The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




continuïteit
#1
Dat is wel redelijk bij ons, maar ik hou er nog wel eens van om een ideetje er tegen aan te gooien.....

Is het een idee dat elk seizoen , 1 van de A-spelers opnieuw begint?
Ikzelf zou graag willen( veel fouten gemaakt in het begin......sssstttt Muk. :wink: ), maar zit met het beheer van FC CT.
Ik lees wel wat de rest er van vind.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
haha ik zat er toevallig vandeweek ook aan te denken, maar toen ging boersma het al uitvoeren. Ik denk echter dat t veel slimmer is om met zn allen dan opnieuw te beginnen. Anders krijg je steeds maar een half elftal dat vol getraind heeft en staan er ook steeds een paar jonkies in.
Reply
#3
hier nog 1 met dezelfde gedachte
Reply
#4
Mac Wrote:haha ik zat er toevallig vandeweek ook aan te denken, maar toen ging boersma het al uitvoeren. Ik denk echter dat t veel slimmer is om met zn allen dan opnieuw te beginnen. Anders krijg je steeds maar een half elftal dat vol getraind heeft en staan er ook steeds een paar jonkies in.

Dan heb je dus het probleem dat over een seizoen of 15 het hele team weg is. Als je elk seizoen 1 man doet, kan je tot in de lengte der dagen door gaan, zonder echt veel kwaliteit in te leveren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Als jullie nou gewoon naar Acda en Bostoen hadden geluisterd destijds..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
de meesten zitten gewoon netjes boven de 70% hoor bij footsteps, denk dat we daar niet zoveel verloren hebben, die 3/4% die sommigen minder effectief hebben getraind maken echt t verschil niet. Gaat me meer om de 10 op dribbling bijvoorbeeld die vrij nutteloos blijkt te zijn. Of om t feit dat we niet allemaal tegelijk begonnen zijn waardoor we er niet t maximale uit hebben kunnen halen.

@adder: ja true maar dan garandeer ik je dat we eeuwig in de B blijven en nooit meer in de eredivisie zullen belanden omdat we constant kwaliteit inleveren. Als we aan het begin van een seizoen opnieuw beginnen met zn allen kun je zo ongelofelijk effectief trainen, op de juiste skills met de juiste teamtraining etc. Dan weet ik zeker dat we enkele seizoenen bovenaan zullen staan. Het probleem gaan alleen de eerste 2/3 seizoenen ofzo zijn waarbij we onderin moeten beginnen en niet heel veel zullen winnen waarschijnlijk.
Reply
#7
gewoon in de laagste divisie beginnen, zodat we een lekkere premie krijgen als we kampioen worden Wink
Reply
#8
T00L Wrote:gewoon in de laagste divisie beginnen, zodat we een lekkere premie krijgen als we kampioen worden Wink

Ik vind het wel het overwegen waard. Denk namelijk dat we nu toch achter de feiten aan blijven wandelen. Wel moet (bijna) iedereen akkoord gaan om opnieuw te beginnen
Dan niet nu meteen doen, maar aan het begin van het volgend seizoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
LIjkt me wel een goed idee. We weten in ieder geval hoe we het nu spelen moeten. En ik wil eigenlijk dan ook een andere positie innemen op het middenveld of in de voorhoede.
Insane life.
Reply
#10
Mac Wrote:haha ik zat er toevallig vandeweek ook aan te denken, maar toen ging boersma het al uitvoeren. Ik denk echter dat t veel slimmer is om met zn allen dan opnieuw te beginnen. Anders krijg je steeds maar een half elftal dat vol getraind heeft en staan er ook steeds een paar jonkies in.

Die gedachte had ik ook, maar dan na volgend seizoen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Mukkus Wrote:Als jullie nou gewoon naar Acda en Bostoen hadden geluisterd destijds..... :wink:

Iedereen wil uiteindelijk graag een keer in het NL-elftal spelen en die mogelijkheid is er niet als je net te laat met het spel bent begonnen (waardoor je een onoverbrugbare achterstand hebt) of wanneer je 2 of 3 weken niet (of minder) actief bent geweest (mijn geval). Ik denk dat het een veel voorkomend iets zal zijn dat mensen opnieuw te beginnen. Maar wanneer is de beste tijd om dat te doen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Als jullie nou gewoon naar Acda en Bostoen hadden geluisterd destijds..... :wink:

Iedereen wil uiteindelijk graag een keer in het NL-elftal spelen en die mogelijkheid is er niet als je net te laat met het spel bent begonnen (waardoor je een onoverbrugbare achterstand hebt) of wanneer je 2 of 3 weken niet (of minder) actief bent geweest (mijn geval). Ik denk dat het een veel voorkomend iets zal zijn dat mensen opnieuw te beginnen. Maar wanneer is de beste tijd om dat te doen?

Mag ik je erop wijzen dat Acda afgelopen vrijdag pas 21 is geworden en dus 4 weken later is begonnen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Daar hoef je me niet op te wijzen want dat heb je genoeg laten weten :wink: . Maar ook jij maakt waarschijnlijk over 1 of 2 jaar niet meer deel uit van een nationaal team, aangezien je te laat bent begonnen met het spel en dat met geen mogelijkheid meer in kan halen. Je zit niet voor niets in het B-team van Nederland (U21).

Er is gewoon te weinig mogelijk om je te kunnen onderscheiden. In de tijd dat je het spel speelt ben je hoogstens 5-10 skillpunten meer gestegen dan een ander. Het hangt er dus meer vanaf wanneer je met het spel bent begonnen. Maak je 1 foutje (tijdje minder actief, verkeerde skill trainen oid) dan heb je meteen geen kans meer. Vandaar dat ik denk dat veel mensen opnieuw gaan beginnen op een gegeven moment. Vraag is dus meer wanneer het het beste is om dat te doen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Moet zeggen dat ik het zelf ook wel het overwegen waard vind om evt. opnieuw te beginnen, mits er een goed plan op tafel komt. Dan niet alleen met de training.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:Daar hoef je me niet op te wijzen want dat heb je genoeg laten weten :wink: . Maar ook jij maakt waarschijnlijk over 1 of 2 jaar niet meer deel uit van een nationaal team, aangezien je te laat bent begonnen met het spel en dat met geen mogelijkheid meer in kan halen. Je zit niet voor niets in het B-team van Nederland (U21).

Undecided Je volgt duidelijk het NT niet. Spelers rouleren binnen het NT en U21, om zo tot de beste opstelling te komen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#16
Legion Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Daar hoef je me niet op te wijzen want dat heb je genoeg laten weten :wink: . Maar ook jij maakt waarschijnlijk over 1 of 2 jaar niet meer deel uit van een nationaal team, aangezien je te laat bent begonnen met het spel en dat met geen mogelijkheid meer in kan halen. Je zit niet voor niets in het B-team van Nederland (U21).

Undecided Je volgt duidelijk het NT niet. Spelers rouleren binnen het NT en U21, om zo tot de beste opstelling te komen.

Dat volg ik inderdaad niet met de hoogste aandacht, maar aangezien het zo werkt in een aantal andere landen dacht ik dat dat hier ook het geval was. Ik vraag me trouwens af hoe ik dat in hemelsnaam had kunnen weten, want het schijnt erg grappig te zijn dat ik dat niet weet. Maar dat doet verder niets af aan mijn opmerking (dat je spelers die eerder begonnen zijn nauwelijks meer in kan halen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: