The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
Aanval op plaats 3 :Big Grin


Agassi 2190
Ancic 1230
Blake 740
Clement 449
Gimelstob 433
Kiefer 900
Ljubicic 1360
Malisse 701
Moya 1030
Novak 1230
Roddick 3370
Spadea 780
Verdasco 770
Reply
buurs Wrote:Heb je Gasquet gister niet zien spelen???

Die speelde in de 1e 2 sets gewoon geweldig (formidabel zal ik niet zeggen) tennis hoor... De rest heb ik niet gezien.
Reply
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Heb je Gasquet gister niet zien spelen???

Die speelde in de 1e 2 sets gewoon geweldig (formidabel zal ik niet zeggen) tennis hoor... De rest heb ik niet gezien.

Het was echt een schande voor het mannentennis (3e en 4e set).
Galimberti zal hij nog redden, maar daarna is het gebeurt.
:wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Damn... Ik denk een rustig avondje te trainen en heb m'n vriendin dan ook goed geïnformeerd. Alleen Mirnyi moest nog spelen. En dan moest ze de wedstrijd van Nieminen in de gaten houden. Mocht die namelijk winnen dan mocht ze Wawrinka vervangen voor Nieminen. Nu was de wedstrijd dus al om half 12 afgelopen, maar m'n team is niet aangepast :cry: Nu maar hopen dat dit niet teveel punten gaat kosten (hooguit 8 waarschijnlijk)...

Gelukkig heeft Mirnyi inmiddels wel gewonnen!!

Edit: Sorry... Erg boeiend verhaal overigens :Big Grin Van alcohol ga je wel erg dom lullen :Big Grin
Reply
Ancic en Kiefer eruit...wat een baaldag Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kiefer ligt er nog niet uit hoor, maar hij is er wel hard aan het werken.
Reply
Tegen Stepanek nog wel....pfff
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja Wink
Reply
Elikian Wrote:Tja Wink

Dat is een lekkere binnenkomer zeg.... :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje jammer van Stepanek, was natuurlijk riskant tegen Kiefer maar had wel een beetje op hem gerekend.

Voor de rest moet natuurlijk Good old André eruit net als Nadal!! :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Daar gaat de weekwinst definitief. Dat Coria won van mijn massu maakte nog niet zo veel uit aangezien Coria maar 1 x gekozen is maar de winst van de veel gekozen Agassi op mijn Malisse nekt me.

Eigelijk al de weekwinst verloren met het verlies van Ljubicic tegen Gasquet, dat was de andere sleutelpartij! Hopen op een top 5 dan maar...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hoe kom jij aan zoveel geld??
Reply
Elikian Wrote:Hoe kom jij aan zoveel geld??

Hoezo zoveel geld? Ik heb 1900 extra budget, dat is nog altijd 1200 minder als bijvoorbeeld Arco.

Voor de rest heb ik laatste weken niet heel slecht "ingekocht". Kheb een beetje geluisterd én ik weet sinds kort dat er een knop budgetrisico is waar ik kan zien wie er hoeveel te verdedigen heeft! :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Goh, als je dat nou eerder had geweten.......

Feli met je masterscore iig!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Wat is die Ginepri een klojo Icon_twisted
Reply
dat vind ik dan wel weer meevallen, zijn klojogehalte. Robby for president! =D>
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Lekker dit, Ik ga gewoon 31e worden Sad
Reply
Jongste winnaar ooit, denk ik. Musse 11 jaar wint MV US-Open!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
:eeeek: =D>
Roofmagic
Reply
kuiper Wrote:Jongste winnaar ooit, denk ik. Musse 11 jaar wint MV US-Open!!

Tennismanagen zit in de genen, zo blijkt maar weer!!
Reply
Ja lekkere overwinning vooral mooi dat het gelijk een grand slam is.
Kwam waarschijnlijk omdat ik Roddick niet had genomen en daardoor heb ik veel geld bespaart.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
Krijg een mail van hetnet dat ik mogelijk mails niet heb gekregen die gisteren of vandaag verstuurd zijn omdat ze een server crash hadden. Icon_twisted Icon_twisted

Dus het kan zijn dat er nog teams niet tussenstaan van mensen die wel ingestuurd hebben. Gelieve die dan nog een keer te sturen, en ik moet er maar op vertrouwen dat dat dan eerlijk gebeurt ..
Reply
Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden :Big Grin :Big Grin
Reply
Mijn team heb ik om iets voor 3 uur nogmaals naar je doorgestuurd ....
Reply
Genomico Wrote:Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden :Big Grin :Big Grin
Ja, volgens hetnet zijn de mails dus helemaal verloren gegaan, niet eens vertraagd, maar gewoon helemaal weg...
Reply
Elikian Wrote:
Genomico Wrote:Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden :Big Grin :Big Grin
Ja, volgens hetnet zijn de mails dus helemaal verloren gegaan, niet eens vertraagd, maar gewoon helemaal weg...

Tja, nu heb ik nog Nieminen en Volandri, maar in het team wat ik je zodadelijk stuur natuurlijk niet!!
Reply
Herhaalde oproep:

Elikian Wrote:Ze moeten 'op vakantie gaan' verbieden.

Come to speak of it. Is er iemand die een redelijke webspace heeft en die iets voor de MV Game wil en kan doen over 3 weken? Smile
Reply
ligt eraan als t alleen webspace is kan onze space wel gebruikt worden natuurlijk. Ik heb alleen geen tijd om dingen te gaan invoeren ed
Reply
Nou, een klein beetje update werk is wel nodig (en dus handigheid met excel is een pre :p)
Reply
ok nou als iemand dat op zich wilt nemen stel ik iig de webspace beschikbaar
Reply


Forum Jump: