The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
eindelijk weer een mooie winst, maar die spelers van mij zijn wel steed erg vermoeid.
Reply
Aragorn Wrote:eindelijk weer een mooie winst, maar die spelers van mij zijn wel steed erg vermoeid.

Ik zet ze altijd op Rest High, zowel op woensdag als op zaterdag. Dan pakken ze 7 punten op Fatigue terug en als je per linie telkens 1 speler kunt rouleren trekken ze dat net. Dan hou je ze qua vermoeidheid mooi onder de 10.

Alweer met 3-0 gewonnen, nog steeds 2e, stadion nagenoeg uitverkocht (99% = 5418) bij een kaartjesprijs van 15, dus die heb ik weer 2 omhoog gegooid voor de volgende thuiswedstrijd. Inclusief tv-rights, merchandise, policing services (stadion-bewaking?) en bonuses had ik vandag 50K netto winst, dus dat is een mooi saldo.
Reply
Weer met 2-0 gewonnen waardoor ik stijg naar plek 3, zelfs de nr. 1 komt weer in zicht, nog 'maar' 5 punten achterstand. Het switchen van 442 naar 532 lijkt goed uit te pakken.

Ik laat mijn spelers op woensdag en in het weekend ook steeds rusten, ik lig toch al uit de beker..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hmm, mijn cashsaldo is 0 momenteel. Ik zag hier laatst iemand neerzetten dat hij per thuiswedstrijd maar 25k ontving, hoe kan dat ik zit momenteel op bijna 70K.
Reply
Aragorn Wrote:Hmm, mijn cashsaldo is 0 momenteel. Ik zag hier laatst iemand neerzetten dat hij per thuiswedstrijd maar 25k ontving, hoe kan dat ik zit momenteel op bijna 70K.

Ehm, hoeveel credits vraag jij per kaartje?

Ik heb deze voor de thuiswedstrijd tegen de nummer 2 op 18 gezet. Eens zien wat dat oplevert...
Reply
Weer met 2-0 gewonnen, aangezien de nrs. 1 en 2 verloren sta ik resp. nog maar 2 en 1 punt(en) achter.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
ik geloof dat ik op 14 zit, had bij de match van vandaag 5400 toeschouwers, gaat lekker zo, nou nog een winstreak.
Reply
thuis met 1-2 verloren van de koploper, waardoor het gat nu 5 punten is. Wel de toko uitverkocht met een prijs van 18 credits per kaartje, waardoor ik 70K winst heb gemaakt. Als ik dat 2 keer per week red, dan blijft mijn saldo desondanks nog steeds dalen. Zeker als er zo nu en dan blessures optreden, contracten verlengd moeten worden, nieuwe coaches aangesteld moeten worden of bonussen uitgekeerd. Icon_evil
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zag dat ik donderdag ook uitverkocht was en heb de tickets naar 16 gezet. Ik had nu een netto resultaat van 74K.

2-0 overwinning trouwens zit vast in de middenmoot.
Reply
Een 4-1 overwinning brengt mij naar de 2de plek, slechts 1 puntje achterstand op de nr. 1

De laatste 2 thuiswedstrijden was mijn stadion uitverkocht maar ik heb niet genoeg geld voor een uitbreiding... Mijn ticketprices moeten misschien maar eens omhoog.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
zo 5-1 winst maar liefst gaat lekker deze week.
Reply
Nog steeds 2e door 4 overwinningen deze week. 5 pnt achter op de nummer 1 en 8 voor op de nummer 3, dus de 2e plaats zal mijn deel worden.
Wel nagenoeg blut door alle torenhoge eisen van middelmatige spelers die hun contract willen verlengen. Dat vind ik echt vrij absurd aan dit spel. De tactiek was misschien geweest om meteen in het begin alle spelers voor 4 jaar vast te leggen, maar dat ze nu dubbele tot driedubbele salarissen, tienduizenden credits tekengeld en jaarlijkse salarisstijgingen van 10% vragen vind ik vrij absurd aan dit spel. Als ik nou een enorme jeugdselectie had met jonkies die ik kon promoten, maar daar heb ik slechts 2 spelers... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
bekend probleem, heb in het begin mij n stadion vergroot met resultaat want ik zit nu op zo'n 80K per match. Maar mijn liquiditeit is dramatisch. Heb truwens verloren van de nummer 1 terwijl ik beter was. :cry:
Reply
Aragorn Wrote:bekend probleem, heb in het begin mij n stadion vergroot met resultaat want ik zit nu op zo'n 80K per match. Maar mijn liquiditeit is dramatisch. Heb truwens verloren van de nummer 1 terwijl ik beter was. :cry:

Ik heb nu 4 geblesseerden, waarvan 3 verdedigers. Gelukkig had ik de laatste verzekerd voor blessure-kosten (10K), maar niet voor zijn wages, dus dat kost me 118!!!!!!!!!!! dagen salaris. :roll:

Net een lullo (ook verdediger) laten gaan omdat hij 0,0 verbeterd was over het seizoen en het desondanks presteerde om een heleboel geld te vragen voor onbewezen diensten.

Wel weer met 2-1 gewonnen en 10 punten voor op de nummer 3. Als het spel zo makkelijk blijft, maar desondanks het aantrekken en behouden van spelers zo lastig, dan is de lol er gauw vanaf. Ik hoop dat ik voor mijn bijna zekere 2e plaats een mooie sloot geld krijg, want anders ben ik in no-time echt failliet.
Reply
Dit spel begint idd wat makkelijk te worden, ik ben nu al 12 wedstrijden op rij ongeslagen (11 gewonnen, 1 gelijk spel), sta 1e met toch pas 1 punt voorsprong op de nr.2 en 7 op de nr.3.

Ondanks een langdurige blessure van 1 van mijn beste aanvallers blijf ik gewoon winnen, in een 5-3-2 opstelling. Qua financiën zit ik nog wel veilig, heb mijn stadion nog niet uitgebreid dus heb ik nog zo'n 500k te besteden.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hier ook weer winst, maar stat stijf op de 8e plek.
Reply
Doen hier nog andere forummers aan mee? Ik ben 2e geworden, dus promotie. Een zak geld gekregen, dus (voorlopig) weer uit de financiële zorgen en ben bezig staff te verbeteren en ook de selectie weer wat uit te breiden. Ik heb inmiddels een paar spelers met rating 40 en een heleboel van ongeveer 35, dus dat gaat ook aardig...
Reply
1e wedstridj gewonnen van dit seizoen. Hoge ratings hoor, heb wel 2 spelers met hoge ratingsin mijn youth academy zitten. Is wel jammer dat die Transfermarkt niet echt werkt.

Hoe krijg je ze op die hoge ratings de hoogste van mijn basis zit op 25 ongeveer.
Reply
Ook ik ben 2de geworden en dus gepromoveerd, ik denk dat ik nu mijn stadion maar eens ga uitbreiden..

Eerste potje van het nieuwe seizoen gelijkgespeeld, ik zal de komende dagen mijn selectie eens goed uitmesten en wat 'dead wood' verkopen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
als er wat te verkopen valt, meerdere pogingen mislukt.
Reply
Aangemeld en team in divisie 1 gekregen. 1e pot 1-0 gewonnen, maar nog geen idee hoe het werkt. Veel verschillen met IAG1? Die heb ik wel een tijdje gespeeld. Waar zitten jullie in?
Reply
Voyou Wrote:Ook ik heb me maar eens aangemeld, eens kijken of het wat is:

username: Voyou
Teamnaam: Olympique Voyou
League: Anubis
Division: Div. 3

Inmiddels zit ik Division 2.

Verder spelen alleen GZ en Aragorn dit spel nog volgens mij..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ah ok. Naja ik kijk het gewoon ff aan, voorlopig nog ongeslagen. :p
Reply
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:Ook ik heb me maar eens aangemeld, eens kijken of het wat is:

username: Voyou
Teamnaam: Olympique Voyou
League: Anubis
Division: Div. 3

Inmiddels zit ik Division 2.

Verder spelen alleen GZ en Aragorn dit spel nog volgens mij..

Manager: GerbenZ
Teamnaam: Cc Zonderbanden
League: Copper
Division: Division 6
Ground/Stadium: De Groene Weide
Reply
Manager : Mixoxa
Team : Mix Magic Soccer team.
Division 7 : voorlopig eerste in het nieuwe seizoen.


Tip, kijk goed naar je contracten.
Reply
Speelt iemand dit nog??

Ik sta inmiddels 1e, transfers willen nog niet echt lukken en mijn banksaldo blijft maar dalen, kortom: niets veranderd... Xtragaap4de Xtragaap4de
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik speel nog wel ben nu opeens steeds aan het verliezen, moet echt nog op ganag komen dit spel.
Reply
Iemand nog actief? Ik sta 4e, met uitzicht op de 3e plaats, heb 5 spelers met rating 40 of hoger en nog 7 van 30 of hoger. Het stagneert wel een beetje met de ontwikkeling van de meesten, hoewel ik wel betere trainers heb aangetrokken. Het spel is nog steeds redelijk willekeurig en het gaat natuurlijk pakweg 486 seizoen duren voordat ik ook maar 1 cent ECHTE winst ga maken. Nutteloze spelers kan je niet verkopen dus moet je lang wachten voordat ze voor niks de deur uit lopen. En het uitbreiden van de tribunes is alleen voorbehouden aan de top-10 van het spel, aangezien die luttele miljoenen ontvangen hebben met de winst in de 2 cups. Sad
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ben inmiddels verkast naar een div. 5 team, Red Giraffe.
Reply
Iemand nog in dit spel? Ik sta 3e met 1 punt voor op de nummer 4 en moet tegen hem in de allerlaatste wedstrijd. Heb inmiddels een aantal 50-plussers en een handvol 40-plussers. Een jonge HPL voor 5 jaar vastgelegd en er komt ook een jonge kiepert bij deze week.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: