The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
Kan niet zeggen dat dit zo'n moeilijke week is...

Had gisteren meteen m'n team al klaar. Alleen door de zeer verrassende nederlaag van Volandri tegen Burgsmuller (Volandri wel behandeld tijdens de wedstrijd overigens) moest ik net m'n team nog even iets aanpassen...

Roddick, Moya, Gaudio, Coria en Nalbandian (indoor) zijn toch echt te duur om te nemen. Voor de rest kun je een mooi team maken met een man of 10-11.
Reply
Genomico Wrote:...de zeer verrassende nederlaag van Volandri tegen Burgsmuller...

De laatste geruchten gaan dat er Kroätische bookmakers bij Volandri langs zijn geweest.
Reply
Volandri stond 4-1 voor in de 1e set. Een hele opmerkelijke ommekeer deze partij. Op 't forum van menstennisforums.com word idd een link gelegd naar omkoping! :wink:

Beetje te makkelijk gedacht lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Paniek... heb maar wat genomen #-o en nog 357 #-o over... ik ga lekker slapen en zie het morgen wel truste..
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
Van A tot Z:
Acasuso
Berdych
Burgsmuller
Canas
Gaudio
Johansson J.
Ljubicic
Malisse
Mirnyi
Zib
What, me worry?
Reply
Rusedski
Schalken
Ljubicic
J. Johansson
Haas
Agassi
Acasuso
Zabaleta
Canas
Nadal
Reply
Marseille:
Schalken
Ljubicic
J. Johansson

San Jose:
Haas
Zib
Agassi

Buenos Aires:
Burgsmuller
Acasuso
Zabaleta
Canas
Nadal

1 euro'tje over...
Reply
buurs Wrote:Rusedski
Schalken
Ljubicic
J. Johansson
Haas
Agassi
Acasuso
Zabaleta
Canas
Nadal

Dat scheelt niet veel. Jij Rusedski; ik Zib en Burgsmuller...
Reply
Voor het eerst dit jaar zijn er spelers die nog in het toernooi zitten niet gekozen:

0 Dupuis
0 Lu
Reply
Hewitt in Sydney dan??

En Dupuis is er overigens al uit... (nu net)
Reply
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Rusedski
Schalken
Ljubicic
J. Johansson
Haas
Agassi
Acasuso
Zabaleta
Canas
Nadal

Dat scheelt niet veel. Jij Rusedski; ik Zib en Burgsmuller...

Inderdaad. Ik hoop op een stunt van Rusedski.
Maar ik zal er wel weer naast zitten... :cry:
Reply
Zien we ook niet meer terug. Verliest zijn titel, en zakt naar 323 punten, dan sta je 130e-140e ofzo.

Hewitt klopt idd ook, maar die won hem wel ;-)
Reply
Elikian Wrote:Voor het eerst dit jaar zijn er spelers die nog in het toernooi zitten niet gekozen:

0 Dupuis
0 Lu

Zijn de stats bijgewerkt??
Of wachten tot morgen???
Reply
Is bijgewerkt ja. (misschien refreshen?)

Winsten van Spadea en Rusedski nog niet. Die doe ik morgenvroeg als ik opsta en alle nachtuitslagen ook verwerkt. Was het even vergeten te checken voor ik uploadde. Teveel werk om dat nog een keer helemaal te gaan doen.
Reply
Elikian Wrote:Is bijgewerkt ja. (misschien refreshen?)

Winsten van Spadea en Rusedski nog niet. Die doe ik morgenvroeg als ik opsta en alle nachtuitslagen ook verwerkt. Was het even vergeten te checken voor ik uploadde. Teveel werk om dat nog een keer helemaal te gaan doen.

Klopt, bedankt!!!
Reply
He Michiel, hoe kan het dat mijn team niet bijgewerkt is???
Ik heb tegen 12 uur opgestuurd, dus dat was nog 15 minuten voor de deadline. :roll:
Reply
Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
buurs Wrote:He Michiel, hoe kan het dat mijn team niet bijgewerkt is???
Ik heb tegen 12 uur opgestuurd, dus dat was nog 15 minuten voor de deadline. :roll:
Hoi Dennis, ik zie hem nu:

Verzonden om 0.06, aangekomen in mijn mailbox om 8.36.
... die van Jeroen ook zie ik nu.
Lekker weer hetnet, bedankt!

Ik ben nu op het werk, dus ik kan hem nu niet updaten. Maar hij zal er vanavond wel bij komen te staan.
Reply
Robert-vdl Wrote:Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!
Zeg nou zelf, hoe groot acht je die kans? Wink

Saulnier is de enige die het presteerde dit jaar om nog van Gambill te verliezen.
Reply
Ik wilde Lu nemen, maar hij deed het niet in mijn Excelsheet... Sad
Reply
heb jij die nieuwste versie niet dan? Met die kruisjes? Dan heb je dat probleem toch niet?

Vanwege de stand en stats moeten alle spelers minimaal uit 3 letters bestaan, dus is het "Lu ", met een spatie dus Smile (Zo ook Andre Sa, maar die staat allang niet meer in de top100.
Maar ik zou zeggen, download de laatste versie, dat scheelt een hoop gedoe, hoef je niet meer zelf te typen enzo Smile
Reply
Wanneer gaat de MV-game ook in damestennis doen?
Sportshag
Reply
Ja tuurlijk heb ik die wel!
Alleen heb ik hem gister niet gebruikt, omdat alles nog effe snel moest vanwege een late thuiskomst! Dat was het probleem dus...
Reply
Kort samengevat: Erwin wilde Lu nemen, maar Lu deed het niet in de excelsheet. Deze excelsheet heeft Erwin gisteren niet gebruikt, vanwege tijdgebrek.
Sportshag
Reply
Genomico Wrote:Kan niet zeggen dat dit zo'n moeilijke week is...

Had gisteren meteen m'n team al klaar. Alleen door de zeer verrassende nederlaag van Volandri tegen Burgsmuller (Volandri wel behandeld tijdens de wedstrijd overigens) moest ik net m'n team nog even iets aanpassen...

Roddick, Moya, Gaudio, Coria en Nalbandian (indoor) zijn toch echt te duur om te nemen. Voor de rest kun je een mooi team maken met een man of 10-11.

Tot nu toe had ik ook altijd teams zonder de "echte" toppers te nemen. Dit is me nog helemaal niet goed bevallen. Heb nu een team van 10 spelers MET Moya en Nalbandian. Het zal wel weer verkeerd gaan, maar het is het proberen waard :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn winnend team van vorige week had ook maar 1 van de 3 winnaars. Malisse, en die had iedereen zo'n beetje. Maar verder was het gelukkig goed genoeg. Kohlschreiber was pas de eerste die eruit ging, en dat was al op vrijdag. Toen stond ik ver voor, maar dat is nog flink geslonken op het eind.
Reply
Elikian Wrote:
Robert-vdl Wrote:Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!
Zeg nou zelf, hoe groot acht je die kans? Wink

Saulnier is de enige die het presteerde dit jaar om nog van Gambill te verliezen.
Novak - Saulnier 2-6 Smile
Reply
Fin. J. Novak 2 2

C. Saulnier 6 6

wat een aap die novak! hoe kun je nou verliezen van saulnier
Reply
Canas eruit! Dat is toch wel gunstig omdat hij vaak gekozen is. Volgende week ga ik overigens een weekje op wintersport. Is er iemand die dan mijn team zou willen invullen?? Toch zonde om die top 15 plek in de totaalscores zomaar op te geven...
Reply
Robert-vdl Wrote:Ben ik nu de enige met Saulnier? Potverdorie hij zal maar winnen!

Hij zou het toernooi maar winnen?

Novak - Saulnier 2-6 2-6

GOGOGO Saulnier! Keep the Saul alive!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply


Forum Jump: