The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




12/01/2008 Older vs FC CT
#1
Ik open de komende comp. wedstrijd gewoon aan het begin van de week, zodat degene die er zin en/of tijd voor heeft, evt. wat commentaar kan geven over de tegenstander.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
ok dan zal ik wel gelijk even aftrappen.

Vorige ontmoetingen:
Seizoen 4:
FC CT - Older 1-0
Older - FC CT 0-1
Seizoen 1:
Older - FC CT 1-2
FC CT - Older 0-1
Friendly:
Older - FC CT 0-1
Older - FC CT 0-0

totaal: 4x winst 1x verlies 1x gelijk

Vorige week speelde Older uit bij YBA en verloor daar met 3-1. Ze speelde toen in een 3-5-2 opstelling. Dit is een opstelling die ze vorig seizoen ook al speelden. Het is dus wel safe om te zeggen dat ze dit keer ook 3-5-2 gaan spelen.

Opstelling vorige week:
Code:
---------------------------GK---------------------------
------------------DC-------DC--------DC-----------------
--------------------------DMC---------------------------
-----MR------------MC-----------MC-------------ML-------
--------------------------AMC---------------------------
-------------------FC------------FC---------------------

Dit is iets anders dan ze vorig seizoen speelden toen deden ze het op deze manier:
Code:
---------------------------GK---------------------------
------------------DC-------DC--------DC-----------------
--------------------------DMC---------------------------
-------------------MC-----------MC----------------------
-----AMR---------------------------------------AML------
-------------------FC------------FC---------------------

Iets verdedigender en meer de aanval op het midden geconcentreerd. Gunstig voor ons denk ik als ze ook deze week zo spelen...dat is niet zeker natuurlijk omdat ze verloren deze week.

Keeper: wij 42 sp zij 34
Verdediging: hebben ze 3 vrij goeie krachten staan met 19-20-20 op tackling. Ze staan echter wel alle 3 in het midden.
DMC: Eigenlijk een verdediger die ook wat positioning heeft. Redelijk goeie allround speler verder.
MC's: allround spelers zonder echte specialiteit...denk dat we hier de winst kunnen pakken.
ML: Redelijke speler...niet veel bijzonders eerlijk gezegd en denk dat we hier ook niet veel moeite mee moeten hebben
MR: Deze is wel iets beter...iig 20 op dribbling, 14 op crosses.
FC's: eentje met finishing op 20 maar te weinig technique de ander 13 finishing + 13 technique. Zeker niet hun sterkste linie.

Conclusie + persoonlijke mening: Centraal op het middenveld moeten wij hun de baas kunnen zijn en ook verdedigend moeten we niet al te veel problemen hebben. Grote probleem gaat zijn om te scoren aangezien ze 3 redelijke goeie verdedigers hebben. Persoonlijk zit ik dan ook te denken aan een 3-5-2 opstelling met 2 AM's (misschien 1 op de flank omdat zij met 3 dc's spelen?) en 3 mensen daar achter...een DM lijkt me niet heel nuttig hier omdat ze redelijk zwak zijn daar.
Reply
#3
Heren,
vanwege een kleine ingreep in het ziekenhuis zal ik de komende dagen weer weinig te vinden zijn op dit forum.
De afgelopen 2 weken was ik ook al nauwelijks te vinden hier, daar kwam een vakantie bij kijken.

Maar Cas blijft jullie rots in de branding.
What, me worry?
Reply
#4
Ik wil best als AML spelen. Kan me nog vaag herinneren dat dat vorig seizoen eenmalig ook niet verkeerd ging..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#5
@Mac Klasse dat je een analyse doet. 1 kleine opmerking er staan 12 man in de 1ste opstelling bij Older.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#6
Forever Wrote:er staan 12 man in de 1ste opstelling bij Older.

Klopt,, omdat ze wat ouder zijn, mogen ze met 12 man spelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
hehe ja zou wel kunnen zat er beetje mee te klieren gister...zal er vanmiddag nog even naar kijken Smile
Reply
#8
Na de mooie, uitgebreide analyse van Mac was ik er eigenlijk al vrij snel uit.
We gaan geen hele, bijzondere dingen doen, maar degene die afwijkend gaat spelen, krijgt een bericht.
Morgenavond geef ik wel een verslagje wat ik vorige week ook heb gedaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
opstelling:

de Wit
Souer
Oosterhuis
Onstein
ijp
Lips
Klop
Meerte
Leede
de Boer
Boxel

wissels:

61' - - - Onno van den Berg Henk Lips
85' - - - Ricky Louwerens Jelle de Leede
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#10
kut.

Straks wel een verslag. Tijdje meegekeken, maar moment van de goal gemist. ijp had ik AML gezet en er ontstond toch ( weer) een te groot gat achter hem op de vleugel.
Dus nu definitief, AML en AMR doe ik niet meer.

EDIT: goal nu wel gezien, zeldzame fout van de Wit. Hij liep onder een hoge bal door en bleef stil staan.

EDIT 2: iedereen ook die effectballen uit, want er zitten een paar ziekenhuis passen bij.....
Iemand speelt recht op de andere man af en op het laatst komt er een curve in die bal.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Na de 1e helft had ik het wel gezien.

We waren sterker( balbezit en zo), alleen dus 1 makke: onze linkerkant klopte niet. Ik hoopte daar de druk neer te leggen bij hun door een AML( ijp) en een AMLC( Lips en later Berg)op te stellen, maar ik vermoed dat ze toch iets van een thuisvoordeel hebben ingebouwd, want ze waren net iets fanatieker.
En ik dacht dat ik de IO toch wel voor elkaar had met de vleugels, maar dat ging ook niet denderend. Veel foute passes en ook lange passen van de ene vleugel naar de andere. Dus gemengd pasen van de vleugels halen we er maar weer uit.
De spitsen kwamen er weer totaal niet aan tegen de verdedigers( beide kanten). Wel stond ( heel sporadisch) 1 van onze spitsen helemaal vrij, had de bal, kon zo doorlopen richting goal, maar passte dan toch weer af. Dus spitsen gaan alleen nog maar egoïstisch wandelen. Als ze dan de bal verliezen, jammer dan. Hoe het nu gaat is het ook beroerd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
kutzooi!!!
Reply
#13
Adder Wrote:Dus gemengd pasen van de vleugels halen we er maar weer uit.

ik heb de laatste wedstrijd geen berichtje gehad dat ik mn IO had moeten aanpassen, of was dit alleen voor Wiebe van toepassing?
Reply
#14
Devlin Wrote:
Adder Wrote:Dus gemengd pasen van de vleugels halen we er maar weer uit.

ik heb de laatste wedstrijd geen berichtje gehad dat ik mn IO had moeten aanpassen, of was dit alleen voor Wiebe van toepassing?

Was voor allebei dit bericht. Ik was idd in de veronderstelling dat jij ook gemengd had, maar zie dus net van niet. Maar ook jij deed de laaste pot veel van die breedte passen.
Vreemd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: