The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utrecht - Heerenveen
#1
Ook Heerenveen heeft Alves niet nodig, 0-1 Pranjic
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#2
0-2 Bretlie
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
En daarna heb je maar niet meer gepost Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ad Wim Wrote:En daarna heb je maar niet meer gepost Big Grin

Jawel, maar niet in dit topic.

Voor de volledigheid: eindstand 2-2, Sibon mist een penalty 10 minuten voor tijd.
Toch wel tevreden met een punt bij Utrecht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Willempie :lol:

Quote:Had ik dan sukkel moeten zeggen in plaats van lulhannes?
Het weekeinde begon voor mij op een prachtige manier. Op het veld van de Kuip mochten Eddy Treijtel, Ove Kindvall, Paul Bosvelt en ik het eeuwfeest van Feyenoord inluiden. Ik vond het machtig.

Het was niet de eerste keer dat ik op die plaats stond, maar het blijft fascinerend om zo’n volle Kuip om je heen te voelen. Dat daarna de wedstrijd voor een supporter van Feyenoord wat tegenviel, was jammer. Erg jammer zelfs. Ik had niet gedacht, dat Feyenoord zo weinig tegenspel zou bieden aan PSV, dat toch niet meer dan aardig voetbalde.


Van mijn eigen wedstrijd, zondag met FC Utrecht thuis tegen Heerenveen, was ik vooraf al opgetogen. We hadden goed getraind en ik dacht dat er kansen voor ons zouden zijn om deze wedstrijd gewoon te winnen.

We begonnen slecht, maar na wat gemopper in de rust, pikten mijn spelers het in de tweede helft erg goed op. Mijn ploeg, mijn spelers dus hè, laat gewoon erg aardig voetbal zien. Voor alle duidelijkheid: dat doen die jongens dus zelf, ik heb ze alleen maar het vertrouwen gegeven.

Het zou mooi zijn als FC Utrecht daarvoor eens de credits krijgt.FC Utrecht speelt niet het beste, maar wel het mooiste voetbal van de eredivisie. Da’s toch aardig met een van de goedkopere selecties.


Zondag probeerde scheidsrechter Nijhuis roet in ons eten te gooien. Wij kregen vijf gele kaarten voor twaalf overtredingen en Heerenveen kreeg er maar liefst eentje voor slechts 24 overtredingen. Zij mochten slaan en trappen, wij mochten niks. Ik raakte daar zwaar geïrriteerd over.


Op een gegeven moment vond ik mezelf terug in het veld. Dat mag niet en dat snap ik. Ik was aanstekers aan het oprapen. Die zag ik liggen toen ik op weg was naar reserve Rossini om hem te zeggen dat hij moest invallen als die penalty erin geschoten zou worden. Wat een onzin om daar ophef over te maken.

De grensrechter begon meteen met zijn vingertje te wijzen. Zó arrogant. Het ging uiteindelijk mis omdat ik Nijhuis een ‘lulhannes’ noemde. Toen moest ik naar de tribune van deze jongeman. Ongelooflijk vind ik dat. Wij bereiden ons voor in Nederland op de tweede helft van de competitie.

Die scheidsrechters gingen helemaal naar Turkije om zich op te laden. Nou, het pakte allemaal wat verkeerd uit, als ik naar de beslissingen van het afgelopen weekeinde kijk. Vooral Nijhuis zat er vaak naast en daarom noemde ik hem een lulhannes. Ik vind dat dat best mag. Of had ik misschien ‘sukkel’ moeten zeggen?

Na afloop werd ik geconfronteerd met twee verslaggevers: Ragnar Niemeijer van Langs de Lijn en Mark van Rijswijk van RTL. Ook twee lulhannessen eerste klas, ze snappen niks van voetbal en trekken rare conclusies. De één roept dat ik al lang van het veld gestuurd had moeten worden en de ander zegt dat Utrecht niet won omdat ik er te lang over deed om van het veld te gaan.

Deze gasten zouden zich eens moeten verdiepen in het voetbal zelf in plaats van in randzaken. Maar daar nemen ze de moeite niet voor omdat ze te lui zijn. Door dat soort gasten doe ik na afloop liever geen persconferenties.

Waarom zou ik me tegenover die lulhannessen moeten verantwoorden? Maar goed, mijn kwaadheid is weer over. Komend weekeinde spelen we thuis tegen Roda JC. Mijn spelers en mijn technische staf gaan deze dagen hun uiterste best doen om klaar te zijn voor die wedstrijd.

Die willen we namelijk graag op een aantrekkelijke wijze winnen. Ik hoop dat de heren scheidsrechters en journalisten zich ook een beetje voorbereiden, misschien wordt het dan nog wat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
overdreven gezeik. Ik vond Nijhuis niet zo heel slecht fluiten. Elke gele kaart was terecht en ook de penalty was terecht. 1 gele kaart op 24 overtredingen is dan ook een mooi staaltje scorebordjournalistiek van onze willem.
Reply
#7
Mac Wrote:overdreven gezeik. Ik vond Nijhuis niet zo heel slecht fluiten. Elke gele kaart was terecht en ook de penalty was terecht. 1 gele kaart op 24 overtredingen is dan ook een mooi staaltje scorebordjournalistiek van onze willem.

heeft utrecht een bord waarop ze de gele kaarten bijhouden? :razz:

het feit dat elke gele kaart terecht was wil natuurlijk niet zeggen dat andere overtredingen dus terecht geen geel opleverden. ik heb het niet gezien, maar ik kan me voorstellen dat willem vindt dat ook andere overtredingen zodanig bestraft hadden moeten worden.
Reply
#8
ze hebben wel een groot scherm maar volgens mij worden daar niet de gele kaarten op bijgehouden...heb er niet echt op gelet moet ik zeggen.

Dat kan idd, maar dat was in dit geval niet zo. Heerenveen maakte gewoon minder zware overtredingen dan Utrecht. Wel veel kleine duwtjes en trekken enzo, misschien had daar een gele kaart voor gegeven kunnen worden als 'optelsom' maar volgens mij mogen scheidsrechters dat nog altijd officieel niet doen.
Reply
#9
aha, je verschilt met willem van mening over de ernst van de overtredingen. nou, ik acht willem van hanegem gele kaart-technisch deskundiger dan jij. :lol:
Reply
#10
ik acht mezelf objectiever dan willem
Reply
#11
Opmerkelijker vond ik dat van Hanegem gewoon het veld mocht inlopen, en daarvoor niet bestraft werd. Pas nadat hij 'lulhannes' had gezegd, moest ie vertrekken. Ook ten Cate mocht vorig jaar een halve coopertest op het veld doen, tijdens Heracles-Ajax, zonder consequenties.

Was het niet Nijhuis (als 4e man) die Verbeek erop wees, tijdens Ajax-Heerenveen, dat Verbeek net buiten de lijnen stond van zijn coachingsgebied? Dit resulteerde destijs in een duw van Verbeek naar Nijhuis, nadat Nijhuis tegen hem opgelopen was. Kostte Verbeek 4 wedstrijden.

Reactie van Verbeek na de wedstrijd Utrecht - Heerenveen: "Het is hier gebruikelijk dat de hoofdtrainer niet bij de persconferentie zit, dan heb ik er ook niks te zoeken....."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: