The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ada Wim en de ondergang van Roger Federer
#1
Adje, als je deze week weer bij je therapeut binnenloopt, neem dan meteen even een uitgeprinte versie van dit topic mee. Erover praten is belangrijk!! Gelukkig zat je in de trein, want anders had je je teletekst-afstandbediening waarschijnlijk opgegeten of weggegooid. Sterkte de komende dagen, als je nog een keer wat tips wil dan hoor ik het wel. Succes nog wat de achterstand op kenner Haggie! :wink:

Tripplexxx Wrote:Ik heb het voor dit toernooi al gezegd. Nu ik hem heb zien spelen, denk ik dat alleen nog maar meer. Die man wordt met de week sterker. Ik denk dat hij in staat is om in 3 setjes van Federer te winnen.

Ad Wim Wrote:Jajajaja, blablabla, we zien het vrijdag wel. Elke wedstrijd is er weer een op zich en Federer staat er als hij er moet staan.

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer :Big Grin

Tsonga kun je misschien met Baghdatis vergelijken, maar voor de rest vind ik het niet eens zo'n verrassing na overwinningen op Murray, Gasquet en Youzhny.
Bovendien is Tsonga gewoon een enorm talent. Als hij niet zo veel blessures had gehad, dan was het allang een stabiele top 20 speler geweest. Je ziet de stijgende lijn gewoon bij hem en bij mij stond hij in het lijstje van outsiders. Hele complete getalenteerde speler. Kan het Djokovic nog behoorlijk lastig maken in de finale.

Ad Wim Wrote:Hij is inderdaad nog niet getest, Federer wel en dat kan een voordeel zijn.
Federer is sowieso fysiek beter en Djoko heeft inderdaad nog wel eens last van zijn gezondheid...

De bookies zijn iig duidelijk over de kansen van Djokovic: :Big Grin


Federer-Djokovic

Unibet: 1.37-3.10
Interwetten: 1.30-3.00
Betfair: 1.37-3.65
Bet and Win: 1.37-2.62

Dus ik zou maar flink gaan wedden als ik CC of Triplexxx was :roll:



Ad Wim Wrote:En iemand als Tsonga hebben we natuurlijk vaker gezien in de finale op de AO: Baghdatis, Gonzalez, Schuettler, Clement. Maar aan de andere kant stond dan altijd de topfavoriet. Vroeger Agassi, de laatste jaren Federer

Quote:Tennismanager en teletekstsupporter Ad laat weer even een sterk staaltje objectiviteit zien

Ad Wim Wrote:Objectiviteit inderdaad, ik haal 4 gerespecteerde wedbureaus aan die hun geld verdienen met die wedstrijden en het maken van quotes. Maar blijkbaar heb jij er meer verstand van
Probeer het maar eens te weerleggen ipv dit overduidelijke zwaktebod...
En dat je die bewoordingen voor mij gebruikt kan ik louter lachwekkend noemen

Quote:Pfff, heel slecht tot 15-40 maar daarna gelukkig DJoko in de fout.

Quote:Pfff, praat me er niet over...

Federer begint me te slap. Normaliter begint hij in zulk soort partijen altijd wel wat scherper. Echt slecht is het ook niet, DJoko begint ook gewoon goed.

Quote:COME ON! Nu je service houden!

Quote:Mooi, 5-3!

Quote:De basis van de break net en zag je die backhand passeerbal net niet?

Quote:Ai, 0-30, hier had het al kunnen gebeuren...


Quote:Het is nog niet echt spannend, maar er zitten wel echt mooie punten tussen toch?

Quote:Tja, dit zie je aankomen. 0-30 vorige game en typisch Djokovic om hier terug te komen.
GODVERD ROGER

Quote:Kutzooi man, maak het gewoon af! Zo belangrijk om die 1e set te winnen

Quote:Tering de tering, 2 1e services meer op 5-4 en hij had de set gehad. Wat een frustrerende schijtzooi dit

Quote:Novak zoekt meer de hoeken en de lijnen op, Federer speelt te voorzichtig en maakt te veel fouten op zijn backhand.

Quote:En waarom dan die bal zover uit?!

Quote:O mijn god, wat een choke

Quote:De set in handen hebben en vanaf dat moment geen 1e service meer geslagen... Ongelofelijk dit, echt ongelofelijk...

Quote:ONGELOFELIJK DIT, HOE KAN DIT?! Hoe kun je nou 4 games op rij verliezen?!

5-3 0-30, 5-4 30-15, unbelievable... Gewoon een paar keer goed serveren en je pakt de set en dan tennis je zoveel lekkerder. Zo niet a la Federer dit.

Djoko kwam goed terug, maar dan nog moet je het gewoon afmaken op eigen service.

Wat tyfus frustrerend is dit zeg, tering

Quote:Ik weet het, Haggeman, ik weet het.

Maar ik vertrouw nog maar even op de klasse van Federer en de historie, maar dat is wel heel moeilijk nu. Dan moet hij wel echt drie niveaus beter gaan spelen...

Quote:Federer speelt gewoon echt slecht, maar hij had wel gewoon de eerste set moeten winnen, dat is nog het ergste...

Quote:Djoko domineert niet alleen, Federer speelt echt gewoon heel slecht

Quote:3 UEs en het is alweer bp, waar slaat dit op?!
Vooral die op 30-30 sloeg helemaal nergens op

Quote:Lul toch niet zo slap man, ontzettende drol. Ik postte dit toch op 5-4 man, nu is het inderdaad niet goed meer en dat zeg ik toch ook. Jezus, zeg dan niks...

Quote:Leuk punt, maar Federer zou hier van elke top 20 speler verliezen als hij zo speelt.

Quote:HAHAHAHAHA, je bent echt te triest voor woorden

Quote:Maak jezelf niet zo belachelijk Buurs, alsjeblieft.

Ik moet zo gaan Haggeman, mag ik je vast feliciteren?

Quote:Je weet het niet, vorige keer bij Tipsa ging het ook goed

Succes iig!

Federer- Djokivic 5-7, 3-6 en 6-7
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#2
beetje zielig dit. Ga je ook nog een topic maken over de afgang van Nadal gister en de daarbijbehorende reacties?
Reply
#3
Hoort er bij natuurlijk. Adje reageert zelf ook vaak zo. Hij heeft zich deze week vrij belachelijk gemaakt. Ik wil mezelf niet op de borst kloppen maar het is achteraf wel gebleken dat de mensen die aan federer twijfelden gelijk hebben gekregen. En niet zo'n klein beetje ook. Djoko is Federer waarschijnlijk voorbij. Nadal is toch (nog) niet de Nadal die we 2 jaar geleden dachten dat hij was/zou worden. Hij komt op HC ook gewoon tekort tegen mannen als djoko en tsonga. ook murray kun je er als nieuwe uitdager bij zetten. als hij tsonga niet was tegengekomen had hij de finale gehaald.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Tsonga en Murray moeten eerst nog maar eens aantonen een bepaald niveau wat langer vast te houden.

Maar dit is wel erg mooi, we krijgen nu een hele aardige strijd om de bovenste positie met een top 3.
Djokovic en Federer als allrounders, Nadal als gravelkoning.

@triplexx; beetje triest wel inderdaad, maar bij Ad Wim nog wel begrijpelijk. Hij gaat vast weer heerlijk happen!
Reply
#5
Als iemand anders dan Ad dat allemaal had gezegd (wat natuurlijk niet vaak voorkomt :winkSmile, had Tripple niet zo'n topic gemaakt. Maar Ad en Tripple voeren altijd al een morale strijd, dus dit past er wel weer goed bij.
Reply
#6
Ik vind dit topic een beetje onnodig. Het is toch juist schitterend om zulke reacties te krijgen van iemand, wiens speler ten onder gaat. Adje heeft de verkeerde keuze gemaakt deze AO en verdedigt zijn standpunten. Dat dit nou verkeerd uitvalt, vooruit.. :wink:


Dat Triplexxxxxxx en Ad elkaar wel vaker in de haren zitten mag duidelijk zijn, je moet hier de humor van inzien. Toen ik de posten van Ad hierboven las, is het ook wel lachwekkend, maar juist dat is het mooie! Ik denk juist dat Adje dit helemaal niets uitmaakt, hij kan er alleen maar om lachen.. just like me..

Natuurlijk was ik er ook om hem uit te dagen omdat mijn spelers vaak tegen de zijne kwamen en dat Djoko Fedex uitschakelt was super Undecided . Maar Adje reageert wel normaal toen hij inzag dat de nederlaag daar was.

Haggie Wrote:Maak jezelf niet zo belachelijk Buurs, alsjeblieft.

Ik moet zo gaan Haggeman, mag ik je vast feliciteren?

Laat ik één ding zeggen: Wat is een forum zonder mensen als Adje, CC etc die erg vaak posten :Big Grin ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
Of zonder haggie die sinds juli 2007 hier niet meer is geweest, zich met pijn en moeite op kon laden om mee te managen, met een krat bier op een ''schandalig'' team neerzet en vervolgens iedereen op 200/300 punten achterstand zet na 1 toernooi en dus daarom ook weer fulltime op 't forum is. :lol:

Welcome Back Haggie. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
:-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Tom 'Only sing when your winning' Haggeman, maar voorlopig is hij dus nog wel op het forum.. :-"
Reply
#10
Scholten! Wrote:Tom 'Only sing when your winning' Haggeman, maar voorlopig is hij dus nog wel op het forum.. :-"

Tom "Only Whistle when i am winning" Haggeman is the name... :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Het is maar te hopen voor Tripplexxx dat Ad Wim nog lang op het forum actief zal blijven. Wat een groot zwart gat zal hij anders invallen.
Reply
#12
omyaca Wrote:Het is maar te hopen voor Tripplexxx dat Ad Wim nog lang op het forum actief zal blijven. Wat een groot zwart gat zal hij anders invallen.

Helemaal mee eens, treurig dit. Vertel eens een keer wat leuks Tripple, ipv dat gezeik op de man de hele tijd.
Reply


Forum Jump: