The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM op CT?
#1
Hey jongens
ik zie dat jullie inmiddels een soort tennismanager hebben opgestart met behulp van excel files. Nou heb ik de komende week aardig wat vrije tijd en dacht ik dat t misschien handig is als ik de MV-Game van vorig jaar probeer om te bouwen zodat jullie er gebruik van kunnen maken. Persoonlijk vind ik dat gekloot met excel files vaak niks namelijk.

Wat moet er gebeuren:
Ik zal wat code moeten herschrijven en omgooien al denk ik dat het meeste wel te gebruiken is.
Er zal iemand of een paar iemanden moeten komen die de 'organisatie' op zich neemt. Op zich is dit niet zoveel meer werk dan nu met de excel sheets. Wat moet diegene dan doen:
- elke week de nieuwe waardes invoeren van de spelers. Volgens mij gebruiken jullie de waardes van de week ervoor toch? dus dan kan dat gedurende de hele week ongeveer (behalve wanneer de database open is)
- elke zondag of maandagochtend de lotingen invoeren
- even aanklikken wie er door is naar de volgende ronde (dit gaat heel simpel door middel van vinkjes bij de juiste spelers zetten)
- Database openen (sluiten zal ik proberen automatisch te laten gebeuren door middel van een scriptje)

Ik ben van plan om de punten aan de spelers automatisch te laten toekennen maar mocht dit niet lukken kan t dus zijn dat er op zondag ook even de punten ingevoerd moeten worden per speler.

Mijn vraag is dus: hebben jullie hier interesse in? Er zal best wel wat tijd voor me in gaan zitten namelijk. Ik vind dat niet erg om te doen maar dan moeten jullie het wel echt willen en de voordelen er van inzien.
Uiteraard geen probleem als jullie zeggen dat het zo ook wel goed gaat.
Reply
#2
Klinkt goed Mac, wat mij betreft voegt het zeker wat toe. Het wordt op die manier allemaal wat meer officieel en dat werkt denk ik motiverend. Organisatie permanent op me nemen wordt lastig qua tijd, maar een paar keer een week (zoals we afgesproken hadden voor FTM) kan wel (maar dan moet iedereen leren hoe alles werkt, das mss ook niet handig).

Ik vind het overig wel netje om Eli even te vragen of hij hier bezwaren tegen heeft, zijn MV game wordt omgebouwd naar TM en dat ligt mss gevoelig. :wink:
Reply
#3
Uitstekend idee. Persoonlijk heb ik zelf minder tijd vanaf februari. Stage + colleges etc etc nemen mijn hele week in beslag, maar ik stem voor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
eli heeft in de topics al aangegeven dat het hiervoor best gebruikt kan worden dus denk niet dat dat een probleem is (if otherwise kun je altijd zeggen eli!) en die code heb ik natuurlijk ook zelf geschreven Smile

Ik denk trouwens dat het het best is als idd 2 man de organisatie dan op zich nemen. De taken kunnen dan makkelijk verdeeld worden. Iemand die 1x per week de nieuwe waardes invoert, iemand die zondags tijd heeft en dan de lotingen invoert etc. Dan hoeft t niet zo heel veel tijd te kosten denk ik.
Reply
#5
Lijkt me fantastisch Mac! Ik durfde het al bijna niet van je te vragen, want je doet dat werk echt pro bono. Doe het ook echt alleen als je tijd hebt.

En als het aan mij ligt, doet elke week iemand anders de organisatie en dat lijkt me ook niet zo'n probleem als jij de procedure gewoon duidelijk hier op het forum zet. Zo kan iedereen dat naslaan als ze aan de organisatie moeten beginnen.

Kool, maak jij nog even een schema trouwens? Ik kan het komende toernooi niet, de week erna wil ik wel meteen, hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
wat voor schema ad?
Reply
#7
Van wie wanneer de organisatie verricht. Hoeft niet voor het hele jaar al vast te staan, maar gewoon voor een paar weken lijkt me handig, want dan weet je nu al of mensen kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
doe ik...over de mail of hier op forum?
Reply
#9
Ok dan ga ik er vanmiddag mee aan de slag. Nog even paar regels vaststellen:
- onbeperkt aantal spelers?
- budget = vast, verschilt dat per week of TM style elke week 12500 ofzo?
- spelerswaardes van de week ervoor (als ze up to date moeten zijn zal iemand die maandagochtend verplicht in moeten voeren)
- top100 of top150?
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Lijkt me fantastisch Mac! Ik durfde het al bijna niet van je te vragen, want je doet dat werk echt pro bono. Doe het ook echt alleen als je tijd hebt.

ow ja nog even iets ophelderen. MV heeft me gewoon betaald om het te maken vorig jaar (ook om nogmaals even aan te geven hoeveel hij ervoor over had).

Zoals gezegd komende week dus aardig wat tijd, daarna zal de tijd weer een stuk minder zijn dus aub zo snel mogelijk dingen aangeven die jullie veranderd willen zien dan kan ik rustig de tijd nemen om het in te plannen.
Reply
#11
Mac Wrote:Ok dan ga ik er vanmiddag mee aan de slag. Nog even paar regels vaststellen:
- onbeperkt aantal spelers? JA
- budget = vast, verschilt dat per week of TM style elke week 12500 ofzo? VAST, 12.5K
- spelerswaardes van de week ervoor (als ze up to date moeten zijn zal iemand die maandagochtend verplicht in moeten voeren) JA
- top100 of top150? 150
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
kooltje Wrote:doe ik...over de mail of hier op forum?
Zet het maar gewoon in het FTM-topic. Misschien eerst even peilen wie er over twee weken kan. Ik wil het de week erna wel doen namelijk. Dan heb je al even speling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mac Wrote:
Ad Wim Wrote:Lijkt me fantastisch Mac! Ik durfde het al bijna niet van je te vragen, want je doet dat werk echt pro bono. Doe het ook echt alleen als je tijd hebt.

ow ja nog even iets ophelderen. MV heeft me gewoon betaald om het te maken vorig jaar (ook om nogmaals even aan te geven hoeveel hij ervoor over had).

Zoals gezegd komende week dus aardig wat tijd, daarna zal de tijd weer een stuk minder zijn dus aub zo snel mogelijk dingen aangeven die jullie veranderd willen zien dan kan ik rustig de tijd nemen om het in te plannen.

We kunnen natuurlijk ook een deel van het prijzengeld aan Mac geven om dit te doen. Dan rijst wel de vraag of we het ervoor over hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
nee nee dat wil ik niet! Als mensen willen bijdragen kunnen ze over een week of 2 forum supporter worden, dan moet de host weer betaald worden.

Ik doe dit gewoon omdat ik t leuk vind en omdat ik het zonde vind dat er geen tennismanager meer is nu zowel MV als TM gestopt zijn. Ik doe dan al wel een tijd geen managergames meer maar ik weet hoe leuk het was en dat jullie er zoveel moeite voor doen bewijst dat ook wel.
Reply
#15
Mac, schitterend initatief! Zo'n site zou het spel inderdaad ook meer glans geven. Denk dat iedereen hier wel mee in stemt..
Reply
#16
Hier het gevraagde schema....
zal het mailen naar de mensen die niet op het forum te vinden zijn.


Attached Files
.xls   tmschema.xls (Size: 14.5 KB / Downloads: 19)
Reply
#17
Mac Wrote:
Ad Wim Wrote:Lijkt me fantastisch Mac! Ik durfde het al bijna niet van je te vragen, want je doet dat werk echt pro bono. Doe het ook echt alleen als je tijd hebt.

ow ja nog even iets ophelderen. MV heeft me gewoon betaald om het te maken vorig jaar (ook om nogmaals even aan te geven hoeveel hij ervoor over had).
Hehe, dat was ik zelf alweer vergeten Big Grin
Reply
#18
Aangezien ik net hoor dat ik volgende toernooiweek voor mijn rekening mag nemen. Gaat het op die termijn al lukken Mac?
Als hetgeen wat er moet gebeuren ongeveer hetzelfde is als voor de MV-Game, dan heb ik al wat voorkennis. :wink:
Reply
#19
heb het schema maar even gemaild.
heb jou ook genomen vanwege de voorkennis Wink
Reply
#20
ik hoop t omyaca, is beetje afwachten hoe voorspoedig het allemaal gaat. Ik verwacht het echter wel. Zal in de loop van de week een nieuw forumdeel aanmaken met daarin een uitleg hoe en wat.
Reply
#21
Heb het schema ontvangen!
Had overigens niet begrepen dat het de bedoeling was dat iedereen zich ermee zou moeten bemoeien. Dacht dat we met een stuk of 5 zouden afwisselen. Ben best bereid om om de 5 weken een weekje voor mijn rekening te nemen, zodat de mensen met minder tijd/motivatie of die om andere redenen weinig vertrouwen hebben dat het bij hen in goede handen is kunnen worden ontlast. Bovendien dat niet iedereen zich dan hoeft te verdiepen in wat er allemaal moet gebeuren.
Reply
#22
Dat vind ik op zich ook prima, maar het is natuurlijk wel zo eerlijk als iedereen het doet. Als iedereen het een keer doet, hoeft een ieder het maar 2x in een jaar te doen, dat lijkt me toch niet zo'n probleem als je het ook nog van tevoren kunt plannen?
Eventueel kunnen we bij lastminute uitvallen van iemand het alsnog opvangen met de meest fanatieke jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ja, het is misschien wel eerlijker, maar ik wil gewoon te aller tijden voorkomen dat we op het laatste moment problemen krijgen doordat iemand niet weet wat ie moet doen of het gewoonweg vergeet. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die ook regelmatig zonder opgaaf van reden een poll missen... Ook is het zo dat je wel op zondag of maandag tijd vrij moet hebben om de loting (en nieuwe waarden) in te voeren, en is het ook wel leuk als er regelmatig updates zijn. We kunnen beter het de mensen laten doen waarvan we (bijna) zeker weten dat het goed gaat.

Maar laten we het dan zo doen, dat alle deelnemers aangeven als ze het niet zien zitten, om problemen te voorkomen? Dan kunnen we hen uit het schema schrappen.

Ik zeg dit ook mede omdat Aadje vantevoren heeft aangegeven dat hij wel eens in de problemen zou kunnen komen mocht hij moeten updaten, en ik toen heb gezegd dat dat geen probleem was, omdat ik dacht dat we met een aantal mensen zouden gaan afwisselen. Maar mochten we het zo houden, dan neem ik gewoon zijn weken over, zoals beloofd.:wink:
Reply
#24
Kan iemand me een link geven naar de puntenverdeling per categorie toernooi? Kan het zo snel niet vinden op atptour.com
Reply
#25
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stevegtennis.com/racepoints.txt">http://stevegtennis.com/racepoints.txt</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
omyaca Wrote:Ja, het is misschien wel eerlijker, maar ik wil gewoon te aller tijden voorkomen dat we op het laatste moment problemen krijgen doordat iemand niet weet wat ie moet doen of het gewoonweg vergeet. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die ook regelmatig zonder opgaaf van reden een poll missen... Ook is het zo dat je wel op zondag of maandag tijd vrij moet hebben om de loting (en nieuwe waarden) in te voeren, en is het ook wel leuk als er regelmatig updates zijn. We kunnen beter het de mensen laten doen waarvan we (bijna) zeker weten dat het goed gaat.

Ben ik het helemaal mee eens. Ik zag dat ik Indian Wells moet doen, in die week ben ik gewoon thuis volgens mij, dus dan zal ik de scores verzorgen. En als iemand een keer wat wil laten overnemen en ik ben beschikbaar, dan is daar ook wel iets te regelen.
Reply
#27
Ik wil het ook wel een week doen, maar ik zit altijd krap doordeweeks en kan dus niet beloven dat alles op tijd is bijgewerkt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Uiteraard ben ik ook bereid mijn steentje bij te dragen.

Stille en ik hebben trouwens geruild, aangezien Stille in zijn week niet in Nederland is Smile
Reply
#29
In mijn week (5 mei) ben ik op vakantie, die wil ik graag ruilen (niet voor 28 april of de eerstkomende weken).
Reply
#30
Ruilen?

Hoewel ik nog niet zo ver vooruit kan kijken, denk ik dat die week me beter uitkomt dan 'mijn' week.
Reply


Forum Jump: