The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC - Ajax
Quote:Leonardo twijfelgeval door weer opspelende knie
17/01/2008 17:37

Leonardo heeft zijn rentree in het eerste elftal van Ajax niet helemaal goed verteerd. De Braziliaanse vleugelspits kampt opnieuw met knieklachten en is een twijfelgeval voor het uitduel van zondag met NEC.

De 24-jarige linkspoot kreeg afgelopen zondag tegen AZ (6-1 zege) twintig minuten speeltijd. Leonardo vierde zijn terugkeer met een kopdoelpunt, waarmee hij de stand naar 5-1 tilde. Maar na de wedstrijd bleek zijn knie toch dik geworden.

Leonardo is niet de enige die Ajax-coach Adrie Koster mogelijk moet missen. John Heitinga (schorsing), Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen (beiden nog niet wedstrijdfit) zijn er sowieso niet bij in Nijmegen. Jurgen Colin kampt met lichte knieklachten maar is wellicht wel van de partij.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
goede deal wat betreft Maduro...nu alleen helemaal niemand meer voor achterin tegen nec...Blind zn debuut?
Reply
Je hebt ook niemand nodig achterin tegen NEC.. Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry, NEC gaat stunten!
Reply
Ekslem Wrote:Harry, NEC gaat stuntelen!

Vertel eens wat nieuws.. doen ze het hele jaar al
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Met Bobson en Drost moet het gaan lukken de komende maanden Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
harry_bierdop Wrote:Je hebt ook niemand nodig achterin tegen NEC.. Undecided

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:Je hebt ook niemand nodig achterin tegen NEC.. Undecided

Undecided
Reply
Ik word hier zooooooooo triest van. Grote bek dat er koppen gaan rollen maar Been zet morgen gewoon weer hetzelfde teringzooitje het veld in. Alleen Sibum speelt voor Worm en Bobson voor Janssen ÉN meneer Lens staat er weer gewoon in.

BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN WAKKKER WORDEN, ik word hier echt kotsmisselijk van.. alleen als ik het lees al ](*,) ](*,) ](*,)

Na Zwolle is nog iets voorgevallen. Waar vrijwel de hele selectie naar buiten kwam lopen met een gezicht tot op de knieëen kwam meneer Lens vrolijk lachend en bellend naar buiten lopen. Dit werd, op zijn zachtst gezegd, niet heel erg gewaardeerd door de supporters die er nog stonden.

Daarnaast ook echt weer iets voor NEC hoor, er gebeurd 1 klein incidentje. Een paar supporters komen tot de kleedkamer omdat NEC vergeet een paar hekken en een zijingang op slot te doen, overal roept het bestuur en de technische staf om het hardst dat die supporters volkomen gelijk hebben zo bezorgd te zijn maar als reactie daarop zetten ze wel de wedstrijd tegen Ajax en AZ (over een maand pas) van 14.30 naar 12.30 Confused, is de wedstrijd tegen Utrecht van zaterdag naar zondags gezet én is de uitwedstrijd naar Heracles ineens een buscombi Undecided Undecided Undecided .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Jullie hebben 'pech' dat Ajax midweeks verloren heeft, dan verwacht ik nu wel winst namelijk. Als er na AZ niks tussen had gezeten, had ik weer een ouwerwetse zaadpot verwacht, zoals elke keer nadat ze eens een 'vrij lastige' pot winnen.

Manco van de afgelopen jaren, lastige wedstrijden winnen en dan die 'simpele' pot de week erop genadeloos op je kloten krijgen, vooral elke keer op inzet.

We zien morgen wel, helaas zit ik voor de buis aangezien NEC binnen no time uitverkocht was, voor de 4e keer dit seizoen naast de pot gepiest bij de TB, voor niks met kater en al zo vroeg opgestaan... 8-[
Reply
Vanavond eerst naar Mindcotroller in de Hemkade, duurt tot 7 uur... dan nog met busje naar huis duurt ook wel minstens 2 uur, kank meteen door naar NEC :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:én is de uitwedstrijd naar Heracles ineens een buscombi Undecided Undecided Undecided .

Mochten jullie eerst op vrij vervoer? Wij moeten altijd al met de buscombi naar Nijmegen, grote onzin natuurlijk.
Vanavond trouwens naar het lelijkste stadion van Gelderland :wink:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Vanavond trouwens naar het lelijkste stadion van Gelderland :wink:

Alvast niet treuren over het verlies en maak er met zijn allen een gezellige dag van. Beetje zingen enzo...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
harry_bierdop Wrote:én is de uitwedstrijd naar Heracles ineens een buscombi Undecided Undecided Undecided .

Mochten jullie eerst op vrij vervoer? Wij moeten altijd al met de buscombi naar Nijmegen, grote onzin natuurlijk.
Vanavond trouwens naar het lelijkste stadion van Gelderland :wink:

Was nog niks over besloten denk ik had wrs toch wel weer op een buscombi uitgedraaid. Anders misschien een autocombi..

edit: En met pien in het hert zeg ik vanavond: hup Vites druk een punt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
rellen bij nec oleee oleee
Reply
Ogararu-Colin-Vertonghen-Emanuelsson.. fraaie achterhoede. Ik verwacht in ieder geval een pot met veel goals. :8:
Reply
nu live op sopcast (Tele2) goed beeld dit keer!

dat veld is embarmelijk slecht zeg!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
1e kans gelijk raak 1-0 lens
Reply
Lens :lol: ......... Wat een geweldige speler moet dat zijn Harry :8:
Reply
Ekslem Wrote:Lens :lol: ......... Wat een geweldige speler moet dat zijn Harry :8:

:lol: ik heb hem er even bij gezocht.

harry bierdop Wrote:En dat die Lens ook alsjeblieft een keer optyft naar Veendam ofzo... wat een luie tyfushond..man man man.
Reply
Overigens een assist van die kut back Drost :lol:

Zoek je die ook ff op waf?
Reply
Wel verdiend overigens, NEC is 'beter', niet dat dat mogelijk is op dit knollenveld, maar ze tonen meer inzet, strijdlust.
Ajax speelt weer eens alsof ze gister de CL gewonnen hebben, op Davids en Gabri na, die wel de beuk erin gooien.

Als ze niet anders uit de kleedkamer komen, wordt dit 'gewoon' een nederlaag....
Reply
Fabian Wrote:Wel verdiend overigens, NEC is 'beter', niet dat dat mogelijk is op dit knollenveld, maar ze tonen meer inzet, strijdlust.
Ajax speelt weer eens alsof ze gister de CL gewonnen hebben, op Davids en Gabri na, die wel de beuk erin gooien.

Als ze niet anders uit de kleedkamer komen, wordt dit 'gewoon' een nederlaag....

ze komen niet bepaald anders de kleedkamer uit..... Icon_evil

tis wachten op de 2-0
Reply
Ongelooflijk !

Wel iets anders, 2 wissels en inmiddels de derde... :wink:
Reply
bobson 110 % kans... als ze nu nog punten verspelen ligt het aan hem
Reply
Die kans voor NEC en vervolgens die goal van Ajax gezien? Wat een geluk! :razz:
Reply
VVV bedankt ! ](*,)
Reply
Pfff, te triest voor woorden weer. Het is maar goed dat we Steek en Huntelaar hebben en NEC weinig kwaliteit anders hadden we hier (verdiend) verloren.
Gelukkig blameren Feyenoord en PSV ook, maar juist dan moet je de punten pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap dat NEC-publiek ook niet trouwens. Zo;n slechte reeks, sta je de hele tijd 1-0 voor tegen Ajax en ik heb ze geen moment gehoord :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik snap dat NEC-publiek ook niet trouwens. Zo;n slechte reeks, sta je de hele tijd 1-0 voor tegen Ajax en ik heb ze geen moment gehoord :roll:

Zij zaten er bij het einde van de wedstrijd tenminste nog ondanks al die verprustste 100% kansen. :wink:
Reply

Forum Jump: