The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam ABN AMRO WTT 2008
#91
Op tv gezien, supermooie en spannende partij was dat idd.
Reply
#92
Mac Wrote:
Scholten! Wrote:Haarhuis-Kafelnikov =D>

Een van jullie mijn grote held Jantje Siemerink weleens gezien??

sorry dat ik t zeg maar die gast is zo ongeveer de domste tennisser die ik ooit meegemaakt heb. De meeste tennissers zijn toch niet heel dom maar wat voor tactische onzin hij er af en toe uitgooit tijdens het commentaar geven...vraag ik me echt af hoe die gast ooit de top20 heeft bereikt.

Jantje oogde misschien niet slim, maar beschikte echt wel over gogme. Anders kun je niet zulke heerlijke, gevoelige volleys slaan. :8: Hij was vroeger echt mijn favoriete tennisser, Nadat hij toen tegen Marcelo Rios speelde (in Nederland), heb ik Jan op de voet gevolgd. :Big Grin
Reply
#93
ow hij kon idd fantastisch volleren en ik vond het ook altijd leuk om naar hem te kijken maar hij moet gewoon geen commentaar geven bij tenniswedstrijden Wink niet goed voor zn imago
Reply
#94
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:En hop, de dagsessie is alweer voorbij met drie snelle partijen. Maar goed dat niemand daar een kaartje voor had. Of je moet Nadal willen zien dubbelen cry

Nadal/Robredo-Lopez/Verdasco, zou een mooie geweest zijn voor dat vrouwtje bij de MV game dat steevast iedere week zoveel mogelijk Spanjaarden in haar team zette die ze lekker vond. :razz:
Whahahah.. zij zit nu in Rotterdam, en zij was al 2 dagen bezig dat ze DIE DUBBEL ging zien Big Grin
Reply
#95
Undecided :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ik ga elk jaar wel 1 of 2 sessies. Woon zelf in Rotterdam-Kralingen dus niet al te ver weg. Heb al vele prachtige partijen gezien. Twee jaar was niet leuk toen had ik Srichaphan en Andreev in mijn TM team en die verloren toen van Arvind Parmar en Daniel Bracciali. Zo wat was ik toen boos zeg haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Elikian Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:En hop, de dagsessie is alweer voorbij met drie snelle partijen. Maar goed dat niemand daar een kaartje voor had. Of je moet Nadal willen zien dubbelen cry

Nadal/Robredo-Lopez/Verdasco, zou een mooie geweest zijn voor dat vrouwtje bij de MV game dat steevast iedere week zoveel mogelijk Spanjaarden in haar team zette die ze lekker vond. :razz:
Whahahah.. zij zit nu in Rotterdam, en zij was al 2 dagen bezig dat ze DIE DUBBEL ging zien Big Grin

:8:
Reply
#98
Hmmm, Davydenko-Hernych morgen na Sluiter. Toch een beetje teleurstellend :|
Reply
#99
ff iets anders tussendoor:
Ik krijg de laatste weken geen beeld meer bij het openen van streams...zoals nu bij abn toernooi en ook niet bij uitzendinggemist.nl en rtlvoetbal.nl enz....kan dus niks meer kijken op internet....iemand enig idee waar dat aan kan liggen en wat ik moet doen om dit te verhelpen??
Alvast bedankt !
Reply
Mss iets met Java te maken?
Reply
Nee geloof het niet
Reply
En weer twee smaakmakers eruit met Youzhny en Kohlschreiber, wat een ellende weer voor Richard zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom net terug uit Rotterdam. Wat begon Sluiter slecht zeg, maar wat een herstel in de tweede set. Jammer dat hij niet gewoon een van die setpoints maakt, dan had hij hem gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
Al met al heeft hij zoals altijd weer alles gegeven, en de minutenlange staande ovatie heeft hij dan ook dik en dik verdiend. =D>
Hernych-Davy was iets minder spannend. Maar vooral in de tweede set zaten er veel leuke rally's tussen. Hernych liet zich uiteindelijk veel te makkelijk weg zetten op de Big Points. Ben benieuwd wat Davy-Llodra voor een wedstrijd wordt, na vanavond denk ik toch dat Davy die makkelijk gaat winnen.
Reply
Leuk dat je erbij was! Toch wel speciaal.

Vanavond ga ik en geen Murray-Haase maar Tipsa-Simon. Wel Nadal, dat is natuurlijk top.
Reply
we moeten ook niet overdrijven.
het was geen topper.

hij heeft niet eens een atp-toernooi gewonnen... :roll:

zelfs darcis heeft er eentje gewonnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat niet nee, maar hij is toch een van de meest bekende en geliefde Nederlandse tennissers geweest.
Reply
buurs Wrote:we moeten ook niet overdrijven.
het was geen topper.

hij heeft niet eens een atp-toernooi gewonnen... :roll:

zelfs darcis heeft er eentje gewonnen

:Big Grin

Inderdaad, beetje relativeren..
Reply
Overdune Wrote:Dat niet nee, maar hij is toch een van de meest bekende en geliefde Nederlandse tennissers geweest.

ik heb het gister via de livestream gezien.
Ze konden alleen maar hoogtepunten in nederland laten zien.
Is op een grandslam nooit verder gekomen dan de 3e ronde....

Eltingh, Siemerink en Haarhuis heb ik dan 10x meer respect voor.
Maar goed, hij wist tijdens de davis cup zijn niveau omhoog te krikken en dat is wat mensen onthouden.
En zijn humor is ook niet verkeerd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:we moeten ook niet overdrijven.
het was geen topper.

hij heeft niet eens een atp-toernooi gewonnen... :roll:

zelfs darcis heeft er eentje gewonnen
Dat is voor mij niet het belangsrijkste.
Het gaat erom dat ik altijd veel plezier aan zijn optredens heb beleefd. Hij kon voor eigen publiek altijd een stapje extra zetten en wist ook altijd het publiek bij zijn partij te betrekken. In mijn ogen een zeldzame kwaliteit, die je bij veel wereldtoppers niet ziet.
Al heeft bijvoorbeeld een Schalken dan meer resultaten geboekt, hij had niet dat magische van Raemon. Ik heb jarenlang met veel plezier naar wedstrijden van Sluiter gekeken, en daarvoor heb ik hem gisteren dan ook bedankt. De rest boeit me dan niet zo veel meer.
Reply
Heb gister de wedstrijden Mahut-Robredo, Baghdatis - Soderling en Ferrer- Bolleli in Ahoy gezien.
Alle 3 de partijtjes van een hoog niveau zeg. Wat kunnen die gasten meppen Smile
Vooral de partij van Baghdatis was erg leuk om "live" mee te maken. Blijft toch een entertainer op de baan...

Jantje Siemerink zat gezellig naast ons op de tribune in zijn nette apen pakkie Smile
Reply
Ik vond SLuiter altijd wel een leuke gast, maar tennissend was het niet veel natuurlijk. Maar omdat hij zo sympathiek was, vond ik zijn afscheid gisteren wel mooi en dat verdient ie ook wel. Maar ik had allang afscheid van hem genomen...

Ook wel typerend dat ze er op de ATP-site helemaal niets over zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ook wel typerend dat ze er op de ATP-site helemaal niets over zeggen.

Undecided Misschien op de challenger site, dat is meer zijn niveau van de laatste jaren.

Goed dat hij stopt en leuk voor hem dat hij een 'mooi afscheid' (1R exit tegen Llodra :wink: ) in zijn eigen stad heeft gekregen, maar het is natuurlijk geen bijzondere tennisser.
Reply
Lach je nou om mijn opmerking of om Sluiter?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:Kom net terug uit Rotterdam. Wat begon Sluiter slecht zeg, maar wat een herstel in de tweede set. Jammer dat hij niet gewoon een van die setpoints maakt, dan had hij hem gewonnen, daar ben ik van overtuigd.
Al met al heeft hij zoals altijd weer alles gegeven, en de minutenlange staande ovatie heeft hij dan ook dik en dik verdiend. =D>
Hernych-Davy was iets minder spannend. Maar vooral in de tweede set zaten er veel leuke rally's tussen. Hernych liet zich uiteindelijk veel te makkelijk weg zetten op de Big Points. Ben benieuwd wat Davy-Llodra voor een wedstrijd wordt, na vanavond denk ik toch dat Davy die makkelijk gaat winnen.
Vergeet niet dat Llodra wel echt heel goed speelde in de 1e set. Als hij dat doorzet, kan hij Davy best pakken in een best-of-3. Sluiter had zeker dat sp op 6-5 moeten pakken, maar dan nog was ie eraf gegaan denk ik.

En nogmaals, Llodra reageerde echt heel goed op de hele entourage =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Overdune Wrote:Dat niet nee, maar hij is toch een van de meest bekende en geliefde Nederlandse tennissers geweest.

ik heb het gister via de livestream gezien.
Ze konden alleen maar hoogtepunten in nederland laten zien.
Is op een grandslam nooit verder gekomen dan de 3e ronde....

Eltingh, Siemerink en Haarhuis heb ik dan 10x meer respect voor.
Maar goed, hij wist tijdens de davis cup zijn niveau omhoog te krikken en dat is wat mensen onthouden.
En zijn humor is ook niet verkeerd.

Dat bedoel ik ook Buurs, hij weinig gepresteerd idd. Maar vanwege z'n charisma en humor toch heel bekend en geliefd.
Reply
omyaca Wrote:Al heeft bijvoorbeeld een Schalken dan meer resultaten geboekt, hij had niet dat magische van Raemon.
Ben ik niet met je eens. Schalken was een van de weinige bij wie ik echt juichend achter de tv, en zelfs 1x aan de radio gekluisterd zat. En die radio was bij Schalken-Philippoussis 20-22 op Wimbledon. Ik heb Schalken live gezien op Wimbledon in een 5 setter tegen Lapentti en daar kick ik nog steeds op. Ik zag Sluiter in de 3e ronde op datzelfde Wimbledon (2003) tegen Popp, en ik kan niet zeggen dat hij me heeft kunnen betoveren met beleving. Heb in 2006 even met Schalken gepraat in Rotterdam en met Sluiter gepraat in Scheveningen 2006. Voor mij heeft Schalken echt meer dan Sluiter had.
Reply
schalken philippoussis!! wow dat was een wedstrijd idd. Zal dat nooit vergeten dat ik een toernooi moest spelen en dat gewoon het complete toernooi voor 2 uur is stilgelegd omdat die partij bezig was en iedereen gewoon weigerde om de baan op te gaan voor die wedstrijd afgelopen was. Fantastische sfeer met 200 man in een klein clubhuis.

Raemon heeft idd een paar fantastische daviscup wedstrijden gespeeld maar op de een of andere manier is me dat toch niet zo bij gebleven als dat soort wedstrijden van schalken (ook bijvoorbeeld zn halve finale op de US Open toen en de weg daarnaartoe)
Reply
Klopt allemaal, maar zoals gezegd gaat het ook niet om de resultaten van Sluiter, maar om z'n humor, manier van doen, enz, wat hem zo geliefd maakte. Sluiter heeft welgeteld 1 of 2 spannende wedstrijden gespeeld, allemaal in de Davis Cup. Totaal niet te vergelijken idd met de topwedstrijden die Schalken bv gespeeld heeft.
Reply
Schalken vind ik ook een onwijs sympathieke gast met humor, maar die was minder charismatisch en gebruikte het publiek minder. Op de een of andere manier houden mensen daarvan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weet je al wanneer je gaat Buurs? Vanavond of vrijdag?

En jij Ad? Ik heb jou er nog niet over gehoord volgens mij.
Reply


Forum Jump: