The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam ABN AMRO WTT 2008
als nadal er niet uitvliegt, ga ik vrijdagavond.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Helaas zelf niet erbij deze week. Om samen met scholten en haggie te gaan was vrijdag de enige optie en dan is mijn collega al vrij. Balen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jezus, dit gun je Krajicek niet. Nu ook Berdych en Davydenko eruit. Hopen dat Nadal van Soderling wint, want anders is het echt een aanfluiting. Het zit die jongen ook niet mee de laatste jaren...

Gelukkig heb ik besloten toch maar niet op vrijdagavond te gaan, al lijkt me Haase-Llodra wel mooi dan, maar die heb ik allebei al live gezien en ik wil toch wel de grote namen zien dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Seppi doet het niet slecht zeg!
Reply
Zoals het nu de laatste 2 edities gaat (veel afzeggingen, toppers die er snel uitliggen (al dan niet bewust), is niet goed voor de status van het toernooi en wie weet degradeert de ATP het ABN-toernooi gewoon tot een 7-toernooitje en dat zou zonde zijn voor dit toch gerenomeerde toernooi met een mooie erelijst.
En natuurlijk is de vraag of DE BANK ook de komende jaren hoofdsponsor blijft.
Ik denk dat Krajicek en zijn team de zaak eens grondig moeten evalueren en kijken waar het aan schort.
Natuurlijk is het te hopen dat er de volgend jaren ook weer echte wereldtoppers in de havenstad te bewonderen zijn zoals Federer en Nadal (die dan meer komt doen dan alleen zijn startgeld ophalen...... [-( ).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Mailman, ik heb je al een stuk of wat keer ge'pm't en krijg geen reactie. Zo te zien heb je wel tijd genoeg om te pollen, betten, enz, mss kan je dan ook even reageren en doen wat ik je gevraagd heb? Thx.
Reply
volgens mij is toernooistatus vooral afhankelijk van prijzengeld...behalve in de echte hogere regionen zoals TMS en GS daarvoor moet je aangewezen worden maar daaronder gaat het volgens mij om prijzengeld. Bovendien kun je als toernooi natuurlijk nooit afgerekend worden op hoe snel de toppers eruit liggen.
Reply
En vergeet ook niet dat dit toernooi vorig jaar is uitgeroepen tot beste toernooi van 2007. Het is hier altijd erg goed geregeld, en natuurlijk een superlocatie, dus de spelers komen ook graag.
Ik denk dan ook niet dat het voorlopig gedegradeerd wordt. Sterker nog, volgens mij is het juist opgewaardeerd in de nieuwe stijl die de ATP zich gaat aanmeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leuke winnaar. alleen geen aansprekende naam als je dit deelnemersveld van te voren bekijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het was dit jaar al gepromoveerd naar categorie 3 (dus achter de TMS toernooien, gelijke status met Dubai en Barcelona).

Volgend jaar wordt het nogmaals opgewaardeerd, naar 500 punten. TMS worden 1000 punten.
Reply


Forum Jump: