The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
#1
Ik maak toch alvast een topic aan, omdat ik toch zeker opnieuw begin.
Wat wil en doe ik?

Ik wil optimaal gaan trainen tot je 21e.
Loon zal goed zijn.( snel omhoog met je PT)
Competitie daarbij is bijzaak.
Wel friendlies, met echte keep en bot/reserve? spelers
343 spelen.
Gold aanschaffen om het team te leiden.
Een tt instellen in het begin die voor iedereen te trainen is( keep daargelaten)

Wat vraag ik van jou(jullie)?

geen gezeik( discussie is prima).
geen dingetjes kopen, alles naar de PT.
1 (of meerdere) Silver aanschaffen om assistent te worden. Ten 1e om in de toekomst te overleggen over tactiek en shit. Ten 2e , als ik met vakantie ben, kan het team gewoon doorgaan.
Het 1e seizoen de tt volgen. Daarna in overleg met de coach(es) kijken wat we gaan doen.



343 dus:

3DC's
4 mids op lijn
FL,FC,FR


Wat iemand nodig heeft, kan ik( of kunnen we) later op terug komen.

Nu nog de poppetjes invullen.
Ik word geen keep, de rest intereseert mij niet. Dus ik wacht wel af wat jullie willen( als jullie opnieuw willen beginnen natuurlijk)

copy/paste het rijtje hieronder en vul dan je naam in:


GK farmermother, Box
DC( links)lib, dspenkel
DC (midden)boca, Franny
DC (rechts)Antidote, Methos
ML Ronnie D, Kevinsky
MC (links)kooltje, silverkahn
MC (rechts)dre, Ara
MR Voyou, Visio
FL GZ, EB
FC Mac ,Adder ,Depor
FR DJrouch, Royalty



, Devlin,para, gitter, bumme gaan door met oude speler.



Tool, Jansoe stopt.

training:

keepers: zoek het uit....

snelheid: iedereen( minimaal 15, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

conditie: iedereen ( minimaal 10, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

pos.spel: iedereen ( minimaal 10, mid 15)

inzicht: iedereen ( minimaal 10,middenveld minimaal 15, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

koppen: iedereen? ( ff afwachten of koppen hoog balaanname is/wordt); minimaal 10,de rest later door weer in de tt te doen of door pt.

techniek: iedereen 15, aanval 20)

tackle: verdediging en middenveld( ook ML en MR): minimaal 15,AMC 10,de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

korte pass: verdediging, middenveld en FL/FR: minimaal 10

lange pass: vind ik personlijk niet nodig aangezien 1/3 van het veld, als je daar over passed onder een korte pass valt.

afstandschoten : MC en aanval( minimaal 10)

scoren: MC 10, aanval ( en aanvallende MC )minmaal 15, FC 20.

dribbel: FL en FR zeker tot 20. rest minimaal 5. Twijfel over MC en FC of die meer nodig hebben .

Voorzet: FL en FR minimaal 15.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Weet je waar heel veel behoefte aan is? Een AM C, zeg maar een middenvelder (pos, si, kp, speed, techniek) met een hoge stat op scoren en dribbling.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Mukkus Wrote:Weet je waar heel veel behoefte aan is? Een AM C, zeg maar een middenvelder (pos, si, kp, speed, techniek) met een hoge stat op scoren en dribbling.

Dat kan ook zo opgelost worden door de ene MC wat meer aanvallende dingen te laten trainen en de andere wat meer verdedigend. In 1e instantie is het toch veel algemene training. In het 2e (of misschien wel 3e)seizoen ga je toch wat meer met een PT werken.

Maar iig bedankt voor de tip.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#4
Wat is het risico om met een dubbele account te spelen?
Ik wil Jonas niet opgeven maar heb in het begin wel heel veel domme dingen gedaan waardoor ik nu lang niet ben waar ik had kunnen zijn.
Dit spel zou ik best makkelijk vanaf mijn werk kunnen spelen voor Jonas (is elke 2 dagen 5 minuten) en vanaf huis met mijn nieuwe man.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:Weet je waar heel veel behoefte aan is? Een AM C, zeg maar een middenvelder (pos, si, kp, speed, techniek) met een hoge stat op scoren en dribbling.

Dat kan ook zo opgelost worden door de ene MC wat meer aanvallende dingen te laten trainen en de andere wat meer verdedigend. In 1e instantie is het toch veel algemene training. In het 2e (of misschien wel 3e)seizoen ga je toch wat meer met een PT werken.

Maar iig bedankt voor de tip.

Bij Inter spelen we over het algemeen 3-5-2 met zo'n speler. Dus eigenlijk ook weer 3-4-3....kijk maar eens bij Inter naar Ananastescu (oid).

Adder, je kunt een soort copycat-systeem in werking stellen. Je pakt een bepaald voorbeeld en laat een bepaalde speler dat voorbeeld volgen. Bij Inter kun je er zo een paar uithalen; Kristensen (keeper), Tutun (verdediger), Joita (aanvaller), Anatasescu (aanvallende mid), Bostoen (winger), Acda (verdedigende mid). Allemaal toppers! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
@bumme: het risico is dat allebei de accounts gelocked worden.

ik doe mee adder, ik wil graag voor een F positie gaan. Liefst FC maar FL of FR mag ook.
Reply
#7
ik wil die amc wel worden...
Reply
#8
Mac Wrote:@bumme: het risico is dat allebei de accounts gelocked worden.

ik doe mee adder, ik wil graag voor een F positie gaan. Liefst FC maar FL of FR mag ook.

Ook als ik daar voor mezelf echt heel streng in ben?
Ik stuur gewoon een mail naar FS dat een collega van mij vanaf hetzelfde Ip adres wil spelen als waarvan ik nu speel. Zelf log ik daarna voor Jonas alleen nog maar vanaf huis in.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
Zet mij maar neer als doelman, ben toch al eens opnieuw begonnen.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#10
Bumme Wrote:
Mac Wrote:@bumme: het risico is dat allebei de accounts gelocked worden.

ik doe mee adder, ik wil graag voor een F positie gaan. Liefst FC maar FL of FR mag ook.

Ook als ik daar voor mezelf echt heel streng in ben?
Ik stuur gewoon een mail naar FS dat een collega van mij vanaf hetzelfde Ip adres wil spelen als waarvan ik nu speel. Zelf log ik daarna voor Jonas alleen nog maar vanaf huis in.

Volgens mij zijn ze idd niet zo streng bij footstar. Maar je loopt toch dat risico. Volgens mij is er iemand anders hier die ook al 2 accounts heeft maar nog altijd met allebei speelt, ik denk dus dat je het risico wel kan nemen.
Reply
#11
DC graag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Quote:Can several users use the same computer / IP / Network to play?

Beoordeling:
Was dit artikel nuttig? JA NEE GEMATIGD
Bekeken: 1180

Without a problem!

And you don't need to contact us about this. Just make sure you don't forget about one very important rule:
- No account swapping: each user should log on his own account only!

Not respecting this rule will, unfortunately, lead to account closure to both accounts.
Reply
#13
Ik ook dan maar. voorkeur ML, of anders FL
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#14
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:Weet je waar heel veel behoefte aan is? Een AM C, zeg maar een middenvelder (pos, si, kp, speed, techniek) met een hoge stat op scoren en dribbling.

Dat kan ook zo opgelost worden door de ene MC wat meer aanvallende dingen te laten trainen en de andere wat meer verdedigend. In 1e instantie is het toch veel algemene training. In het 2e (of misschien wel 3e)seizoen ga je toch wat meer met een PT werken.

Maar iig bedankt voor de tip.

Bij Inter spelen we over het algemeen 3-5-2 met zo'n speler. Dus eigenlijk ook weer 3-4-3....kijk maar eens bij Inter naar Ananastescu (oid).

Adder, je kunt een soort copycat-systeem in werking stellen. Je pakt een bepaald voorbeeld en laat een bepaalde speler dat voorbeeld volgen. Bij Inter kun je er zo een paar uithalen; Kristensen (keeper), Tutun (verdediger), Joita (aanvaller), Anatasescu (aanvallende mid), Bostoen (winger), Acda (verdedigende mid). Allemaal toppers! :wink:

Daar ga ik zeker gebruik van maken.
En die Anatevca had ik al eens gezien. Enorm bikkeltje.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
1e post aangepast. Vergeten jullie niet na te denken over wat te doen met FC CT?
Want daar ga ik niet door.

En in de 1e post was ik vergeten na 1 Silver, persoon neer te zetten. Ik wil dus dat iemand ( of meerdere) van jullie Silver neemt.
Wie o wie?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#16
Als we kampioen worden, kan het interessant zijn om FC CT voor te zetten. ik ga er van uit dat, dat ons doel blijft. Want het lijkt me dan gemakkelijker om nieuwe spelers te vinden.

Anders lijkt mij het niet waard om het team in stand te houden, omdat er veel kwalitatief goede nieuwe spelers aangetrokken moeten worden (dat is lastig), terwijl daarvoor weinig financiën beschikbaar zijn. Ik ga er van uit dat we niet andere footstar teams gaan belazeren door ze inactieve spelers te verkopen. Dat lijkt mij geen stijl
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#17
gewoon speler erbij maken, en dan onder andere naam Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Bocaloca Wrote:gewoon speler erbij maken, en dan onder andere naam Smile

En dan weer met zijn allen in 1 team gaan zitten, kijken hoe achterlijk ze zijn :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#19
Forever Wrote:
Bocaloca Wrote:gewoon speler erbij maken, en dan onder andere naam Smile

En dan weer met zijn allen in 1 team gaan zitten, kijken hoe achterlijk ze zijn :wink:

Als jullie met 10 kneuzen in het veld gaan staan is een goede keeper niet verkeerd, pak je wellicht nog wat punten... lijkt mij dat Levi dan gewoon mee kan (geld pakken tot PT6 (of nu al bij CT geven??) en dan alleen het geld voor zijn PT betalen als salaris). Kan boersma de eerste 3 jaar in een keepersfarm zitten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Ik ga wel voor MC rechts. Ik wil dan als aanvallende mid gaan spelen.
Insane life.
Reply
#21
Dre Wrote:Ik ga wel voor MC rechts. Ik wil dan als aanvallende mid gaan spelen.
helaas dre...aanvallende middenvelder was al weg
Reply
#22
Bocaloca Wrote:gewoon speler erbij maken, en dan onder andere naam Smile

Ben daar niet kapot van, als mensen dat gaan doen. Stel dat er iemand wordt aangesteld als MH die een stuk strenger is, dan zijn we mooi de lul.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Ik ga wel voor DC links
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#24
Ik ga wel voor wat overblijft, mits men mij even iets op gang helpt tzt...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#25
Jansoe Wrote:Ik ga wel voor wat overblijft, mits men mij even iets op gang helpt tzt...

Welkom Jansoe, wat een verrassing dat jij er ook bij komt..... :wink: =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Ik ben gewoon vriendelijk doch dwingend verzocht om me hierin te verdiepen :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#27
Wat een gezelligheid :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#28
Hup jansoeeeeeee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Ik kies er dan voor om aan het eind van het seizoen FC CT de rug toe te keren om over een paar seizoenen als oude bok jullie verdediging dicht te timmeren.
What, me worry?
Reply
#30
Fred Naaigaren Wrote:Ik kies er dan voor om aan het eind van het seizoen FC CT de rug toe te keren om over een paar seizoenen als oude bok jullie verdediging dicht te timmeren.
Hoop dat je een leuke team zult vinden. Het zou wel stoer zijn als je als oude veteraan je laatste jaren bij het nieuwe FC CT komt slijten.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: