The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam ABN AMRO WTT 2008
#31
Wie weet hoe het zit in de kwartfinales?
Ik wil graag vrijdagavond kaarten hebben, dus vanaf 19.30 uur.

Zie ik dan 2 wedstrijden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
ja...2 kwartfinales zijn s'middags en 2 zijn s'avonds
Reply
#33
Dat gaat weer lekker zo. #-o
Reply
#34
Tjonge jonge, zwakkeling! Wees dan niet zo stom en zeg voor dat kleine kuttoernooitje in Marseille af en neem de tijd om uit te zieken


Quote:Novak Djokovic vanwege griep niet naar Rotterdam15-02-2008
Novak Djokovic zal niet deelnemen aan het ABN AMRO World Tennis Tournament 2008. De Servische nummer 2 van de plaatsingslijst ondervindt nog te veel last van het buikvirus dat hem eerder al parten speelde in de Davis Cup ontmoeting met Rusland en het toernooi in Marseille om deel te kunnen nemen in Rotterdam.


Toernooidirecteur Richard Krajicek: “Hoewel het niet helemaal onverwacht kwam na de berichten van de afgelopen twee weken is het uiteraard jammer dat wij één van onze toppers missen. Het is voor mij in ieder geval een geruststelling dat de andere top-5 spelers (Rafael Nadal, Nikolay Davydenko en David Ferrer) en Lleyton Hewitt de vluchten al bevestigd hebben.”
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
centre court Wrote:streep ancic ook maar vast weg. komt in zijn 1e toernooi na zijn blessure meteen ver. die zal zich ook niet willen forceren.

Ik probeerde hem weg te strepen, maar dat lukte niet.

Ancic stond niet op het lijstje voor Rotterdam.
Foutje van Krajicek om hem niet aan te trekken, maar achteraf had hij waarschijnlijk toch niet gekomen.
En de wc is toch nog aardig terechtgekomen.
Reply
#36
Alternates
1. Llodra, Michael FRA 54
2. Rochus, Olivier BEL 55
3. Mayer, Florian GER 56
4. Clement, Arnaud FRA 58
5. Gulbis, Ernests LAT 61
6. Bolelli, Simone ITA 69
7. Gicquel, Marc FRA 71
8. Benneteau, Julien FRA 74
9. Pavel, Andrei ROU 77
10. Korolev, Evgeny RUS 82
11. Ancic, Mario CRO 85 <-------------?
12. Zverev, Mischa GER 86
13. Schuettler, Rainer GER 91
14. Roger-Vasselin, Edouard FRA 92
15. Minar, Ivo CZE 102
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
centre court Wrote:Alternates
1. Llodra, Michael FRA 54
2. Rochus, Olivier BEL 55
3. Mayer, Florian GER 56
4. Clement, Arnaud FRA 58
5. Gulbis, Ernests LAT 61
6. Bolelli, Simone ITA 69
7. Gicquel, Marc FRA 71
8. Benneteau, Julien FRA 74
9. Pavel, Andrei ROU 77
10. Korolev, Evgeny RUS 82
11. Ancic, Mario CRO 85 <-------------?
12. Zverev, Mischa GER 86
13. Schuettler, Rainer GER 91
14. Roger-Vasselin, Edouard FRA 92
15. Minar, Ivo CZE 102

Ok, hij staat bij de alternates. Maar niet bij de toegelaten spelers dus. Om 20:00 vanavond is de loting, daarna gaan de openvallende plekken naar de ll. Dus er zouden voor 20:00 nog 4 afzeggingen moeten komen (Benneteau, Pavel en Korolev staan nog boven hem).
Maar hij heeft zich inmiddels sowieso afgemeld bij de alternates.

Met dit lijstje was ik niet bekend overigens. Die bekeek ik tot vorig jaar altijd op het steve g forum, maar die mogen ze niet meer plaatsen. Ik zag hem nu staan op menstennisforums.
Reply
#38
smit verslaat sirriani, wessels pakt beks. jammer dat huta galung tegen nr1 geplaatst zverev moest starten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Maar die pakte ie ook in Marseille. Goede overwinning van Smit trouwens =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
En Middelkoop ook door naar de tweede ronde met een nette 6-0 6-4 tegen Luzzi.
Reply
#41
Leuk dat er nog Nederlanders meedoen in de 2e ronde, nu nog een partijtje winnen en ze zitten erbij. Zeker voor Wessels en Middelkoop liggen er goede mogelijkheden. Zet hem op mannen! =D>
Reply
#42
Haase gelijk tegen Murray. Laat die wedstrijd aub op dinsdagavond gespeeld worden [-o<
Sluiter wel een goede loting lijkt me, al is alles vrij zwaar voor hem, er liggen zeker kansen tegen Llodra. Zou ik ook zeker willen zien, net als Rochus-Karlovic, Berdych-Ljubicic, Youzhny-Tipsarevic, Bagdatis-Soderling en natuurlijk Nadal-Tursunov =P~
Maar die laatste zal wel op woensdag gespeeld worden, of niet?
Reply
#43
Tripplexxx Wrote:Ik ben sowieso aanwezig bij de quali´s. Hoofdtoernooi in ieder geval woensdag dag en avond. Vind ik persoonlijk altijd de leukste dag.
Hoe waren de Nederlanders? Vooral benieuwd naar de prestaties van Middelkoop en Wessels, waren zij zo goed of hun tegenstanders zo slecht?
Reply
#44
omyaca Wrote:Haase gelijk tegen Murray. Laat die wedstrijd aub op dinsdagavond gespeeld worden [-o<
Sluiter wel een goede loting lijkt me, al is alles vrij zwaar voor hem, er liggen zeker kansen tegen Llodra. Zou ik ook zeker willen zien, net als Rochus-Karlovic, Berdych-Ljubicic, Youzhny-Tipsarevic, Bagdatis-Soderling en natuurlijk Nadal-Tursunov =P~
Maar die laatste zal wel op woensdag gespeeld worden, of niet?

Laten we het hopen! =P~ [-o<
Reply
#45
Lees net in de krant dat Sluiter-Llodra dinsdag 19:30 gespeeld zal worden. Leuk, al zal het dan geen Haase-Murray meer worden. Nu nog een van de eerdergenoemde partijen erachteraan, en ik ben dik tevreden. =D>
Reply
#46
Sluitertje in Rotterdam is altijd leuk, hoewel z'n vorm nu wel echt dramatisch is. Ik heb em in 2003 gezien tegen Ferrero, dat duurde welgeteld 3 games. :Big Grin Jaar erna heb ik em weer gezien, weer tegen Ferrero en dat was echt een top-wedstrijd, eerste set 6-1 voor Raemon, daarna helaas 4-6 6-7 met een superspannende tie-break (10-12).
Reply
#47
Ja, hij heeft wat memorabele potten gespeeld in Nederland. Laten we hopen dat hij nog een keer voor sensatie kan zorgen.
Smit is inmiddels bezig met zijn wedstrijd. Breakt terug als Zverev voor de set serveert, 5-5 nu.
En de eerste set met 7-5 naar Smit =D> Wel gelijk een break achter in de 2e.
Reply
#48
Overdune Wrote:
omyaca Wrote:Haase gelijk tegen Murray. Laat die wedstrijd aub op dinsdagavond gespeeld worden [-o<
Sluiter wel een goede loting lijkt me, al is alles vrij zwaar voor hem, er liggen zeker kansen tegen Llodra. Zou ik ook zeker willen zien, net als Rochus-Karlovic, Berdych-Ljubicic, Youzhny-Tipsarevic, Bagdatis-Soderling en natuurlijk Nadal-Tursunov =P~
Maar die laatste zal wel op woensdag gespeeld worden, of niet?

Laten we het hopen! =P~ [-o<
Gaat vrijwel zeker gebeuren, want Nadal wil dinsdag Real Madrid kijken. Daarnaast waarschijnlijk Murray-Haase, omdat Murray vandaag nog speelt. Mazzelaar!
Reply
#49
Nadal is Barcelona fan he .. denk dat Real hem echt geen hele hol interesseert Big Grin
Reply
#50
o, las net hetvolgende.

Krajicek had maar één grote wens voor de loting. "Ik wilde per sé niet dat Nadal tegen Sluiter lootte. Ik had Sluiter namelijk al beloofd dat hij dinsdagavond zou spelen, terwijl ik Nadal had beloofd dat hij op woensdagavond mocht starten. Dinsdag speelt namelijk zijn favoriete voetbalclub Real Madrid in de Champions League tegen AS Roma, en dat wil hij graag zien. Als ze tegen elkaar hadden geloot, had ik één van de twee teleur moeten stellen. Die keuze hoef ik nu gelukkig niet te maken."
Reply
#51
Ik weet niet of het zo leuk is om Sluiter-Llodra te zien. Ik denk dat Sluit er hard afgaat...
En Nadal is natuurlijk ook geen feest om naar te kijken :-&

Dan veel liever Haase-Murray inderdaad, of Youzhny-Tipsarevic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Tipsarevic deze week nog opgegeven in Belgrado, dus of dat zo'n succes wordt..
Reply
#53
Ik sta voor een lastige keuze.

Ik ga of op de woensdagavond:

Nadal - Tursunov
Haase - Murray

of op vrijdagavond:

met een goede kans op:

Nadal - Baghdatis =P~
Ferrero - Youznhy =P~

Het liefst zie ik vrijdag natuurlijk, maar het blijft een gok
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Mist Wrote:Tipsarevic deze week nog opgegeven in Belgrado, dus of dat zo'n succes wordt..
Tipsa gaf ook op in de week voor de AO Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
buurs Wrote:Ik sta voor een lastige keuze.

Ik ga of op de woensdagavond:

Nadal - Tursunov
Haase - Murray

of op vrijdagavond:

met een goede kans op:

Nadal - Baghdatis =P~
Ferrero - Youznhy =P~

Het liefst zie ik vrijdag natuurlijk, maar het blijft een gok
Tja, ik zie op die vrijdag liever Davy-Murray of Berdych-Ferrer...

Maar vrijdag is duurder en je ziet ook minder partijen, al weet ik niet zeker of je op woensdagavond ook nog andere partijen ziet. Wellicht al een tweede ronde op baan 2. En je ziet natuurlijk een Nederlander, dat is altijd wel mooi.

Ik blijf zeggen dat je met zo'n veld maandag of dinsdag moet gaan. Dan zie je echt veel partijen met bijna alleen maar mooie spelers. Maar ik snap dat jij graag Nadal wilt zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Wessels en Smit verliezen helaas.
Reply
#57
Nadal wil ik hoe dan ook zien spelen en tegen Baghdatis zal dat een geweldig gevecht opleveren.

Youzhny - Ferrero zal bol staan van de mooie rally's.

Davy - Murray lijkt me ook super.

Berdych - Ferrer lijkt me de minste partij.

Mochten dit de kwartfinales worden, dan is het natuurlijk smullen geblazen.

Ik zit verder ook met de reisafstand (zo'n 2,5 uur zonder files) en met m'n werk.
Daarom zou vrijdag ook beter uitkomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Middelkoop er ook keihard af tegen Hernych, niet verwacht. Geen Nederlandse quali dus :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Heb je zo'n fantastisch deelnemersveld, krijg je nog als 1e ronde Bachinger-Berrer :|
Reply
#60
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
omyaca Wrote:Haase gelijk tegen Murray. Laat die wedstrijd aub op dinsdagavond gespeeld worden [-o<
Sluiter wel een goede loting lijkt me, al is alles vrij zwaar voor hem, er liggen zeker kansen tegen Llodra. Zou ik ook zeker willen zien, net als Rochus-Karlovic, Berdych-Ljubicic, Youzhny-Tipsarevic, Bagdatis-Soderling en natuurlijk Nadal-Tursunov =P~
Maar die laatste zal wel op woensdag gespeeld worden, of niet?

Laten we het hopen! =P~ [-o<
Gaat vrijwel zeker gebeuren, want Nadal wil dinsdag Real Madrid kijken. Daarnaast waarschijnlijk Murray-Haase, omdat Murray vandaag nog speelt. Mazzelaar!

Holyshit, dat zou top zijn! [-o<

En eerlijk gezegd kan ik me ook nog een wedstrijd van Real herinneren, waarbij Nadal meerdere keren in beeld kwam als aandachtig toeschouwer. Vreemd, maar volgens mij heb je gelijk idd.
Reply


Forum Jump: