The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




natte alie is met haar hol away
#1
als het waar is, heeft die peter r het goed voor elkaar. ook nu speelt hij het wel ok, hij verdient zich er helemaal scheel aan en kan zo aan de slag in de states.

maar als hij alleen die bekentenis heeft van joran, zonder een aanvullende verklaring van iemand op aruba die dat lijk heeft weggedaan of zonder lijk, dan lijkt met dat verdomde weinig en niet voldoende bewijs. dat snapt peter r toch ook?

hij moet dus iets meer hebben gevonden, iets was deze openbaring van joran bevestigt. maar wat?

wat denken mijn forumvrinden ervan?
Reply
#2
Ik als forumvrind denk dat hij wel een leuke theorie heeft en dat dat misschien ook nog wel waar is, maar dat hij niets kan bewijzen. Ik ga ook geen 2 uur zitten kijken, ik lees het wel in de krant.
May The Schwartz Be With You
Reply
#3
Deze forumvrind, denkt dat Peter R met een klapper komt.

Als hij alleen met die "undercover" bekentenis komt kan hij Joran vd S nog niets maken. En aangezien Peter zijn verhaal voor een paar ton aan ABC in de States heeft verkocht en "gerucht" is uitgenodigd bij Oprah lijkt het me dat Peter slim genoeg is dat hij met iets sluitends komt. Mocht hij dat niet doen dan is hij het lachertje van de wereld natuurlijk.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#4
Wat een achterlijke is die Joran zeg ](*,) ](*,) ](*,)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
hij zal r wel gewoon verkracht hebben op t strand en durfde er daarom niets over te zeggen. Ik denk niet dat Peter sluitend bewijs heeft en dat hij iets te enthousiast alles heeft ingezet.
Maar hij zal ongetwijfeld eea onthullen, maar imo niet veel meer dan inmiddels bekend is geworden.
desalniettemin zit ik vanavond te kijken... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Ik neem aan dat Peter vanavond de twee sterke punten van Susan Smit onthuld.
What, me worry?
Reply
#7
Ik ben daar niet zo in thuis, maar mag dat zomaar, dat met die verborgen camera in die auto?

Wel een beetje de Peter R. De Vries show dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Ik ben daar niet zo in thuis, maar mag dat zomaar, dat met die verborgen camera in die auto?

Wel een beetje de Peter R. De Vries show dit...

Hij is er nog niet voor aangehouden, dus ja het mag.
What, me worry?
Reply
#9
Tsja het is allemaal wel mooie tv maar hiervoor zal OJ vd Sloot toch echt nog niet veroordeeld kunnen worden.
Daar is imo toch echt meer voor nodig, een lijk bijvoorbeeld.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
En dit is sowieso ook geen bekentenis voor moord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:En het is sowieso geen moord geweest.

Lekkere agent zou jij zijn!

Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat hij op basis van deze verklaring (nog) niet voor moord aangeklaagd kan worden. Of geloof jij hem op zijn bruine ogen dat het meisje echt opeens begon te trillen en toen dood was?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Ik heb het inmiddels ge-edit, ik formuleerde het inderdaad niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Het optreden van die Peter R. is wel echt misselijkmakend arrogant trouwens Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Wat een dag voor Peter!!! Eerst zijn Ajax zien winnen van Feyenoord en daarna met zo'n programma komen.
Hulde voor het vakmanschap maar ik vind zijn uitzending met Charlie da Silva nog altijd de beste. "Zaai was die vriend van die lange".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Zat wel goed in elkaar, en dit kan als bewijs worden toegelaten in de rechtbank. Alleen hoe bewijs je dat dit niet weer een leugen is?
En wat kan je met dit bewijzen? Dat hij een lijk heeft laten verdwijnen, obstructie van een onderzoek.... Nou das nog geen jaar brommen - voorarrest word ie veroordeelt loopt ie zo de rechtbank uit.
Vond het trouwens walgelijk hoe Peter de moeder van die Nathalee stuurde in haar antwoorden in dat achterlijke boerenkool engels van em.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#16
Als aankomend journalist heb ik uiteraard met de grootste interesse alles gevolgd vanavond... Peter R. is nu binnen, eens zien of hij Maddie McCann nog terug kan brengen.
Reply
#17
Ach ja, dat die Joran een amoreel sociopatisch baasje was, wisten we al natuurlijk... Dead

Maar zo lang ze die vlaflip met die bananenboot niet met succes onder de hete lamp hebben gezet, en vervolgens DNA op die boot hebben gevonden, een skeletje uit zee hebben gevist et cetega zo maar door, kan onze mr. Ripley light gewoon zeggen dat het stoere liegverhalen waren tegen die Arubaanse moppentopper...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Bakke Wrote:Als aankomend journalist heb ik uiteraard met de grootste interesse alles gevolgd vanavond... Peter R. is nu binnen, eens zien of hij Maddie McCann nog terug kan brengen.

En wat is dan je mening over dit puike stukje journalistiek werk?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
Treesong Wrote:
Bakke Wrote:Als aankomend journalist heb ik uiteraard met de grootste interesse alles gevolgd vanavond... Peter R. is nu binnen, eens zien of hij Maddie McCann nog terug kan brengen.

En wat is dan je mening over dit puike stukje journalistiek werk?

Ik heb geleerd dat de verborgen camera alleen ingezet mag worden als het als laatste redmiddel dient om zaken aan het licht te brengen die anders verborgen blijven. Gezien de ernst van deze zaak (verdwijning/doodslag) en de leugens van Joran en consorten denk ik dat de verborgen camera dus ethisch correct én succesvol is ingezet. Dat Peter R. de Vries er op zijn eigen wijze een showtje van maakt - jammer, maar so be it. P&W hebben Joran ook geen kritische vragen gesteld in 'hun' uitzending, ze waren maar al te verguld met het kwartet dat ze aan tafel hadden. Die moeder van Natalee, Beth, reageerde in de uitzending mijns inziens in eerste instantie menselijk, maar daarna wat geacteerd. Ze is de afgelopen 2,5 jaar echter wel vaker op die manier ten tonele verschenen, dus het kan ook haar natuurlijke overkomen zijn.

Peter R. verdient voor zijn inzet wel een behoorlijke pluim. Hoewel hij ook fouten heeft gemaakt als journalist, blijft het een feit dat zaken waar hij zijn tanden in zet, veelal fouten aan het licht brengen die Justitie maakt. In die zin is hij corrector van de rechterlijke macht. Een dankbare taak, lijkt me.

Wel machtig mooi natuurlijk dat De Vries in de bewuste show bij P&W nog met Joran zit te babbelen die alles glashard ontkent, terwijl hij op tape bekentenissen heeft staan. Nu snap ik waarom hij daar tandenknarsend aan tafel zat.

Het verhaal krijgt misschien nog een rare wending, gezien de verklaring van Daury dat hij Joran nooit geholpen kan hebben. Daury heeft naar eigen zeggen een alibi en zou ten tijde van de verdwijning niet op Aruba zijn geweest (zie website DAG: http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-N...llshit.htm)

Samengevat: in mijn ogen een goed staaltje journalistiek werk, tikkeltje dramatisch - maar dat is televisie. Begin dit jaar hebben we bij Onderzoeksjournalistiek niet een dergelijke zaak behandeld, maar het zal de komende maanden nog wel een keer aan bod komen.
Reply
#20
Hier heb je die Daury :razz:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://forum.fok.nl/topic/1122641#56512088">http://forum.fok.nl/topic/1122641#56512088</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Treesong Wrote:Hier heb je die Daury :razz:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://forum.fok.nl/topic/1122641#56512088">http://forum.fok.nl/topic/1122641#56512088</a><!-- m -->

Wat een klein hoofdje voor zo'n breed mannetje.... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Geniaal van Joran, door in zijn 'bekentenis' iets te zeggen, dat aantoonbaar niet klopt, daarmee komt zijn hele verhaal op losse schroeven te staan. Die rechterarm van die Daury is trouwens veel sterker ontwukkeld dan zijn linkerarm, hoe zou dat komen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#23
Hoe weten ze trouwens dat die Patrick gast niet onder 1 hoedje met Joran speelt? Dit is natuurlijk ideaal voor Joran mocht hij er wel vermoord hebben. Ze hebben een bekentenis die redelijk aannemelijk klinkt en ook geloofwaardig omdat het in een verborgen camera actie is gebeurd. Was hij met dit verhaal bij de politie gekomen had niemand hem gelooft. Nu nog even goed uitspelen en over een half jaar gelooft iedereen dat hij een tiener was die in paniek raakte omdat er een meisje in z'n armen stierf. Hij gaat max een half jaartje de cel in voor obstructie van rechtsgang en dumpen van lijk en vervolgens gaat ie dik geld verdienen met het vertellen van zn verhaal.
Reply
#24
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen, maar krijg steeds meer het gevoel dat Pieter Arrr keihard genaaid wordt door Joran en zijn mattie Patrick...
Reply
#25
Ik denk dat Joran iets intelligenter is dan de gemiddelde kijker van gisteravond. Hij heeft hoegenaamd niks gezegd wat mij betreft, dat hem ernstig belast.
De enige échte bekentenis is mijns inziens, dat hij er vanaf weet. Goh, dat had ik nou nooit verwacht.
Peter R. wil het graag een ontzettende bekentenis vinden, dus hij maakt er een geweldige show van, om helemaal niks. Met ma Holintwee als goed getypecaste zeiksnor.
Ik heb niks met of tegen Joran, maar hij is ernstig gefileerd, zonder dat bewezen is, dat hij ook maar iets gedaan heeft.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#26
Keyzer Wrote:Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen, maar krijg steeds meer het gevoel dat Pieter Arrr keihard genaaid wordt door Joran en zijn mattie Patrick...

dat zou wel een behoorlijk stomme naai actie zijn dan. hadden ze beter niets kunnen doen. :roll:

erg jammer dat peter r niets meer heeft dan dit. ik was daar al een beetje bang voor, maar nu heb ik nog wel een hele serie vragen over hoor:

-waarom bel je een vriend en niet een ambulance? waarom vraagt die patrick dat niet?
-waarom gooi je je schoenen weg als je naar huis loopt?
-waarom denk je dat je de lul bent als ze haar vinden omdat ze dan je sperma zullen vinden? je had er toch alleen gevingerd?
-wat nu als het klopt dat die dauri niet opde antillen was die dag? dan kan het toch gewoon stoerdoenerij zijn van joran?
Reply
#27
joep Wrote:Ik denk dat Joran iets intelligenter is dan de gemiddelde kijker van gisteravond. Hij heeft hoegenaamd niks gezegd wat mij betreft, dat hem ernstig belast.
De enige échte bekentenis is mijns inziens, dat hij er vanaf weet. Goh, dat had ik nou nooit verwacht.
Peter R. wil het graag een ontzettende bekentenis vinden, dus hij maakt er een geweldige show van, om helemaal niks. Met ma Holintwee als goed getypecaste zeiksnor.
Ik heb niks met of tegen Joran, maar hij is ernstig gefileerd, zonder dat bewezen is, dat hij ook maar iets gedaan heeft.

of het heel erg opblazen dat zijn vader heeft ontkend een mobieltje naar binnen gesmokkeld te hebben. nou, wat een grof schandaal zeg.... :roll:
Reply
#28
waf Wrote:
Keyzer Wrote:Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen, maar krijg steeds meer het gevoel dat Pieter Arrr keihard genaaid wordt door Joran en zijn mattie Patrick...

dat zou wel een behoorlijk stomme naai actie zijn dan. hadden ze beter niets kunnen doen. :roll:

erg jammer dat peter r niets meer heeft dan dit. ik was daar al een beetje bang voor, maar nu heb ik nog wel een hele serie vragen over hoor:

-waarom bel je een vriend en niet een ambulance? waarom vraagt die patrick dat niet?
-waarom gooi je je schoenen weg als je naar huis loopt?
-waarom denk je dat je de lul bent als ze haar vinden omdat ze dan je sperma zullen vinden? je had er toch alleen gevingerd?
-wat nu als het klopt dat die dauri niet opde antillen was die dag? dan kan het toch gewoon stoerdoenerij zijn van joran?

1) ze was al dood en dus had een ambu geen zin meer?
4) een verklaring zou kunnen zijn dat joran, ipv die dauri, zijn vader heeft gebeld, die hem heeft
geholpen met het wegwerken van het lijk en wil hij pappie niet verraden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#29
Maar waarom zou hij haar vermoord hebben?
Misschien is er per ongeluk ergens iets gebeurd en is hij in paniek geraakt, mede door de alcohol, maar dat kunnen ze niet bewijzen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Of die Amerikaanse sletjes hadden keihard gezopen, coke gesnoven en de GHB van Joran bleek het dodelijke ingrediënt van de cocktail die mejuffrouw Holloway tot zich had genomen... Dan ben je toch behoorlijk zuur wanneer autopsie wordt uitgevoerd.

Nogmaals, ik denk dat Pieter Arrr gewoon keihard teruggenaaid wordt door Joran... De gesprekken in die auto verliepen mij iets té gesmeerd...

Wanneer komt nu de spectaculaire onthulling waar Pieter het de hele week over heeft gehad? Ik vond dit maar een flinterdun verhaaltje... Bijna net zo dun als mijn VanVelzen-wint-de-Popprijs-verhaal... :razz:
Reply


Forum Jump: