The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
#61
Had je al iemand op het oog om aan gekoppeld te worden, Jankuffo?

Druiven aangereikt krijgen en shaggen lijkt me prima combinatie.
Reply
#62
Lastig, het moet bij voorkeur iemand zijn waar je een enorme hekel aan hebt.
Sportshag
Reply
#63
Nee, dan gaat het niks worden tussen ons. Geen match dus.

Ik zal vandaag eens rondkijken of ik tussen de deelnemers iemand kan vinden die aan jouw referentie-kader kan voldoen. Een open sollicitatie is natuurlijk ook mogelijk. Ik zal dan kijken of het gevoel wederzijds is.
Reply
#64
Ik heb op zich wel een bloedhekel aan je, maar of dat voldoende is voor een succesvol haatkoppel is natuurlijk maar de vraag. Ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt.
Sportshag
Reply
#65
Ik adoreer je. Extreem links en extreem rechts liggen dan weliswaar weer heel dicht bij elkaar, maar laten we andere MV-Gamers ook een eerlijke kans geven. Ben de gehele middag op snooker-expeditie, dus vanavond zal er hopelijk een mooie selectie van divers pluimage gesolliciteerd hebben.
Reply
#66
ok dan ik ben iig gekoppeld aan dre! krijgt ie misschien ook nog een kansje om ooit iets van me te winnen.
Reply
#67
Mac Wrote:ok dan ik ben iig gekoppeld aan dre! krijgt ie misschien ook nog een kansje om ooit iets van me te winnen.

Vraag 1: Hekelen jullie elkaar echt?

Vraag 2: Wat is jullie inleg?
Reply
#68
1: nee we hebben een soort haat-liefde verhouding
2: dat moet ik nog met dre bespreken.
Reply
#69
Ik ben erg benieuwd hoeveel plaatsen ik gestegen ben na vandaag! Elikian heb je even 3 minuutjes voor een update? Darten begint pas om 20:30 uur maar nu op Veronica!

Alvast bedankt !
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#70
MV heeft een etentje.
Reply
#71
Hij zou het wel naar binnen schrokken.
Sportshag
Reply
#72
Smile

Klopt... ben alweer thuis. Update staat erop, feli Robert.

(En je hebt mazzel, een update draaien duurt echt wel langer dan 3 minuten, dus je blijft nog wel ff staan Smile)
Reply
#73
Je zou haast gaan denken dat Robert in werkelijkheid Guillermo Garcia-Lopez is.
Sportshag
Reply
#74
Hoezo dat?

Chela wint overigens de eerste set op het randje met 7-6, volgens mijn verwachtingen. Hij moet even winnen van Melzer. Dat zou een goede ontwikkeling zijn voor mijn MV team!!

Come on Chela! Laalalalalaallaalalalaa!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#75
En Chela wint in 3 sets!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#76
Toch leuk dat Dent van Chela wint.

Sta ik in ieder geval een keer bovenaan.
Gezien de spelers die men nog over heeft win ik deze 1e week ook nog eens. Dat is nog eens een goed begin.
:Big Grin
Reply
#77
Dent had moeten verliezen van Hewitt en daarna had het me helemaal niks meer uitgemaakt wie of wat er wint of verliest. iig goed gedaan!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#78
Kiefer heeft eigenlijk mijn week verprutst. Ik maak me op voor een heel jaar ergeren aan de Duitsers Smile

42e ... als je dan toch ergens moet staan, dan maar op het heilige 42!
Reply
#79
Het kan nog slechter hoor. Hier een 47e plaats. Toch onwaardig voor een potentiele top-5 speler.

Kortom, werk aan de winkel voor de komende weken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#80
Ik moet er wel bij zeggen dat ik op mijn kladformulier toch wel heel goed voorspeld had.

Maar vanwege het budget heb ik geen Federer, Moya, Shrichapan en J. Johansson genomen.

Maar ja, dat is het spel!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#81
Hahaha.....dit klinkt heel erg als Jacco Eltingh: "Ja, ik wist wel wie er geen winnen, maar ik had geen geld om hen te kopen."
Reply
#82
gok op moya toch nog redelijk goed uitgepakt. veel budget te verdedigen natuurlijk maar had er goed gevoel bij en stond al in ronde 3 natuurlijk. Nette 12e plek na week 1 nadat ik aan t begin vd week als 40e begon ofzo Smile ben net jacco eltingh gewoon 2 van de 3 winnaars goed Smile
Reply
#83
13e in punten en in budget. Een goede uitgangspositie om verder te gaan...
Reply
#84
Een leuke 3e plaats..
Reply
#85
Rochus wordt een echte kerel: 6-4 1-2
Sportshag
Reply
#86
jammer dat ik mn msn historie met elikian niet kan bewaren maar t was zoiets:

Mac: rochus wordt mijn topper in auckland

maar goed 4 man nog over niet slecht denk ik zo alleen jammer dat het er 3 in auckland en maar 1 in sydney is en dat die lul van mirnyi nu ook dent uitschakelt
Reply
#87
heb hernych en rochus nog Sad word een spannende nacht wie de finale zal halen :^o
Reply
#88
ff een vraagje: krijg je bij de MV-Game ook 10 punten voor Q's die in de 2e ronde zitten? Net als bij TM2005. Ik zie namelijk in 't excelbestand dat Garcia L. enz maar 7 punten hebben tot nu toe ipv 10.

En krijgen LL's als C.Rochus ook 10 punten ipv 7 in de 2e ronde? Net als de Q's.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Garcia-Lopez staat helemaal niet in het excelbestand...staat niet in de top 100...geen enkele qualifier trouwens.

In het algemeen: ja, voor q's krijg je ook punten ja.
LL krijgen daarvoor geen punten, maar wel budgetwinst (8 euro), maar ook Phau en C.Rochus staan niet in de top100.
Reply
#90
Ach stom, nu zie ik 't! Was wat te enthousiast!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: