The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
sta nu 2e na 5 overwinningen op rij...
Heb echter geen idee of t goed gaat, wel ff wennen dit, maar ziet er in ieder geval een stuk gelikter uit!
The great old Ludwig von...
Reply
Hmm zal dit ook eens bekijken.
Reply
Mix Magic Soccer is now created, ben benieuwd
Reply
jaaaaaaaaaaaaaa de eerste ovrwinning is een feit Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
uit met 1-0 verloren en gezakt maar plaats 4. Wel 9 applicants voor een jeugdcoach en heb nu eentje met rating 19 een aanbieding gedaan. Nu nog wachten op een extra gewone coach.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:uit met 1-0 verloren en gezakt maar plaats 4. Wel 9 applicants voor een jeugdcoach en heb nu eentje met rating 19 een aanbieding gedaan. Nu nog wachten op een extra gewone coach.

hou er wel rekening mee dat een extra coach alleen zin heeft als ie beter is / andere vaardigheden heeft dan je huidige coach.

na een 2-1 verlies (uit) met weer eens een berg gele kaarten, sta ik nu 11e.
Reply
2-0 zege hier en ik stijg naar plaats 19 :eeeek:

De weg naar boven is ingezet.
Reply
Met 9 uit 3 sta ik bovenaan, doelsaldo 4 voor, 0 tegen :8:

Ik heb nu alleen al 2 geblesseerde topspelers en applications voor een youth coach krijg ik maar niet..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Met 9 uit 3 sta ik bovenaan, doelsaldo 4 voor, 0 tegen :8:

Ik heb nu alleen al 2 geblesseerde topspelers en applications voor een youth coach krijg ik maar niet..

Die krijg je pas als de advertentie-periode afgelopen is. Ik had vanochtend (na 7 dagen) 9 gegadigden, waarvan ik de hoogste een aanbod heb gedaan. Met de extra 'gewone' coach selecteer ik uiteraard zoals TOOL hierboven al aangeeft.
Nog geen blessures gelukkig, maar wel een rode kaart voor een verdediger en daardoor ook de wedstrijd verloren. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Voyou Wrote:Met 9 uit 3 sta ik bovenaan, doelsaldo 4 voor, 0 tegen :8:

Ik heb nu alleen al 2 geblesseerde topspelers en applications voor een youth coach krijg ik maar niet..

Die krijg je pas als de advertentie-periode afgelopen is. Ik had vanochtend (na 7 dagen) 9 gegadigden, waarvan ik de hoogste een aanbod heb gedaan.

Oh ok bedankt, ik vond het al vreemd dat er geen applicants kwamen, nog 1 dagje wachten dus.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
wat voor staff ratings zijn een beetje normaal?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hoe lang zijn jouw spelers geblesseerd Voyou?

[edit]@boca: rond het niveau van je spelers/club volgens mij.
mijn 'beste' staflid is een scout met rating 20.
Reply
ik heb een coach met 20 een scout met 20 en een youth scout met 19

Ik heb overigens ook een blessure geval
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
T00L Wrote:hoe lang zijn jouw spelers geblesseerd Voyou?

[edit]@boca: rond het niveau van je spelers/club volgens mij.
mijn 'beste' staflid is een scout met rating 20.

Geen flauw idee eigenlijk, ik kan zo gauw niet vinden waar dat staat, ze zijn allebei 'Grade 2', wat dat ook moge zijn..

Edit: heb het al gevonden :oops: Een spits raakt vrijdag geblesseerd voor 7 dagen (nu nog 6 dus) en vandaag raakte ik een middenvelder kwijt voor 3 dagen, valt eigenlijk reuze mee dus.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
grade 1 bij mij
en kreeg de melding dat hij rust nodig had

en waar zie ik het aantal dagen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treatment room - long-term injuries
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
daar staat niets tussen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dan heb je geluk, heeft hij alleen een wedstrijdje rust nodig! Hmm zo begin ik meteen het blessure-systeem een beetje door te krijgen, wat betreft de Grades.

Trouwens eens kijken wat ik met die Insurances kan doen, als mijn spelers geblesseerd blijven raken is dat misschien wel een investering waard.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
T00L Wrote:hoe lang zijn jouw spelers geblesseerd Voyou?

[edit]@boca: rond het niveau van je spelers/club volgens mij.
mijn 'beste' staflid is een scout met rating 20.

Geen flauw idee eigenlijk, ik kan zo gauw niet vinden waar dat staat, ze zijn allebei 'Grade 2', wat dat ook moge zijn..

Edit: heb het al gevonden :oops: Een spits raakt vrijdag geblesseerd voor 7 dagen (nu nog 6 dus) en vandaag raakte ik een middenvelder kwijt voor 3 dagen, valt eigenlijk reuze mee dus.

ik heb dus vanaf wedstrijd 1 een grade 3 geval, 100+ dagen out Sad
ontbinden contract is ook geen optie, kost me 4 ton aangezien ik voor die wedstrijd al m'n spelers een nieuw (verlengd) contract aangeboden heb
Reply
Ai dat is heel erg zuur Sad

Ik ben ook maar begonnen met het 'onderhandelen' met mijn spelers, de waarden stijgen vrij snel dus de salariseisen zullen dan wel meestijgen. Ik ben er nog niet over uit of ik op een paar echte topspelers een verzekering afsluit, scheelt mij weer salariskosten als ze daadwerkelijk geblesseerd raken. Iemand anders al bezig met verzekeringen?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
ik nog niet. is volgens mij ook nog helemaal niet interessant met de huidige salarissen
Reply
3-1 gewonnen en weer gestegen naar plaats 3 op 1 punt achter de 2 koplopers. Het aantal toeschouwers neemt gestaag toe (49-52-55%)en daarmee ook de inkomsten. Ik heb mijn youth coach meteen een jeugdspeler aan laten nemen met rating 49( :eeeek: ?!), ik kan hem pas promoten naar de hoofdmacht na 70 dagen, maar het lijkt me een potentieel toppertje...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
rating 49 wil zeggen hoe goed die is, dat is dus niet best aangezien er bij mij een loopt met rating 98
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
wat mij opvalt is dat mijn middenvelders zeer langzaam stijgen in vergelijking met de rest. Misschien dat ik het verkeerde train. Wat trainen jullie daar?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:wat mij opvalt is dat mijn middenvelders zeer langzaam stijgen in vergelijking met de rest. Misschien dat ik het verkeerde train. Wat trainen jullie daar?

Wingers heb ik eerst op long passing laten trainen en nu op technique. De playmaker traint op attacking set pieces, de CMF's op attack overload en de DMF's op defensive set pieces. Ze lopen bij mij niet achter in rating vergeleken bij de andere linies, al heb ik 1 lullo die nog steeds op rating 10 staat.... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bocaloca Wrote:rating 49 wil zeggen hoe goed die is, dat is dus niet best aangezien er bij mij een loopt met rating 98

die rating is idd niet te vergelijken met het 1e elftal. van wat ik op het forum begreep, heeft een speler met jeugdrating 80 iets van rating 10 als je hem promoveert naar je 1e team.
Reply
even een vraagje over de jeugdopleiding.
Ik heb dus een coach aangenomen voor jeugd, maar krijg geen jeugdspelers... Wat doe ik fout?
verder weer een overwinning. Gaat erg goed, maar heb eerlijkgezegd het idee dat dit meer geluk dan wijsheid is.
The great old Ludwig von...
Reply
Komt vanzelf
Je moet een scout jeugdspelers laten zoeken. Deze zie je dan ergens onder het knopje club en youth verschijnen. Daar kan je ze eventueel promoten naar je jeugd academy om verder op te leiden.

Mijn 98 en 68 spelers inmiddels beiden gepromoot en even kijken wat er nu verder gebeurd

Youth academy players (2)
Pos Name Age Contract Height Build Status Promo Rating
R Lauderdale (68) 17 70 days Short Average Academy No
F Grey (98) 17 70 days Medium Athletic Academy No
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:rating 49 wil zeggen hoe goed die is, dat is dus niet best aangezien er bij mij een loopt met rating 98

Ik las ook op het forum dat je in een half seizoen ongeveer 10 punten per jeugdspeler erbij krijgt, dus hoe vroeger je ze binnenhaalt, des te meer winst er 'te behalen valt'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Pfft ik begin echt het PSV van IAG te worden, weer 'slechts' een zakelijke 1-0 overwinning, doelpunt 3 minuten voor tijd...

Ik had nu 9 applicants voor een youth coch en heb er eentje met rating 21 een contract aangeboden, hopen dat hij accepteert en dan kan ik meteen 2 jeugdspelers naar mijn academie promoveren, eentje van 14 en een van 15.

Nu mijn reserveteam maar eens klaar zetten voor de friendly tegen Gitter morgen, ik heb mijn scout vannacht naar zijn league-wedstrijd gestuurd. :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: