The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




02/02/2008 FC CT vs V.V.L
#31
Dat ging makkelijk! En moe dat we zijn!
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#32
Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#33
Helaas geen ervaring( denk ik) voor de keepers.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#34
20/02/2008 FC CT vs The Z-Warriors

de sterkste 11 spelen.

61' Winnen - - Jimmy van Loon Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Jimmy van Loon
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Adder Wrote:20/02/2008 FC CT vs The Z-Warriors

de sterkste 11 spelen.

61' Winnen - - Jimmy van Loon Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Jimmy van Loon

Vorige week 30 minuten en nu maximaal 5 minuten ? Is Levi zoveel beter dan Sjaak ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#36
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:20/02/2008 FC CT vs The Z-Warriors

de sterkste 11 spelen.

61' Winnen - - Jimmy van Loon Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Jimmy van Loon

Vorige week 30 minuten en nu maximaal 5 minuten ? Is Levi zoveel beter dan Sjaak ?

Kijk maar naar de laatste wedstrijden, ik rouleer.
Nu is Levi weer aan de beurt met als wissel Jimmy. Jij zou eigenlijk helemaal niet spelen, alleen is dit de beker en die wil ik proberen te winnen. Dus laat ik 1 van de sterkere keepers de laatste minuten invallen mocht het tot een verlenging komen.

Ik zei het dus verkeerd, zie ik.

De sterkste 10 spelen en de keepers hebben hun rouleer hoekje.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:20/02/2008 FC CT vs The Z-Warriors

de sterkste 11 spelen.

61' Winnen - - Jimmy van Loon Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Levi de Wit
85' Gelijkspelen - - Sjaak Born Jimmy van Loon

Vorige week 30 minuten en nu maximaal 5 minuten ? Is Levi zoveel beter dan Sjaak ?

Kijk maar naar de laatste wedstrijden, ik rouleer.
Nu is Levi weer aan de beurt met als wissel Jimmy. Jij zou eigenlijk helemaal niet spelen, alleen is dit de beker en die wil ik proberen te winnen. Dus laat ik 1 van de sterkere keepers de laatste minuten invallen mocht het tot een verlenging komen.

Ik zei het dus verkeerd, zie ik.

De sterkste 10 spelen en de keepers hebben hun rouleer hoekje.

In zoverre dat de laatste wedstrijd toch niet gespeeld is ? Maar ik snap nu iig je redenering, was ff langs mij heen gegaan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#38
Die laatste pot beschouw ik dus maar als gespeeld. Komt me ook beter uit, want anders moet ik starten met Jimmy voor de beker.
Het klinkt heel krom, maar het is best logisch..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Adder Wrote:Die laatste pot beschouw ik dus maar als gespeeld. Komt me ook beter uit, want anders moet ik starten met Jimmy voor de beker.
Het klinkt heel krom, maar het is best logisch..... :wink:

Jimmy is jong... die komt er wel en kan best accepteren dat hij gepasseerd wordt voor belangrijke wedstrijden, zal volgend seizoen toch ook regelmatig gebeuren Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#40
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Die laatste pot beschouw ik dus maar als gespeeld. Komt me ook beter uit, want anders moet ik starten met Jimmy voor de beker.
Het klinkt heel krom, maar het is best logisch..... :wink:

Jimmy is jong... die komt er wel en kan best accepteren dat hij gepasseerd wordt voor belangrijke wedstrijden, zal volgend seizoen toch ook regelmatig gebeuren Wink

O ja??! :angry:

Ja! :lol:

Scheelt weer, heb ik geen fitness verlies, kan ik dan gebruiken voor training
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#41
Jezus Lucas....wil je er over praten? :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
btje zwakjes Wink
Reply
#43
23/02/2008 Toverdrank vs FC CT

keepers:

Born basis.

61' - - - Levi de Wit Sjaak Born
86' Winnen - - Jimmy van Loon Levi de Wit
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#44
Heren, ik weet dat voor de keizers baard spelen maar ik wil wel een passend slot maken van dit team.

1.omdat het moreel van de keepers hoog moet blijven
2. Het is des SD/CT om gewoon kampioen te worden en een botteam achter te laten in de ere.
3.beker lijkt me ook wel wat.

Dus totdat we uit de beker liggen, speelt de basis 2x.
Nu spelen we niet tegen een sterke tegenstander vandaag, maar Meerte(76), Boxel, L(80) en Segeren(88)hebben duidelijk te weinig fitheid.
Voor de skills hoevenb jullie niet meer te trainen, maar zorg er iig dat je fitheid boven de 92 zit.
Bvd.

Meerte speelt nu niet, daar kan ik Knop voor opstellen. De anderen spelen wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#45
god jongens, wat een stilte.....

Zo onder de indruk van de coach, die het spelletje op eens snapt.... :wink: ?

Weer een mooie score, Wo. moeten we ook weer makkelijk kunnen winnen.
Dus heren, let op je fitheid.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
Adder Wrote:Nu spelen we niet tegen een sterke tegenstander vandaag, maar Meerte(76), Boxel, L(80) en Segeren(88)hebben duidelijk te weinig fitheid.

Net voor de wedstrijd nog een fitheid getraind, dus kom dan boven de 95% uit. Is goed toch???
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#47
Lib Wrote:
Adder Wrote:Nu spelen we niet tegen een sterke tegenstander vandaag, maar Meerte(76), Boxel, L(80) en Segeren(88)hebben duidelijk te weinig fitheid.

Net voor de wedstrijd nog een fitheid getraind, dus kom dan boven de 95% uit. Is goed toch???


prima.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#48
27/02/2008 FC CT vs Novo Cetec

Jimmy start.

61' - - - Levi de Wit Jimmy van Loon
45' Verliezen - - Sjaak Born Jimmy van Loon
61' - - - Levi de Wit Sjaak Born


De sterksten spelen, mits fit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
moet een makkelijke overwinning worden...weinige echt goede spelers bij novo
Reply
#50
kooltje Wrote:moet een makkelijke overwinning worden...weinige echt goede spelers bij novo

kooltje had gelijk... weer een ronde verder in de beker ! Wink Leuke afsluiting, de beker winnen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#51
5-0...4x de boer...uitstekend...hopen op weer een gunstige loting
Reply
#52
kooltje Wrote:5-0...4x de boer...uitstekend...hopen op weer een gunstige loting

Uit bij een Eredivisie ploeg Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#53
Gaan we gewoon inpakken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#54
Antidote Wrote:Gaan we gewoon inpakken.

Zeker mogelijk tegen die ploeg.
Achterin staat het goed bij ons, linkerkant door Klop ook verdedigend goed. Midden ook goed( zowel aanvallend als verdedigend). Rechterkant midden niet heel sterk, zeker verdedigend niet sterk daar.( hoewel Louwerens het gewoon goed doet)
Voorin kan ik continu switchen, dus lastig voor de tegenstander( nu stond de Boer dus steeds vrij, met als resultaat 4 goals).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Adder Wrote:
Antidote Wrote:Gaan we gewoon inpakken.

Rechterkant midden niet heel sterk, zeker verdedigend niet sterk daar.( hoewel Louwerens het gewoon goed doet)

Zijn er dingen die ik anders kan/moet doen? Andere IO of trainen op iets specifieks?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#56
Lib Wrote:
Adder Wrote:
Antidote Wrote:Gaan we gewoon inpakken.

Rechterkant midden niet heel sterk, zeker verdedigend niet sterk daar.( hoewel Louwerens het gewoon goed doet)

Zijn er dingen die ik anders kan/moet doen? Andere IO of trainen op iets specifieks?

Nee, nu niet meer. Vanaf volgend seizoen wordt het echt belangrijk.
Dit seizoen moet jij vooral snel zijn met wat techniek( balaanname). Pass en een beetje dribbel( voor de varié). Over het algemeen heb je toch van Boxel voor je.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
snelheid 12
techniek 15
korte pass 5
dribbel 7

Toch nog maar even korte pass trainen dan? Het gaat alleen niet zo snel zonder TT!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#58
En weer een zege er bij.
Wo. belangrijk potje. Comp. nu een paar "makkies". We doen nog vol op mee.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#59
Adder Wrote:En weer een zege er bij.
Wo. belangrijk potje. Comp. nu een paar "makkies". We doen nog vol op mee.

Wordt ik nou oprecht genaaid Adder ? Dit vind ik echt kut, die TT is leuk maar ik wil wel ballen. Als dit jouw manier van 'afspraken' is weet ik niet of ik wel wil ballen tussen alle 17-jarige goden.... Eerst hebben wij een WO waarbij de wedstrijd geteld wordt en ik dus weer niet speel. Vervolgens valt woensdag Levi voor Jimmy in en afgelopen pot valt Jimmy voor Levi in... Geen ervaring, geen wedstrijden en ondertussen mag ik nu zeker de kutpartijen ballen waarbij ik blij mag zijn als de aanvaller van de tegenstander uberhaupt op onze helft komt.

Bedankt !
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#60
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:En weer een zege er bij.
Wo. belangrijk potje. Comp. nu een paar "makkies". We doen nog vol op mee.

Wordt ik nou oprecht genaaid Adder ? Dit vind ik echt kut, die TT is leuk maar ik wil wel ballen. Als dit jouw manier van 'afspraken' is weet ik niet of ik wel wil ballen tussen alle 17-jarige goden.... Eerst hebben wij een WO waarbij de wedstrijd geteld wordt en ik dus weer niet speel. Vervolgens valt woensdag Levi voor Jimmy in en afgelopen pot valt Jimmy voor Levi in... Geen ervaring, geen wedstrijden en ondertussen mag ik nu zeker de kutpartijen ballen waarbij ik blij mag zijn als de aanvaller van de tegenstander uberhaupt op onze helft komt.

Bedankt !

ik rouleer dus als je kutpartijen keept, is dat puur toeval.
Afgelopen Woensdag is mijn fout want jij had moeten invallen en niet Levi. Mijn excuses daarvoor.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: