The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




02/02/2008 FC CT vs V.V.L
#91
Verdedigend kan ik geen verrassende dingen uit halen tegen ze.
Aanvallend heb ik wel wat weer bedacht.....
Of het werkt?
Morgenmiddag zullen we het weten.
Ik heb wel gezien dat para er veel vertrouwen in heeft.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#92
Footstar Forum Wrote:Kwartfinales 12/03/2008 FC CT (B - 4) vs GFA Den Bosch (Eredivisie)
Een interessante ontmoeting tussen FC CT en GFA Den Bosch. GFA, eredivisionist, staat bekend als cupfighter maar heeft een slechte 'generale' afgeleverd afgelopen zaterdag. Het verloor met maar liefst 1-5 van T.R.L. Ook in de 1/8e finale werd door het oog van de naald gekropen tegen RS.
FC CT, een ex-eredivisionist, draait net als vorig seizoen goed mee bovenin in de B-4. De achterstand op V.V.L. is slechts drie punten, dit ondanks het feit dat de club aan het begin van het seizoen afstand moest doen van een aantal vaste krachten (Henk Lips, Jelle de Leede, Cas Oosterhuis en Wiebe van IJperen). In de beker gaat het ook voor de wind. FC CT versloeg o.a. Bulls United FC en FC Hoofddorp, beiden eredivisionisten.

Mijn voorspelling: Een nipte overwinning voor GFA Den Bosch na 90 min. reguliere speeltijd, 2-3.

Van onze eigen Wiebe... wat maak jij ons nou ? Verliezen ???
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#93
we kunnen wel onsterfelijk worden door hier te winnen. 3 eredivisionisten uitschakelen is natuurlijk een hele prestatie.
Reply
#94
Iedereen is fit trouwens( ook de Boer) , dus applaus voor jezelf.

Nu alleen maar [-o< dat we een mooi resultaat neer zetten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#95
come on CT... Zou een topprestatie zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#96
1-0 achter Sad
Reply
#97
1-1!!! de boer met een wereldgoal Smile
Reply
#98
Levi heeft het druk .... die gaat zo een dikke voldoende scoren... hopen op het gelijke spel en pingels ? Of heeft Adder een geniale wissel in gedachte ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#99
Box Brother Wrote:Levi heeft het druk .... die gaat zo een dikke voldoende scoren... hopen op het gelijke spel en pingels ? Of heeft Adder een geniale wissel in gedachte ?
haha 61:00': Er wordt gewisseld bij FC CT. Levi de Wit wordt van het veld gehaald, in zijn plaats komt Sjaak Born.
Reply
Quote:62:57': Jonas Boer schiet...
63:00': Een geweldig schot.. Die bal valt precies in de kruising! GOOOOOAL voor AZ!! Zoals het hoort viert de doelpuntenmaker het in stijl met een paar mooie salto's! Maar of de coach daar blij mee is?
Die Bumme heeft het op zijn heupen gekregen, zowaar 1-1 nu.
What, me worry?
Reply
kooltje Wrote:
Box Brother Wrote:Levi heeft het druk .... die gaat zo een dikke voldoende scoren... hopen op het gelijke spel en pingels ? Of heeft Adder een geniale wissel in gedachte ?
haha 61:00': Er wordt gewisseld bij FC CT. Levi de Wit wordt van het veld gehaald, in zijn plaats komt Sjaak Born.

Of dit nou een geniale wissel is ... pak wel iig in de eerste 5 minuten 2 ballen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
verlenging...sjaak doet het prima tot nu toe
Reply
Pff, met veel pijn en moeite heeft Nelson van het team van Bummem gewonnen, uitslag 2-1.
Het zijn dan ook lompe boeren bij het management van Nelson dat ze de echte klasbakken Van IJperen en Oosterhuis niet opstellen.

Als jullie nou effe die Brabanders verslaan in de verlenging, dan kan ik jullie wellicht een vrije doortocht geven volgende week :wink:
What, me worry?
Reply
tweede helft verlenging...
zijn we in het voor of nadeel met penaty's?
Reply
WINST!!!!!!!!!!!!!!
Sjaak bedankt!!!!!
ED en LUCAS chapeau voor het binnenschieten van de pingel!!
Reply
kooltje Wrote:tweede helft verlenging...
zijn we in het voor of nadeel met penaty's?

Duidelijk voordeel .... Sjaak dwingt 4 gemiste pingels af en wij missen er maar 3... wij zitten dus in de halve finale door pingels \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hulde heren.... Prima prestatie....
The great old Ludwig von...
Reply
Zeer fraai mannen!

Wat nou stoppen aan het einde van het seizoen?
Promoveren en de beker verdedigen bedoel je.
What, me worry?
Reply
en de gunstige loting tegen houten....
waar febo andere eredivisionist nelson treft
wel uit maar gaat lukken!
Reply
=D> =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Box Brother Wrote:
Footstar Forum Wrote:Kwartfinales 12/03/2008 FC CT (B - 4) vs GFA Den Bosch (Eredivisie)
Een interessante ontmoeting tussen FC CT en GFA Den Bosch. GFA, eredivisionist, staat bekend als cupfighter maar heeft een slechte 'generale' afgeleverd afgelopen zaterdag. Het verloor met maar liefst 1-5 van T.R.L. Ook in de 1/8e finale werd door het oog van de naald gekropen tegen RS.
FC CT, een ex-eredivisionist, draait net als vorig seizoen goed mee bovenin in de B-4. De achterstand op V.V.L. is slechts drie punten, dit ondanks het feit dat de club aan het begin van het seizoen afstand moest doen van een aantal vaste krachten (Henk Lips, Jelle de Leede, Cas Oosterhuis en Wiebe van IJperen). In de beker gaat het ook voor de wind. FC CT versloeg o.a. Bulls United FC en FC Hoofddorp, beiden eredivisionisten.

Mijn voorspelling: Een nipte overwinning voor GFA Den Bosch na 90 min. reguliere speeltijd, 2-3.

Van onze eigen Wiebe... wat maak jij ons nou ? Verliezen ???

Mijn voorspelling is wat ik dacht, niet wat ik hoopte.. En gelukkig kreeg ik ongelijk. Een geweldige prestatie jongens! In de finale tegen Nelson misschien? Ik geef jullie een aardige kans tegen Houten trouwens..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Notworthy Notworthy Notworthy

fantastisch jongens! hakken met die boel!
Reply
grappig, zo goed vind ik houten niet, aantal spelers hebben toch op wat rare skills getraind moet ik zeggen. Finale zit er gewoon zeker in!
Reply
\Big Grin/
Insane life.
Reply
Klasse heren! =D>
Wat een vage zooi maken we toch mee. Topspelers weg, training op zijn kop en planning voor herstart en zowaar zitten we in de halve finale van de beker. Undecided

Cas en Wiebe see ya in the finals.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hele wedstrijd bekeken.
We waren sterker over de hele wedstrijd. Alleen einde 2e verlenging met samengeknepen billen gezeten.
Pingels slecht ingeschoten(instellingen waren goed).
Louwerens komt tekort( niet lullig bedoeld, gewoon te weinig skills), Segeren te traag( heb al een bericht gestuurd naar hem. Levi was minder balvast dan Sjaak, dus ik start sowieso met Sjaak tegen Houten. Weet niet of ik een wissel ga gebruiken.
De rest gaat perfect( Onno heeft nu een fitness van 52.....), hoewel de 2 andere spitsen ook niet echt in het spel voor kwamen.
Ja, nu Houten.....ze hebben iig een grote bek op het FS forum.
Nog een paar weken en dan is het toch echt schluss( ook al gaat het nu lekker). We hebben niet heel veel poen (171935 ), maar misschien dat we nog een oud teamlid kunnen overhalen om terug te keren?
Ik denk dat we max.150k kunnen neerleggen en de speler in kwestie verliest wel wat training( als je PT6 hebt is het geen probleem), maar heeft dus wel kans om Ned. bekerwinnaar te worden.
Ik baal dus wel een beetje dat ik zo veel spelers heb laten weg gaan, maar dat is achteraf gelul.
Staat de rest ook zo er tegen over, of willen jullie liever met dit clubje de zooi winnen/afmaken?
ik heb uiteraard een naam in mijn hoofd. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Bostoen, maar Acda of vd Poel zou ik ook heel goed kunnen inpassen.
Dit zal wel ten koste gaan van Louwerens, die zeker een behoorlijk aandeel in ons succesje heeft( meeste assists), maar wat ik al zei, net iets te kort komt.
Ik lees wel wat jullie er van vinden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Geweldig die overwinning. :Big Grin Zou mooi zijn als we hem gaan winnen. Zou het wel jammer vinden als ik de halve finale op de bank moet blijven. Maar de manager beslist. Met te weinig balvast, bedoel je dat ik te veel rebounds weg gaf?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Adder Wrote:Hele wedstrijd bekeken.
We waren sterker over de hele wedstrijd. Alleen einde 2e verlenging met samengeknepen billen gezeten.
Pingels slecht ingeschoten(instellingen waren goed).
Louwerens komt tekort( niet lullig bedoeld, gewoon te weinig skills), Segeren te traag( heb al een bericht gestuurd naar hem. Levi was minder balvast dan Sjaak, dus ik start sowieso met Sjaak tegen Houten. Weet niet of ik een wissel ga gebruiken.
De rest gaat perfect( Onno heeft nu een fitness van 52.....), hoewel de 2 andere spitsen ook niet echt in het spel voor kwamen.
Ja, nu Houten.....ze hebben iig een grote bek op het FS forum.
Nog een paar weken en dan is het toch echt schluss( ook al gaat het nu lekker). We hebben niet heel veel poen (171935 ), maar misschien dat we nog een oud teamlid kunnen overhalen om terug te keren?
Ik denk dat we max.150k kunnen neerleggen en de speler in kwestie verliest wel wat training( als je PT6 hebt is het geen probleem), maar heeft dus wel kans om Ned. bekerwinnaar te worden.
Ik baal dus wel een beetje dat ik zo veel spelers heb laten weg gaan, maar dat is achteraf gelul.
Staat de rest ook zo er tegen over, of willen jullie liever met dit clubje de zooi winnen/afmaken?
ik heb uiteraard een naam in mijn hoofd. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Bostoen, maar Acda of vd Poel zou ik ook heel goed kunnen inpassen.
Dit zal wel ten koste gaan van Louwerens, die zeker een behoorlijk aandeel in ons succesje heeft( meeste assists), maar wat ik al zei, net iets te kort komt.
Ik lees wel wat jullie er van vinden.

Ik heb ook de wedstrijd live bekeken. Het viel me ook op dat Louwerens gewoon onder doet voor de rest, en dat hij aanvallend niet veel kon uitrichten en verdedigend tekort kwam. Houten spelers hebben overigens alleen maar een grote bek op het forum Smile Maar ik zie zeker kansen voor jullie volgende week.

Voor de rest nog een opmerking: zou je Onno van de Berg, als je hem op het middenvel posteert niet als AMC zetten in plaats van gewone MC. Ik denk dat hij als AMC voor veel meer gevaar kan stichten. Dan moet je alleen wel een DMC hebben, en ik weet niet of je die voor handen hebt...

P.s. Ik ben natuurlijk geen FC CT' er meer, maar ik denk ik geef mijn mening maar eventjes...

Edit: ik zie trouwens dat Ed van Meerte Janse prima als DMC kan fungeren..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
jezus adder, je probeerde wel echt alles alleen te doen op het middenveld he?
laat mijn manneke nou gewoon tackelen, die kan dat tenminste :p
Reply
T00L Wrote:jezus adder, je probeerde wel echt alles alleen te doen op het middenveld he?
laat mijn manneke nou gewoon tackelen, die kan dat tenminste :p

Jij begon uitgerust om de beslissende pingel te maken....is ook belangrijk.
En para, Ik heb vaak geprobeerd ( zeker in het begin) om met een AMC en DMC te spelen. Liep niet lekker.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: