The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Carnaval 2008
#61
Ik zit in Maastricht naar de sleuteloverdracht op tv te kijken. Mijn god, wat een poppenkast, maar wel mooi dat Maria, Camiel, Ronald en Gerda, terwijl ze er bij zitten, een veeg uit de pan krijgen. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#62
Nog een half uurke en dan gaan weer los =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Zo de eerste 2 vlakke ritten hebben we gehad, nou is het tijd voor een zware berg etappe! En morgen lekker rondjes om de kerk fietsen OSmile
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#64
D-Day! =D>
Reply
#65
Zaterdagmiddag rond 16.00 uur zagen agenten op de Parade een verkleedde man lopen die erg opviel. De man had namelijk tussen zijn schouderbladen, en boven zijn hoofd uitstekend, een handvat zitten. De agenten hielden de 24-jarige man uit Sevenum staande en vroegen hem naar het handvat. Hierop haalde de man een zwaard van ongeveer 1.70 meter van massief staal van zijn rug. Het zwaard was loeizwaar en zag er scherp uit. Vooral de punt was erg scherp. De man gaf aan dat het zwaard bij zijn carnavalsoutfit hoorde. Omwille van de veiligheid besloten de agenten het zwaard toch in beslag te nemen.


Zo te lezen is Riekki ook getraceerd op het carnavalsfeest!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#66
Hik....... vanmiddag Oeteldonk
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Ekslem Wrote:Hik....... vanmiddag Oeteldonk

Kijk je uit dat je niet onder een praalwagen sukkelt?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#68
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Hik....... vanmiddag Oeteldonk

Kijk je uit dat je niet onder een praalwagen sukkelt?

Vooralsnog kom ik helemaal nergens onder. Van maten waar ik mee ga, krijg ik allemaald e voicemail :lol: Ik hoop wel voor ze dat ze wat lekkers aan de haak hebben geslagen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Hik....... vanmiddag Oeteldonk

Kijk je uit dat je niet onder een praalwagen sukkelt?

Vooralsnog kom ik helemaal nergens onder. Van maten waar ik mee ga, krijg ik allemaald e voicemail :lol: Ik hoop wel voor ze dat ze wat lekkers aan de haak hebben geslagen!

Dat dacht de schipper van de vissersboot die Natte Allie optakelde ook....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#70
Pffffffffff, ben mie slecht.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#71
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bue7dx0nlXs[/youtube]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: