The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers
#61
Aangezien Shahar en Alencar geblesseerd zijn (respectievelijk 3 en 4 weken), en Morris gisteren verkocht is, heb ik uit bittere noodzaak een nieuwe spits moeten halen:

Septimiu Grosu
TSI = 1 470, 30 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk

Kostenplaatje; hoog! Een lieve 381k kostte deze overjarige Roemeen me, maar goed; met specialiteit koppen en in een goede vorm (bidden dat 'ie niet naar matig vorm gaat vrijdag) had ik dat extra geld (50-100k) er wel voor over.

Daarnaast nog een speed-trainee, aangezien ik er toch stelselmatig eentje tekort kwam in de selectie:

Ralph Daugbjerg
TSI = 1 240, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Oké, hij is in zwak vorm en heeft zijn conditie ook niet meezitten. Maar zo heb ik er nog wel meer, dus daar kan hij mooi bij aansluiten. Erg hoog-uitstekend zal hij niet zijn; ik gok +0. Het had misschien beter gekund, maar nu gaat er tenminste geen trainee-plaats verloren morgen, en voor 269k vond ik het geen overbetaalde speler.

Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !
Reply
#62
Bakke Wrote:Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

30 jaar en slechts zwak ervaring, pfff...Wink

Maar wat ga je doen als die andere spitsen weer fit zijn. Allen behouden of toch één wegdoen?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#63
Bakke Wrote:Aangezien Shahar en Alencar geblesseerd zijn (respectievelijk 3 en 4 weken), en Morris gisteren verkocht is, heb ik uit bittere noodzaak een nieuwe spits moeten halen:

Septimiu Grosu
TSI = 1 470, 30 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk

Kostenplaatje; hoog! Een lieve 381k kostte deze overjarige Roemeen me, maar goed; met specialiteit koppen en in een goede vorm (bidden dat 'ie niet naar matig vorm gaat vrijdag) had ik dat extra geld (50-100k) er wel voor over.

Daarnaast nog een speed-trainee, aangezien ik er toch stelselmatig eentje tekort kwam in de selectie:

Ralph Daugbjerg
TSI = 1 240, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Oké, hij is in zwak vorm en heeft zijn conditie ook niet meezitten. Maar zo heb ik er nog wel meer, dus daar kan hij mooi bij aansluiten. Erg hoog-uitstekend zal hij niet zijn; ik gok +0. Het had misschien beter gekund, maar nu gaat er tenminste geen trainee-plaats verloren morgen, en voor 269k vond ik het geen overbetaalde speler.

Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

Leuke trainee zal rond 1900 - 2100 poppen dus een weekje of 6 denk ik ook de spits is een redelijke koop...

2 puntjes waarom verkoop je een spits als je een blessure hebt of had je hem al op de tl gezet voor ie geblesseerd was? En waarom verkoop je zo vaak je spitsen je krijgt eigenlijk alleen maar ts hits hierdoor...je lijkt Danny Blind wel.

Enne negatief...we proberen je alleen te helpen hoor.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
Lance Wrote:
Bakke Wrote:Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

30 jaar en slechts zwak ervaring, pfff...Wink

Maar wat ga je doen als die andere spitsen weer fit zijn. Allen behouden of toch één wegdoen?

De spitsen die van de blessures terugkomen blijven sowieso, en waarschijnlijk blijft deze nieuwste nog tot een ervaringsstijging of skilldaling. Polak (19 jaar, red-red en koppen) gaat in ieder geval de deur uit zodra de geblesseerden weer terug zijn.
Reply
#65
Bakke Wrote:
Lance Wrote:
Bakke Wrote:Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

30 jaar en slechts zwak ervaring, pfff...Wink

Maar wat ga je doen als die andere spitsen weer fit zijn. Allen behouden of toch één wegdoen?

De spitsen die van de blessures terugkomen blijven sowieso, en waarschijnlijk blijft deze nieuwste nog tot een ervaringsstijging of skilldaling. Polak (19 jaar, red-red en koppen) gaat in ieder geval de deur uit zodra de geblesseerden weer terug zijn.

Hoezo koop je 19 jarige spitsen als je pm traint?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:
Lance Wrote:
Bakke Wrote:Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

30 jaar en slechts zwak ervaring, pfff...Wink

Maar wat ga je doen als die andere spitsen weer fit zijn. Allen behouden of toch één wegdoen?

De spitsen die van de blessures terugkomen blijven sowieso, en waarschijnlijk blijft deze nieuwste nog tot een ervaringsstijging of skilldaling. Polak (19 jaar, red-red en koppen) gaat in ieder geval de deur uit zodra de geblesseerden weer terug zijn.

Hoezo koop je 19 jarige spitsen als je pm traint?

Het is en blijft bakke :waf:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
gaat wel langer mee Tongue
Economists do it with models...
Reply
#68
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:Aangezien Shahar en Alencar geblesseerd zijn (respectievelijk 3 en 4 weken), en Morris gisteren verkocht is, heb ik uit bittere noodzaak een nieuwe spits moeten halen:

Septimiu Grosu
TSI = 1 470, 30 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk

Kostenplaatje; hoog! Een lieve 381k kostte deze overjarige Roemeen me, maar goed; met specialiteit koppen en in een goede vorm (bidden dat 'ie niet naar matig vorm gaat vrijdag) had ik dat extra geld (50-100k) er wel voor over.

Daarnaast nog een speed-trainee, aangezien ik er toch stelselmatig eentje tekort kwam in de selectie:

Ralph Daugbjerg
TSI = 1 240, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Oké, hij is in zwak vorm en heeft zijn conditie ook niet meezitten. Maar zo heb ik er nog wel meer, dus daar kan hij mooi bij aansluiten. Erg hoog-uitstekend zal hij niet zijn; ik gok +0. Het had misschien beter gekund, maar nu gaat er tenminste geen trainee-plaats verloren morgen, en voor 269k vond ik het geen overbetaalde speler.

Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

Leuke trainee zal rond 1900 - 2100 poppen dus een weekje of 6 denk ik ook de spits is een redelijke koop...

2 puntjes waarom verkoop je een spits als je een blessure hebt of had je hem al op de tl gezet voor ie geblesseerd was? En waarom verkoop je zo vaak je spitsen je krijgt eigenlijk alleen maar ts hits hierdoor...je lijkt Danny Blind wel.

Enne negatief...we proberen je alleen te helpen hoor.

Ik heb Morris verkocht om er een betere basisspits voor terug te kopen. Bovendien leverde Morris nu nog redelijk geld op (200+k), en zit er al een tijdje een skilldaling aan te kopen. Ik verkoop zo vaak spitsen omdat ik er een spits met een betere stat scoren voor terugwil, eentje met meer ervaring of eentje die hopelijk wél eens gaat scoren. En aangezien de rest van het team, in tegenstelling tot vroeger, ook niet meer de overige doelpunten maakt, blijf ik op zoek naar een echte goalgetter. Ik snap gewoon niet waarom een 30-jarige spits met slecht ervaring in waardeloos vorm wel scoort voor de tegenstander, en mijn uitmuntend spits met zwak ervaring in goed vorm níet.
Reply
#69
Deportivo Wrote:
Bakke Wrote:
Lance Wrote:
Bakke Wrote:Barst maar los met negatieve opmerkingen Wink !

30 jaar en slechts zwak ervaring, pfff...Wink

Maar wat ga je doen als die andere spitsen weer fit zijn. Allen behouden of toch één wegdoen?

De spitsen die van de blessures terugkomen blijven sowieso, en waarschijnlijk blijft deze nieuwste nog tot een ervaringsstijging of skilldaling. Polak (19 jaar, red-red en koppen) gaat in ieder geval de deur uit zodra de geblesseerden weer terug zijn.

Hoezo koop je 19 jarige spitsen als je pm traint?

Omdat ik maar iets van 50k te besteden had voor een spits, me niet nog verder in de schulden wilde steken, en ik niets zag in een 33-jarige met iets ervaring, maar in slecht (of erger) vorm.
Reply
#70
Deportivo Wrote:Enne negatief...we proberen je alleen te helpen hoor.

Snap ik, maar ondanks dat ik mijn aankopen vaak/altijd goed probeer te beargumenteren, toch is er áltijd wel een bezwaar. Het is weinig van; 'nou Bakke, prima aankoop!'
Reply
#71
je had mijn goed spits voor 50k mogen kopen hoor :Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#72
Trainee 6 (tevens laatste):

daar istie dan..de uitstekend trainee met koppen!

Quote:Eugene Collumberg (81751830)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 980 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

532k

haalde al 4* als aanvaller naar de vleugel..
Reply
#73
Bakke Wrote:Ik verkoop zo vaak spitsen omdat ik er een spits met een betere stat scoren voor terugwil oké reden, eentje met meer ervaring goede reden of eentje die hopelijk wél eens gaat scoren.kut reden

Het gaat er bij een spits niet om dattie scoort (al is het, moet ik toegeven, leuk meegenomen), maar dattie een goede bijdrage levert aan je aanvalsratings. Het kan me weinig schelen of er nou een verdediger of een aanvaller scoort. Mn topscorer in de competitie heeft er nu 4 inliggen, maar ik sta wel gewoon 2e.

Bakke Wrote:En aangezien de rest van het team, in tegenstelling tot vroeger, ook niet meer de overige doelpunten maakt, blijf ik op zoek naar een echte goalgetter. Ik snap gewoon niet waarom een 30-jarige spits met slecht ervaring in waardeloos vorm wel scoort voor de tegenstander, en mijn uitmuntend spits met zwak ervaring in goed vorm níet.

De reden dat de rest nu niet scoort t.o.v. vroegah is omdat de verdedigingen van de tegenstanders nu sterker zijn en je wellicht minder balbezit hebt. Het is dus zaak voor jou om je aanvalsratings omhoog te krikken en zoals ik de vorige keer zei zal dat goed lukken als je je nieuwe coach aanvallend maakt. Dan gaan je aanvalsstats omhoog, zul je meer scoren en als het even uitkomt heb je dan een spits die er aardig wat inlegt per seizoen. De enige invloed die je op dat laatste kunt hebben is een spits in je gelederen te hebben/krijgen met een gunstige specialiteit en/of een leuke spelhervatting.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#74
Bedankt voor je uitleg waaróm die laatste reden een kutreden was. Het probleem dat ik echter verwacht bij het 'aantrekken' van een aanvallend ingestelde coach, is dat de verdedigingsratings dan weer terugzakken. Nu ben ik m.i. in balans met een noch aanvallend, noch verdedigend ingestelde coach. Maar je adviezen zijn helder en duidelijk, en zullen zeer waarschijnlijk gestalte krijgen in de komende weken (?) of seizoenen (?), mits ik weer in een grillige periode kom Wink. Toch vind ik het verwonderlijk dat ik meer zal gaan scoren door betere aanvalsstats. Mijn aanvalsstats zijn al behoorlijk gegroeid in (het) de afgelopen seizoen(en), maar het scoren wordt er voortdurend minder op. Dit zal dan echter liggen in jouw opmerking dat de verdediging van de tegenstander steeds sterker wordt.
Reply
#75
Je moet natuurlijk ook in overweging nemen dat je inmiddels een divisie hoger speelde en de tegenstanders ook sterker zijn. En het klopt uiteraard dat je verdedigingsratings iets achteruit zullen gaan. Maar binnen Hattrick is aanval belangrijker dan verdediging. Een goed middenveld gecombineerd met een sterke aanval staat haast altijd garant voor veel punten.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#76
Bocaloca Wrote:Laatste keer dat ik mn verdomde briljant mf erop zet, anders train ik em nog een ker door

Ik heb een kale briljant van 20 voor 1,786 miljoen verkocht Boca ... dus ik denk dat je hem wel kwijtraakt. Ook ik had hem voor 1,7 opgezet...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#77
Bakke Wrote:
Deportivo Wrote:Enne negatief...we proberen je alleen te helpen hoor.

Snap ik, maar ondanks dat ik mijn aankopen vaak/altijd goed probeer te beargumenteren, toch is er áltijd wel een bezwaar. Het is weinig van; 'nou Bakke, prima aankoop!'

Zitten gewoon prima aankopen tussen Wink Wink

En een goalgetter moet je ook tijd gunnen.....mijn topscorer 14 in div 6 is niet de beste spits die ik heb. en een tijdlang was mijn middenvelder topscorer... gaat niet om wie ze maakt gaat erom dat je goals maakt. Ik ben het ook eens met lance dat je tegenstanders ook sterker zijn en worden. Verder zou ik om je aanvals ratings te boosten je niet blind staren op spitsen middenveld is erg belangrijk kijk maar eens naar mijn ratings op de kant waar mijn vleugel aanvallend staat (uitmuntend vleugel) zijn de ratings net zo hoog als centraal. Ook middenvelders met passen en op aanvallend helpen je aanval te boosten. Dus het gaat niet om de spits alleen, blijft een teamsport Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#78
@ boca: 1.9 is best veel voor een briljant Pm'er. Of hij moet beste bijstats hebben. Briljant Pm'er verkoop je niet zo gauw voor dat bedrag meer ben ik bang. Sad
Reply
#79
Je moet gewoon wat geluk hebben. Had vorig seizoen een vergelijkbare speler: 3x gelist voor 2 miljoen en de 3e keer werd ie (in uitstekende vorm, dat wel) verkocht.
Reply
#80
Ok dat speelt natuurlijk ook mee. Dat scheelt ook behoorlijk in de TSi van de speler. Raak je hem ook wat makkelijker kwijt.
Reply
#81
Zo 3 skilltrades aangeschaft. Waarvan er vanavond twee mee mogen ballen tegen fulton voor de lol, en de ander had al gespeeld Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Nog even een nieuwe mid aangeschaft, die ook al winger nhm kan spelen.

Quote:Jozef Warzecha (8185923)
28 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 5 960
Loon: 3 144 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Los Parasitos
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk

Doelpunten in carrière: 35
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1

1 129k
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#83
Speelt natuurlijk vanavond... :roll:
Reply
#84
Fabian Wrote:Speelt natuurlijk vanavond... :roll:

Haha, bange hond
Reply
#85
Dre heeft mazzel ... mijn eerste keeper en wonderbaarlijk IM zijn nog steeds te geblesseerd om te mogen vliegen .... een redelijk vleugel zal nu zijn opwachting maken om een vleugel-trainee voor 100% te laten trainen.

Ik verwacht een verliespartij, overigens starten wij pas om 21.45
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#86
Bakke Wrote:Aangezien Shahar en Alencar geblesseerd zijn (respectievelijk 3 en 4 weken), en Morris gisteren verkocht is, heb ik uit bittere noodzaak een nieuwe spits moeten halen:

Septimiu Grosu
TSI = 1 470, 30 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Koppen]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk

Kostenplaatje; hoog! Een lieve 381k kostte deze overjarige Roemeen me, maar goed; met specialiteit koppen en in een goede vorm (bidden dat 'ie niet naar matig vorm gaat vrijdag) had ik dat extra geld (50-100k) er wel voor over.

Maar wel gewoon 4,5* vandaag Smile !
Reply
#87
Dit seizoen train ik passen. Komende seizoen ga ik voor het laatst scoren trainen en daarna maak ik een definitieve switch naar vleugelspel. Om alvast mee te gaan met de nieuwe type spelers ben ik soort gelijke spelers als mijn nieuwe aankoop. Er zal volgende week nog een 17jr bij komen maar dan met goed scoren en vleugel en redelijk passen. Vlak in het nieuwe seizoen komt de 3de speler.

Quote:Şakir Kızıl [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 520, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 520
Loon: 831 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Xyon United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Heeft me 224k gekost.
Reply
#88
Nieuwe trainee bij UCW. 2.2 miljoen voor betaald.

Sylvian Rosa (68478968)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 6 790
Loon: 1 128 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Sokkur
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#89
Leuke speler, ik ben ook nog opzoek naar zoiets.
Reply
#90
Phoebus Wrote:Leuke speler, ik ben ook nog opzoek naar zoiets.

Kan jij niet beter voor reserves shoppen? Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: