The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




19/01/2008 FC CT vs VM Place United
#1
Dat moet een makkie worden, maar ja met ons weet je het nooit.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Als het een makkie wordt, kan je dan instellen, als wij met 3 goals of meer voor staan, dat in de 61ste minuut Harm voor mij in het veld komt. Verdient hij wel.
Of wil je geen risico nemen voor ons doelsaldo?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#3
Forever Wrote:Als het een makkie wordt, kan je dan instellen, als wij met 3 goals of meer voor staan, dat in de 61ste minuut Harm voor mij in het veld komt. Verdient hij wel.
Of wil je geen risico nemen voor ons doelsaldo?

Ik wil dat wel doen, alleen gaat Harm morgen of overmorgen opnieuw beginnen?
En wat wil de rest?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
Voor mij geen probleem als Harm dat wilt...
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Zoals gezegd heeft VM Place united een vrij matige ploeg en staan ze terecht 8e in de competitie.

Ze hebben tot nu toe wel hun opstelling gevarieerd met 4-5-1 en 3-5-2 en het is lastig te voorspellen wat ze nu gaan gebruiken. Maar dat hoeft eigenlijk ook niet uit te maken aangezien we op alle vlakken beter zijn.

GK: 21SP
DC's: 3x 20 op tackling maar de bijstats zijn over het algemeen niet veel soeps.
ML: matige speler...verwacht ik niet veel gevaar van
MC: ook matige speler wel erg multiskilled
MR: niet veel soeps
AMC: multiskilled maar niks boven de 10
FC's: redelijke spelers met allemaal 20 op finishing en ook 14/15 op technique verder nog niet erg ontwikkeld.

conclusie en mijn advies:
Hun grote zwakte ligt dus op het middenveld. De verdediging en de aanval van hun zijn vrij redelijk alhoewel de keeper ook weer vrij matig is dus scoren zou geen probleem moeten zijn. Ik twijfel, dit zou best wel eens een wedstrijd kunnen zijn om de 3-4-3 tactiek weer eens uit de kast te halen. Het middenveld pakken we toch wel tegen ze. De standaard 3-5-2 is zeker ook geen slechte optie hoor trouwens. We meoten wel oppassen op een tegendoelpunt met die spitsen maar met 3 DC's en keeper van ons niveau verwacht ik daar geen problemen mee
Reply
#6
Ik wil idd 343 gaan proberen met of Lucas, of Onno als FR. Heb bij de friendly een ML en een FL gebruikt en dat zag er best wel aardig uit.
Dus wie van de 3 MC's( Klop, Meerte, Lips) wil rust?
Als er 2 rust willen is het ook goed, want dan krijgt Jonas de Walvis weer eens speelminuten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Het maakt mij niet heel veel uit als ik rust krijg.
Wil ook graag spelen, maar als zowel Meerte als Klop dit ook graag willen; dan wil ik deze keer wel. Andere keer dan een ander naar nik aanneem...
The great old Ludwig von...
Reply
#8
al iets meer bekend? Dit ivm training instellen...
The great old Ludwig von...
Reply
#9
maakt mij ook niet veel uit....als het kan speel ik liever
Reply
#10
Lips speelt niet, want die gaat naar Egypte :wink:
Einde van de competitie zal de A selectie ongeveer hetzelfde aan speel minuten hebben gehad.
Helaas valt Jonas Boer daar niet onder. Die zit net tussen de wal en van het Schip.
Ik moet gewoon voor de beste gaan, want er zijn geen bots.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#11
Jonas is blij dat hij zijn contract niet verlengd heeft, als ik nu ook dit soort potjes niet ga spelen zit ik bij CT op een dood spoor lijkt me........
Of moet ik het zo lezen dat ik zaterdag wel speel alleen op het einde van de rit niet zoveel minuten heb als de rest?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Bumme Wrote:Jonas is blij dat hij zijn contract niet verlengd heeft, als ik nu ook dit soort potjes niet ga spelen zit ik bij CT op een dood spoor lijkt me........
Of moet ik het zo lezen dat ik zaterdag wel speel alleen op het einde van de rit niet zoveel minuten heb als de rest?

Nee, je leest het goed. Ik heb vorig seizoen je regelmatig speel minuten gegeven door bots.
Dit seizoen moet ik de beste opstellen, omdat er geen bots zijn.
Ik kan je wel aan het lijntje houden, maar zo lang er geen blessures zijn.....
Wat mij betreft mag je op zoek naar een andere club, al hoop ik wel dat je kortstondig ergens anders tekent.
Als er blessures in komen, wil ik je uiteraard graag terug zien.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
ik denk dat t voor Bumme zuur is omdat we juist deze wedstrijd met 1 middenvelder minder spelen. Normaliter ga ik er vanuit dat Bumme dit soort potjes wel speelt; wanneer we gewoon met 3 middenvelders gaan spelen, of niet?
Ik speel dus helemaal niet? Geen probleem hoor, maar dan stel ik mijn training erop af en train ik niet teveel fitness daarna. Kan het denk ik in Egypte niet aanpassen, dus als ik wel 30 minuten speel loopt mijn schema in t 100 Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Lips speelt niet deze week( ook geen friendly)
En wat ik al zei over Boer( Bumme), uiteraard wil ik hem er graag bij houden, alleen hij speelt weinig tot niets in de comp/beker dit seizoen, vanwege weinig bots en een behoorlijke achterstand op de 3 mids.
Dus zeg ik dat liever eerlijk en ik zal hem geen strobreed in de weg liggen( of is het leggen) als hij nu al naar een andere club wil.
Hoop alleen dat hij kort ergens anders tekent.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Wanneer komen die blessures er dan in?
Kan je mij anders op de TL zetten? Als er nou een leuke club komt dan teken ik daar voor een jaar. Hebben jullie wat centen, ik wat speeltijd en dan kom ik na een jaar weer voor noppes terug.

Ik ben het best met je eens dat ik te zwak ben voor de competitie maar voel me echt te sterk voor het 2e, daar ligt voor mij geen uitdaging. Een divisie lager doe ik het vast aardig.
En als er geen andere leuke club komt dan blijf ik gewoon bij jullie hoor, geen probleem.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Bumme Wrote:Wanneer komen die blessures er dan in?
Kan je mij anders op de TL zetten? Als er nou een leuke club komt dan teken ik daar voor een jaar. Hebben jullie wat centen, ik wat speeltijd en dan kom ik na een jaar weer voor noppes terug.

Wanneer weet niemand.
50k?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Prima prijs lijkt me, hebben jullie ook voor mij betaald.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
opstelling:

de Wit
Souer
de Bruin
Onstein
ijp
Klop
Meerte
Leede
de Boer
Boxel
Berg


kanttekening: de Wit heeft een fitness van 90 en dat is dus niet ok. Vorige week stond je ook te blunderen bij een hoge bal, dus misschien toch maar die fitness omhoog bij wedstrijden? Jij moet zeker op 96 kunnen staan(training 2x op Za.)

wissels:

75' Winnen 3 Goals - Kees Verrips Wilfred Souer
80' - - - Ricky Louwerens Jelle de Leede



De rest( op Lips en Oosterhuis na) komen niet in aanmerking door fitness tekort.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
Quote:Vorige week stond je ook te blunderen bij een hoge bal, dus misschien toch maar die fitness omhoog bij wedstrijden?

Heeft niets met fitness te maken, maar met koppen (en techniek)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
voor een keeper?
Reply
#21
Lol. nee dan vast niet. Maar het zal vast ook niet aan de fitness liggen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Vorige week stond je ook te blunderen bij een hoge bal, dus misschien toch maar die fitness omhoog bij wedstrijden?

Heeft niets met fitness te maken, maar met koppen (en techniek)

Kan mij het schelen waar het aan ligt, ik moet toch wat zeggen..... :wink:
Fitness moet gewoon bij iedereen minimaal 92 zijn, daar kan je training niet onder lijden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
damn heb ik de bal wel gehad vandaag? 3 passes...1 schot (wel 1 doelpunt Tongue) 2%posession...scheelt me iig fitness training.

6-0 mooie overwinning lijkt me. robert is lekker aan t scoren!
Reply
#24
beetje geflatteerd. Zo slecht waren ze niet eens.

de Wit: weinig te doen gehad en dat is goed.

Souer: niets op aan te merken, veel ballen afgepakt en vaak een goede voortzetting

Onstein: zie Souer

de Bruin: inschuivend zeer sterk gespeeld. Dat werkt erg goed dat de middelste DC doorschuift naar het middenveld.

ijp: goed dribbelend, ook af en toe goed in 1x door passen( meestal op Meerte of Berg). Alleen achterlijn , voorzet is nog steeds slecht.

Klop: goed gespeeld, maar passing kwam af en toe niet goed aan.

Meerte: passing was ook niet zo denderend, maar wel goed ballen afgepakt en ruimtes dicht gelopen.

Leede: waar ik bang voor was kwam toch gedeeltelijk uit. Berg liep ( voor Leede) regelmatig in de weg. Dus Leede speelde niet zo sterk.

dan......de spitsen.

Ik weet niet hoe ik die van Boxel beter kan laten spelen. Nu had ik hem als FLC nee gezet en wat hij zelf al zegt, amper gezien.
Dan ..... de Boer. passed te veel af( ondanks zijn goals) en is moeilijk te bereiken. ( komt door verdedigers die supermannen zijn in deze ME).
Als laatste van de Berg......heel veel aan de bal( verlies tot 64 fitness), maar bij 3/4 steeds draaiend naar het midden( niet ingesteld, staat op gemengd) en dan een pass naar Klop of Souer.....onbegrijpelijk dus( re- positionering?).

Conclusie: lastig.....als we weer eens 343 gaan spelen, dan wel met 3 FC's( denk ik). Ik blijf toch problemen houden om deze ME goed door te hebben. En dat frustreert behoorlijk, kan ik jullie zeggen.
Dus de NT's leg je oor goed te luister, want elke tip is welkom( met name instelling van de aanvallers).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
Aanbieding binnen uit Kroatie B1 maar ik ga echt alleen maar naar een team uit Nederland of Belgie (tenzij het een supercontract is.........)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
Bumme Wrote:Aanbieding binnen uit Kroatie B1 maar ik ga echt alleen maar naar een team uit Nederland of Belgie (tenzij het een supercontract is.........)

Vergeet niet te onderhandelen over een afkoopclausule.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#27
=D> =D> =D> good to be back Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
Adder Wrote:Leede: waar ik bang voor was kwam toch gedeeltelijk uit. Berg liep ( voor Leede) regelmatig in de weg. Dus Leede speelde niet zo sterk.

Kan je een FR niet beter met een DMR ipv MR combineren? Weet niet of Leede dit kan spelen. Anders bijvoorbeeld Ed wel.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#29
Adder Wrote:
Bumme Wrote:Aanbieding binnen uit Kroatie B1 maar ik ga echt alleen maar naar een team uit Nederland of Belgie (tenzij het een supercontract is.........)

Vergeet niet te onderhandelen over een afkoopclausule.

Hoe werkt dat, moet ik dat dan zelf betalen?

Contract voorstel ontvangen van AZ uit B-3. Voor twee jaar echter. Is dit te lang of kan ik zeggen dat ik dat teken maar dat jullie mij na een jaar eventueel weer terugwillen kopen voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik nu ga?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#30
ja hoor zoiets kun je makkelijk zeggen. Een afkoopsom is gewoon een bedrag waarvoor je altijd weg mag, hoef je niet zelf te betalen.
Reply


Forum Jump: