03-02-2008, 01:42 PM
1-0 Heitinga
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
De klassieker!
|
03-02-2008, 01:49 PM
Dan zal Ajax wel weer kampioen worden, of niet soms Ad?
03-02-2008, 01:58 PM
Lamme Lennie Wrote:1-0 Heitinga Die heb ik in mijn team. \ ![]()
Alle wijzen komen uit het Oosten!
03-02-2008, 03:32 PM
Feyenoord kan met opgeheven hoofd in de bus gaan. Het was slechts 3-0....
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
03-02-2008, 04:12 PM
Goh, wat lekker dit! Schamele troost, maar wel erg leuk. Het was weer niet heel goed, wel scherp, maar wat was Feyenoord ontstellend slecht zeg :eeeek:
Compleet kansloos, volgens mij heeft Steek geen een keer hoeven duiken. En in de tweede helft, waarin Feyenoord de laatste tijd telkens goed uit de kleedkamer kwam, was het nog veel erger. Vooral de verdediging was echt lachwekkend (waf, i rest my case wat betreft Greene, maar Hofland was nog treuriger), dan is het bij Ajax zo slecht nog niet. Het stond ook weer erg goed achterin, vooral Silva en Vertonghen waren heel sterk. En Klaas was weer super. Enige smetje is dat het echt 6-0 had moeten zijn, zo ontzettend veel kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
03-02-2008, 04:13 PM
Peter Wrote:Dan zal Ajax wel weer kampioen worden, of niet soms Ad?Hahahahaha, post je dit om je eigen achterlijke posts te verhullen? In het Ajax-PSV topic zei je nog dat je nu Feyenoord als grootste concurrent zag, maar dat zal vanavond na de samenvatting Ajax wel weer zijn, sneu jochie ![]()
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
03-02-2008, 04:20 PM
nou nou nou zeg he. Als we Feyenoord hadden willen vernederen dan had t echt vandaag gekund... Jezus wat een kansen en wat was Feyenoord vandaag slecht zeg he..
Dat had ik echt niet gedacht.Gabri was terecht de MOTM, wat een held is dat toch.
The great old Ludwig von...
03-02-2008, 05:29 PM
'Zo'n wanprestatie heb ik nooit meegemaakt'
03/02/2008 15:20 Terwijl Ajax-trainer Adrie Koster mopperde over de gemiste kansen, was zijn Feyenoord-collega Bert van Marwijk woest. Van Marwijk kon er met zijn hoofd niet bij. 'Zijn' Feyenoord was er tegen Ajax niet aan te pas gekomen. 'Dit is dé klassieker. Dan moet je er staan. Je moet een kerel zijn, ook als het niet loopt. Zo'n wanprestatie heb ik in zo'n beladen duel nog nooit meegemaakt.' De Feyenoord-coach had zich opgewonden tijdens de wedstrijd. 'Ik miste de wil en de agressiviteit, die nodig zijn om er een wedstrijd van te maken. Het is onbegrijpelijk. We toonden geen durf en lef en lieten ons als een mak schaap naar de slachtbank voeren.' Zijn collega Koster had minder reden tot klagen na de 3-0 zege. De Ajax-trainer had een ander Feyenoord verwacht. 'Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Maar wij deden het ook heel goed, dat mag ook wel eens gezegd worden.' 'We hebben achterin weinig weggegeven en zelf veel kansen gecreëerd', was Koster positief. 'maar het is ongelooflijk dat we zeven opgelegde kansen missen in de tweede helft. We hadden te weinig voor elkaar over en gingen liever voor eigen kans dan af te spelen op de vrije man. Als dat wel gebeurt, stuur je Feyenoord met een monsterscore naar huis.' Dat is misschien wel realistisch van BvM, maar in hoeverre is hij daar zelf niet debet aan. Elke week zegt ie hetzelfde, maar hij krijgt t niet voor elkaar om ze wel te motiveren blijkbaar
03-02-2008, 06:05 PM
Ajax was niet goed maar fnooit was regelrecht dramatisch. Vanaf de eerste seconde droop de onzekerheid van de verdediging af, met die enorme kans (fraaie redding Timmer, een van de vele) tot gevolg.
Hofland, Greene, Bronkhorst, Landzaat, Makaay, Hofs, geen van allen gezien. Alleen Slory was bij tijd en wijle dreigend. Ik denk -en dat is niet om te zeiken- dat dit het slechtste (of in ieder geval slechtst spelende) team was dat ik dit seizoen in de Arena heb gezien. 4-1 bij rust, 8-1 einde behoorde ruimschoots tot de mogelijkheden maar de scherpte ontbrak alweer. Uiteindelijk met dat heerlijke laatste doelpunt toch genietend naar huis.
03-02-2008, 06:46 PM
Ik hoorde in de auto dat Huntelaar vond dat Ajax goed was. Vond ik niet, Ajax werd in het zadel geholpen door een erbarmelijk slecht Feyenoord. Vond het daardoor geen leuke wedstrijd.
Lindgren speelde aardig, goede assist.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
03-02-2008, 06:50 PM
mwoah, Ajax was niet super, maar ik vond ze best goed spelen.
Felheid ontbrak het de laatste tijd een beetje aan en dat was er wel vandaag. En met name verdedigend werd er echt sterk gespeeld vind ik. Het was misschine niet super, maar de klassering "goed" vind ik wel terecht. Maar natuurlijk werden ze hierbij geholpen door een heel slecht Feyenoord
03-02-2008, 07:20 PM
Was gewoon een goede pot, vooruitverdedigen tot in de 16 van Henkie T. Wat hilarische acties van Greene en Henk opleverde, Feyenoord heeft echt enkel prutsers achterin lopen zeg....
Het is dat Ajax, WEDEROM, teveel kansen miste, anders had het gemakkelijk 7/8 - 0 kunnen worden.
03-02-2008, 07:21 PM
Wat was dat nou in 410 Fab?
probeerde jullie jezelf in de fik te steken :razz:
03-02-2008, 07:34 PM
gittermaster Wrote:Wat was dat nou in 410 Fab?:lol: Ongeveer het enige moment, samen met even na de 1-0, dat je het uitvak hoorde trouwens...
03-02-2008, 07:40 PM
Tripplexxx Wrote:Ik hoorde in de auto dat Huntelaar vond dat Ajax goed was. Vond ik niet, Ajax werd in het zadel geholpen door een erbarmelijk slecht Feyenoord. Vond het daardoor geen leuke wedstrijd.Johnny zei ook al dat ze vooral het goede van Ajax moesten benadrukken, dat vind ik dan ook weer niet, maar ik vond het best prima. Feyenoord was slecht, maar je moet zelf daar ook wel gebruik van maken. Als je zelf met het niveau meegaat en het tempo niet hoog houdt, creëer je alsnog niks en kun je Feyenoord terug in de wedstrijd laten komen. Dat gebeurde niet. Ik vond Ajax erg fel, won bijna elk duel en creëerde erg veel. En achterin stond het gewoon goed, die paar keer dat Feyenoord op de helft van Ajax kwam. Alleen bij de eindpass en het afmaken ging het niet goed genoeg. Vond Lindgren ook prima, stuk beter dan Davids iig. Maar dan wel na tien minuten zo'n idiote sliding a la Davids :|
03-02-2008, 08:22 PM
Fabian Wrote:hilarische acties van Greene. Dat vond ik eigenlijk de enige acceptabele Feyenoorder vandaag.
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
03-02-2008, 09:03 PM
Gelukkig was Radio 1 al ruim voor Koln te ontvangen. Heerlijk als je na een weekje wintersport de autoradio aanzet en het eerste wat je hoort is dat Heitinga na 8 minuten de 1-0 scoort.
Mooie overwinning maar had liever twee keer gelijk gespeeld deze week.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
03-02-2008, 09:34 PM
gittermaster Wrote:Wat was dat nou in 410 Fab? Volgens mij staken ze 3 rookpotten tegelijk af, gasten van boven gooide papiertjes naar beneden en hoppa een stoeltje in de hens.... Overigens is de hoofdsteward, die het brandje kwam blussen, afgevoerd. Ligt nu aan de hartbewaking......
03-02-2008, 09:44 PM
Smerige actie van Van Bokworst trouwens [-(
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
03-02-2008, 10:44 PM
Tripplexxx Wrote:Ik hoorde in de auto dat Huntelaar vond dat Ajax goed was. Vond ik niet, Ajax werd in het zadel geholpen door een erbarmelijk slecht Feyenoord. Vond het daardoor geen leuke wedstrijd.beaam! wat feyenoord liet zien was diep treurig. zowat hetzelfde team wat die prutsers van ajakkes in de kuip nog wegspeelde. psvee is nu kampioen, want dit ajakkes gaat nog een berg punten verliezen. feyenoord ook trouwens. of zou toch heerenveen.......
03-02-2008, 10:44 PM
Lamme Lennie Wrote:Smerige actie van Van Bokworst trouwens [-( ik weet niet of hij het bewust deed, maar net als toen bij sneijder moet ik zeggen dt profs verdomd goed weten wat ze doen.....
04-02-2008, 12:56 AM
Tripplexxx Wrote:Ik hoorde in de auto dat Huntelaar vond dat Ajax goed was. Vond ik niet, Ajax werd in het zadel geholpen door een erbarmelijk slecht Feyenoord. Vond het daardoor geen leuke wedstrijd. Is ook maar net hoe je het uitlegt. Feyenoord kan ook zo slecht gespeeld hebben omdat ze door Ajax finaal uit de wedstrijd werden gespeeld. De zogenaamde sleutelspelers van Feyenoord zijn namelijk nauwelijks in het stuk voor gekomen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
04-02-2008, 01:26 AM
Duidelijk DE manier om dit feyenoord te bestrijden, althans zo leek het.
De verdediging is veruit het zwakst, dus daarop vol druk zetten en de 'sleutelspelers' krijgen niet 1 normale bal toegespeeld, en dat klopte goed. Hofland , Greene, Fer en ook de Cler strooide met foute passes, veelal ook omdat ze nergens een bal kwijt konden. Op het moment dat Roy-acne-Makaay de ballen op het middenveld op komt halen, verliest Feyenoord helemaal zijn gevaar. En dan de wissel - Sloerie eruit en OPA erin, heerlijkheid troef! De enige die nog voor enig gevaar/dreiging zorgde moest eruit... Overigens ook echt een 'saai' middenveld dat feyenoord, waarom Sahin niet ? @ Ad : voor de wedstrijd zongen ze nog wel wat hoor, het hardste was deze : "Hey leonardo vuile vieze k**kerjood, hey leonarda ga maar lekker dood" :-({|= The hermes house band aan het einde was ook weer lekker, of het aloude 'legioen met pensioen'
04-02-2008, 10:01 AM
Of: "ze winnen nooit van de joden" :razz:
04-02-2008, 10:17 AM
waf Wrote:psvee is nu kampioen, want dit ajakkes gaat nog een berg punten verliezen.Ik vind dit zo'n peter-achtige opmerking. Waar baseer je dit op dan? Toch niet op deze wedstrijd, neem ik aan... En je scheert nu Feyenoord en Ajax over een kam, terwijl ik toch een vrij duidelijk krachtsverschil zag gisteren.
04-02-2008, 10:40 AM
Ad Wim Wrote:waf Wrote:psvee is nu kampioen, want dit ajakkes gaat nog een berg punten verliezen.Ik vind dit zo'n peter-achtige opmerking. Waar baseer je dit op dan? Toch niet op deze wedstrijd, neem ik aan... goh wat een ad wim achtige opmerking weer zeg. 8-[ ik vond feyenoord onthutsend slecht, maar ajakkes ook. de hele wedstrijd had een erbarmelijk niveau. het was niet om aan te zien.
04-02-2008, 10:42 AM
Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Dan zal Ajax wel weer kampioen worden, of niet soms Ad?Hahahahaha, post je dit om je eigen achterlijke posts te verhullen? Gezien het puntenverschil en resterende programma zou het me niks verbazen als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen hoor. Dus als jij Ajax nog niet afschrijft voor de titel kun je Feyenoord moeilijk wel al afschijven. Ik vind Heerenveen de grootste concurrent, die spelen verrekte goed de laatste weken/maanden.
04-02-2008, 10:44 AM
Heeft Feyenoord nu trouwens minder punten dan vorig seizoen na 22 wedstrijden? :eeeek:
Dit is trouwens wel een mooie gloryhunt-foto: ![]() Na Ajax-PSV stond er niemand meer en nu ist afgeladen vol om de uitsupporters uit te zwaaien.. :roll:
04-02-2008, 10:45 AM
Fabian Wrote:Duidelijk DE manier om dit feyenoord te bestrijden, althans zo leek het. goh wat knap zeg, dat had excelsior, grun en twente niet door. het treurigste is dat marwijk daar niets aan doet. Quote:De verdediging is veruit het zwakst, dus daarop vol druk zetten en de 'sleutelspelers' krijgen niet 1 normale bal toegespeeld, en dat klopte goed. Hofland , Greene, Fer en ook de Cler strooide met foute passes, veelal ook omdat ze nergens een bal kwijt konden. zoals gezegd, dat is dit jaar nog niet anders geweest hoor. Quote:Op het moment dat Roy-acne-Makaay de ballen op het middenveld op komt halen, verliest Feyenoord helemaal zijn gevaar. En dan de wissel - Sloerie eruit en OPA erin, heerlijkheid troef! De enige die nog voor enig gevaar/dreiging zorgde moest eruit... het is dat mols geblesseerd was, anders had hij in de basis gestaan. die slory bakt er de laatste wedstrijden geen ene pepernoot van, mols speelt uitstekend. ik vond dat hij gister ook nog een paar goeie dingen deed, maar na de 2-0 was de wedstrijd al gespeeld. Quote:Overigens ook echt een 'saai' middenveld dat feyenoord, waarom Sahin niet ? omdat sahin uit vorm is (hoewel hij tegen groningen weer vrij aardig speelde) en normaal gesproken te langzaam. hij heeft zijn plaats dus af moeten staan aan landzaat. Quote:The hermes house band aan het einde was ook weer lekker, of het aloude 'legioen met pensioen' jij houdt zeker ook van belegen kaas? :roll:
04-02-2008, 10:46 AM
Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Peter Wrote:Dan zal Ajax wel weer kampioen worden, of niet soms Ad?Hahahahaha, post je dit om je eigen achterlijke posts te verhullen? eens, als feyenoord zijn vorm terugvindt moet het normaal gesproken boven ajakkes eindigen. niet dat het veel uitmaakt, want dan komen die kutplayoffs weer. |
« Next Oldest | Next Newest »
|