The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
Elikian, wat wordt je team :wink:
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
Ik heb denk ik iets verrassends, maar ik ga het nog niet prijsgeven hier Wink

Ik heb ook nog niet naar de andere teams gekeken, heb er wel al een stuk of 20-30 binnen ofzo. Komen al dagenlang binnendruppelen Smile
Reply
haha, Coria zeker :Big Grin
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
Heb nu 36 teams binnen als ik goed heb geteld. Ik ga nu naar bed, gooi ze er morgenvroeg op.
Reply
Ljubicic, Nalbandian, Nadal en Agassi zullen het voor mij moeten doen!!

Enige twijfel was of Federer of Nadal én Nalbandian. Zal waarschijnlijk wel verkeerd uitpakken, maar ik weet 't niet met Federer. Iets in m'n hoofd zegt me dat ie het niet gaat redden... En het standaardteam zal wel Federer-Ljubicic-Agassi zijn en ik wil nog wel 2 plaatsjes stijgen en dus in de top 10 eindigen...

"David Nalbandian marks his return to the circuit finale with his first match against Roger Federer. The Argentine will try to improve his career advantage over the Swiss at their Center Court showdown Sunday."

Komop David!! :Big Grin
Reply
federer wint :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik was niet helemaal origineel, Witte Gei't had het ook Smile

De diversiteit...Arco een uniek team. Die zal dus wel winnen Wink

Code:
6    ______LjuNal - NadAga______ - _________    Aap, Genomico, Kuiper, Mitch, Murphy, Overdune
5    Fed_________ - Nad_________ - _________    El Gringo Colombinao, Erwin, Kostas, Mist Tampie
5    Fed___Lju___ - ___Aga______ - _________    Dennis Buurs, Ron, Roy, Tafeltennis, Weertenaar
2    ______Lju___ - NadAga______ - _________    Lady Carlita, Swieten
2    ______LjuNal - ___AgaDav___ - ___Gon___    Jappiesevic, Mickey Mouse
2    ______LjuNal - ___AgaDavGau - _________    Elikian, Witte Gei't
2    Fed___Lju___ - ______Dav___ - _________    Robert-vdl, São Paulo
1    ____________ - NadAga______ - _________    Vitas Gerulaitis
1    _________Nal - NadAga___Gau - _________    Gauss
1    ______Lju___ - NadAgaDav___ - _________    Arco
1    ______LjuNal - ___Aga___Gau - Pue______    Juan Zueco
1    ______LjuNal - ___AgaDav___ - _________    Centre Court, Kamikaze, Xkece
1    ______LjuNal - Nad_________ - _________    Brigit
1    ______LjuNal - Nad___Dav___ - _________    Harry_Bierdop
1    ___Cor______ - ___Aga______ - Pue___Joh    Jopesc
1    ___CorLju___ - Nad___Dav___ - _________    JW
1    ___CorLjuNal - ___AgaDav___ - _________    Dr.Pils
1    Fed_________ - ___AgaDav___ - _________    Manon
Reply
Gekozen Spelers: (37 teams)

28 Ljubicic
27 Agassi
19 Nadal
18 Nalbandian
14 Davydenko
13 Federer
4 Gaudio
3 Coria
2 Gonzalez
2 Puerta
1 Johansson T.
Reply
Hmm, blijkbaar niemand met Fed+Nal .. want niemand nog op 40 pt Smile
Reply
Dat gaat ook lastig, want ze speelden tegen elkaar :wink:
Reply
ah ... ik ben dom geweest. Heb Nal die punten gegeven, niet Ljub Smile ... WHOOPS :oops:

TMC past niet in het normale systeem, dus dat moet handmatig. Zo aangepast. Nog ff opladen.
Reply
Het ultieme senario gaat prima tot nu toe:

Federer-Nalbandian 2-1
Federer-Ljubicic 0-2
Nalbandian-Ljubicic 2-0 of 2-1
Reply
Puerta valt in voor Nadal :Big Grin
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren Wink
Reply
Elikian Wrote:Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren Wink

Is niet zo moeilijk met T. Johansson, Hrbaty, Coria, Agassi en Puerta :eeeek: (jopesc)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Elikian Wrote:Ja, proficiat. Samen met Jopesc (hoe krijg je dat team bij elkaar gekozen trouwens??) de enige die hem heeft... Nu moet hij alleen nog scoren Wink

Is niet zo moeilijk met T. Johansson, Hrbaty, Coria, Agassi en Puerta :eeeek: (jopesc)

Wilde net precies hetzelfde zeggen! Wat een team zeg :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik vroeg hem er ook naar. "Ja, ik had haast, en niet goed gekeken".... nee, maar dan heb je duidelijk ook niet het concept van de Masters Cup begrepen...
Reply
Elikian Wrote:Ik vroeg hem er ook naar. "Ja, ik had haast, en niet goed gekeken".... nee, maar dan heb je duidelijk ook niet het concept van de Masters Cup begrepen...

Ha ha, ik had haast....
De loting was op woensdag al bekend :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Quote van mezelf tijdens TMS Parijs Wink

Elikian Wrote:Als Jopesc de week wint trakteer ik hem op een etentje Smile
Met afstand de minst getalenteerde speler dit jaar Wink
Reply
Elikian Wrote:Quote van mezelf tijdens TMS Parijs Wink

Elikian Wrote:Als Jopesc de week wint trakteer ik hem op een etentje Smile
Met afstand de minst getalenteerde speler dit jaar Wink

=D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen!

Federer en Davydenko poulewinnaar, Ljubicic 2e in poule.

Federer winnaar
Ljubicic verliezend finalist
Davydenko verliezend halve finalist!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Robert-vdl Wrote:Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen!

Federer en Davydenko poulewinnaar, Ljubicic 2e in poule.

Federer winnaar
Ljubicic verliezend finalist
Davydenko verliezend halve finalist!

De kans is groot dat Federer, Ljubicic en Davydenko zich ook terugtrekken. :8:

Peter Wessels mag zich straks gaan opmaken voor de masters...
Of Sjeng Schalken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe kan iemand in godsnaam Bracciali in zijn team hebben :eeeek: :lol: ! Die was niet eens te kiezen hehehhe
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mist wilde de budgetranking nog winnen Wink

En Jopesc gaat gewoon de week winnen met Johansson Big Grin
Reply
Vitas Gerulaitis ____________ - NadAga______ - _________

Smile
Reply
Robert-vdl Wrote:Sorry jongens, maar ik ga toch echt winnen!

Federer en Davydenko poulewinnaar, Ljubicic 2e in poule.

Federer winnaar
Ljubicic verliezend finalist
Davydenko verliezend halve finalist!

Daar teken ik voor! Maar ik heb liever dat Davydenko wint van Ljubicic in een halve finale omdat hij veel minder vaak gekozen is.
Reply
Misschien geeft Davydenko tijdens zijn volgende partij wel op met een polsblessure... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vanaf nu worden de spelers niet meer vervangen als ze afzeggen/opgeven. Wanneer er nog circa 7 spelers opgeven geef ik puerta wel een goede kans. Wanneer hij dan na winst vd Masters word betrapt op doping kun je spreken van een mooi slot van dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed, en met dit verhaal sluit ik de MV Game 2005 officieel. Thank you all for playing en tot in 2006!
Reply


Forum Jump: