The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw idee Tennismanager 2008
#31
Lijkt mij gewoon het beste om het zoveel mogelijk op de oude TM manier te doen....iedereen kent de regels en dat geeft de minste verwarring...vooral nu het zo kort dag is voor de AO begint...ik doe in elk geval mee.
Dus gewoon budget 12500 en deadline op maandag ...zonder kluns enz.
Reply
#32
Als het nieuwe spel niet te veel afwijkt van het (originele?) TM doe ik graag mee.
Dus geen klunzen, captains, kwart of hele punten.
5 of 10 Euro? 10 lijkt me een aardig bedrag.

Dus laat maar eens een opzet over het scherm rollen.

Your Mailman.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#33
Op zich lijkt me een captain nog wel leuk, dat is wel weer een extra uitdaging; een kluns lijkt me, voorlopig, niet haalbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Elikian Wrote:Ik zal er ook niet bijzijn. Anders had ik waarschijnlijk nog wel MV game gedaan, maar de tijd laat het gewoon niet meer toe.
een team samenstellen of mv doen...scheelt wel iets hoor
Reply
#35
Bij een systeem vergelijkbaar met TM ,doe ik ook mee.10 euro inleg vind ik ok.
Reply
#36
Ik weet nog niet zo goed of ik wel of niet ergens aan mee wil blijven spelen. Mijn voorkeur zou evt. gaan naar een spel zonder al te veel fratsen als captain, kluns, quiz.
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Laat ik beginnen met een deelnemerslijstje:
Tampie?

Vul maar aan, of haal het vraagteken weg.

Nope. Geen tijd om echt mee te doen. Voor spek en bonen daar heb ik geen zin in.
Reply
#38
Goede initiatieven, als ik het zo ff snel lees ben ik idd vóór iets dat op TM lijkt, dus met hele bedragen, eventueel met captain maar zonder kluns. Zoals Mist zei, zonder al teveel fratsen. Verder lijkt me 10 euro als inleg ok.
Reply
#39
Ik wil zeker meedoen!
Opzich best leuk om iets nieuws als een captain in te voeren, maar denk toch dat die voor heel veel mensen hetzelfde zal zijn, zelfs met een beperking. Meestal wordt het dan toch de hoogstgenoteerde speler uit je team die je mag kiezen, lijkt me.
Reply
#40
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/tm2008.xls">http://www.competitieteam.nl/tm2008.xls</a><!-- w -->
Reply
#41
Leuke initiatieven! De tijd ontbreekt me om heel uitgebreid op jullie ideeen in te gaan. Ik ben overal wel voor in, TM-stijl, nieuwe punten. Tijd zal de grootste bottleneck vormen ivm AO.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
omyaca Wrote:Ik wil zeker meedoen!
Opzich best leuk om iets nieuws als een captain in te voeren, maar denk toch dat die voor heel veel mensen hetzelfde zal zijn, zelfs met een beperking. Meestal wordt het dan toch de hoogstgenoteerde speler uit je team die je mag kiezen, lijkt me.

Joker zal inderdaad veel hetzelfde zijn. Omdat iets leuker te maken kun je misschien iets doen dat je per persoon maar tien jokers hebt over de 40 weken.
Reply
#43
Als ik me er toch mee mag bemoeien, die afgeronde waarden dat is niks natuurlijk. Net zo makkelijk om de echte waarden te nemen.
Als je die van een week eerder neemt, heb je meer tijd om de sheet in orde te maken. De ATP lijst komt soms pas op maandagmiddag uit, of zelfs maandagavond.

Ik zou ook nog even letten op dubbele namen. Gonzalez op 119 en op 7, Rochus mogelijk een probleem als Christophe weer zijn best gaat doen. Gebruik van voornamen is handig, of de eerste letter. Ik maakte mijn sheet altijd door de top 100 van stevegtennis te kopieren naar een txt file en deze in excel te openen. Je kunt dan redelijk eenvoudig de juiste lijst formeren. Met verticaal zoeken kan excel de juiste bedragen vinden bij de speler.
Reply
#44
Het lijkt me verstandig om alvast een e-mailadres aan te maken, bijvoorbeeld <!-- e --><a href="mailto:tm2008@hotmail.com">tm2008@hotmail.com</a><!-- e -->. Ik weet niet wie nu het voortouw neemt om de organisatie op zich te nemen.... Hier kunnen dan de teams naar toe worden gestuurd. Ik kies definitief voor dezelfde spelregels als vorig jaar.Ik ben helaas een nobody met excelbestanden, internet etc dus ik hoop dat er echt iemand opstaat die zegt : ik wil het organiseren of eventueel meerdere mensen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
Bij nader inzien trek ik mijn aanbod in. Jammer dat zo'n beetje elk ideetje de grond ingeboord wordt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#46
Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Ik wacht het gewoon af, voorlopig klinkt het goed allemaal.

Maar waar bij mij 2007 gekenmerkt werd door een overschot aan vrije tijd is dat in 2008 precies omgekeerd. Vandaar dat ik hier ook wat minder te vinden ben.
Reply
#48
Stille Wrote:Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?

Tuurlijk, maar van het oorspronkelijke idee is niks meer over. Je biedt aan om wat te organiseren, maar men blijkt toch liever vast te houden aan het TM-principe. Geeft niet, maar als men het liever anders speelt prima.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#49
Ik wil het de eerste keer voor de aus open best op me nemen.
Enige dat ik niet wil doen is het geld. (€10,- staat wel vast aangezien iedereen zich daarin kon vinden). hopelijk is iemand anders daartoe bereid.

- twee dingen zijn dus zeker: 1e plaats eindklassement, 1e plaats medailleklassement.

Om te bepalen of er nog dingen als aanvoerder, kluns, vraag bijkomen moet je me even pmen. PM alleen als je ook daadwerkelijk van plan bent om mee te doen anders heeft de inventarisatie geen zin.

het emailadres is geworden <!-- e --><a href="mailto:tm2008@live.nl">tm2008@live.nl</a><!-- e --> ook dit is van hotmail. Indien je betaald hebt zul je het wachtwoord van mij ontvangen.
Reply
#50
Tripplexxx Wrote:
Stille Wrote:Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?

Tuurlijk, maar van het oorspronkelijke idee is niks meer over. Je bied aan om wat te organiseren, maar men blijkt toch liever vast te houden aan het TM-principe. Geeft niet, maar als men het liever anders speelt prima.

Je houdt zelf ook vast aan het tm principe. Wil er zelfs graag nog wat aan toevoegen maar dat vinden sommige mensen niks extra's hebben en weer anderen hebben geen extra tijd daarvoor. Uiteraard is iedereen er wel blij mee dat er nu een opzet is mede door jou initiatief.
Reply
#51
Goed bezig Kooltje, ik heb mijn deelname zojuist per mail naar je bevestigd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Ik wil wel het geld beheren! :razz:
Reply
#53
Tripplexxx Wrote:
Stille Wrote:Het is niet de grond inboren, er is een normale discussie en mensen mogen toch best aangeven wat ze het leukst vinden?

Tuurlijk, maar van het oorspronkelijke idee is niks meer over. Je biedt aan om wat te organiseren, maar men blijkt toch liever vast te houden aan het TM-principe. Geeft niet, maar als men het liever anders speelt prima.

Maar dat betekent toch niet meteen dat je je handen er vanaf hoeft te trekken? Blijkbaar valt jouw opzet niet helemaal in goede aarde, maar dan kun je toch meedenken over een andere opzet? En je kunt toch ook gewoon meedoen met onze opzet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Om te bepalen of er nog dingen als aanvoerder, kluns, vraag bijkomen moet je me even pmen. PM alleen als je ook daadwerkelijk van plan bent om mee te doen anders heeft de inventarisatie geen zin.

doe dit een beetje snel...anders kunnen we nooit op tijd beginnen
Reply
#55
Maar waarom via PM, het kan toch ook hier? Dan kan iedereen meediscussiëren.

Volgens mij hebben we een aantal regels duidelijk:

-Waarden spelers exact zoals ze zijn
-Budget 12.5K
-Een iemand per week die de organisatie doet
-Spelerswaarde van de week ervoor aanhouden
-Deadline op maandagavond houden, aangezien zondag vaak te vroeg is voor veel mensen
-Flexibele deadline bij verschillende toernooien
-10 euro inleg, Omyaca beheert het

Nog een paar vragen:

-Waarom per mail insturen, daar hebben we toch een forum voor? Dan zijn meteen alle teams voor iedereen open. Als iedereen er een tijdstip van plaatsen bijzet, kunnen we ook zien als iemand er nog iets aan veranderd heeft.

-Ik ben voor een top 3 in prijsverdeling. De nummer 1 aan het eind wint meestal ook het medailleklassement nl. Gewoon top 3 en dan verdeling 50-30-20 of zo.


En we hoeven het natuurlijk ook niet te overhaasten, het gaat nl om een heel jaar. Desnoods missen we de AO. Beter dat dan dat er mensen afhaken vanwege onduidelijkheid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
- Als je wilt dat iedereen meediscusieert gaan ook anderen hun mening geven wat niet relevant is omdat ze niet meedoen.
- maar als iemand dus om 1930 al post ziet iedereen zijn team. das niet echt leuk en de bedoeling.
- stel je hebt een paar mislukte weken kun je nog voor medailleklassement gaan maar niet meer voor algemeen. denk dat het zeker leuker is voor de mensen die lager staan. en het maakt de week wat interessanter mochten er veel bijna dezelfde teams zijn.
- Denk dat je gewoon de aus open aan moet houden als eerste toernooi, iedereen weet precies hoe het werkt want zijn gewoon tm principes. Kan hooguit de deadline na de gehele eerste ronde leggen.
- prijs verdeling moet ook maar over gesroken worden....maar lijken maar weinig mensen aanwezig
Reply
#57
Buurs
Ad
Kool
CC
Scholten
Trip
Andre
Cruijff
Kraai
Stille
Mindlight
Omyaca
Overdune
Haggie
Mac?
Eli?
Tampie?
Mailman?
Jappiesevic?
Geno?
Chiel?
Kuiper?

Ben er bij, ik volg wel hoe het spel gaat worden en de prijzenverdeling! Geen reactie, is goedkeuring Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Op zich is het niet erg als er mensen meepraten die niet meedoen, die kunnen ook positieve invloeden hebben.

Dat over dat posten dat is inderdaad wel een probleem, daar had ik nog niet over nagedacht. Dan moet het inderdaad maar per mail, maar dat is wel een gedoe. Maar ja, als we het over ons allemaal verdelen...

Maar juist als je een paar mislukte weken hebt, kun je nooit meer het medailleklassement winnen. Daarvoor zul je vrijwel wekelijks in de top 3 moeten eindigen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Op zich is het niet erg als er mensen meepraten die niet meedoen, die kunnen ook positieve invloeden hebben.

Dat over dat posten dat is inderdaad wel een probleem, daar had ik nog niet over nagedacht. Dan moet het inderdaad maar per mail, maar dat is wel een gedoe. Maar ja, als we het over ons allemaal verdelen...

Maar juist als je een paar mislukte weken hebt, kun je nooit meer het medailleklassement winnen. Daarvoor zul je vrijwel wekelijks in de top 3 moeten eindigen...

Juist wel toch.. Als jij 6 weken slecht presteert wordt het lastig voor het algemeen klassement, maar in het medaille klassement zullen elke week meer veranderingen zijn en dus winnaars. Met 3 weken goede weken (2x goud, 1x zilver) sta je bijna alweer bovenaan toch....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Teams kunnen ook gewoon per PM naar de organisator die week. Wat ik begreep van dat emailadres is dat je iedereen het wachtwoord wilt geven die meedoet, dan kan alsnog iedereen de teams zien die al verstuurd zijn.
Prijsverdeling maakt me niet zoveel uit, 50-30-20 voor nummers 1,2 en 3 vind ik prima, maar mag van mij ook iets voor het medailleklassement, misschien wel met de regel dat dat niet de nummer 1 overall mag zijn?
Reply


Forum Jump: