The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum Tennismanager 2008
#1
Ok! We kunnen beginnen. De loting van de Australian Open is geweest en de te volgen strategie voor ons is duidelijk.
De eerste deadline zal zondagavond 13 januari om 24 uur zijn!!!
We moeten streng zijn en ook de eerste keer is meteen te laat is te laat, al is het maar 1 minuut!
zorg dat je de €10 zo snel mogelijk overmaakt naar omyaca. een deadline hiervoor moeten we nog bepalen.
Deadline normaal gesproken gewoon op de maandagavond. Mocht het toernooi erom vragen dan zal de deadline anders zijn maar dit is eerder uitzondering als regel. Deadline mag alleen veranderen indien dit in overleg is gebeurd voor donderdagavond 24uur.

Je kan de in te vullen sheet van het andere forum afhalen:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=10999&st=0&sk=t&sd=a&start=60">viewtopic.php?f=3&t=10999&st=0&sk=t&sd=a&start=60</a><!-- l -->
Stuur dit op naar <!-- e --><a href="mailto:tm2008@live.nl">tm2008@live.nl</a><!-- e -->
Mogelijk dat we later nog de site van mv kunnen gebruiken maar we moeten beginnen!
Let erop dat je niet boven de 12.500 uitkomt anders is je team niet geldig!!
Je hoeft geen kluns, aanvoerder of vraag te beantwoorden of kiezen.

Prijzengeld zal 10% voor de winnaar van het medailleklassement zijn. 60% voor de nr.1 van het eindklassement en 30% voor de nr. 2 van het eindklassement.

Kan ik jullie nu niks anders meer dan succes en veel plezier wensen in een hopelijke mooie spannende eerlijke strijd!
Reply
#2
Weet iemand nog de puntentelling voor de Australian Open?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
deze?
Categorie 1 2 4 8 16 32 64 128 Q's
Grand Slam 200 140 90 50 30 15 7 1 3
Reply
#4
We kunnen ook gewoon degene met de meeste weekwinsten (= ongeveer gelijk aan de winnaar van het medailleklassement) een prijs laten winnen, behalve als dat ook de nummer 1 en 2 overall is. Zo is er voor de rest ook nog wat te halen. En dan zou ik 20% doen, 10 % lijkt me wel wat weinig...
Dus 50, 30, 20.

Maar goed bezig Kool, ik heb er zin in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Geld is overgemaakt dus ik doe mee :8:
Reply
#6
Ik heb zojuist een maat van me benaderd, hij doet ook mee. Hij maakt het geld vandaag over, hij heet Tim
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Woerdie doet trouwens ook mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Schitterend jongens, heb er zin in. Zal vanavond of morgen even betalen. Iedereen veel succes gewenst.
Reply
#9
Goed te lezen dat er toch veel mee gaan doen, ik krijg er steeds meer zin in. Mijn voorlopige team staat er (geen federer, nadal en djokovic)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Deadline blijft voortaan ook op zondags? Dan moet ik helaas afhaken Sad
Reply
#11
Daar is dus nog discussie over Cruijff...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Oke dan wacht ik nog even af.... Mocht ie naar maandag gaan zal ik maandagmorgen even geld overmaken, zo niet moet ik hem helaas laten schieten aangezien dat weinig zin voor mij heeft...
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Daar is dus nog discussie over Cruijff...


Lijkt me het beste als de deadline op maandag om 22 uur blijft.

Bij grandslams en masters-series zou de deadline op zondag 22 uur kunnen, omdat het speelschema dan al min. 2 dagen bekend is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Ik heb ook betaald en zal zo mijn team eens maken
Reply
#15
Maak je borst maar nat :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Team is verstuurd, geld maak ik zo over.
Reply
#17
Team nog een keer aangepast. Even een check: is-ie goed aangekomen Kool?
Reply
#18
Kool, pas anders even de titel van dit topic aan naar Forum Tennis Manager 2008 (zoals Ad voorstelde). Het idee is er nu (zie ander topic), dus kunnen we in dit topic verder lullen over het spel (met de nieuwe naam!).
Reply
#19
help me even..zie niet hoe ik dat doe
Reply
#20
Gewoon bij het eerste bericht op EDIT drukken.
Reply
#21
Lang getwijfeld en zal kijken of ik het het hele seizoen vol kan houden.
Die 10 euro zal ik sowieso overmaken.
Naar wie en welke rekeningnummer moet ik hiervoor gebruiken?
Reply
#22
Staat in het andere topic, ergens in het midden. Rekening van Omyaca.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
gooien we de teams al op 't forum? deadline is geweest toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Nog drie kwartier, dacht ik. Anders bne ik te laat :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
12 uur dus deadline? dan kan ik wellicht toch nog wat aanpassen... pff meteen die lastige keuzes ook. AO kan je jaar al redelijk maken of breken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Nou ja, je hebt iig nog een hele tijd om het goed te maken Wink

En ik begin altijd slecht op de AO, dus nu maar eens een andere weg ingeslagen.
Zit nog met een, kleinere, keuze te dubben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Moet ik mn team om 12 uur openbaar maken?
Ik heb 'm toch gemaild...

Excuses, maar ik heb de hele opzet/discussie of wat dan ook niet gevolgd.
Reply
#28
Niks moet, maar het is wel leuk. Laten we er maar wel een nieuw topic voor aanmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Misschien een toevoeging vanuit MV.

Mocht iemand om wat van dan reden dan ook geen team hebben ingestuurd,
kunnen we die 70% van het puntentotaal geven van de laatste van de betreffende week.

Goed plan?

In kleinere weken verlies je dan niet te veel en blijft er motivatie om verder te gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
Goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: