The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
En voor de verandering nog maar weer eens met 2-0 gewonnen, nog steeds eerste (op 1 punt voor, maar het gat met de nummer 4 is 7 punten) en op de drempel van de Club-top 100 (plaats 102).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ook hier een 2-0. sta nu 2e , samen met 2 andere teams, en 2 punten achter op de nummer 2.
Heb nu een speler die 1 op 1 loopt (en 10 van de 14 doelpunten gescoord heeft), is ook de duurste speler uit de competitie (845k). hopen dat ie niet geblesseerd raakt dus
Reply
1-0 winst nog altijd tweede
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Uit een puntje gepakt (2-2) en gedaald naar plaats 2 op 1 punt achter. 2 spelers in de verkoop gedaan waarvan op eentje al 3 keer geboden is met een heel behoorlijk bedrag, dus dat zou me uit de financiële zorgen helpen. Veel contractvernieuwingen met zware onderhandelingen gehad en op 2 probleemgevallen na is dat ook rond. 1 stadionuitbreiding is klaar en hopelijk heb ik die binnenkort nodig om mijn supporters te herbergen.
Verder staat bijna de helft van de spelers op een 19(+) rating), dus ook daaraan heb ik al voldaan aan de eisen van The Board.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Eindelijk weer eens gewonnen (2-0), met maar liefst 83% balbezit de hele wedstrijd =D>

Ik sta nu 3de en speel vannacht tegen de nr. 4
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
weer winst sta nu al 8e gaat lekker.
Reply
2-1 gewonnen, nog steeds 2e. Wel weer een hoger bod op 1 van mijn transfers, dus dat gaat de goede kant uit. =D>
Allemaal spelers met rating 20+, maar wel 2 kleine blessures, dus dat is rukkie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hier een 1-0 overwinning. morgen de topper (uit) tegen de nummer 1 (sta zelf gedeeld 2e).
training gaat redelijk, alleen m'n middenvelders hebben er niet echt veel zin in. m'n scouts vinden ook nog niet echt interessante spelers, heb nu als probeerseltje maar een manneke van 12 aangenomen. eens kijken of ik die goed kan trainen.
Reply
Ook hier een 1-0 overwinning waardoor ik mijn 3de plek verstevig.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Weer een overwinning en aansluiting gevonden met de bovenkant als het zo doorgaat kan ik misschien nog een promotieplaats verdienen. Tot nog toe alleen van de nr. 1 verloren en dan de rest voordat ik het tema overnam en de 1e 2 matches.
Reply
het spel kan me nu al niet meer boeien moet ik zeggen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:het spel kan me nu al niet meer boeien moet ik zeggen

Hmm.. ik vind het in ieder geval een enorme verbetering t.o.v. IAG1, dus ik ga er wel mee door.
Reply
Ik snap nog niet de helft dus ik ga nog wel ff door.
Reply
0-3 gewonnen, nog steeds 2e, maar het gat met de nummers 3 en 4 is al 7 punten en dat met de nummers 5, 6 en 7 al 14 en 15 punten, dus promotie is binnen handbereik. =D>

Ik heb een spits van 24 die in 12 wedstrijden 11 keer gescoord heeft, dus die gaat me in de toekomst veel geld opleveren bij eventuele verkoop.
Reply
1-0 gewonnen, maar wel 3 geblesseerde spelers waarvan er 2 16 dagen uit zijn :|
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
jeuh gewonnen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Alweer 3-0 gewonnen, nog steeds 2e, stadion (5000+450) voor 77% gevuld en mijn topspits maakt er weer 2, dus nu heeft ie 13 goals in 14 wedstrijden (nog een oefenpotje gespeeld ondertussen)...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jeuh gewonnen
even een paar daagjes rusten voor de mannen en dan weer trainen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
2-1 verloren waardoor ik zak naar plek 5.. Ook ik geef mijn mannen maar eens een paar dagen rust.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
2-1 gewonnen van de voormalig nummer 1.
Reply
0-3 gewonnen, nog steeds 2e...enz... Xtragaap4de
Reply
nogal Xtragaap4de ja... ik ga er dus ook maar weer mee stoppen
Reply
T00L Wrote:nogal Xtragaap4de ja... ik ga er dus ook maar weer mee stoppen

Ik kijk het 1 seizoen aan en dan zie ik wel hoe het loopt. Tot nu toe gaat het ok, maar als het transfersysteem etc. op dit niveau blijft hangen, dan denk ik dat het bij 1 seizoen blijft.
Reply
1-1 tegen de nummer 3, maar ook de koploper speelt gelijk, dus de verschillen blijven hetzelfde. Een 2e langdurige blessure (25+ dagen) gekregen, dus dat rukt aan alle kanten. Wel is een jonkie automatisch gepromoveerd naar de Senior squad en die probeer ik nu voor 4 jaar vast te leggen tegen een acceptabel salaris.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Matige resultaten in de laatste wedstrijeden, had het nog niet helemaal door. Niet gelet op vermoeidheid.

Iemand nog tips waar ik in den beginnen op moet letten want ik zie mijn banksaldo hard teruglopen.
Reply
Aragorn Wrote:Matige resultaten in de laatste wedstrijeden, had het nog niet helemaal door. Niet gelet op vermoeidheid.

Iemand nog tips waar ik in den beginnen op moet letten want ik zie mijn banksaldo hard teruglopen.

Ehm, doordat ik een speler voor flink wat geld verkocht heb (i.c.m. stijgende toeschouwersaantallen), heb ik mijn investering in de extra tribune (+450) er al bijna weer uit. Het probleem is echter dat je slechts 2 keer per week thuis speelt, 2 keer uit, en er 3 dagen (woensdag, zaterdag en zondag) zonder wedstrijd zijn, maar waar wel voor betaald moet worden.

Op een thuiswedstrijddag maak ik ongeveer 25k winst, maar op andere dagen ongeveer hetzelfde aan verlies, dus dat rekensommetje is makkelijk gemaakt. Aangezien mijn stadion de laatste wedstrijd voor 85% gevuld was overweeg ik mijn ticketprice 1 of 2 credits te verhogen naar 12 of 13. Ik had deze eerst eentje verlaagd, maar aangezien ik vanaf het begin bovenin meedraai willen ze dat vast wel betalen. Dat scheelt me per wedstrijden tussen de 5 en 10 k en zing ik het ietsjes langer uit.
Reply
brr, resultaten zwaar onderdruk geweest door vermoeidheid en blessures bij mijn beste spelers, moet nou weer beter gaan. De centjes gaan wel erg snel op ja, heb een 16 jarige jeugdspeler gescout met een vaardigheid van (47) ?????
Reply
gewonnen en verloren, steviger op plek 2 en door hogere toegangsprijzen (en een bezetting van 92% (5000+ toeschouwers) komt er nu op een wedstrijddag 40K netto binnen, dus dan zing ik het wat langer uit. Morgen een bekerwedstrijd in tweede ronde van de IAG Cup tegen een (op papier) beter team, dus ik ben benieuwd...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vrijdag en vandaag 2-0 gewonnen, sta inmiddels 4de met slechts 4 punten achterstand op de nr. 2
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ondanks wat wisselde resultaten vorige week nu weer op slechts 2 punten achter de nummer 1. Wel een 3e langdurige (20+ dagen) blessure, dus dat dunt de (toch al niet brede) selectie behoorlijk uit. Ik speel dus ook geen reserve-matches, want ik heb geen reserves, slechts wat bankzitters die elke reguliere wedstrijd wel wat minuten meepakken. Ik heb de ticket-price verhoogd naar 15. Eens zien of ik daarmee de week doorkom qua 0-balans.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: