The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




oude team
#1
Aangezien bijna iedereen opnieuw begint en box met een opmerking kwam die mij weer aan het denken heeft gezet( ja, deed pijn), heb ik hierbij een voorstel:

Oosterhuis krijgt vanavond een vraagprijs van 10 k voor andere clubs. Daardoor kan hij eisen stellen( hoog salaris, clausules enz.) bij een andere club.
De jeugdspelers stuur ik ook een bericht dat ze voor een zacht prijsje weg mogen.
Meerte Janse moet maar aangeven wat hij wilt.
Vanaf Ma. ga ik alleen maar keeperstraning geven, zodat:

1 Jimmy van Loon( farmersmother) optimaal kan trainen om volgend seizoen bij ons in het nieuwe team kan staan.
2. Levi de Wit dus ook optimaal kan gaan trainen om de beste van Nederland te worden.
3. Sjaak Born evt. terug kopen zodat ook hij optimaal kan trainen.

De laatste 2 moeten dan maar ff bekijken of ze( of 1 van de 2) ook naar het jeugdclubje willen komen, volgend seizoen.

Dit duurt dus zo'n 10-11 weken die training.


De overige spelers trainen dan niet meer tt, maar die gan toch pleite. Wel zal ik proberen om gewoon "ff" kampioen te worden......



Denk er even allen over na.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Klinkt wat mij betreft goed.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#3
misschien als tegenprestatie...geen keepen in tt nieuwe team...gewoon 7 dagen voor de spelers.
want 6x10 is 60 extra trainingen voor de keepers.
Reply
#4
Adder Wrote:Aangezien bijna iedereen opnieuw begint en box met een opmerking kwam die mij weer aan het denken heeft gezet( ja, deed pijn), heb ik hierbij een voorstel:

Oosterhuis krijgt vanavond een vraagprijs van 10 k voor andere clubs. Daardoor kan hij eisen stellen( hoog salaris, clausules enz.) bij een andere club.
De jeugdspelers stuur ik ook een bericht dat ze voor een zacht prijsje weg mogen.
Meerte Janse moet maar aangeven wat hij wilt.
Vanaf Ma. ga ik alleen maar keeperstraning geven, zodat:

1 Jimmy van Loon( farmersmother) optimaal kan trainen om volgend seizoen bij ons in het nieuwe team kan staan.
2. Levi de Wit dus ook optimaal kan gaan trainen om de beste van Nederland te worden.
3. Sjaak Born evt. terug kopen zodat ook hij optimaal kan trainen.

De laatste 2 moeten dan maar ff bekijken of ze( of 1 van de 2) ook naar het jeugdclubje willen komen, volgend seizoen.

Dit duurt dus zo'n 10-11 weken die training.

De overige spelers trainen dan niet meer tt, maar die gan toch pleite. Wel zal ik proberen om gewoon "ff" kampioen te worden......

Denk er even allen over na.

Mooi initiatief Adder, ik heb een verkoopprijs van 150K dus weet niet of je dat kan bieden... Tevens ben ik bereid als nestor (en uiteraard captain van die jonge broekies)in de goal te gaan staan. Hoef dan geen GK-TT te hebben en kan je dus 7 dagen per week spelers gaan trainen. Echter weet ik niet wat Boersma wil omdat ik dan wel een 'stekkie' inneem. Indien dit geruzie opleverd kan ik net zo goed in Portugal blijven ballen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Farmer moet idd maar ff aangeven wat hij daarvan vindt. Onze contracten van de spelerskan ik naar beneden doen, alleen moet ik de recette van volgende week incasseren( heb nu 85k).
Dus volgende week Za. avond( ik bied dan Wo.avond, help mij te herinneren)kan ik je binnenhalen en dan kan je nog ff flink trainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#6
kooltje Wrote:misschien als tegenprestatie...geen keepen in tt nieuwe team...gewoon 7 dagen voor de spelers.
want 6x10 is 60 extra trainingen voor de keepers.

Dan krijgen ze op een gegeven moment weer een achterstand.
Nee, Za is een mooie dag voor de keepers,dus dan doen wij gewoon een beetje fitness. Hebben de keepers gewoon een mazzeltje dat ze nu flink van het oude team kunnen profiteren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
Adder Wrote:Farmer moet idd maar ff aangeven wat hij daarvan vindt. Onze contracten van de spelerskan ik naar beneden doen, alleen moet ik de recette van volgende week incasseren( heb nu 85k).
Dus volgende week Za. avond( ik bied dan Wo.avond, help mij te herinneren)kan ik je binnenhalen en dan kan je nog ff flink trainen.

Om hier dan meteen op door te gaan... Levi heeft al aangegeven nog 130K nodig te hebben voor PT6, ikzelf heb ook nog 130K nodig. Ik weet niet hoe de cashflow van CT is maar is het mogelijk dat zowel ik als Levi die 130K kunnen binnentikken ? (denk aan kostendenkkend salaris voor rest CT (uitzondering degene die door gaan)) en verhoging voor mij en Levi. Dan hoef ik alleen een kostendekkend salaris voor mijn PT6 in het 'nieuwe' team....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#8
Ik ben niet bepaald verheugd met deze snelle gang van zaken.
In het verleden is er regelmatig voor mijn speler interesse geweest en die heb ik allemaal afgewimpeld op bij CT te blijven.
Als loyale speler zit ik nu in een positie dat ik zo snel mogelijk weg moet om nog fatsoenlijk te kunnen blijven trainen, terwijl ik nog geen idee heb wat voor aanbiedingen er allemaal komen gaan.
Dat Cas de enige veldspeler is die door wilt gaan, is dan mijn pech.

Daarom heb ik een tegenvoorstel:
De komende week staat enkel snelheid op het trainingsprogramma, zodat Cas van 18 naar 20 op snelheid hopt.
De vraagprijs zal 1k zijn
Aanstaande zaterdag wil ik een volledige wedstrijd spelen.
What, me worry?
Reply
#9
Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#10
CAs heeft inderdaad een punt. Prima wat mij betreft; eigenlijk neem ik ook met pijn in mijn hart afschedi van Lipsie... Ben er toch nog niet helemaal uit hoor.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Uiteraard gaat dit feestje alleen door als iedereen het er mee eens is, zodra er 1 CT-speler is die het er niet mee eens is moeten we dit niet doen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Fred Naaigaren Wrote:Ik ben niet bepaald verheugd met deze snelle gang van zaken.
In het verleden is er regelmatig voor mijn speler interesse geweest en die heb ik allemaal afgewimpeld op bij CT te blijven.
Als loyale speler zit ik nu in een positie dat ik zo snel mogelijk weg moet om nog fatsoenlijk te kunnen blijven trainen, terwijl ik nog geen idee heb wat voor aanbiedingen er allemaal komen gaan.
Dat Cas de enige veldspeler is die door wilt gaan, is dan mijn pech.

Daarom heb ik een tegenvoorstel:
De komende week staat enkel snelheid op het trainingsprogramma, zodat Cas van 18 naar 20 op snelheid hopt.
De vraagprijs zal 1k zijn
Aanstaande zaterdag wil ik een volledige wedstrijd spelen.

deal.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#13
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Jongere spelers stuur ik zo en bericht( die krijgt iedereen trouwens van het team).
Ik vertel niet de hele waarheid, dus je hoeft geen bericht terug te sturen over hoe en wat.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Forever Wrote:Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Ik begin opnieuw....dus maakt mij niet uit :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#15
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Jongere spelers stuur ik zo en bericht( die krijgt iedereen trouwens van het team).
Ik vertel niet de hele waarheid, dus je hoeft geen bericht terug te sturen over hoe en wat.

Ik ben komende week vanaf dinsdag tot zondag in Leeds. Een paar dagen op excursie. Dus kan dan niet mijn training aanpassen. En niet aan mijn relaties werken. Dus komende week snelheid past wel mooi.
Voor daarna wil ik wel de discussie met Farmersmother en misschien Box aangaan voor wat in de teamtraining. Ik heb vooral een sterke voorkeur voor agility. Heb deze skill onderschat en wil me graag hiermee onderscheiden van de andere keepers in NL. Dus vol daar voor gaan met een klein beetje handling er naast.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#16
Box Brother Wrote:Mooi initiatief Adder, ik heb een verkoopprijs van 150K dus weet niet of je dat kan bieden... Tevens ben ik bereid als nestor (en uiteraard captain van die jonge broekies)in de goal te gaan staan. Hoef dan geen GK-TT te hebben en kan je dus 7 dagen per week spelers gaan trainen. Echter weet ik niet wat Boersma wil omdat ik dan wel een 'stekkie' inneem. Indien dit geruzie opleverd kan ik net zo goed in Portugal blijven ballen.

Ruzien ben ik niet zo goed in...
Wat ik in ieder geval wel graag wil zien is dat de Za TT blijft voor keepers. Ik begreep dat we geen friendlies zullen spelen vanwege de grootte van het team, dus we hebben 1 wedstrijd per week om te verdelen. Op zich vind ik dat prima, maar ik wil wel ook voldoende ervaring meepikken. Die bot spelers kosten 300 in de week, is het mogelijk om daarvan een elftal samen te stellen en daar mee een friendly te spelen met mij bv als keep?
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#17
Farmersmother Wrote:
Box Brother Wrote:Mooi initiatief Adder, ik heb een verkoopprijs van 150K dus weet niet of je dat kan bieden... Tevens ben ik bereid als nestor (en uiteraard captain van die jonge broekies)in de goal te gaan staan. Hoef dan geen GK-TT te hebben en kan je dus 7 dagen per week spelers gaan trainen. Echter weet ik niet wat Boersma wil omdat ik dan wel een 'stekkie' inneem. Indien dit geruzie opleverd kan ik net zo goed in Portugal blijven ballen.

Ruzien ben ik niet zo goed in...
Wat ik in ieder geval wel graag wil zien is dat de Za TT blijft voor keepers. Ik begreep dat we geen friendlies zullen spelen vanwege de grootte van het team, dus we hebben 1 wedstrijd per week om te verdelen. Op zich vind ik dat prima, maar ik wil wel ook voldoende ervaring meepikken. Die bot spelers kosten 300 in de week, is het mogelijk om daarvan een elftal samen te stellen en daar mee een friendly te spelen met mij bv als keep?

Is een prima plan van die bots. Zal ik zeker doen. Ook zal jij in het begin af en toe een comp. pakken om ervaring op te doen. Moet Box maar kijken of hij dan een friendly wilt keepen, of dat ik een bot in de goal stop.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#18
Jelle de Leede is weg over 3 dagen rond dit tijdstip.

Btw, heeft iedereen dat teambericht gehad van mij, gisteravond?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#19
nee...
Reply
#20
Adder Wrote:Jelle de Leede is weg over 3 dagen rond dit tijdstip.

even als toelichting voor de rest:
ik ga de rest van het seizoen ballen bij een ander team, aan het einde van het seizoen bepaal ik of ik eventueel opnieuw begin en weer bij FC CT aansluit...
Reply
#21
Adder Wrote:Btw, heeft iedereen dat teambericht gehad van mij, gisteravond?

Jazeker
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#22
Quote:I will give you 10k wage 5k euros match bonus and 2500 euros goal and asist bonuses.ıf you come you will play in matches after you accomodate here

klinkt interessant, maar om nou in Turkije te gaan voetballen...blijf toch liever in NL denk ik
Reply
#23
Adder Wrote:Jelle de Leede is weg over 3 dagen rond dit tijdstip.

Btw, heeft iedereen dat teambericht gehad van mij, gisteravond?
nee
Reply
#24
vreemd dat een aantal het wel hebben gekregen en andere niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#25
WTF?!


Nickname Mukkes (80926)
Laatste login 2008-1-25 10:04:09 (1 Dagen) Laatste10
Aanmeldingsdatum 15/1/2008 (11 Dagen)

Acties Kies een optieStuur een bericht naar deze gebruikerBekijk Manager BlogVoeg aan vriendenlijst toeLaatste Wedstrijd
Speler Theo van der Arend
Punten 0 (0 t/se)
Wedstrijden 0 (0 t/se)
Overwinningen 0 (0 t/se)
Gelijkspelen 0 (0 t/se)
Nederlagen 0 (0 t/se)


Deze jongen per toeval aangetrokken. Het is toch niet......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Dat viel me ook al op en zag verder geen bericht hier op het forum.
Heb het maar gelaten voor wat het was, aangezien onze wegen toch scheiden binnenkort.
What, me worry?
Reply
#27
Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#28
Devlin Wrote:
Adder Wrote:Jelle de Leede is weg over 3 dagen rond dit tijdstip.

even als toelichting voor de rest:
ik ga de rest van het seizoen ballen bij een ander team, aan het einde van het seizoen bepaal ik of ik eventueel opnieuw begin en weer bij FC CT aansluit...
Gasten, even voor de duidelijkheid...
Eind van het seizoen willen we opniuew bgeinnen?
Dan ga ik nl. hetzelfde doen als Dev.
Ik kijk ff aan hoe zaken lopen en maak dan ook beslissing aan einde seizoen, kan jij mij dan op de tl zetten Adder?
BTW ik zou gewoon wel iets meer vragen.
kan je de spelers die nu spelen en blijven ff ee dik salaris geven...
The great old Ludwig von...
Reply
#29
ik vraag 10k, want dan kan jij zelf de jackpot bij een club vragen en/of evt clausules.

En begin volgend seizoen maken we nieuwe spelers. Jullie kunnen trouwens reset account doen, dan hoef je niet helemaal een nieuw account aan te maken.
Gebruiker- reset account. Moet je wel eerst ontslag nemen/krijgen bij FC CT. NIET NU DOEN!!!
Ik moet ff kijken of ik dat kan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#30
das wel netjes van je, maar heb je zelf niets aan t geld? Is t geen idee om de eventuele blijvers, of de gasten die jong zijn en blijven in het nieuwe team een dik salaris te geven van het geld dat je vangt.
In ieder geval relaxed dat dit het achterliggende idee is.
Anyway, als we aan t einde vh seizoen opnieuw beginnen, denk ik toch wel dat iki gewoon weer aansluit hoor, maar weet t nog niet helemaal zeker Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: