The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




02/02/2008 FC CT vs V.V.L
nog 10 min! dooooooooorrrrrrrrr
Reply
2 min!!!
Reply
Ed presteert maar matig als ik het wedstrijdverslag mag geloven :roll:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
En? En?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaa finale!!!! here we come!
Reply
Feli! Ben trots op jullie.

Eddy Kloppenberg lijkt vandaag zijn schoenen verkeerd om aangedaan te hebben.. Deze speler schijnt één van de talenten te zijn maar tot dit moment heeft hij dat niet kunnen waarmaken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
=D> =D> =D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
\Big Grin/


Notworthy


Wedstrijd heeft mij trouwens 6% fitness gekost... uitzonderlijk veel voor een keepert... hoe zit dat bij jou Levi ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Mac Wrote:fok! 1-1 Sad

Lekkere binnenkomer van Levi Sad

Tja wat voor smoes moet ik gaan verzinnen. Wink

Dat doet hij anders nooit hoor.

Maar klasse dat we in de finale staan. =D>
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Geweldig gewonnen...Wat was er met mijn kloppie aan de hand zeg...een drie :eeeek:
ach volgende week maar weer een 3 Smile
Reply
Knappe prestatie!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wedstrijd bekeken( doe nog steeds niets met wedstrijdverslagen).

Spannende pot, ging erg gelijk op.
Keep nu echt definitief( sorry Levi). Born keept alle belangrijke potten vanaf het begin en waarschijnlijk geen wissel. Nu waren de IO's hetzelfde maar Levi is zwakker dan Born in de 2d.
Verdediging sterk en rustig als altijd.( verdediging van hun ramde de bal continu over de zijlijn).
Louwerens zwakker dan zijn directe , maar toch heel nuttig in de weg gelopen :wink: . En een prachtige assist bij de 1e goal. ( hoge bal , keeper eronder door en Joep knalt binnen).
Onno stuk minder aanwezig deze pot. Liep veel als DMC.
Meerte was wel dominant aanwezig, veel bal veroveren en toch ook goede passes. Maar hun middenveld was wel sterker dan die van ons.
Klop een 3? Nou niet wat ik gezien heb. Hij was wel minder dan anders (trager vooral en toch ook veel duels verloren), maar zijn passing was toch wel weer lekker. Heel veel goede ballen op de Boer.
Boxel had ik iets andere IO gegeven, maar ook nu was hij veel te weinig betrokken in het spel. Ik vermoed dat dat komt , omdat Klop de spelmaker op linnks is en daar veel op gespeeld wordt.
Segeren ook een iets anbdere IO gegeven en dat werkte. Nog delf je regelmatig het onderspit, maar je was nu wel wat meer in de wedstrijd en natuurlijk 2 mooie goals.
de Boer was iets sterker dan zijn directe tegenstander dus daar kwam regelmatig gevaar vandaan.

Ja jongens, de Finale!!!!
Tegen Wiebe en Cas. Zullen zij gemengde gevoelens hebben?

Maar eerst VVL, die wil ik uiteraard ook winnen. Dus Heren let aub goed op je fitheid, want ik heb jullie allemaal nodig de komende 2 potten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
klop zal het goed maken coach!
Reply
Feli, heren! Ik hoor net van Box (irl mijn huisgenoot) dat jullie misschien een verdediger nodig hebben voor de beker. Misschien. Ik ben voor 125k op te halen. Het is maar een vraagje.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:Feli, heren! Ik hoor net van Box (irl mijn huisgenoot) dat jullie misschien een verdediger nodig hebben voor de beker. Misschien. Ik ben voor 125k op te halen. Het is maar een vraagje.
Moet je wel morgen worden overgenomen, anders zal je moraal niet al te best zijn tijdens de finale. Interacten gaat in het begin niet al te hard namelijk. Maar er is zeker nog wel een mogelijkheid lijkt me.
What, me worry?
Reply
volgens mij hebben we vooral een goede middenvelder nodig eigenlijk maar een extra verdediger kan geen kwaad denk ik
Reply
Mac Wrote:volgens mij hebben we vooral een goede middenvelder nodig eigenlijk maar een extra verdediger kan geen kwaad denk ik

Vorige week vond ik dat ook, maar we hebben met dit clubje de finale gehaald, dus laten we het nu ook met dit clubje maar afmaken.
Misschien dat er een paar bij Nelson een verkeerd knopje indukken, betreffende vermoeidheid? :wink:

Nee zonder gekheid, verdedigend geven we niet heel veel weg, onze rechterkant is ietsje verzwakt, dus moet er veel [-o< worden en misschien dat ik nog wat tactisch kan uit halen.

maar eerst....VVL!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
In de trein een vreugde sprong gemaakt toen ik achter kwam dat we gewonnen hadden.
Wat een prestatie heren! Dit had ik echt nooit verwacht. \Big Grin/ =D>
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
@Adder Levi is hier natuurlijk niet echt blij mee. Vooral omdat hij er altijd voor de FC CT gestaan heeft. Maar hij zal het maar moeten slikken en zitvlees gaan kweken.
Maar wil je in de 2d van de komende bekerfinale voor mij kijken of de keeper van Nelson (Xander) hetzelfde gedrag als Levi vertoond? Want zijn vaardigheden komen best wel overeen. Kan ik een idee krijgen waaraan het misschien ligt.
Het kan niet aan het uitgooien liggen, misschien aan het wat te lage uitkomen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik zal Wo. daarop letten.
Morgen val je wel gewoon in in de 75e minuut.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik heb zelfs soms het idee dat er ook iets als "vorm" mee speelt, al wordt dat nergens bevestigd.
The great old Ludwig von...
Reply
Adder Wrote:Ik zal Wo. daarop letten.
Morgen val je wel gewoon in in de 75e minuut.

okido, ik heb nog goede herinneringen aan mijn vorige wedstrijd tegen V.V.L
Hier stond iets veel te lang.
Reply
tja....dat is dus kut.

Boca heeft fitheid 73.....
De rest wel goed. Hij speelt wel trouwens, heb geen vervanging.
We hopen er maar het beste van.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
balen...
jammer want we moeten winnen...
hopen dat hij woensdag wel 100% is
Reply
1-0 achter en kansloos voorlopig...

Het team FC CT heeft weer de bal verloren. Het is bedroevend om te zien dat ze zelfs al een tijdje niet bij de verdediging van de tegenstander zijn geweest! Zouden ze eigenlijk nog wel weten waar de goal van de tegenstanders staat?

Nelson 4-0 voor uit bij gba
Reply
Dat invallen is ook niet Levi zijn ding he Forever Wink nu kon ie al na 9 seconden vissen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Helaas verloren....Ricky komt inderdaad nog te kort, maar zie dat hij wel weer een assist heeft gegeven!

Moreel staat nu op 84% Ik heb alle connecties geklikt, maar gaat het moreel verder omhoog naarmate mijn "vrienden" ook interacten?

Zo ja, zouden jullie dan ook even flink willen klikken voor woensdag???
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
moraal 83...denk dat ie wel weer op 100 moet staan woensdag.
Reply
Mac Wrote:moraal 83...denk dat ie wel weer op 100 moet staan woensdag.

moraal 95, heb vanmiddag ook having fun getrained...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
idd.

IEDEREEN HAVING FUN DOEN DEZE DAGEN!!!!

Daar gaat je moraal van omhoog.
Gen zin om de wedstrijd te bekijken, wel de goals gezien.
Je raadt het nooit.....hoge bal bij de 2e goal van hun en dit keer bleef Levi stokstijf staan.....
De finale is de laatste , serieuze pot, want vanaf Za. stel ik ook weer de "mindere"keepers op( niet lullig bedoelt)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: