The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
zit daar een verhouding in dan Smile
Reply
Misschien vragen jullie je af waarom we EB niet gezien hebben in dit topic, de laatste tijd? Dan kan ik jullie vertellen dat hij in Divisie 3 op de laatste speeldag 2e is geworden op doelsaldo. :lol: De nummer 1 had wel gelijkgespeeld, maar onze Eppie kwam 1 doelpunt tekort om 1e te worden. Ooooooooooooooooooooh, wat zielig. :wink:

In onze divisie (58) heeft de kampioen Chaos Hordes de meeste punten van alle kampioenen in de bovenste 100 divisies. In 108 zit trouwens Swindle Town met 102 punten. :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Misschien vragen jullie je af waarom we EB niet gezien hebben in dit topic, de laatste tijd? Dan kan ik jullie vertellen dat hij in Divisie 3 op de laatste speeldag 2e is geworden op doelsaldo. :lol: De nummer 1 had wel gelijkgespeeld, maar onze Eppie kwam 1 doelpunt tekort om 1e te worden. Ooooooooooooooooooooh, wat zielig. :wink:

In onze divisie (58) heeft de kampioen Chaos Hordes de meeste punten van alle kampioenen in de bovenste 100 divisies. In 108 zit trouwens Swindle Town met 102 punten. :eeeek:

Dat heb je allemaal uitgezocht ?
Reply
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Misschien vragen jullie je af waarom we EB niet gezien hebben in dit topic, de laatste tijd? Dan kan ik jullie vertellen dat hij in Divisie 3 op de laatste speeldag 2e is geworden op doelsaldo. :lol: De nummer 1 had wel gelijkgespeeld, maar onze Eppie kwam 1 doelpunt tekort om 1e te worden. Ooooooooooooooooooooh, wat zielig. :wink:

In onze divisie (58) heeft de kampioen Chaos Hordes de meeste punten van alle kampioenen in de bovenste 100 divisies. In 108 zit trouwens Swindle Town met 102 punten. :eeeek:

Dat heb je allemaal uitgezocht ?

Daar viel niet veel aan uit te zoeken. Als je bij Tables kijkt, zie je zo alle kampioenen van alle divisies en in 10 klikjes ben je door de top-100 heen. Ik wist dat EB in 3 zat, dus ook dat was niet erg moeilijk te vinden. :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik kan minder uren per dag achter de computer, vandaar dat ik me weinig laat horen.
Reply
EB Sports Wrote:Ik kan minder uren per dag achter de computer, vandaar dat ik me weinig laat horen.

Je hebt natuurlijk ook een paar uur nodig om hier wat neer te zetten :wink:
Reply
EB Sports Wrote:Ik kan minder uren per dag achter de computer, vandaar dat ik me weinig laat horen.


Hey! Eppie heeft een baan gevonden! Vertel het ons Eppie, wat zijn zo je dagelijkse werkzaamheden?
Reply
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Ik kan minder uren per dag achter de computer, vandaar dat ik me weinig laat horen.

Je hebt natuurlijk ook een paar uur nodig om hier wat neer te zetten :wink:
Zou ik meer van jou zeggen.
Reply
EB Sports Wrote:
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Ik kan minder uren per dag achter de computer, vandaar dat ik me weinig laat horen.

Je hebt natuurlijk ook een paar uur nodig om hier wat neer te zetten :wink:
Zou ik meer van jou zeggen.

Ik typ in minder dan een minuut mijn magistrale bijdragen.
Reply
Ik ook.
Reply
Je was vroeg op de zaak vanmorgen Eppie..Wat voor werk doe je?
Reply
Financieel administratief medewerker bij een bedrijf in Barneveld.
Reply
EB Sports Wrote:Financieel administratief medewerker bij een bedrijf in Barneveld.

In de kippenindustrie?
Reply
.....
Reply
......................... :razz:
Reply
't moet niet gekker worden.. volgens mij is IAG 2 eindelijk uit :eeeek:
Reply
ja inderdaad, ziet er ook nog eens best goed uit...
Heb een team in divisie 2.
Ga toch ff kijken...
Nog meer mensen die spelen?
The great old Ludwig von...
Reply
goed begin is het halve werk, dus heb me al per ongeluk 2x ingeschreven #-o
heb maar ff een igm gestuurd, of ze er 1 kunnen verwijderen.

Ik ga spelen met

username: T00L
Teamnaam: Tool FC
League: Anubis
Division: Premiership

Je hebt meerdere leagues, die weer uit meerdere divisies bestaan.. dit zodat je redelijk snel in het premiership kunt komen, itt bij IAG 1
Reply
Ook ik heb me maar eens aangemeld, eens kijken of het wat is:

username: Voyou
Teamnaam: Olympique Voyou
League: Anubis
Division: Div. 3
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
username: gittermaster
teamname: ajaxamsterdam
League: manta
Division: Div. 2
The great old Ludwig von...
Reply
Ook maar eens ingeschreven Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
T00L Wrote:goed begin is het halve werk, dus heb me al per ongeluk 2x ingeschreven #-o
heb maar ff een igm gestuurd, of ze er 1 kunnen verwijderen.

Ik ga spelen met

username: T00L
Teamnaam: Tool FC
League: Anubis
Division: Premiership

Je hebt meerdere leagues, die weer uit meerdere divisies bestaan.. dit zodat je redelijk snel in het premiership kunt komen, itt bij IAG 1

03:00 Sv Twenty Two v T00l FC
03:00 Zlite Myrtvi v Tool FC
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
die eerste wordt als het goed is gedelete. heb al bij game master aangegeven dat ik per ongeluk 2 teams had gemaakt (leuk, die firefox tabbladen Wink) en die zou ervoor zorgen dat T00L FC zou verdwijnen.
Reply
nou ben benieuwd. Geloof dat iedereen vannacht al getrained heeft en komende nacht is de eerste wedstrijd?/??
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
voor mij iig wel.
als je nou ff je teamnaam geeft, dan stuur ik je nog een uitnodiging voor een reserve wedstrijd die vandaag om 17.00 (1800 onze tijd lijkt me) plaatsvindt.
Reply
Bokken FC
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
iemand nog geen friendly?
The great old Ludwig von...
Reply
reserve match moet je dan doen he Gitter, friendly (geen idee wat het verschil is) is alleen voor betalende gebruikers
Reply
Ik NOG niet, even afwacthen op tool
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Date Opposition Venue Status
Image 08 Nov 06 00:00 Bokken FC The Tool Dome Pending
Reply


Forum Jump: