The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




stoppen
#1
Na dit seizoen ( of we nou kampioen worden of niet)wil ik stoppen als coach. Wil dan wel evt aanblijven als ass. tot Sep., want dan loopt Gold af. Daarna zien we wel verder.
Ik wil wel gewoon blijven spelen bij FC CT, maar ik ben niet serieus genoeg als coach( analyseren en zo....), dus als we echt voor de prijzen willen gaan, moet er iemand zijn die veel tijd en zin heeft om de boel te leiden.

Als er echt niemand anders wilt, ga ik wel door, maar verwacht geen wonderen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Jammer Adder, maar snap t.
Wellicht dat er iemand is die t stokje over wilt nemen?!
The great old Ludwig von...
Reply
#3
jammer adder, ik vind jou juist wel een goede kandidaat. Nee je analyseert tegenstanders misschien niet tot in den treure maar dat doet niemand denk ik. Kunnen we niet gewoon een assistent ofzo aanstellen die wat taken van je overneemt ofzo?
Reply
#4
Mac Wrote:jammer adder, ik vind jou juist wel een goede kandidaat. Nee je analyseert tegenstanders misschien niet tot in den treure maar dat doet niemand denk ik. Kunnen we niet gewoon een assistent ofzo aanstellen die wat taken van je overneemt ofzo?

Die taken die er zijn ( opstelling maken, IO, ) is niet zo veel werk. Wel het evt bekijken waar een tegenstander zwak is.
En dat is dus iets wat mij niet ligt. Ik ga uit van eigen kracht en pas me ( bijna) nooit aan.
Wat evt. wel kan, is dat als er iemand (liefst meerdere) tijd en zin heeft( hebben), de komende tegenstander te analyseren en dat dan hier in het wedstrijd topic te plaatsen.
Zou dan wel weer leuk zijn, als het niet steeds dezelfde(n) zou(den) zijn.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
ik wil dat best doen af en toe. Laatste wedstrijden bekijken en een paar conclusies trekken daaruit en daar kun jij dan je opstelling aan aanpassen.
Reply
#6
Mac Wrote:ik wil dat best doen af en toe. Laatste wedstrijden bekijken en een paar conclusies trekken daaruit en daar kun jij dan je opstelling aan aanpassen.

Lijkt mij een mooi plan.
Ik heb Boca een bericht gestuurd btw dat als de kans daar is, dat hij terug mag.
Weet wel dat er gezeik was over wel of niet betalen, maar dit jaar betaald toch niemand, want dat heb ik al gedaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Adder Wrote:Ik heb Boca een bericht gestuurd btw dat als de kans daar is, dat hij terug mag.

Zal denk ik geen probleem zijn (vanuit onze kant), als Boca tenminste zelf wil.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Op zich een goed idee. Ik zal ook eens proberen een tegenstander te analyseren binnenkort
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#9
Ik niet. Ik speel alleen maar heb geen zin verder iets te doen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
+1
Reply
#11
Lekker ruzien met onze coach. Hij kwam met kansloze interactie argumenten. Waarom zou ik klikken als iemand anders zelf hem al boven 95% klikt. EN zolang alles boven de 95% staat heb ik nergens last van


Nu mag ik dan ook ineeens weg. Sta alleen voor 70k op de TL. heb al gezegd dat ik voor 0 overwil naar FC CT en dat ik anders gewoon niets accepteer en netjes alles uitzing
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Toch heeft je coach wel een punt. Hoe meer dagen jij dat niet doet hoe sneller het percentage afloopt hoe meer die ander moet klikken. Dus, als je terug bent, bereid je maar weer voor om te gaan klikken Wink
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#13
Bocaloca Wrote:Lekker ruzien met onze coach. Hij kwam met kansloze interactie argumenten. Waarom zou ik klikken als iemand anders zelf hem al boven 95% klikt. EN zolang alles boven de 95% staat heb ik nergens last van


Nu mag ik dan ook ineeens weg. Sta alleen voor 70k op de TL. heb al gezegd dat ik voor 0 overwil naar FC CT en dat ik anders gewoon niets accepteer en netjes alles uitzing

United heeft betaald toen je werd gekocht van FC CT, dan begrijp ik wel dat ze een bedrag terug willen als je de omgekeerde weg bewandeld (en United je in de tussentijd heeft betaald en je je daar flink heb kunnen verbeteren qua skills).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Maar hij heeft daar ook gespeeld en dus zijn bijdrage geleverd aan het team.....Zeg niet dat boca gratis over moet lopen, maar als ze van hem afwillen dan moeten ze niet zeuren :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:
Bocaloca Wrote:Lekker ruzien met onze coach. Hij kwam met kansloze interactie argumenten. Waarom zou ik klikken als iemand anders zelf hem al boven 95% klikt. EN zolang alles boven de 95% staat heb ik nergens last van


Nu mag ik dan ook ineeens weg. Sta alleen voor 70k op de TL. heb al gezegd dat ik voor 0 overwil naar FC CT en dat ik anders gewoon niets accepteer en netjes alles uitzing

United heeft betaald toen je werd gekocht van FC CT, dan begrijp ik wel dat ze een bedrag terug willen als je de omgekeerde weg bewandeld (en United je in de tussentijd heeft betaald en je je daar flink heb kunnen verbeteren qua skills).


Ze krijgen zoveel spelers voor nop binnen, kunnen ze er ook wel een voor nop laten gaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Lib Wrote:Maar hij heeft daar ook gespeeld en dus zijn bijdrage geleverd aan het team.....Zeg niet dat boca gratis over moet lopen, maar als ze van hem afwillen dan moeten ze niet zeuren :wink:

Hij hoeft niet per se weg hoor, maar league-wedstrijden zitten er denk ik niet meer in.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Van mij mag je hem houden.
What, me worry?
Reply
#18
Denk daat het af en toe meedenken met bepaalde punten, toch wel het max is wat mijn inbreng zal zijn. Heb gewoon verrekt weinig tijd om dergelijke dingen erbij toe doen. Het is meestal één dag doordeweeks dat ik tij heb om in te loggen en verder in het weekend wel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: