 dag(en) 46 dag(en) Vriend (97%)

Ook dit mag wel een doelstelling genoemd worden vind ik eigenlijk. Buiten het feit dat ik en nog meerdere onder ons blijven klikken, kan ik mij ook niet voorstellen dat deze mensen optimaal trainen. Wat van groot belang is om de hierboven genoemde doelstellingen te halen.
Er zitten ook gewoon basisspelers tussen...Doelstelling: niemand meer boven de 7 dagen.

Ik vind het onzinnig om dat als doelstelling neer te zetten. Het tweede vind ik wel iets om over te discussieren.
Optimaal trainen, mag de coach best op aansturen imo.
Maar relaties... nee. Wat Bumme zegt; sommige mensen zijn wat later. Ik heb eens twee weekjes getest en daar kwamen enkele uit die niets deden.
Die klik ik nu ook niet meer (bahalve de inactieven, die klik ik nog wel, want daar kun je niet van verwachten dat zij klikken Smile). Basta, maar moet niet onder doelstelling vallen.


relaties ben ik ook heel laks in, maar met trainen ben ik wel serieus. En ik denk dat de meesten van ons zo zijn.
Optimaal trainen?
Ik heb het wel eens aangegeven bij diverse spelers en als ze er niets mee doen, jammer dan. Ze komen er dan vaker naast te staan, omdat ze un momento dado achterstand oplopen in skills.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#21
is idd al eens besproken allemaal LL. Misschien kunnen we eens kijken of we het kunnen aanpassen naar de tegenstander maar ik heb niet het idee dat dat veel effect heeft.
Reply
#22
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners heb het wel een keer aangegeven wie wat doet, maar corner is totaal niet gevaarlijk, dus nog niet belangrijk
- Welk passing type wordt er gebruikt?kort
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?rond het midden, heb wel wat geexperimenteerd daarmee en kwam dus uit rond het midden
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)dat weten de betreffende spelers
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)ook dat weten de betreffende spelers.
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)idem
- Etc idem
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
coach bepaalt ja, al leg ik wel uit waarom

Ik moet zeggen dat dit me toch wel verbaast hoor. Je geeft aan dat corner totaal niet gevaarlijk is, maar ik heb dit seizoen alleen al verschillende goals gezien uit corners (in ons team). Het verbaast me dan dat jullie geen orders hebben bij corners. Misschien zijn er wel 2 mensen die bij de eerste paal staan. Of staan al je verdedigers in de area van de tegenstander bij offensieve corners. Lekker bij een counter. Of staan de beste koppers buiten het strafschopgebied. Het lijkt me zeer zinvol hier toch eens naar te kijken.

Verder geef je aan dat de betreffende spelers alle IO’s weten, maar dat jij ze bepaalt. Is het dan niet makkelijker om dat in het wedstrijdtopic te melden om verrassingen te voorkomen? Dan weet iedereen het ook meteen van elkaar en kan er eventueel feedback op gegeven worden. Op deze manier is het allemaal zeer ondoorzichtig. 1 verkeerde order kan een hele tactiek in het honderd schoppen. Ik ben wel benieuwd welke orders je hebt staan bij marking bijvoorbeeld, maar het is voor niemand zichtbaar. Stel dat jij een foutje maakt, is er niemand die dat kan zien of aan kan geven.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#23
ook IO's bij corners zijn besproken, heb ze zelfs aangepast nav die gesprekken. Maar er wordt bij ons idd bijna nooit gescoord uit corners.
Reply
#24
Lamme Lennie Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners heb het wel een keer aangegeven wie wat doet, maar corner is totaal niet gevaarlijk, dus nog niet belangrijk
- Welk passing type wordt er gebruikt?kort
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?rond het midden, heb wel wat geexperimenteerd daarmee en kwam dus uit rond het midden
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)dat weten de betreffende spelers
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)ook dat weten de betreffende spelers.
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)idem
- Etc idem
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
coach bepaalt ja, al leg ik wel uit waarom

Ik moet zeggen dat dit me toch wel verbaast hoor. Je geeft aan dat corner totaal niet gevaarlijk is, maar ik heb dit seizoen alleen al verschillende goals gezien uit corners (in ons team). Het verbaast me dan dat jullie geen orders hebben bij corners. Misschien zijn er wel 2 mensen die bij de eerste paal staan. Of staan al je verdedigers in de area van de tegenstander bij offensieve corners. Lekker bij een counter. Of staan de beste koppers buiten het strafschopgebied. Het lijkt me zeer zinvol hier toch eens naar te kijken.

Verder geef je aan dat de betreffende spelers alle IO’s weten, maar dat jij ze bepaalt. Is het dan niet makkelijker om dat in het wedstrijdtopic te melden om verrassingen te voorkomen? Dan weet iedereen het ook meteen van elkaar en kan er eventueel feedback op gegeven worden. Op deze manier is het allemaal zeer ondoorzichtig. 1 verkeerde order kan een hele tactiek in het honderd schoppen. Ik ben wel benieuwd welke orders je hebt staan bij marking bijvoorbeeld, maar het is voor niemand zichtbaar. Stel dat jij een foutje maakt, is er niemand die dat kan zien of aan kan geven.

Ik denk dus dat dat juist de reden is dat dit niet besproken wordt in een wedstrijd topic. Heb je al die spionnen hier en dan weet een tegenstander ineens al onze io's. Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#25
gittermaster Wrote:Hier kun je overigens zien hoe optimaal er getraind wordt...
<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309&sort=eff</a><!-- m -->

Het zijn echt de jonkies die onderaan in de lijst te vinden zijn. Heeft het ook met de PT te maken?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#26
gittermaster Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners heb het wel een keer aangegeven wie wat doet, maar corner is totaal niet gevaarlijk, dus nog niet belangrijk
- Welk passing type wordt er gebruikt?kort
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?rond het midden, heb wel wat geexperimenteerd daarmee en kwam dus uit rond het midden
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)dat weten de betreffende spelers
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)ook dat weten de betreffende spelers.
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)idem
- Etc idem
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
coach bepaalt ja, al leg ik wel uit waarom

Ik moet zeggen dat dit me toch wel verbaast hoor. Je geeft aan dat corner totaal niet gevaarlijk is, maar ik heb dit seizoen alleen al verschillende goals gezien uit corners (in ons team). Het verbaast me dan dat jullie geen orders hebben bij corners. Misschien zijn er wel 2 mensen die bij de eerste paal staan. Of staan al je verdedigers in de area van de tegenstander bij offensieve corners. Lekker bij een counter. Of staan de beste koppers buiten het strafschopgebied. Het lijkt me zeer zinvol hier toch eens naar te kijken.

Verder geef je aan dat de betreffende spelers alle IO’s weten, maar dat jij ze bepaalt. Is het dan niet makkelijker om dat in het wedstrijdtopic te melden om verrassingen te voorkomen? Dan weet iedereen het ook meteen van elkaar en kan er eventueel feedback op gegeven worden. Op deze manier is het allemaal zeer ondoorzichtig. 1 verkeerde order kan een hele tactiek in het honderd schoppen. Ik ben wel benieuwd welke orders je hebt staan bij marking bijvoorbeeld, maar het is voor niemand zichtbaar. Stel dat jij een foutje maakt, is er niemand die dat kan zien of aan kan geven.

Ik denk dus dat dat juist de reden is dat dit niet besproken wordt in een wedstrijd topic. Heb je al die spionnen hier en dan weet een tegenstander ineens al onze io's. Wink

Ach, als iedereen van elkaar weet welke IO's ze hebben en deze op elkaar zijn afgestemd (dus niet de ene verdediger man marking en de andere zonal marking oid), heb ik niet gezegd. Anders zou ik toch eens beginnen met een dergelijke opzet in het wedstrijdtopic. Dat is 1 keer maken en vervolgens elke keer knippen/plakken/aanpassen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Lamme Lennie Wrote:
Adder Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wellicht hoort het niet echt bij de doelstellingen, en wellicht hoor ik het niet te posten aanegzien ik niet bij FC CT speel, maar ik ben toch erg benieuwd.

Als ik naar de topics van de te spelen wedstrijden kijk op het forum, ontbreekt er vaak de nodige informatie over de tactiek/individuele orders voor de wedstrijd. Dat wil zeggen:
- Wie dekt de eerste/tweede paal bij defensieve/offensieve corners heb het wel een keer aangegeven wie wat doet, maar corner is totaal niet gevaarlijk, dus nog niet belangrijk
- Welk passing type wordt er gebruikt?kort
- Welke Horizontale/Verticale spreiding wordt er gebruikt in defensief/offensief opzicht?rond het midden, heb wel wat geexperimenteerd daarmee en kwam dus uit rond het midden
- Welke spelers hebben welke dekking (man-marking weak/strong etc of zonal-marking)dat weten de betreffende spelers
- Welke spelers hebben welke movements (up the field etc)ook dat weten de betreffende spelers.
- Andere IO's (dribbling, tackling intensity etc etc etc)idem
- Etc idem
Wordt dit bepaald door de coach en hoe wordt dit dan gecommuniceerd? Of mogen de spelers allemaal zelf de IO's zetten zoals ze zelf willen?
coach bepaalt ja, al leg ik wel uit waarom

Ik moet zeggen dat dit me toch wel verbaast hoor. Je geeft aan dat corner totaal niet gevaarlijk is, maar ik heb dit seizoen alleen al verschillende goals gezien uit corners (in ons team). Het verbaast me dan dat jullie geen orders hebben bij corners. Misschien zijn er wel 2 mensen die bij de eerste paal staan. Of staan al je verdedigers in de area van de tegenstander bij offensieve corners. Lekker bij een counter. Of staan de beste koppers buiten het strafschopgebied. Het lijkt me zeer zinvol hier toch eens naar te kijken.

Verder geef je aan dat de betreffende spelers alle IO’s weten, maar dat jij ze bepaalt. Is het dan niet makkelijker om dat in het wedstrijdtopic te melden om verrassingen te voorkomen? Dan weet iedereen het ook meteen van elkaar en kan er eventueel feedback op gegeven worden. Op deze manier is het allemaal zeer ondoorzichtig. 1 verkeerde order kan een hele tactiek in het honderd schoppen. Ik ben wel benieuwd welke orders je hebt staan bij marking bijvoorbeeld, maar het is voor niemand zichtbaar. Stel dat jij een foutje maakt, is er niemand die dat kan zien of aan kan geven.



Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik de wedstrijdbeelden aan jullie wil laten zien, maar dat ik niet weet hoe ik dat moet doen.
En ik fouten maken?! kom nou.....
:wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#28
Uiteraard kan je niet alles uit de wedstrijdbeelden halen, dus het lijkt mij in ieder geval makkelijker om alle IO's van de spelers voor de wedstrijd op het forum te zetten. Dit scheelt jou elke keer PM's sturen, en iedereen kan zien wat de tactiek is. Uiteraard wil ik je niet aanvallen, maar ik weet zeker dat jij ook niet alles weet en je wellicht IO's aan spelers geeft die met elkaar botsen. Als niemand van elkaar weet welke IO's ze hebben, dan is er niemand die dat kan controleren. Op deze manier is het overzichtelijk en duidelijk voor iedereen. En wellicht kunnen buitenstaanders die nog steeds het beste met FC CT voor hebben ook tips geven adhv de IO's/tactiek.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#29
Kan er niet gewoon een sub forum komen die alleen toegankelijk is voor FC CT spelers (+wat "buitenstaanders die nog steeds het beste met FC CT voor hebben ook tips geven adhv de IO's/tactiek"?
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#30
uiteraard kan dat mocht er behoefte aan zijn.

@LL: volgens mij heb jij echt een stukje gemist op dit forumdeel. IO's zijn redelijk uitvoerig besproken toen ze ingevoerd werden en toen zijn er ook standaarden gecreerd. Later zijn er wat details aangepast omdat we meer kennis kregen maar iedereen heeft de basis hetzelfde (passes kort en tackles hard om even wat te noemen). Adder is er toen ook heel erg mee bezig geweest dat iedereen ze goed had staan en dat iedereen zn IO's openbaar maakte. Oftewel ik denk echt niet dat daar veel aan hoeft te gebeuren.
Reply


Forum Jump: