The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




02/02/2008 FC CT vs V.V.L
Forever Wrote:Geweldig die overwinning. :Big Grin Zou mooi zijn als we hem gaan winnen. Zou het wel jammer vinden als ik de halve finale op de bank moet blijven. Maar de manager beslist. Met te weinig balvast, bedoel je dat ik te veel rebounds weg gaf?

Was vergeten hier op te reageren. Hoge ballen blijft Levi raar op reageren( weglopen van de bal en zo, heel vaag).
Idd. aantal keer rebounds. Sjaak pakt bijna alles klemvast.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik weet dat ik tekort kom....maar hoop wel dat FC CT de beker gaat pakken. Als er iemand is die terug wilt komen, dan juich ik dat toe. Ik kan helaas niet opboxen tegen de komende ploegen!




Maar je zult wel een aantal topassists missen :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Adder Wrote:
T00L Wrote:jezus adder, je probeerde wel echt alles alleen te doen op het middenveld he?
laat mijn manneke nou gewoon tackelen, die kan dat tenminste :p

Jij begon uitgerust om de beslissende pingel te maken....is ook belangrijk.
En para, Ik heb vaak geprobeerd ( zeker in het begin) om met een AMC en DMC te spelen. Liep niet lekker.

Het is ook afhankelijk van de opstelling van de tegenstander natuurlijk, of het verstandig is om te kiezen voor AMC-DMC of MC-MC
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Adder Wrote:
Forever Wrote:Geweldig die overwinning. :Big Grin Zou mooi zijn als we hem gaan winnen. Zou het wel jammer vinden als ik de halve finale op de bank moet blijven. Maar de manager beslist. Met te weinig balvast, bedoel je dat ik te veel rebounds weg gaf?

Was vergeten hier op te reageren. Hoge ballen blijft Levi raar op reageren( weglopen van de bal en zo, heel vaag).
Idd. aantal keer rebounds. Sjaak pakt bijna alles klemvast.

Zit er verschil tussen onze io's Adder. En dan in het bijzonder bij de io waardoor je of op de lijn blijft of uitkomt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Geweldig die overwinning. :Big Grin Zou mooi zijn als we hem gaan winnen. Zou het wel jammer vinden als ik de halve finale op de bank moet blijven. Maar de manager beslist. Met te weinig balvast, bedoel je dat ik te veel rebounds weg gaf?

Was vergeten hier op te reageren. Hoge ballen blijft Levi raar op reageren( weglopen van de bal en zo, heel vaag).
Idd. aantal keer rebounds. Sjaak pakt bijna alles klemvast.

Zit er verschil tussen onze io's Adder. En dan in het bijzonder bij de io waardoor je of op de lijn blijft of uitkomt.

zie bericht FS.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zo, ff een easy one binnen gehaald.
1e goal uit het boekje. Lucas liet zich terugzakken, Louwerens ging diep, pass van boxel op Louwerens, achterlijn, laag voor op Segeren en klaar is clara.
Opstelling is klaar voor houten.
Keep wissel nog niet definitief, maar voorlopig begint Sjaak( dat zal niet veranderen) en vervanging is in de 75e minuut door Levi( kan dus nog veranderen qua tijd).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
\Big Grin/ MOTM Ricky Louwerens
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
nou morgen de halve finale...het moet kunnen...maar iedereen moet fit beginnen...finale zou mooi zijn.
Spitsen van houten zijn het beste onderdeel van het team...
maar het blijft een uitwedstrijd...kom op heren!
Reply
Ik train voor de wedstrijd nog een fitheid. Dus kom ik uit op 96%

Hakken met die zooi!!!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
kooltje Wrote:nou morgen de halve finale...het moet kunnen...maar iedereen moet fit beginnen...finale zou mooi zijn.
Spitsen van houten zijn het beste onderdeel van het team...
maar het blijft een uitwedstrijd...kom op heren!

Er bestaat toch geen thuisvoordeel?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
El Parasito Wrote:
kooltje Wrote:nou morgen de halve finale...het moet kunnen...maar iedereen moet fit beginnen...finale zou mooi zijn.
Spitsen van houten zijn het beste onderdeel van het team...
maar het blijft een uitwedstrijd...kom op heren!

Er bestaat toch geen thuisvoordeel?


Denk dat ze wel iets hebben gedaan, want ik vind de thuisploeg net iets fanatieker in de 2d( kan het me ook verbeelden)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Jezus wat hebben die gasten van houten een grote bek zeg.... hoop echt dat we winnen Icon_twisted
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Heel veel succes vanmiddag heren. Ik duim voor jullie!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
me too!
The great old Ludwig von...
Reply
Ik ook!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
En we zijn gestart Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
spannend dit! tijdje geleden dat ik een wedstrijd van footstar zo intensief gevolgd heb!
Reply
Mac Wrote:spannend dit! tijdje geleden dat ik een wedstrijd van footstar zo intensief gevolgd heb!

Ligt het aan mij of heeft sjaak erg veel te doen ? Het is maar goed dat Levi er zometeen inkomt... ben nu al doodop Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
idee krijg ik ook ja! hebben we wel gemotst?
Reply
1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
nog een half uur jongens kom op!
Reply
Mac Wrote:1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hakkuh

Footstar-Forum, Beker-topic Wrote:Originally posted by Timen Koning

Tjah te bizar honderd kansen gemist al, twee voor hun en 1 goal:S! Footstar is gemeen!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik heb 75 minuten mijn werk gedaan ... de nul gehouden !!

GO LEVI !!!! Laat zien dat jij de nr. 1 moet zijn en die cap eerlijk verdiend hebt !!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
fok! 1-1 Sad
Reply
Mac Wrote:fok! 1-1 Sad

Lekkere binnenkomer van Levi Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Das jammer idd...vooral het commentaar wat erbij staat...ben benieuwd of dat gewoon random commentaar is, of dat dit ook werkelijk terug te zien is.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
en we zitten in de verlenging! kom op jongens nog 1x alles eruit!
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1!! joep held!
Reply
92:38': Joep Segeren probeert de bal onder controle te krijgen...
92:39': Joep Segeren schiet...
92:41': GOOOOOAL voor FC CT!! Altijd mooi als zo'n laag schot in de hoek valt waar het moet vallen! Al moet ik toegeven vanuit deze positie lijkt het dat de keeper niet geheel vrijuit gaat bij die actie.
93:17': Houten neemt de aftrap.

93:56': Randal Zomer houdt de bal vast zoals hem waarschijnlijk opgedragen is in deze situatie.
93:56': Randal Zomer schiet...
93:58': Met een katachtige reflex houdt Levi de Wit de bal uit zijn doel.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
grappig dat deel van de keeper staat er niet in t engels

92:31': Robert de Boer crosses to Joep Segeren
92:37': Petrus van Donken tries to head the ball but misses
92:38': Joep Segeren is trying to control the ball...
92:39': Joep Segeren shoots...
92:41': GOOOOOAL to FC CT!! A low shot to the corner.
93:17': Houten takes the kick-off.
Reply


Forum Jump: