The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




02/02/2008 FC CT vs V.V.L
#61
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:En weer een zege er bij.
Wo. belangrijk potje. Comp. nu een paar "makkies". We doen nog vol op mee.

Wordt ik nou oprecht genaaid Adder ? Dit vind ik echt kut, die TT is leuk maar ik wil wel ballen. Als dit jouw manier van 'afspraken' is weet ik niet of ik wel wil ballen tussen alle 17-jarige goden.... Eerst hebben wij een WO waarbij de wedstrijd geteld wordt en ik dus weer niet speel. Vervolgens valt woensdag Levi voor Jimmy in en afgelopen pot valt Jimmy voor Levi in... Geen ervaring, geen wedstrijden en ondertussen mag ik nu zeker de kutpartijen ballen waarbij ik blij mag zijn als de aanvaller van de tegenstander uberhaupt op onze helft komt.

Bedankt !

ik rouleer dus als je kutpartijen keept, is dat puur toeval.
Afgelopen Woensdag is mijn fout want jij had moeten invallen en niet Levi. Mijn excuses daarvoor.

Tsja... enige wat ik zie is dat alle leuke potjes Levi speelt en bij winst Jimmy mag invallen. Ik mag opdraven tegen Toverdrank en een partij in de beker... beide gevallen waren het allang gewonnen wedstrijden. Spelletje is al niet echt leuk voor keepers laat staan als ik ook nog eens niet speel of nooit een bal krijg om tegen te houden... Maar goed ben erg benieuwd naar de rest van de cimpetitie/beker....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#62
1 troost, jij start Wo. in de uitermate belangrijke pot tegen Hoofddorp. Daarna hebben we in de comp. een paar makkies tot dat VVL en YBA voor de deur staan. Hopelijk gaan we ook nog ff lekker door in de beker.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#63
moeilijke wedstrijd...hoofddorp beter dan ik had gedacht...enig geluk in het feit dat rustebiel en confurius niet fit zijn. hun beste verdediger en spits dus.
Reply
#64
Ik speel vandaag in de beker tegen YBA die bij jullie in de poule zitten. Hebben jullie nog bruikbare tips?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
aardige keeper...voor de rest weinig bijzonders. team dat zich op competitie richt...beker boeit ze niet.
Reply
#66
Godeverdomme Depor, weer een klote fitheid van 80!!!!!
de Boer trouwens op 75, maar dat is wel een beetje te verwachten....
Nu maar hopen dat van Boxel er zin in heeft, want er is dus weinig fitheid voorin....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#67
balen...hoop dat het beter gaat met nieuwe team..heb zo mijn twijfels
Reply
#68
kooltje Wrote:balen...hoop dat het beter gaat met nieuwe team..heb zo mijn twijfels

heb nog een paar weken, maar er zijn een aantal posities nog niet toegwezen. Dus ik probeer het een beetje te verdelen, qua activiteit.
Gelukkig dat Mac en Depor voor 1 positie gaan, dus daar zie ik geen probleem.
Al had ik dit niet van Depor verwacht.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#69
60:57': Rutger van Gurp fouled Lucas van Boxel...
60:57': FC CT is awarded a penalty kick!!!
61:00': Substitution for FC CT. Levi de Wit enters for the place of Sjaak Born.

61:32': Robert de Boer steps up to take the penalty...
61:32': Robert de Boer shoots...
61:34': GOOOOOAL to FC CT!! A low shot to the corner.

altijd slim natuurlijk even je keeper wisselen op t moment dat je een penalty mag nemen Wink
Reply
#70
2-1 winst!! Geweldig resultaat....
Reply
#71
Mac Wrote:60:57': Rutger van Gurp fouled Lucas van Boxel...
60:57': FC CT is awarded a penalty kick!!!
61:00': Substitution for FC CT. Levi de Wit enters for the place of Sjaak Born.

61:32': Robert de Boer steps up to take the penalty...
61:32': Robert de Boer shoots...
61:34': GOOOOOAL to FC CT!! A low shot to the corner.

altijd slim natuurlijk even je keeper wisselen op t moment dat je een penalty mag nemen Wink

Ach ja... Adder heeft vertrouwen in de pingel Wink En we zijn weer een rondje verder... 3 reddeingen, jammer van de goal tegen maar ik had geen kans volgens het wedstrijdverslag. Wel weer 100% complete passes (3 uit 3) \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#72
Box Brother Wrote:
Mac Wrote:60:57': Rutger van Gurp fouled Lucas van Boxel...
60:57': FC CT is awarded a penalty kick!!!
61:00': Substitution for FC CT. Levi de Wit enters for the place of Sjaak Born.

61:32': Robert de Boer steps up to take the penalty...
61:32': Robert de Boer shoots...
61:34': GOOOOOAL to FC CT!! A low shot to the corner.

altijd slim natuurlijk even je keeper wisselen op t moment dat je een penalty mag nemen Wink

Ach ja... Adder heeft vertrouwen in de pingel Wink En we zijn weer een rondje verder... 3 reddeingen, jammer van de goal tegen maar ik had geen kans volgens het wedstrijdverslag. Wel weer 100% complete passes (3 uit 3) \Big Grin/

Iets zegt mij dat ik waarschijnlijk geen 100% complete passes heb. :wink: Zal dat nog ff checken.
Maar ben erg tevreden over het resultaat.

edit: 1 uit 2. mmm. heb 2 ballen corner getikt. Doen we ook aan terugspeelballen? Anders kan ik nooit een pass gegeven hebben.

edit 2: Er zijn natuurlijk ook nog doeltrappen. Dat zal het wel zijn.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#73
thuis tegen GFA den bosch...lastig maar wel thuis iig.
Reply
#74
Feli mannen!

Ook AZ een ronde verder, met 2-1gewonnen van YBA. Jonas wederom MotM, begint saai te worden.....

Nu uit naar Nelson City, dat is andere koek vrees ik......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
tja we hadden beter long beach of houten kunnen loten..die spelen nu tegen elkaar
Reply
#76
Zo gaatwel erg lekker zo. Zou erg mooi zijn als we de beker winnen.
Insane life.
Reply
#77
Adder Wrote:Godeverdomme Depor, weer een klote fitheid van 80!!!!!
de Boer trouwens op 75, maar dat is wel een beetje te verwachten....
Nu maar hopen dat van Boxel er zin in heeft, want er is dus weinig fitheid voorin....

Enig idee ook wanneer Joep voor het laatst having fun heeft getraind? En hoe het met zijn relaties staat?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#78
kooltje Wrote:tja we hadden beter long beach of houten kunnen loten..die spelen nu tegen elkaar
Volgende ronde!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#79
Bumme Wrote:Feli mannen!

Ook AZ een ronde verder, met 2-1gewonnen van YBA. Jonas wederom MotM, begint saai te worden.....

Nu uit naar Nelson City, dat is andere koek vrees ik......
Vrees het ook voor je Bumme, maar je wordt van harte welkom geheten door twee oud-ploeggenoten.
What, me worry?
Reply
#80
Fred Naaigaren Wrote:
Bumme Wrote:Feli mannen!

Ook AZ een ronde verder, met 2-1gewonnen van YBA. Jonas wederom MotM, begint saai te worden.....

Nu uit naar Nelson City, dat is andere koek vrees ik......
Vrees het ook voor je Bumme, maar je wordt van harte welkom geheten door twee oud-ploeggenoten.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#81
FF tussendoor, ik ga vanavond richting oostenrijk en ben de zaterdag daarop pas weer terug. Training heb ik ingesteld, zonder rekening te houden met wedstrijden. Dus als mn fitness laag wordt, weet je waarom.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#82
Farmersmother Wrote:FF tussendoor, ik ga vanavond richting oostenrijk en ben de zaterdag daarop pas weer terug. Training heb ik ingesteld, zonder rekening te houden met wedstrijden. Dus als mn fitness laag wordt, weet je waarom.

Ik zet je er wel naast dan, want je moet wel optimaal trainen.
Dus Sjaak speelt morgen weer 61 minuten en Levi valt in( maak ik het zo een beetje goed tov Sjaak)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#83
Sjaak speelt dus 61 minuten, dan komt Levi.

de Boer speelt niet, ik speel op zijn plek. Klop en Meerte gewoon op het midden en Knop op ML.
Het is tegen een bot, dus mag niet veel problemen geven.
IO hoeft door niemand aangepast te worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#84
Adder Wrote:
kooltje Wrote:balen...hoop dat het beter gaat met nieuwe team..heb zo mijn twijfels

heb nog een paar weken, maar er zijn een aantal posities nog niet toegwezen. Dus ik probeer het een beetje te verdelen, qua activiteit.
Gelukkig dat Mac en Depor voor 1 positie gaan, dus daar zie ik geen probleem.
Al had ik dit niet van Depor verwacht.....

Depor heeft een nieuwe baan, en heeft in 4 dagen van de 96 uur ongeveer 60-70 uur gewerkt dus eventjes geen tijd gehad om naar footstar te kijken aangezien ik rond half negen me nest in ging.
Zal zo eens inloggen en wat aanpassingen maken.
En als je twijfels hebt kooltje moet je niet op nieuw starten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
ok, dank je wel voor je uitleg.
Probeer iig je fitheid rond de wedstrijden zo hoog mogelijk te zetten, aangezien trainen toch geen bal meer uitmaakt.
Succes en veel plezier met je nieuwe baan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
Adder Wrote:ok, dank je wel voor je uitleg.
Probeer iig je fitheid rond de wedstrijden zo hoog mogelijk te zetten, aangezien trainen toch geen bal meer uitmaakt.
Succes en veel plezier met je nieuwe baan.

Ja heb nu 98% oid, zal het zo aanpassen dat het op woensdag ook +/- 100% is. Ik hou Joep ook aan naast mijn nieuwe speler.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#87
Adder Wrote:ok, dank je wel voor je uitleg.
Probeer iig je fitheid rond de wedstrijden zo hoog mogelijk te zetten, aangezien trainen toch geen bal meer uitmaakt.
Succes en veel plezier met je nieuwe baan.
Zeker succes gewenst voor hem, aangezien ik nu min of meer zijn baas ben.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#88
Antidote Wrote:
Adder Wrote:ok, dank je wel voor je uitleg.
Probeer iig je fitheid rond de wedstrijden zo hoog mogelijk te zetten, aangezien trainen toch geen bal meer uitmaakt.
Succes en veel plezier met je nieuwe baan.
Zeker succes gewenst voor hem, aangezien ik nu min of meer zijn baas ben.


Als dat maar goed gaat......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#89
Adder Wrote:
Antidote Wrote:
Adder Wrote:ok, dank je wel voor je uitleg.
Probeer iig je fitheid rond de wedstrijden zo hoog mogelijk te zetten, aangezien trainen toch geen bal meer uitmaakt.
Succes en veel plezier met je nieuwe baan.
Zeker succes gewenst voor hem, aangezien ik nu min of meer zijn baas ben.


Als dat maar goed gaat......

Aangezien hij meer te laat komt dan ik zie ik geen probleem
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#90
Morgen tegen Den Bosch...ontzettend sterke ploeg...
Speelt altijd 4-4-2 met drie aanvallende middenvelders...
Hoe gaan wij tegen ze spelen?
Laatste twee nederlagen waren tegen teams met meerdere defensieve middenvelders...
Afeglopen zaterdag 5-1 verloren tegen TRL. De moraal is dus niet op 100%...een klein voordeel voor ons.
Daarnaast zitten de meeste rond 85% fitheid...dit kan natuurlijk nog 100% worden voor de wedstrijd van morgen.
Succes heren...zorg dat wij allemaal topfit beginnen!!
Reply


Forum Jump: