The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
#31
Dit heb ik per mail ook aan alle deelnemers gestuurd, maar ik zet het hier toch ook nog maar even neer.

Hoi allemaal!!

In de eerste plaats een geweldig 2005 toegewenst!

Sorry voor dit onpersoonlijke mailtje. Het zijn er anders zo veel die ik moet versturen Wink
Uiteraard hartelijk bedankt dat je meedoet aan de MV Game 2005. Op dit moment zijn er 66 deelnemers. Dat is toch een heel mooie groep om mee (en tegen) te spelen.

Bij deze wilde ik je even herinneren aan de allereerste deadline. Die is dus komende dinsdag al, voor Adelaide, Chennai en Doha. Ik ga niet iedere week een mailtje sturen, dit is de enige keer. Maar omdat sommigen zich al in november hebben ingeschreven zouden ze het nu misschien kunnen vergeten door de vakantie. En dat zou jammer zijn.

(knip stuk over Excelsheet Wink)

Komende dinsdag om 23.59 dus de allereerste deadline. Succes allemaal.

Iedereen veel succes, nog meer plezier, en ik hoop op een mooi tennisseizoen!
Reply
#32
Ik heb er zin in. Zowel in het nieuwe tennisseizoen alsmede het MV-Game-2005.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Ik ook!!!!!!

Maar gelijk al moeilijke keuzes. Moet je voor de favorieten (o.a. Moya en Srichapan) gaan en dus kans op budgetverlies of ga je voor de "kleinere" en verassende spelers. :eeeek:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#34
Ik zet Moya en Srichapan er niet in. Ik vind het Chennai Open toch al een K**** toernooi, want er zit niet veel interresants tussen. Ga niet teveel geld uitgeven aan dit toernooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Elkian...het lukt niet het excellformulier op te sturen. weet jij wat er mis is?
Reply
#36
Werk je met Outlook?
Reply
#37
heb je die paar instellingen gecontroleerd die ik noemde?

Anders kun je in ieder geval de cellen A1 tot D40 kopieren en in een leeg mailtje naar me toe sturen.
Reply
#38
Waarom is het ene vakje beige voor de spelers en de andere groen? Vertelt ons dat iets?
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#39
Als er geen gekleurd vakje voor staat is het geen top-100 speler, en dus onverkiesbaar.

Als er een oranje vakje voor staat is de speler al uitgeschakeld (maar nog wel verkiesbaar als je echt geld over hebt ofzo)

Als er een groen vakje voor staat zit de speler nog in het toernooi en is hij dus te kiezen.
Reply
#40
23.09 CET: Teams binnen van:

Aap
BoyBuffel
CentreC
Cornholio
Cruijff
Cymon
DennisB
Dre
ElGringoC
Elikian
Erwin
FredddyW
FredNaaig
Gauss
Geert
Haggie
Hekkensl
Iris
Jankuffo
Jappiesev
Jeroen
Jet
Joep
JoostZuidb
Jopesc
Koffieboer
Kostas
Kraai
Mac
Manon
Mitch
Murphy
Omyaca
Oosterloo
PeterV
Pimorkon
Rebby
Robertvdl
Ron
Roy
Swieten
Tampie
Timmer
TrippleXXX
Wengeruk
WicWillie
WitteGeit
----
En DonSjon, Meijter en Mepper, maar die zitten nog niet in mijn database Smile
Reply
#41
Mijne ook verstuurd
Reply
#42
AARRGHH!!!!

Ik denken dat ik m'n team heb opgestuurd, zie ik me niet in de lijst staan. Blijkt dat outlook m'n berichten wel in postvak uit zet, maar niet meteen verstuurt. Ik hoop dat ik bij deze nog op tijd ben!!

MvG... Tom!!

Edit: Nu weet ik niet of m'n laatst gewijzigde team ook als laatst binnenkomt, dus voor de zekerheid nog 1x m'n werkelijke team gestuurd.

Ik zag overigens dat de deadline 0.15 uur is, dus neem aan dat ik nog op tijd was.
Reply
#43
Was nog op tijd, dus geen nood Smile
Reply
#44
Lekker ook als @home besluit in staking te gaan op de allereerste dag van je spel.. Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted
Reply
#45
Ik wou net zeggen, wat is de verbinding traag. Maar hij laadt inderdaad helemaal niks.

Elikian, mijn complimenten voor het opzetten van zo'n goed spel. Vorig jaar wilde ik al starten maar wegens tijdgebrek ben ik eigenlijk nooit begonnen. Gisteren voor het eerst mijn team ingevuld en ik ben nu al verslaafd! Ik heb meteen mijn plannen om mee te doen aan tennismanager voor een jaar in de kast gezet!

Dat Excel formulier is fantastisch mooi ontwikkeld. Ik ben zelf ook wel een aardige excel freak maar Macro's schrijven kan ik nog niet. Om over het verzenden van de excelsheet via de SEND button maar te zwijgen! Superrrrrrrrrr!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#46
Quote:Om over het verzenden van de excelsheet via de SEND button maar te zwijgen! Superrrrrrrrrr!

alsof dat zo goed werkt Angry

Wink
Reply
#47
Ik hoop dat die Bjorkman een zeer onschuldige verkoudheid krijgt.
Sportshag
Reply
#48
na een jaartje afwezig wegens omstandigheden, nu weer begonnen. Eens kijken of ik mee kan in dit sterk bezette spel....
In elk geval weer netjes in elkaar geknutseld, Michiel! =D>
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#49
Joost Wrote:Ik hoop dat die Bjorkman een zeer onschuldige verkoudheid krijgt.

Rustig Jankuffo. Laatste ga ik al worden. Maak je dus maar niet druk.
Reply
#50
Deze brutale aap staat 1e in de tussenstand tijdens zijn allereerste weekje MV game. Zijn mijn tegenstanders nu zo slecht of ben ik nu zo goed? Hahaha!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#51
Je avatar geeft al aan wat je bent.

(moet je "aap" maar niet gebruiken in je teksten)
Reply
#52
Is goed Apekop!

Quote:Deze trekbok staat 1e in de tussenstand tijdens zijn allereerste weekje MV game. Zijn mijn tegenstanders nu zo slecht of ben ik nu zo goed? Hahaha!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#53
Hardlopers zijn doodlopers!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#54
Elikian, gefeliciteerd met je nieuwe record aantal bezoekers. Gisteren is je website maar liefs 335x bezocht. Dat betekent dat je spel leeft onder de forummers/deelnemers en dat is positief!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#55
Dank je wel...ben er ook erg blij mee.

350 hits, en dat van ca 70 deelnemers is toch mooi 5 views per dag gemiddeld Smile
Reply
#56
Ik heb de hele dag zitten refreshen daaro. Als debutant is het een waar paradijs.
Sportshag
Reply
#57
Waarom deden we uberhaupt mee aan TM al die jaren? Terwijl MV als non-profit organisatie het hoofd koel heeft gehouden en nu zo ver boven SD staat dat er van concurrentie niet eens meer sprake kan zijn?

Michiel, mocht je dit weekend nog een beetje tijd over hebben dan is het wellicht leuk om de mogelijkheid tot het aanmelden van subleagues te maken.

Hier vast de eerste inschrijving:

Dr.Wipaap:

Dr. Pils
Winpagina
Aap
Reply
#58
Subleagues.... ehhhhh .... ik zal er eens over denken, maar het moet misschien wel kunnen.

Dat ga ik dit weekend niet redden trouwens, omdat ik mijn zinnen heb gezet op Garcia-Lopez....
Reply
#59
Nog een reden om het zo snel mogelijk te gaan regelen. Je weet hoe opVliegend Marcel kan zijn.
Reply
#60
Subleagues zijn zo vredig. Ik zou liever een soort van haatkoppels, waarbij je wordt gekoppeld aan je grootste tegenstander. Dat houd je een beetje scherp. De verliezer van deze koppels moet een soort van Wedden-Dat-tegenprestatie leveren en de winnaar wordt onder goud bedolven en mag een weekje aanliggen terwijl schaarsgeklede dames druiven en shag aanreiken.
Sportshag
Reply


Forum Jump: