The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Carnaval 2008
#31
Hier in Oldenzaal zijn er wel een aantal kroegen die Amstel schenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Amstel van de tap graag mag drinken. Iets milder biertje met als gevaar dat het (te) makkelijk wegdrinkt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#32
Ik drink het liefst dit [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA[/youtube]
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#33
Vret Mien Gras Wrote:Hier in Oldenzaal zijn er wel een aantal kroegen die Amstel schenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Amstel van de tap graag mag drinken. Iets milder biertje met als gevaar dat het (te) makkelijk wegdrinkt.

Als er iets niet te zuipen is, is het AMstel vd Tap! dan kun je het nog beter uit fles hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Texels Bockbier \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
drink dan Texels Schuumkoppe
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#36
Balthazar Wrote:Ik drink het liefst dit

Haha, wat een wousen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#37
Riekki Wrote:Zorg maar dat je de 27ste in je carnavals-pekske naar de Koel komt. Zal wel weer een jolige boel zijn daar. Wat plaatselijke carnavalskrakers in de rust, aftrap door prins carnaval, dat soort taferelen. :-({|=

De carnavalstemming in stadion De Koel inspireerde Heracles Almelo tot de eerste uitzege in bijna twee jaar tijd, verklapte trainer Gert Heerkes na de zege (5-0) van zijn ploeg op VVV-Venlo.
Voor aanvang van het duel was er een optreden van een carnavalsduo, liepen prinsen en adjudanten polonaise in de middencirkel en probeerde VVV-Venlo met carnavalsmuziek de bijna 6000 toeschouwers in de juiste stemming te krijgen. „Er heerste vooraf een feeststemming in De Koel”, had Heerkes ervaren. „Dat prikkelde ons en gaf de spelers inspiratie.”


:wink:

Vret Mien Gras Wrote:Hier in Oldenzaal zijn er wel een aantal kroegen die Amstel schenken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Amstel van de tap graag mag drinken. Iets milder biertje met als gevaar dat het (te) makkelijk wegdrinkt.

Ik vind het Amstel bier in de binnenstad ook altijd goed smaken! Niks mis mee.
Verder moge duidelijk zijn welk biertje ik het liefst heb. In de zomerdag vind ik een flesje Warsteiner ook heerlijk!
Reply
#38
Nog een paar nachtjes dan begint die onzin weer...... jeuh :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Bij carnaval moet ik altijd aan dit liedje denken cry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ibP51zARUSU[/youtube]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ik vind het maar een vervelend kwetsend liedje :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#41
Treesong Wrote:vervelend kwetsend liedje

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
:wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Treesong Wrote:Ik vind het maar een vervelend kwetsend liedje :|
Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Waarom nu weer gapen? Het is lomp, vrouwonvriendelijk en kinderachtig. Dus wat dat betreft past het ideaal bij carnaval... :-&
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Ad Wim Wrote:Xtragaap4de

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Treesong Wrote:Waarom nu weer gapen? Het is lomp, vrouwonvriendelijk en kinderachtig. Dus wat dat betreft past het ideaal bij carnaval... :-&

Carnaval vrouwonvriendelijk? Hoeren zijn het!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Bij carnaval moet ik altijd aan dit liedje denken cry

Dit stukje is echt geweldig. Undecided =D>
Reply
#48
Over 7 uur zit ik in de kroeg \Big Grin/ . Eerst Den Bosch om vervolgens door te gaan in mijn hometown. Al ben ik bang dat ik om 11 uur nog weinig klaar zal spelen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#49
Ekslem Wrote:Over 7 uur zit ik in de kroeg \Big Grin/ . Eerst Den Bosch om vervolgens door te gaan in mijn hometown. Al ben ik bang dat ik om 11 uur nog weinig klaar zal spelen :8:

Ik ga vanavond naar de kinderwagenoptocht, zaterdag een kroeg pakken, zondag de grote Twentse optocht, maandag kindercarnaval en in de avond veelal Oldenzalers, dinsdagavond Bokverbranden en zuipen bij maar 1 partycentrum aangezien de rest gesloten is (carnaval voor de horeca mensen). Ik hoop dat ik het allemaal kan bolwerken aangezien ik woensdag weer moet werken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Ach Vret, jullie zijn toch net als de Brabo's goed getraind!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
Klopt, daarom komt mijn kater altijd pas twee dagen later; donderdag heb ik daarom vrij genomen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#52
Vret Mien Gras Wrote:Ik ga vanavond naar de kinderwagenoptocht

Kinderwagenoptocht? Tubbergen?

Vret Mien Gras Wrote:zondag de grote Twentse optocht

Ik heb het moed niet meer om daar heen te gaan. Het is mooi als je een mooi plekkie hebt met de nodige kratjes bier maar anders is het een lijdensweg.

Morgen breekt hier de hel los. Ik ben niet zo'n carnavalsvierder maar denk dat ik toch voor Heracles - NEC even de kroeg in duik. Het vervoer is als het goed is geregeld dus ik hoef niet nuchter te blijven. De muziek is verschrikkelijk en van de drukte krijg je bijna claustrofobie maar het is wel gezellig om vele plaatsgenoten weer eens te spreken. Als de zwart-witte formatie de 3 punten pakt kom ik nadertijd wel weer terug :cheers:
Reply
#53
Nog een half uur :-"
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#54
alle brabo's en limbo's veel plezier dit weekeinde. hou t rustig en drink niet teveel. Ik heb ook dankzij carnaval een heerlijk weekend. Mijn vriendin is namelijk lekker in Breda naar Wipneus en Pim. :beerbros:
The great old Ludwig von...
Reply
#55
Wipneus en Pim.......... de debielen hehe.. wel lachuh.

Een nieuwe vlam Gitter? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
hehe, dat is al weer een tijdje Eks Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#57
Tering..... was om half 12 thuis en ik kon geen pap meer zeggen :lol: . Kansloos!

Nu zo gaar als een tientje. Hopelijk doen wat eieren met spek mij er weer bovenop helpen [-o<

ALAAF
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#58
Netjes Ekslem!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#59
Ekslem Wrote:Ach Vret, jullie zijn toch net als de Brabo's goed getraind!?

Ekslem Wrote:Tering..... was om half 12 thuis en ik kon geen pap meer zeggen :lol: . Kansloos!

Nu zo gaar als een tientje

:lol: :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#60
Ik ben weer fit hoor :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: