The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers
#1
Misschien geen eigen topic waard, maar ik probeer het toch maar...

Zo halverwege het seizoen, mede naar aanleiding van Mac’s halfseizoen-analyse, begin ik weer aan versterkingen te denken, vast vooruitdenkend aan het volgende seizoen. Ik sta momenteel zesde, en kan na een overwinning aanstaande zondag voorzichtig uitgaan van lijfsbehoud. Als ik volgend seizoen beter wil gaan presteren, en dan denk ik aan een vierde of vijfde plaats, zal er het één en ander moeten veranderen.

De basis-elf ziet er momenteel als volgt uit, met de reserves erachter:

Keeper: 8 (reserve 7)
Defs: 8-8-9 (reserves 8-8 )
IM’s: 9-10-12 (reserve-trainees 10-10)
Wingers: 7-7 (reserve-trainees 8-8 )
Aanval: 8-10 (reserve 7)

Daarnaast heb ik dan nog een oude rot (32 jaar) met formidabel PM en redelijk passen (goed ervaring) die ik niet kan verkopen, en een 33-jarige die er los bij hangt, en voor- nog nadelen oplevert.

Mijn oudste trainee is nu 21, zit tegen wereldklasse PM (slecht passen) aan en is dan vermoedelijk uitgetraind. Waar moet ik gaan versterken voor volgend seizoen? Niet op het middenveld of op de vleugels; daar zit een combinatie van ervaring en trainees. De spitsen zijn uitstekend en uitmuntend (maar schoppen/koppen er niets in).

Is het een idee om een ervaren winger van de hand te doen, met de twee reserve-verdedigers? Daar voor in de plaats moet ik dan een nieuwe reserve-verdediger kopen en een op PM trainbare winger. Of wordt het tijd voor een formidabele keeper?
Reply
#2
Bakke Wrote:Misschien geen eigen topic waard, maar ik probeer het toch maar...

Zo halverwege het seizoen, mede naar aanleiding van Mac’s halfseizoen-analyse, begin ik weer aan versterkingen te denken, vast vooruitdenkend aan het volgende seizoen. Ik sta momenteel zesde, en kan na een overwinning aanstaande zondag voorzichtig uitgaan van lijfsbehoud. Als ik volgend seizoen beter wil gaan presteren, en dan denk ik aan een vierde of vijfde plaats, zal er het één en ander moeten veranderen.

De basis-elf ziet er momenteel als volgt uit, met de reserves erachter:

Keeper: 8 (reserve 7)
Defs: 8-8-9 (reserves 8-8 )
IM’s: 9-10-12 (reserve-trainees 10-10)
Wingers: 7-7 (reserve-trainees 8-8 )
Aanval: 8-10 (reserve 7)

Daarnaast heb ik dan nog een oude rot (32 jaar) met formidabel PM en redelijk passen (goed ervaring) die ik niet kan verkopen, en een 33-jarige die er los bij hangt, en voor- nog nadelen oplevert.

Mijn oudste trainee is nu 21, zit tegen wereldklasse PM (slecht passen) aan en is dan vermoedelijk uitgetraind. Waar moet ik gaan versterken voor volgend seizoen? Niet op het middenveld of op de vleugels; daar zit een combinatie van ervaring en trainees. De spitsen zijn uitstekend en uitmuntend (maar schoppen/koppen er niets in).

Is het een idee om een ervaren winger van de hand te doen, met de twee reserve-verdedigers? Daar voor in de plaats moet ik dan een nieuwe reserve-verdediger kopen en een op PM trainbare winger. Of wordt het tijd voor een formidabele keeper?

Ik zou eerst maar eens je training op orde zetten....ouwe rotten op trainings plaatsen zijn leuk voor je team nu maar dodelijk voor lange termijn...Kijk eerst eens waar je denkt dat je versterking nodig hebt krijg je er veel tegen of scoor je er weinig? Maar ik zou zowiezo op je trainings linie beginnen 21 jaar is echt te oud en 32 helemaal :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
Die 32-jarige wordt ook niet (meer) in de basis gebruikt, Depor (100ste keer Smile) ! Daarnaast zie ik bij anderen ook nog regelmatig 21-jarigen, dus had ik reeds besloten dat hij het veld zou gaan ruimen.

Quote:Kijk eerst eens waar je denkt dat je versterking nodig hebt krijg je er veel tegen of scoor je er weinig?

Daar draait het nu juist om :roll: ! Ik krijg er teveel tegen en schiet er te weinig in!

:roll:
Reply
#4
Bakke Wrote:Die 32-jarige wordt ook niet (meer) in de basis gebruikt, Depor (100ste keer Smile) ! Daarnaast zie ik bij anderen ook nog regelmatig 21-jarigen, dus had ik reeds besloten dat hij het veld zou gaan ruimen.

Quote:Kijk eerst eens waar je denkt dat je versterking nodig hebt krijg je er veel tegen of scoor je er weinig?

Daar draait het nu juist om :roll: ! Ik krijg er teveel tegen en schiet er te weinig in!

:roll:

Je hebt een goed coach dus okii die 21 jarige kan nog...Hmmm moeilijke keus...ik denk dat ik in jouw geval me vleugels zou versterken aangezien die ook een boost aan je aanvalsratings geven en je vleugels zijn toch het zwakst van allemaal.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#5
Klinkt misschien vreemd, maar ik denk dat je reserve verdedigers te goed zijn. Qua hoofdstat zijn ze dus even goed als de basis, dus denk ik dat je beter iets mindere reserves kunt hebben (het zijn niets voor niets reserves) met misschien meer ervaring. Verder lijkt een uitstekend keeper niet goed genoeg voor VI. Verkoop dus die kiepert en die reserves en koop er goedkope reserve defs voor terug en minimaal een formidabele keeper.

Het geld wat over is zou ik investeren in een betere (toekomstige coach). Waardeloos leiderschap is niks en ik zie geen toekomstig betere coach in je selectie rondlopen. Met een nieuwe coach die aanvallend is ingesteld zullen dus je aanvalsratings een stuk verbeteren.

Dus: Verdedigen versterken door aan-/verkopen een aanval versterken door andersoortige coach.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#6
Misschien een vreemde vraag, maar waarom zijn je reserve-wingers beter dan die in de basis staan? Puur omdat dat trainees zijn en te weinig sterren halen? (ben nog steeds een newbie)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:Misschien een vreemde vraag, maar waarom zijn je reserve-wingers beter dan die in de basis staan? Puur omdat dat trainees zijn en te weinig sterren halen? (ben nog steeds een newbie)

Ik ben, denk ik, geen newbie meer. Maar bij rijst dezelfde vraag.

21 jaar kan wel als trainee, maar dan moet ie toch wel het niveau formidabel / uitmuntend ontstegen zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Even in omgekeerde volgorde reageren:

@Mkks: De 21-jarige trainee is wonderbaarlijk, en zal deze week of volgende week naar wereldklasse stijgen. Ik vroeg me af of het wel loont om hem nog verder dan wereldklasse te trainen.

@LL: Wat betreft de vleugels; in de basis staan 1 ervaren speler en 1 trainee. De reserves zijn jonger, hebben minder ervaring, minder PM waar wel een betere hoofdstat (uitstekend t.o.v. goed).

@Lance: Bedankt! Zo'n scenario klinkt goed. Ik ga langzaamaan de reserve-verdedigers verkopen, en er een stat lager maar met iets meer ervaring voor terugkopen. Wat betreft die keeper zit ik al een tijdje in dubio; de huidige haalt in goed en uitstekend vorm 4*, waar een formidabel er waarschijnlijk ook 4* haalt. Maar goed, een verbetering in stat is sowieso een verbetering.
Reply
#9
Dan kom je op het punt, hoe belangrijk die 21-jarige voor je team is. Je kan hem de rest van het seizoen nog een gradatie omhoog trainen als 21-jarige.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Maandag gaat mijn team redelijk op de schop. Mn ervaren rot op het middneveld stijgt naar briljant pm( hij is 20) en dus zal hij op zijn 20e geen stat level meer stijgen. Omdat ik toch al redelijk safe ben schoppen we hem eruit en gaan we een jaar jonger proberen te halen met dezelfde stat. Deze kan dan op zijn 20e nog bijna 2 levels stijgen. Dus dat is een heel verschil dan wat er rondliep.

Trouwens vind ik dit wel een handig topic om meteen gewoon aankopen in te plaatsen. Doordat veela aankopen in het hattrick topic gedumpt werden, kregen vaak mensen geen antwoorden op vragen of werd een discussie meteen helemaal afgebroken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Bocaloca Wrote:Trouwens vind ik dit wel een handig topic om meteen gewoon aankopen in te plaatsen. Doordat veela aankopen in het hattrick topic gedumpt werden, kregen vaak mensen geen antwoorden op vragen of werd een discussie meteen helemaal afgebroken

Lijkt me een goed plan, alleen je loopt tegen 1 probleem aan:
Waar moet Bakke zijn nieuwe spelers plaatsen, aangezien die niet altijd een 'versterking' zijn. Of je moet een topic 'verzwakking' creeeren. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#12
Transfers dan maar?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#13
TOpictitel verandertSmile lijkt me ook een stuk overzichtelijker Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Is een gok geweest: ik verkoop deze week een van mijn uitmuntend verdedigers en derhalve moest ik een vervanging hebben...

Peter Sokol (76794094)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 800
Loon: 821 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: s.V.s
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

ik kan het met de redelijk, zwak en slecht erbij moeilijk inschatten maar volgens mij moet deze toch dit seizoen nog wel kunnen stijgen. Dan kan ik m dus op formidabel nog verkopen dit seizoen. 385k voor betaald
Reply
#15
Mukkus Wrote:Dan kom je op het punt, hoe belangrijk die 21-jarige voor je team is. Je kan hem de rest van het seizoen nog een gradatie omhoog trainen als 21-jarige.

Hij is de speler in het team met de hoogste stat (wonderbaarlijk, bijna wereldklasse), hoogste TSI (tegen de twee miljoen) en de meeste sterren (maximaal 6). Als hij wegvalt zakken de mf-ratings iets omlaag, en moet een 18-jarige uitmuntend-zwak trainee het overnemen.
Reply
#16
Is na een wonderbaarlijk bijna wereldklasse een 18 jarige uitmuntend het hoogste wat je hebt?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Twee 18-jarigen met uitmuntend-zwak, een 20 jarige met uitmuntend-redelijk en een 19-jarige formidabel-redelijk.
Reply
#18
Bakke Wrote: hoogste TSI (tegen de twee miljoen)

:eeeek: :eeeek:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#19
TSI 19 460 dan, omgerekend bijna twee miljoen (spreektaal).

:roll:
Reply
#20
Bakke Wrote:Twee 18-jarigen met uitmuntend-zwak, een 20 jarige met uitmuntend-redelijk en een 19-jarige formidabel-redelijk.

Op zn wereldklasse eruit trappen dus, en dan zowiezo een 19 jarige briljant/wonderbaarlijk minstens ervoor terugkopen


Enne jansoe tsi 2miljoen is 20000 Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
hehe lang leve de pre-ht 6.6 tijd Big Grin
Reply
#22
Nou zal ik hier mijn speler melden, heeft deze week ook al gespeeld Smile

Giorgio Lastdrager (81325169)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 679 €/week
Eigenaar: Dredevils
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

238 000 €
Reply
#23
Dan doe ik dat ook maar voor mijn klaverjasser (of in dit geval een Mahjonger....)

Lu Shen En (81357883)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Chinese Taipei
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 930 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mkks F.C.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

161.000 eurie voor betaald. Zien wel wanner ie stijgt.
Zit er iig geval heel dicht tegenaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Hier een clowneske klaverjasser gekocht. Een joker dus...ofzo...

Quote:Giuseppe Sabatini (81066303) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Het Moraalteam
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Gehaald voor de standaard clown kosten, 79,5k.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#25
speler gekocht voor een skilltrade, kosten 327k
speler heeft volgens de PsicoTSI-tool 7.4 op positiespel en hij heeft gister gespeeld als centrale middenvelder, zal daarna dus nog ongeveer 3 weken duren...

Quote:Philip Claudel (78742198)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 730 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Reply
#26
Dat is dan wel een handige tool Devlin. Ik zou namelijk in eerste instantie niet zeggen dat ie dicht bij een stijging zit, gezien zijn matig passen en slechts een TSI van 700. Zijn slechte conditie heeft natuurlijk wel invloed op de lage TSI.

Laat even weten wanneer hij is gestegen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Lamme Lennie Wrote:Dat is dan wel een handige tool Devlin. Ik zou namelijk in eerste instantie niet zeggen dat ie dicht bij een stijging zit, gezien zijn matig passen en slechts een TSI van 700. Zijn slechte conditie heeft natuurlijk wel invloed op de lage TSI.

Laat even weten wanneer hij is gestegen.

echt dicht bij een stijging zit ie ook niet, ik denk dat ie nu goed+3 (=7.4) heeft, komende vrijdag krijgt ie gratis training en dus nog ongeveer 3 weken training...die 81% stijgt ondertussen ook weer een paar procentjes en hij mag vertrekken met uitstekend positiespel...zodra hij gestegen/verkocht is post ik het wel weer...
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:Dat is dan wel een handige tool Devlin. Ik zou namelijk in eerste instantie niet zeggen dat ie dicht bij een stijging zit, gezien zijn matig passen en slechts een TSI van 700. Zijn slechte conditie heeft natuurlijk wel invloed op de lage TSI.

Laat even weten wanneer hij is gestegen.

Ik heb een speler met zwak conditie en uitstekend positiespel met een tsi van 800 Smile en 17 jaar dus Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Twee verkopen vanavond:

Galland (uitstekend keepen, zwak ervaring, goed vorm) verkocht voor 625k.

Morales (uitstekend verdedigen, zwak ervaring, matig vorm) verkocht voor 383k.

Dit weekend op zoek naar een formidabel keeper!
Reply
#30
Riccardo Amendola (59267894)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 7 220
Loon: 1 656 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: UefaCupWinners2002
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde


Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

2.4 miljoen. Gaat op PM getraind worden
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: